Město Kuřim - Interiér kanceláří č. 301-304 radnice Kuřim

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Kuřim.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

06 Návrh smlouvy o dílo

1
<br>
SMLOUVA O DÍLO (NÁVRH)
<br> Č.2017/D/
<br>
uzavřená dle ustanovení § 2586 a násl.zákona č.89/2012 Sb <.>,občanský
zákoník
<br> 1 SMLUVNÍ STRANY
<br> 1.1 Objednatel
<br> Název: Město Kuřim
Sídlo: Jungmannova 968/75,664 34 Kuřim
IČ: 00281964
DIČ : CZ00281964
Zastoupen ve věcech smluvních: Mgr.Ing.Dragem Sukalovským,starostou
<br>
Zástupce Objednatele pro věci technické:
XXXXXXXXX XXXXXX,bartos@kurim.cz
Tel.: XXX XXX 373,606 705 879 <,>
Ing.XXXXXX XXXXXXX,havlova@kurim.cz
Tel.:XXX XXX XXX,777 363 614
<br>
(dále jen Objednatel)
<br>
1.2 Zhotovitel
<br> Název:
Sídlo:
IČ:
DIČ:
Statutární zástupce:
Datová schránka:
Bankovní spojení:
Číslo účtu:
<br>
Zástupce Zhotovitele pro věci technické:
<br> (dále jen Zhotovitel)
<br> 2 PŘEDMĚT SMLOUVY
<br> 2.1 Zhotovitel se touto smlouvou zavazuje svým jménem a na vlastní odpovědnost zhotovit
řádně a včas stavbu s názvem: „Interiér kanceláří č.301-304 radnice Kuřim“ (dále jen
„dílo“) a Objednatel se zavazuje dokončené dílo převzít a zaplatit jeho cenu <.>
<br> 2.2 Předmětem díla je dodávka a montáž interiéru dle návrhu,které tvoří přílohu č.1 této
smlouvy <.>
<br> 2.3 Rozsah předmětu díla je vymezen projektovou dokumentací zpracovanou projekční
kanceláří KNESL KYNČL ARCHITEKTI s.r.o <.>,Šumavská 416/15,602 00 Brno <,>
odpovědný projektant - Ing.Arch.XXX XXXXXXX z dubna XXXX <.>
<br> X.X V rámci zhotovení díla bude dále zajištěno :
<br> - montáž bude časově koordinována s prováděnou rekonstrukcí místností č.301-304
- zaměření skutečného stavu
- koordinace a spolupráce s dodavatelem slaboproudých rozvodů při montáži kabeláže <,>
<br> předpokládá se vedení kabeláže v lištách pod pracovní deskou stolu
<br>
<br>
<br> 2
<br>
- zhotovení nezbytných prostupů kabeláže
- koordinace s autorem návrhu – Ing.arch.Janem Tesárkem tel.733 176 934
- doprava
- úklid po montážních pracích a likvidace odpadů
<br> 2.5 Zhotovitel provede dílo v souladu s nabídkou na zhotovení díla ze dne 19.05.2017
předloženou v rámci zadávacího řízení,které předcházelo podpisu této smlouvy <.>
<br> 2.6 Zhotovitel se zavazuje postupovat po celou dobu plnění díla s náležitou odbornou péčí <,>
zajišťovat plnění smlouvy o dílo v souladu se zájmy Objednatele,které zná nebo
prokazatelně musí znát a oznámit Objednateli všechny okolnosti,které zjistil při
provedení díla,jež mohou mít vliv na změnu pokynů Objednatele <.>
<br> 2.7 Zhotovitel potvrzuje,že se seznámil s místem provádění díla,rozsahem a povahou díla <,>
že jsou mu známy veškeré technické a kvalitativní parametry díla a že disponuje
takovými kapacitami a odbornými znalostmi,které jsou nezbytné k realizaci díla <.>
<br> 3 TERMÍNY A MÍSTO PLNĚNÍ
<br> 3.1 Termín zahájení
<br> Objednatel předpokládá zahájení prací na díle dne 24.05.2017 <.>
<br> 3.2 Termín dokončení
<br> 3.2.1 Zhotovitel je povinen dokončit a předat dílo nejpozději dne 24.07.2017 <.>
<br> 3.2.2 Zhotovitel je oprávněn dokončit a předat dílo i před sjednaným termínem <.>
Objednatel se zavazuje dříve dokončené dílo převzít XXX v případě,že nemá vady
a nedodělky bránící obvyklému užívání <.>
<br> 3.2.3 Zhotovitel je povinen vyklidit staveniště a upravit okolí díla do původního stavu
nejpozději dne 24.7.2017,pokud nebude dohodnuto jinak <.>
<br> 3.3 Místo plnění
<br> 3.3.1.Místem plnění je budova MěÚ Kuřim,Jungmannova 968/75,Kuřim <.>
<br> 3.3.2.Zhotovitel zvolí takový postup plnění,aby nebyla poškozena budova,zařízení
budovy,příslušenství budovy a plochy přiléhající k budově.V případě poškození
uvede Zhotovitel vše do původního stavu.Nebude-li to možné,nahradí
případnou škodu v penězích,a to do deseti dnů od zaslání výzvy k úhradě škody <.>
<br> 4 CENA DÍLA A PODMÍNKY PRO ZMĚNU SJEDNANÉ CENY
<br> 4.1 Výše sjednané ceny
<br> Obě smluvní strany sjednaly za provedení díla nejvýše přípustnou cenu ve výši:
<br>  XXXX XXX DPH,- Kč
<br>  DPH XX %,- Kč
<br>  Cena včetně DPH,- Kč
<br> 4.2 Obsah ceny
<br> 4.2.1 Cena díla je stanovena XXXX XXXX XXXXX a konečná pro rozsah díla daný
projektovou dokumentací (viz.čl.2.3) a odsouhlaseným položkovým rozpočtem <,>
který tvoří přílohu této smlouvy <.>
<br> 4.2.2 Cena díla obsahuje veškeré náklady a zisk Zhotovitele nezbytné k řádnému a
včasnému provedení díla,dále obsahuje veškeré materiály a komponenty
potřebné k realizaci a dokončení díla v kvalitě dané dohodou stran,a platnými
obecně závaznými právními předpisy a jinými normami (např.ČSN) a
technologickými postupy výrobců použitých komponentů <.>
<br>
<br>
<br>
<br> 3
<br>
5 PLATEBNÍ PODMÍNKY
<br> 5.1 Objednatel nebude poskytovat zálohy <.>
<br> 5.2 Cena za zhotovení díla bude Objednatelem uhrazena na základě faktury,vystavené po
předání díla bez vad a nedodělků <.>
<br> 5.3 Zhotovitel má právo předložit k proplacení ceny díla daňový doklad (fakturu) k úhradě po
řádném splnění a předání předmětu smlouvy.Fakturu je Objednatel povinen uhradit do
14-ti dnů od jejího doručení <.>
<br> 5.4 Faktura bude obsahovat všechny náležitosti:
<br> - označení Zhotovitele a Objednatele <,>
- den vystavení a den splatnosti ...

05 Výkaz výměr

kancelář č.301
NABÍDKA na "Interiér kanceláří č.301-304 radnice Kuřim" - místnost č.301
Objednatel: Město Kuřim
Jungmannova 968/75
664 34 Kuřim
<br> Zhotovitel:
<br>
Název obj.č.JM JC bez DPH DPH XXXX XXX DPH cena vč.DPH
obklad stěny - deska tl.40 mm,jádro DTD výška cca 2010 mm (po horní hranu zárubně) <,>
povrch matný HPL,barva bílá,na obkladu bude přisazen vypínač osvětlení,hrana - bílá ABS 1a 1
pracovní stůl - tl.30 mm,1680/900 mm,povrch matný HPL (z jednoho dílu,bez spár),barva bílá,hrana - bílá ABS,nohy - nerez kartáčovaný,součástí desky jso nerez průchodky pro kabeláž (cca 2ks) 4a 1
úložný zásuvkový kontejner - DTD tl.18 mm,kvalitní kování s tlumičem dojezdu,zamykatelné zásuvky,povrch matný HPL,barva bílá,úchytky Terra,broušený nikl,délka 200mm,tl.9 mm 5 1
záslepka pod podokenní deskou,330/710 mm,jádro DTD,osazena 10 mm nad podlahou,povrch matný HPL,barva bílá 10 1
podokenní pracovní deska tl.30 mm,jádro DTD,povrch matný HPL,barva bílá,hrana - bílá ABS 11 1
mřížka nad radiátor - nášlapná hliníková rolovatelná mřížka ROLLS,Š = 150 mm,délka = radiátor vč.ventilu,povrch stříbrný ELOX 12 1
skříň na dokumenty a oblečení uzavřená,1200/450/2610 mm,DTD kontrukce,police stavitelné po celé výšce,povrch matný HPL,barva bílá,úchytky Terra,broušený nikl,délka 200mm,tl.9mm,výsuvná tyč na ramínka,stavitelné police,zamykání 13b 1
otevřený policový korpus (bočnice + pevná police),bez zadního dílu,DTD tl.18mm,povrch matný HPL,barva bílá 14 1
nízká skříň na dokumenty uzavřená,1200/400/750 mm,DTD konstrukce,police stavitelné po celé výšce,povrch matný HPL,barva bílá,úchytky Terra,broušený nikl,délka 200 mm,tl.9mm,dvě sousední skříně (pol.15 a 15) mají společný horní díl,který je proveden z jednoho kusu 15 2
nízká skříň na dokumenty uzavřená,1975/360/400 mm,DTD konstrukce,police stavitelné po celé výšce,povrch matný HPL,barva bílá,bez úchytek,přítlačné skryté otvírání Tipon 16 1
nízká skříň na dokumenty uzavřená,1315/360/400 mm,DTD konstrukce,police stavitelné po celé výšce,povrch matný HPL,barva bílá,bez úchytek,přítlačné skryté otvírání Tipon,dvě sousední skříně (pol.16 a 17) mají společný horní díl (strop),který je proveden z jednoho kusu 17 1
skříň na dokumenty polouzavřená,835/360/1900 mm,DTD konstrukce,police stavitelné po celé výšce,povrch matný HPL,barva bílá,horní část otvíravá - výklopná dvířka,bez úchytek,přítlačné skryté otvírání Tipon 18 2
jednací stůl tl.30 mm,povrch matný HPL,barva bílá,povrch z jednoho dílu HPL,bez spár,hrana bílá ABS,nohy - nerez kartáčovaný 19 1
stupínek pod PC,220 x 550 x 50 mm,jádro DTD,povrch matný HPL,barva bílá 20 1
háček na oblečení,přesný typ bude určen architektem po předložení vzorníku 21 1
doprava a montáž 1
<br>
<br> Vyřizuje:
Platba: převodem
Dne:
<br>
razítko a podpis dodavatele
<br>
kancelář č.302a
NABÍDKA na "Interiér kanceláří č.301-304 radnice Kuřim" - místnost č.302a
Objednatel: Město Kuřim
Jungmannova 968/75
664 34 Kuřim
<br> Zhotovitel:
<br>
Název obj.č.JM JC bez DPH DPH XXXX XXX DPH cena vč.DPH
obklad stěny - deska tl.40 mm,jádro DTD výška 2010 mm <,>
povrch matný HPL,barva bílá,hrana - bílá ABS 1 1
korková nástěnka vsazená do obkladu stěny,zalícovaná v povrchem HPL provedení viz sociální odbor (m.č.214) 2 1
police konzolovitě osazená - tl.40 mm,jádro DTD,2ks,povrch matný HPL,barva bílá,hrana - bílá ABS 3 1
pracovní stůl - deska tl.30 mm,zespodu pevná dělící deska 1250/350/20 mm,povrch matný HPL (z jednoho dílu,bez spár),barva bílá,hrana - bílá ABS,nohy - nerez kartáčovaný,součástí desky jsou nerez průchodky pro kabeláž (cca 2ks) 4 1
úložný zásuvkový kontejner - DTD tl.18 mm,kvalitní kování s tlumičem dojezdu,zamykatelné zásuvky,povrch matný HPL,barva bílá,úchytky Terra,broušený nikl,délka 200mm,tl.9 mm 5 1
skříň na dokumenty polouzavřená,600/400/2610 mm,DTD konstrukce,police stavitelné po celé výšce,povrch matný HPL,barva bílá,úchytky Terra,broušený nikl,délka 200 mm,tl.9 mm 6 4
záslepka pod podokenní deskou,330/710 mm,jádro DTD,osazena 10 mm nad podlahou,povrch matný HPL,barva bílá 10 1
podokenní pracovní deska tl.30 mm,jádro DTD,povrch matný HPL,barva bílá,hrana - bílá ABS 11 1
mřížka nad radiátor - nášlapná hliníková rolovatelná mřížka ROLLS,Š = 150 mm,délka = radiátor vč.ventilu,povrch stříbrný ELOX 12 1
skříň na dokumenty a oblečení uzavřená,1200/400/2610 mm,DTD konstrukce,police stavitelné po celé výšce,povrch matný HPL,barva bílá,úchytky Terra,broušený nikl,délka 200mm,tl.9mm,výsuvná tyč na ramínka,stavitelné police,zamykání 13a 1
stupínek pod PC,220 x 550 x 50 mm,jádro DTD,povrch matný HPL,barva bílá 20 1
obklad boku linky,DTD tl.18 mm,na výšku místnosti z jednoho kusu bez napojení,povrch matný HPL,barva bílá 30 1
pracovní deska,tl.30 mm,povrch matný HPL,barva bílá,povrch z jednoho dílu HPL,bez napojení,hrana bílá ABS 31 1
dřez nerezový s odkapávací plochou,vestavněý 32 1
kuchyňská páková baterie 33 1
spodní skříňka zásuvková,450/600/750 mm,povrch matný HPL,barva bílá,kvalitní kování s tlumičem dojezdu,úchytky Terra,broušený nikl,délka 200 mm,tl.9 mm,vč.s...

04 projektová dokumentace

zds_oin_302a_rezc_2017_05_02.pdf
<br>
<br>
<br>
zds_oin_302b_pudorys_2017_05_02.pdf
<br>
<br>
<br>
zds_oin_302b_reza_2017_05_02.pdf
<br>
<br>
<br>
zds_oin_302b_rezb_2017_05_02.pdf
<br>
<br>
<br>
zds_oin_303_pudorys_2017_05_02.pdf
<br>
<br>
<br>
zds_oin_303_reza_2017_05_02.pdf
<br>
<br>
<br>
zds_oin_303_rezb_2017_05_02.pdf
<br>
<br>
<br>
zds_oin_304_pudorys_2017_05_02.pdf
<br>
<br>
<br>
zds_oin_304_reza_2017_05_02.pdf
<br>
<br>
<br>
zds_oin_301_pudorys_2017_05_02.pdf
<br>
<br>
<br>
zds_oin_301_reza_2017_05_02.pdf
<br>
<br>
<br>
zds_oin_301_rezb_2017_05_02.pdf
<br>
<br>
<br>
zds_oin_302a_pudorys_2017_05_02.pdf
<br>
<br>
<br>
zds_oin_302a_reza_2017_05_02.pdf
<br>
<br>
<br>
zds_oin_302a_rezb_2017_05_02.pdf

03 čestné prohlášení ZKP

Mésto Kui‘im
<br>
<br>
<br>
<br> Čestné prohlášení k prokázání základních kvalifikačních předpokladů
Interiér kanceláří č.301-304 radnice Kuřim
Název společnosti:
………….……………………………….<.> <.>
<br> Adresa,sídlo,místo podnikání:
………….……………………………….<.> <.>
IČ:
………….……………………………….<.> <.>
DIČ:
………….……………………………….<.> <.>
Telefon,fax,e-mail:
………….……………………………….<.> <.>
<br> Jméno oprávněné osoby:
………….……………………………….<.> <.>
<br> V souladu s vyhlášenými podmínkami zadavatele ke shora uvedenému zadávacímu řízení prokazuji jako oprávněná osoba dodavatele splnění tohoto požadavku zadavatele předložením níže uvedeného prohlášení takto:
<br> Prohlašuji tímto,že jsem zájemce,který:
<br> a) nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží.Trestným činem se rozumí:
<br> · trestný čin spáchaný ve prospěch organizované zločinecké skupiny nebo trestný čin účasti na organizované zločinecké skupině;
<br> · trestný čin obchodování s lidmi;
<br> · tyto trestné činy proti majetku: podvod,úvěrový podvod,dotační podvod,podílnictví,podílnictví z nedbalosti,legalizace výnosů z trestné činnosti,legalizace výnosů z trestné činnosti z nedbalosti;
<br> · tyto trestné činy hospodářské: zneužití informace a postavení v obchodním styku,sjednání výhody při zadání veřejné zakázky,při veřejné soutěži a veřejné dražbě,pletichy při zadání veřejné zakázky a při veřejné soutěži,pletichy při veřejné dražbě,poškození finančních zájmů Evropské unie;
<br> · trestné činy obecně nebezpečné;
<br> · trestné činy proti České republice,cizímu státu a mezinárodní organizaci;
<br> · tyto trestné činy proti pořádku ve věcech veřejných: trestné činy proti výkonu pravomoci orgánu veřejné moci a úřední osoby,trestné činy úředních osob,úplatkářství,jiná rušení činnosti orgánu veřejné moci <.>
<br> Je-li dodavatelem právnická osoba,musí tento předpoklad splňovat tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu.Je-li členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba,musí tento předpoklad splňovat:
<br> · tato právnická osoba <,>
<br> · každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a
<br> · osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele <.>
<br> Účastní-li se zadávacího řízení pobočka závodu:
<br> · zahraniční právnické osoby,musí tuto podmínku splňovat tato právnická osoba a vedoucí pobočky závodu <,>
<br> · české právnické osoby,musí podmínku splňovat osoby vedoucí pobočky závodu a je-li dodavatelem právnická osoba,musí tento předpoklad splňovat tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu.Je-li členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba,musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba,tak každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele <.>
<br> b) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek <,>
<br> c) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění <,>
<br> d) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti <,>
<br> e) není v likvidaci,nebylo proti němu vydáno rozhodnutí o úpadku,nebyla vůči němu nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele <.>
<br> V …………………… dne ……………………
<br>
…………………………………………………………………….<.>
<br>
Podpis osoby
<br> …………………………………………………………………….<.>
<br>
Jméno a příjmení – hůlkovým písmem
<br> 2

02 kryci list nabidky

Město Kuřim tel.+420 541 422 311
Jungmannova 968/75 fax +420 541 230 633
664 34 Kuřim www.kurim.cz
<br>
KRYCÍ LIST NABÍDKY
<br>
Předmět (název) zakázky: „Interiér kanceláří č.301-304 radnice Kuřim“
Evidenční číslo zakázky: III-OI-2017-006
<br> Název společnosti: ………………….<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.……………………………….<.> <.>
se sídlem: ………………….<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.……………………………….<.> <.>
osoba oprávněna jednat za uchazeče :.………………….<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.………………………………………
Telefon:.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> E-mail: ……….………………………
IČ:.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> DIČ: ……….………………………
Bankovní spojení:.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> ……….Číslo účtu: ……….………………………
<br>
Nabídková XXXX XXX DPH: ….<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> Kč
DPH 21% ….<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> Kč
Nabídková cena celkem vč.DPH: ….<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> Kč
<br>
Níže podepsaný prohlašuje,že cena uvedená v krycím listě nabídky obsahuje veškeré požadavky na realizaci výše uvedené zakázky dle zadávací dokumentace a zadání této zakázky
<br>
V ……………… dne ……………… ……………………………………………………
Razítko a podpis
oprávněné osoby

01 výzva k podání nabídky

<.>.Město Kuřim tel.+420 541 422 311 Jungmannova 968/75 fax +420 541 230 633 664 34 Kuřim www.kurím.cz
<br> Město Kuřim
<br> ": -_.„Íri-Ž.“ VYZVA K.PODÁNÍ-NABÍDKY-"f na zakázku města Kuřimi
<br> Předmět (název) zakázky: „interiér kanceláří č.301-304 radnice Kuřim“
<br> Evidenční čísšo zakázky: lil-Ol—2017—006
<br> Zadavatet Město Kuřim
<br> Adresa: Jungmannova 968/75,664 34 Kuřim IČ: 00281964
<br> Statutární orgán: lng.XXXXX XXXXXXXXXX,starosta Zajištujíci odbor: Odbor investiční města Kuřim Vedoucí zajišťujícího odboru: XXXXXXXXX XXXXXX
<br> Kontaktní osoba: Ing.XXXXXX XXXXXXX
<br> Tel.: XXXXXXXXX,XXX XXX XXX
<br> Fax: 541 230 633
<br> E-mail : havlova©kurimcz
<br> Datum výzvy: 03.05.2017
<br> Tato veřejná zakázka maiěho rozsahu není zadávaná podia zákona č.134/2016 Sb.„o veřejných zakázkách'ý zadavatel postupuje podle vnitřní směrnice S2/2015/RM o zadávání veřejných zakázek malého rozsahu <.>
<br> 1.Předmět plnění zakázky
<br> Předmětem stavebních úprav navržených projekční kanceíáří KNESL KYNČL ARCHITEKTi sro <.>,2 04/2017 je interierové vybaveni místností pro oddělení životního prostředí Radnice Kuřim v rozsahu: — obklad ostění a četa přepážky — nutně koordinovat se zhotovitešem stavebních prací — odkládací police — pracovní stůl — kontejnery —— skříně
<br> V rámci zakázky bude dále zajištěno :
<br> » dodávka a montáž interieru,montáž bude časově koordinována sprováděnou rekonstrukcí mistnosti č.301 - 304
<br> — zaměření skutečného stavu
<br> — koordinace a spolupráce s dodavatelem slaboproudých rozvodů při montáži kabeíáže,předpokládá se vedení kabeláže v lištách pod pracovní deskou stolu
<br> — zhotovení nezbytných prostupů kabeláže
<br> — koordinace s autorem návrhu —1ng.arch.Janem Tesárkem tel.?33 176 934
<br> — doprava
<br> — úklid po montážních pracích a likvidace odpadů
<br> Použité materiály musí odpovídat platným technickým,hygienickým a bezpečnostním normám a
<br> současným ergonometrickým požadavkům <.>
<br> Předmět zakázky bude plněn na základě uzavřené Smlouvy o dílo,přičemž dílem se rozumí stavební % technologická část stavby provedená dle projektové dokumentace.Dílo bude realizováno v soužadu platnými normami a zákony a dle všeobecně závazných a doporučených předpisů a metodik.Je-li v zadávací dokumentaci definován konkretní výrobek nebo technologie,má se za to,že je tím definován minimální požadovaný standard a v nabídce může být nahrazen i výrobkem či technologií
<br> srovnatelnou <.>
<br> 2.Zadávací dokumentace ajeii předání
<br> Podkladem pro zpracování nabídky je: 01 tato Výzva 02 krycí list nabídky 03 předloha Čestného prohlášení o splnění základních kvalifikačních předpokladů 04 projektová dokumentace 05 výkaz výměr 06 návrh smlouvy o dílo
<br> Uchazeč má výlučnou odpovědnost za to,že prostuduje zadávací dokumentaci a že získá spolehlivě informace ohledně všech podmínek a závazků,které případně mohou jakýmkoli způsobem ovlivnit velikost nebo povahu nabídky nebo dodávky díla.Pokud byla uchazeči přidělena veřejná zakázka,nebudou zvažovány žádné nároky na změnu částky požadované za dodávku na základě chyb nebo opomenutí v závazcích uchazeče popsaných výše <.>
<br> Zadavatel poskytuje zadávací dokumentaci zájemcům elektronicky na profilu zadavatele: http:/vawkurim.cz/cs/mestskv-urad/uradní-deska/vereine-zakazky.html <.>
<br> 3.Doba a místo plnění zakázky :
<br> - předpokládaná doba zahájení stavby.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> do 24.05.2017 - dokončení a předání díla.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> do 24.07.2017
<br> Pokud v důsledku okolností,které nemůže ovlivnit ani zadavatel,ani dodavatel dojde k situaci,že předpokládaný termín zahájení plnění veřejné zakázky nebude možné dodržet,posunuje se termín plnění () dobu,po kterou trvá překážka,pro kterou nelze plnění veřejné zakázky zahájit.Místem plnění veřejné zakázkyje budova MěÚ Kuřim,Jungmannova 968/75,Kuřim <.>
<br> 4.Místo,doba a způsob podání nabídky,otevírání obálek s nabídkami
<br> Nabídku je možno zaslat poštou na adresu zadavatele: MěÚ Kuřím,Jungmannova 968/75,664 34 Kuřim,případně osobně na podatelnu MěU Kuřim,v pracovní době:
<br> Pondělí 7,30 -11,30 hod.a 12,30 „17,00 hod.Úterý 7,30 - 11,30 hod.a 12,30 „15,00 hod.Středa 7,30 - 11,30 hod.a 12,30 „17,00 hod.čtvrtek 7,30 -11,30 hod.a 32,30 _ 15,00 hod.Pátek 7,30 - 11,30 hod.a 12,30 — 14,00 hod <.>
<br> Lhůta pro podání nabídek končí dne 19.05.2017 v 10:00 hod.Nabídky,které budou předloženy nebo doručeny po uplynutí této lhůty,zadavatel nezařadí do výběrového řízení a vrátí je zpět v neporušené obálce <.>
<br> Uchazeči podají nabídku v uzavřené obálce opatřené v místě uzavření obálky (obalu) razítkem s podpisem oprávněného zástupce uchazeče.Obálka bude označena nápisem
<br>.<.> Neotvírat,zakázka města — „interiér kancelář...

Načteno

edesky.cz/d/719314

Meta

Rozpočet   Veřejná zakázka   Veřejná zakázka   Rozpočet  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Kuřim      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz