Město Liberec - Číslo 189, statutární město Liberec

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Liberec.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Dokument

STATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
Náměstí Dr.E.Beneše 1,460 59 Liberec 1
<br> Tajemník Magistrátu města Liberec
<br> vyhlašuje
výběrové řízení <,>
které je podmínkou pro vznik pracovního poměru zaměstnance zařazeného do funkce
⇒ REFERENT VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK ⇐
na odboru právním a veřejných zakázek Magistrátu města Liberec
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
<br> Podmínky výběrového řízení:
Místo výkonu práce: budovy Magistrátu města Liberec a území správního obvodu města
Liberce <.>
Předpoklady pro výkon funkce: státní občanství České republiky (případně i cizí státní
občanství s trvalým pobytem v České republice),dosažení věku 18 let,způsobilost k právním
úkonům,bezúhonnost,ovládání jednacího jazyka <.>
Další požadavky stanovené statutárním městem Liberec pro uchazeče:
• minimálně vyšší odborné vzdělání;
• orientace v legislativě v oblasti veřejných zakázek;
• velmi dobrá úroveň komunikačních schopností pro jednání s klienty;
• osobnostní předpoklady,pečlivost a důslednost;
• perfektní uživatelská znalost práce na PC (Microsoft Office) <.>
Uvítáme uchazeče s praxí při zadávání veřejných zakázek nebo v právní oblasti.Místo je
vhodné též pro osoby se zdravotním postižením splňující uvedené požadavky <.>
Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat jeho:
- jméno,příjmení a titul; - datum a místo narození; - státní příslušnost; - místo trvalého
pobytu; - číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího
státního občana).Musí být též uvedeno datum a podpis zájemce <.>
K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady: - životopis,ve kterém se uvedou údaje o jeho
dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních
činností; - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; - ověřenou kopii dokladu o
nejvyšším dosaženém vzdělání.Uvítáme přiložení vyplněného osobního dotazníku a
fotografie.Přihlášku i osobní dotazník lze stáhnout na webových stránkách města na adrese
www.liberec.cz (vyhledání: magistrát - odbory magistrátu - odbor kancelář tajemníka) <.>
Popis vykonávané práce: samostatně provádí přípravu,zadávání,kontrolu,evidenci a
archivaci veřejných zakázek dle obecně závazných a interních předpisů (tj.úplnou
administraci veřejné zakázky) včetně poradenství v oblasti veřejných zakázek a veřejné
podpory <.>
Platové zařazení: do platové třídy 10,která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše
zařazenému vykonávanému druhu práce <.>
Pracovní poměr: na dobu určitou po dobu trvání mateřské a rodičovské dovolené referentky
odboru právního a veřejných zakázek.Nástup do pracovního poměru je možný ihned <,>
případně dle vzájemné dohody <.>
Lhůta pro podání přihlášky: uzávěrka pro doručení přihlášek uchazečů do výběrového
řízení je dne 9.března 2015 <.>
Způsob podání přihlášky:


<br> osobně na personálním oddělení a v podatelně Magistrátu města Liberec;
odeslat na adresu: Statutární město Liberec,personální oddělení,náměstí Dr.XXXXXXX XXXXXX X <,>
Liberec X,PSČ XXX XX (tel.485 243 761 nebo 485 243 768 - 9) <.>
<br> Po skončení řízení budou uchazečům jejich písemné materiály,poskytnuté k výběrovému řízení,vráceny <.>
<br> ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Zpracovalo personální oddělení Magistrátu města Liberec
<br>

Načteno

edesky.cz/d/67740

Meta

Veřejná zakázka   Nabídka zaměstnání  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Liberec      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz