Středočeský kraj - Zveřejnění schváleného rozpočtu na rok 2017

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Středočeský kraj.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Příloha č.1

Rozpočet Středočeského kraje na rok 2017
Rozpočet Středočeského kraje na rok 2017 byl schválen usnesením Zastupitelstva Středočeského kraje č.009-02/2016/ZK ze dne 19.12.2016
<br> Rozpočet Středočeského kraje na rok 2017 vychází ze schváleného rozpočtu roku 2016,z rozpočtového výhledu kraje a z předpokládaného inkasa sdílených daní v roce 2017.Předkládaný návrh rozpočtu Středočeského kraje pro rok 2017 je sestaven ve výši příjmů 20 215 898,30 tis.Kč a ve výši výdajů 19 986 411,30 tis.Kč.Rozdíl mezi výdaji a příjmy je pokryt financováním,a to zapojením zůstatku hospodaření z roku 2016 ve výši 10 000 tis.Kč a ve financování snížen o splátky přijatého úvěru kraje ve výši 239 487 tis.Kč.Po zapojení financování je zdrojová a výdajová část ve výši 20 225 898,30 tis.Kč <.>
<br> Zdroje kraje jsou tvořeny z vlastních příjmů,z účelových dotací a z financování – zapojení zůstatku hospodaření z minulého roku <.>
<br> Vlastní příjmy kraje jsou tvořeny:
<br> - daňovými příjmy,které tvoří převážnou část příjmů a jsou tvořeny podíly na daních a správními poplatky.Podíly na daních vycházejí ze sdílených daní,na jejichž výnosu se kraj bude podílet v roce 2017.Vzhledem k naplňování daňových příjmů v roce 2016 a předpokládanému vývoji ekonomické situace,byly daňové příjmy navýšeny o 12,2 % <,>
<br> - nedaňovými příjmy,které jsou tvořeny příjmy z úroků na bankovních účtech,předpokládanými příjmy z pronájmů majetku příspěvkových organizací,vratkami z předfinancování projektů EU <,>
<br> - kapitálovými příjmy,které jsou tvořeny příjmy z prodeje majetku <.>
<br> Přijaté účelové dotace jsou tvořeny státními prostředky,které Středočeský kraj obdrží na základě finančního dotačního vztahu státního rozpočtu k rozpočtu kraje,na krytí výdajů v rámci přenesené působnosti a státními prostředky určenými na financování školství <.>
<br> Zapojení zůstatku hospodaření z minulých let vychází z předpokládaného zůstatku prostředků z poplatků za odběr podzemních vod,které tvoří účelové prostředky Havarijního fondu pro ochranu jakosti vod SK ve výši 10 000 tis.Kč <.>
<br> Výdaje kraje jsou tvořeny běžnými výdaji kapitol,Středočeskými Fondy – grantové a dotační výdaje,Havarijním fondem pro ochranu jakosti vod SK,výdaji na havárie,výdaji na reprodukci majetku příspěvkových organizací (PO),kapitálovými (investičními) výdaji,finančními prostředky na předfinancování a kofinancování projektů EU a ostatními souvisejícími výdaji s projekty EU,Rezervou,finančními prostředky na krytí ztrát nemocnic SK do roku 2016 včetně,pojištěním majetku,vozidel a odpovědnosti k refundaci,odloženým financováním v oblasti dopravy - PO KSÚS a zdravotnictví a dotacemi ze státního rozpočtu určenými na financování školství <.>
<br> Ve výdajích jsou dále zahrnuty splátky úroků z přijatého úvěru kraje,dluhová služba za úvěr nemocnic a financování ve výdajích – splátky úvěru kraje <.>
<br> Běžné výdaje kapitol vycházejí ze schváleného rozpočtu roku 2016 a politických priorit.Jejich podrobný rozpis je uveden v tabulkové části v příloze č.1 a jejich komentář v příloze č.2 <.>
<br> Středočeské Fondy – grantové a dotační výdaje tvoří finanční prostředky na nová dotační řízení Středočeských Fondů.Rozdělení finančních prostředků mezi jednotlivé fondy bude schváleno orgány kraje v průběhu roku <.>
<br> Havarijní fond pro ochranu jakosti vod SK je tvořen z účelových prostředků minulého roku z poplatků za odběr podzemních vod (dle zákona č.254/2001 Sb.) <.>
<br> Výdaje na havárie budou čerpány v průběhu roku dle potřeby na nepředvídatelné události na základě rozpočtových opatření,která budou schválena Radou Středočeského kraje <.>
<br> Výdaje na reprodukci majetku PO vycházejí z předpokládaných příjmů z pronájmů příspěvkových organizací zřízených krajem.Příjmy z pronájmů majetku PO jsou v návrhu rozpočtu zahrnuty na základě předpokladu příslušných kapitol a budou postupně využity na reprodukci majetku ve správě PO na základě rozpočtových opatření,která budou schválena Radou Středočeského kraje <.>
<br> Čerpání finančních prostředků kapitálových (investičních) akcí Středočeského kraje vychází ze schváleného Plánu investic,který je přílohou č.3 tohoto materiálu.Jedná se o akce pokračující z minulých let a rezervu plánu investic.Finančně budou investice kryty z vlastních zdrojů rozpočtu SK.Čerpání bude realizováno postupně v průběhu roku 2017 dle připravenosti jednotlivých investic <.>
<br> Prostředky na předfinancování a kofinancování projektů spolufinancovaných z EU a ostatní související výdaje s projekty EU jsou určeny na předfinancování projektů EU,na financování krajského podílu projektů EU i na financování neuznatelných výdajů projektů EU.Čerpání těchto prostředků bude probíhat na základě Zásobníku projektů spolufinancovaných z EU.Rozhodující pro financování projektu je jeho připravenost a aktuální výše volných finančních prostředků na předfinancování a kofinancování projektů EU.Finanční prostředky budou sloužit i pro případnou úhradu výdajů a vratek dotací za porušení rozpočtové káz...

Příloha č.2

Usnesení č.009-02/2016/ZK ze dne 19.12.2016
<br> Návrh rozpočtu Středočeského kraje na rok 2017
<br> Zastupitelstvo kraje po projednání
<br> I.s c h v a 1 u j e
<br> 1) Rozpočet Středočeského kraje pro rok 2017 takto:
<br> celkové příjmy rozpočtu ve výši 20 215 898,30 tis.Kč financování ve výši 10 000,00 tis.Kč
<br> celkové zdroje rozpočtu ve výši 20 225 898,30 tis.Kč
<br> celkové výdaje rozpočtu ve výši 19 986 411,30 tis.Kč financování ve výši 239 487,00 tis.Kč celkové výdaje rozpočtu (vč.financování) ve výši 20 225 898,30 tis.Kč
<br> 2) dle svých kompetencí vyhrazených zákonem o krajích poskytnutí příspěvků,dotací,peněžitých a věcných darů dle návrhu rozpočtu na rok 2017 v té výši a těm fyzickým a právnickým osobám,kteréjsou uvedeny v tabulkách přílohy č.1 k usnesení a v textu přílohy č.2 k usnesení
<br> 3) Plán investic Středočeského kraje na rok 2017 uvedený v příloze č.3 k usnesení
<br> 4) Rozpočtová pravidla Středočeského kraje na rok 2017 uvedená v příloze č.4 k usnesení
<br> 11.bere na vědomí Rozpočet Středočeského kraje na rok 2017 dle přílohy č.1 k usnesení [ 1 I.u k 1 á d á 1) správcům příslušných kapitol předložit Radě Středočeského kraje ke schválení závazné ukazatele příspěvkových organizací zřízených SK na rok 2017 Termín: do 31.ledna 2017 2) správcům jednotlivých kapitol provést neprodleně podrobný rozpis rozpočtu kapitoly na rok 2017 Termín: ihned po schválení rozpočtu ZK 3) vedoucí Odboru finančního,Ing.Radmile Tiché — pověřené zastupováním,zapsat
<br> podrobný rozpis rozpočtu na rok 2017 do účetních výkazů Termín: do 31.března 2017

Příloha č.3

Bilance
Příloha č.1
Rozpočet Středočeského kraje na rok 2017
<br> Celková bilance hospodaření
<br> v tis.Kč
Ukazatel Skutečnost 2015 Schválený rozpočet 2016 Rozpočet 2017 % 2017/2016 schv.rozp <.>
Třída 1 - Daňové příjmy 7,202,964.84 7,577,500.00 8,502,500.00 112.2
Třída 2 - Nedaňové příjmy 361,158.00 507,922.00 96,949.00 19.1
Třída 3 - Kapitálové příjmy 5,908.38 10,000.00 10,000.00 100.0
Třída 4 - Přijaté dotace 13,099,651.32 11,012,226.40 11,606,449.30 105.4
Příjmy celkem 20,669,682.54 19,107,648.40 20,215,898.30 105.8
Výdaje celkem 20,472,478.81 19,078,161.40 19,986,411.30 104.8
Saldo (příjmy - výdaje) 197,203.73 29,487.00 229,487.00 778.3
Zapojení zůstatku hospodaření z minulých let *) 38,412.76 210,000.00 10,000.00 4.8
Splátky přijatého úvěru kraje (jistina) -239,486.82 -239,487.00 -239,487.00 100.0
Opravné položky 3,870.33 0.00 0.00 -
Financování celkem -197,203.73 -29,487.00 -229,487.00 778.3
Celková bilance hospodaření -0.00 0.00 0.00 -
<br>
*) změna stavu finančních prostředků na účtech představuje ve schváleném a upraveném rozpočtu zapojení prostředků (zůstatku) z minulých let.Ve skutečnosti představuje financování změnu stavu na bankovních účtech.Příjmy - výdaje = přebytek(+) / schodek(-) = financování -/+.Tzn.rozpočet přebytkový tj.kladný rozdíl mezi příjmy a výdaji,financování je rovno minus (stav ke konci vykazovaného období je vyšší než stav k 1.1.),rozpočet schodkový,tj záporný rozdíl příjmů a výdajů,financování je plusové (stav vykazovaného období je nižší než stav k 1.1.) <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Sumář příjmů a výdajů
<br> Rozpočet Středočeského kraje na rok 2017
<br> Sumář příjmů a výdajů
<br> v tis.Kč
Ukazatel Skutečnost 2015 Schválený rozpočet 2016 Rozpočet 2017 % 2017/2016 schv.rozp <.>
Příjmy
Podíly na daních (třída 1) 7,199,880.98 7,575,000.00 8,500,000.00 112.2
Správní poplatky (třída 1) 3,083.86 2,500.00 2,500.00 100.0
Příjmy z úroků na bankovních účtech (třída 2) 12,096.27 11,500.00 7,000.00 60.9
Příjmy z pronájmu majetku příspěvkových organizací (třída 2) 51,770.09 46,422.00 49,949.00 107.6
Vratky z předfinancování projektů EU (třída 2) 156,015.33 450,000.00 40,000.00 8.9
Ostatní nedaňové příjmy (třída 2) 141,276.31 0.00 0.00 -
Příjmy z prodeje majetku (třída 3) 5,908.38 10,000.00 10,000.00 100.0
Finanční dotační vztah státního rozpočtu k rozpočtu kraje na výkon přenesené působnosti (třída 4) 113,744.00 116,317.40 123,449.30 106.1
Dotace ze státního rozpočtu - školství (třída 4) 10,499,339.02 10,895,909.00 11,483,000.00 105.4
Dotace ze státního rozpočtu - ostatní oblasti rozpočtu (třída 4) 2,486,412.04 0.00 0.00 -
Příjmy z převodu z účtů a z fondů (třída 4) 156.26 0.00 0.00 -
Příjmy celkem 20,669,682.54 19,107,648.40 20,215,898.30 105.8
<br> Financování ve zdrojích
Vázané prostředky z minulého roku 28,412.76 200,000.00 0.00 0.0
Zůstatek prostředků z minulého roku z poplatků za odběr podzemních vod - účelové prostředky Havarijního fondu pro ochranu jakosti vod SK 10,000.00 10,000.00 10,000.00 100.0
Zdroje celkem 20,708,095.30 19,317,648.40 20,225,898.30 104.7
<br> V ý d a j e
Běžné výdaje kapitol 5,350,933.75 5,833,657.00 6,566,329.00 112.6
Středočeské Fondy - grantové a dotační výdaje kapitol 390,425.95 698,500.00 300,000.00 42.9
Havarijní fond pro ochranu jakosti vod SK (kapitola 10) 2,992.16 10,000.00 10,000.00 100.0
Investiční dotace v rámci Společného programu na podporu výměny kotlů (kapitola 10) 40,000.00 0.00 0.00 -
Výdaje na havárie (kapitola 23 - Ostatní) 11,964.92 20,000.00 20,000.00 100.0
Výdaje na reprodukci majetku příspěvkových organizací - financované z vybraných příjmů z pronájmu (kapitola 23 - Ostatní) 25,899.57 46,422.00 49,949.00 107.6
Výdaje z vázaných prostředků z minulého roku - běžné výdaje,Středočeské Fondy,kapitálové výdaje,projekty EU (kapitola 23 - Ostatní) 0.00 200,000.00 0.00 0.0
Kapitálové (investiční) výdaje (kapitola 12) 284,489.04 490,000.00 270,000.00 55.1
Předfinancování a kofinancování projektů EU a ostatní související výdaje s projekty EU (kapitola 23 - Ostatní) 1,275,686.71 530,000.00 595,000.00 112.3
Plošná finanční korekce Úřadu regionální rady regionu soudržnosti Střední Čechy (kapitola 23 - Ostatní) 0.00 31,654.00 0.00 0.0
Rezerva - nepředvídatelné události a finanční záruky (kapitola 23 - Ostatní) 0.00 11,205.40 21,596.30 192.7
Krytí ztrát nemocnic SK do roku 2016 včetně (kapitola 23 - Ostatní) 0.00 0.00 300,000.00 -
Pojištění majetku,vozidel a odpovědnosti k refundaci (kapitola 23 - Ostatní) 0.00 11,000.00 11,000.00 100.0
Odložené financování v oblasti dopravy - PO KSÚS (kapitola 04) 0.00 30,300.00 135,937.00 448.6
Odložené financování v oblasti zdravotnictví (kapitola 12) 0.00 14,550.00 11,200.00 77.0
Odložené financování Letecké muzeum v Mladé Boleslavi (kapitola 23 - Ostatní) 132,022.45 0.00 0.00 -
Splátky úroků z přijatého úvěru kraje (kapitola 23 - Ostatní) 9,623.51 63,000.00 20,200.00 32.1
Dluhová služba za úvěr nemocnic (kapitola 07) 182,761.15 191,964.00 192,200.00 100.1
Dotace ze státního rozpočtu - školství (kapito...

Příloha č.4

Příloha č.2
<br> Rozpočet Středočeského kraje na rok 2017
<br> - komentář běžných výdajů kapitol
<br> Kapitola 01 – Činnost zastupitelstva
<br> § 3900 – Ostatní činnosti související se službami pro obyvatelstvo
Finanční dar Československé obci legionářské ve výši 190 000 Kč <.>
<br> § 5212 – Ochrana obyvatelstva
Vyčlenění finančních prostředků je navrhováno v souladu se zákonem č.239/2000 Sb <.>,o integrovaném záchranném systému (dále IZS) ve znění pozdějších předpisů,k zajištění ustanovení:
· § 29,odst.1,které stanoví kraji povinnost poskytovat náhradu právnickým nebo fyzickým osobám za omezení vlastnického nebo užívacího práva,poskytnutí věcné nebo osobní pomoci při záchranných a likvidačních pracích při řešení mimořádných událostí a to i v těch případech,kdy o XXX rozhodnou starostové obcí <,>
· § XX,odst.1,které stanoví kraji povinnost uplatňovat v návrhu svého rozpočtu krytí výdajů potřebných pro zpracování dokumentace IZS,společných výdajů při ověřování připravenosti k záchranným a likvidačním pracím a na budování a provozování společně užívaných zařízení pro potřebu IZS <,>
· § 31,odst.3,kterým se ukládá kraji hradit náklady vynaložené složkami IZS ke krytí výdajů vzniklých při nasazení sil a prostředků složek IZS v případě,že neuhrazení těchto nákladů by mohlo ohrozit funkčnost složek IZS k provádění záchranných a likvidačních prací <.>
Prioritně bude pozornost zaměřena na zajištění připravenosti krajského úřadu a krajem zřizovaných zařízení,prevenci,řešení přírodních,technologických a bezpečnostních rizik při vzniku mimořádných událostí ve Středočeském kraji <.>
Finanční prostředky současně slouží jako účelová rezerva finančních prostředků na řešení krizových situací a odstraňování jejich následků <.>
<br> § 5273 – Ostatní správa v oblasti krizového řízení
Vyčleněné finanční prostředky jsou určeny k plnění strategických cílů v oblasti zlepšování bezpečnosti Středočeského kraje <.>
Vyčlenění finančních prostředků je navrhováno v souladu se zákony:
1.Zákon č.240/2000 Sb <.>,o krizovém řízení a o změně některých zákonů (krizový zákon),k zajištění:
1.ustanovení § 26,které stanoví povinnost zabezpečení informačních systémů krizového řízení.Jedná se o plánované výdaje na zajištění servisní a technické podpory provozovaných informačních systémů krizového řízení u krajského úřadu,školských,zdravotnických,kulturních a sociálních zařízení kraje v souladu s uzavřenými smlouvami <.>
1.ustanovení § 25 písm.a),které stanoví povinnost všem správním úřadům vyčlenit si ve svém návrhu rozpočtu potřebný objem finančních prostředků k zajištění přípravy na krizové situace.Jedná se zejména o zajištění odborné přípravy orgánů krizového řízení jak krajské úrovně,tak i společnou přípravu s obcemi,právnickými a fyzickými osobami a složkami IZS,technické vybavování pracoviště krizového řízení,vybavení členů krizového štábu kraje ochrannými pracovními pomůckami <,>
1.ustanovení § 14,odst.2,které stanoví hejtmanovi řízení a kontrolu přípravných opatření,činnosti k řešení krizových situací,v roce 2017 jsou plánována ověření připravenosti složek IZS a orgánů KŘ <.>
1.Zákon č.412/2005 Sb <.>,o ochraně utajovaných informací a bezpečnostní způsobilosti,dovybavení zařízení informačního systému VEGA – D,zavedené u KÚ v souladu s usnesením vlády ČR č.112 ze dne 4.2.2004 ve znění usnesení vlády č.855 ze dne 7.7.2005 <.>
1.§ 7 zákona č.222/1999 Sb <.>,o zajišťování obrany České republiky,ve znění pozdějších předpisů - krajský úřad k zajišťování obrany státu zejména plánuje opatření k vytvoření nezbytných podmínek pro zajištění životních potřeb obyvatel,fungování státní správy a samosprávy a zabezpečení mobilizace za stavu ohrožení státu nebo válečného státu.Dále vede soubornou evidenci o určených věcných prostředcích a jejich vlastnících a o fyzických osobách určených za stavu ohrožení státu a za válečného stavu k pracovní povinnosti nebo pracovní výpomoci.K tomu v souladu s Nařízením vlády č.51/2004 Sb <.>,o plánování obrany státu,kraj zajišťuje zpracování dílčího plánu obrany jako součást digitálního krizového plánu kraje <.>
1.Dále bude dovybaveno nové pracoviště krizového řízení drobným hmotným dlouhodobým majetkem.Projekt vybavení pracoviště krizového řízení bude pokračovat v roce 2017 <.>
Prioritně bude pozornost zaměřena na zvýšení připravenosti IZS a orgánů krizového řízení,prevenci (plánování),řešení přírodních,technologických a bezpečnostních rizik při mimořádných událostech ve Středočeském kraji,největším rizikem na území kraje je nebezpečí vzniku povodňových situací a průmyslových havárií.Finanční prostředky současně slouží jako účelová rezerva finančních prostředků na řešení krizových situací a odstraňování jejich následků <.>
<br> § 5279 – Záležitosti krizového řízení jinde nezařazené
Vyčlenění finančních prostředků je navrhováno v souladu se zněním zákona č.240/2000 Sb <.>,o krizovém řízení a o změně některých zákonů (krizový zákon),zákona č.222/1999 Sb <.>,o zajišťování obrany České republiky,ve znění pozdějších předp...

Příloha č.5

Plán investic Příloha č.3 Plán investic Středočeského kraje na rok 2017 Kapitola 12 - investiční výdaje v tis.Kč Poř.č.Program akce Číslo akce XXX V Plánu od roku Zařazeno do Plánu investic usnesením RK/ZK realizátor akce (zadavatel) organizace Název akce celkové náklady (v tis.Kč) Čerpáno k 31.12.2015 Kapitálové prostředky na rok 2016 Odložené financování na rok 2016 Finanční prostředky 2017 Jiné zdroje Předpoklad v roce 2018- (v tis.Kč) Poznámka Kapitálové prostředky na rok 2017 Odložené financování na rok 2017 1/2016/KHT 2347 2014 016-11/2014/RK ze dne 24.3.14 013-11/2014/ZK ze dne 28.4.14 SK SK Nákup 3ks automobilů 5,300.00 2,000.00 3,300.00 2/2016/KHT 3334 2015 068-39/2015/RK ze dne 9.11.15 006-20/2015/ZK ze dne 7.12.15 SK SK Replika Svatováclavské koruny 2,149.50 1,149.50 1,000.00 3/2016/KHT 3475 2016 082-15/2016/RK ze dne 21.4.2016 012-22/2016/ZK ze dne 25.4.2016 SK SK Materiální a technické vybavení pracoviště krizového řízení,zajištění komunikačních prostředků a informační podpory pro krizové řízení v kraji 7,500.00 5,500.00 2,000.00 CELKEM kapitola 01 - Odbor Kancelář hejtmana 14,949.50 0.00 8,649.50 0.00 6,300.00 0.00 0.00 0.00 1/2016/KŘÚ 102 141 1102 1910 2011 042-11/2011/RK ze dne 07.03.11 047-15/2011/ZK ze dne 11.03.11 SK SK Pořízení nových vozidel (třída nižší střední) 28,357.71 11,058.71 6,299.00 5,000.00 6,000.00 2/2016/KŘÚ 102 241 1106 1911 2011 042-11/2011/RK ze dne 07.03.11 047-15/2011/ZK ze dne 11.03.11 SK SK Výměna oken v budově KÚ 59,356.84 28,134.29 8,722.55 7,500.00 15,000.00 3/2016/KŘÚ 102 121 1108 1513 2011 042-11/2011/RK ze dne 07.03.11 047-15/2011/ZK ze dne 11.03.11 SK SK Pořízení nových kopírovacích strojů 4,738.00 2,086.00 652.00 1,000.00 1,000.00 4/2016/KŘÚ SK SK Výměna místního rozhlasu v budově KÚ 1,430.66 1,288.43 142.23 5/2016/KŘÚ SK SK Modernizace systému EPS v budově KÚ 1,200.00 0.00 1,200.00 7/2016/KŘÚ 3046 2015 025-12/2015/RK ze dne 7.4.2015 007-16/2015/ZK ze dne 27.4.2015 SK SK Rekonstrukce suterénních prostor pod střední budovou včetně projektové dokumentace 5,400.00 172.67 5,227.33 8/2016/KŘÚ 3148 2015 038-19/2015/RK ze dne 1.6.2015 008-17/2015/ZK ze dne 22.6.2015 SK SK Rozšíření stávající telefonní ústředny 3,880.00 0.00 2,880.00 1,000.00 9/2016/KŘÚ SK SK Modernizace výtahů A a C 2,700.00 0.00 2,700.00 10/2016/KŘÚ 3150 2015 038-19/2015/RK ze dne 1.6.2015 008-17/2015/ZK ze dne 22.6.2015 SK SK Rozšíření docházkového a přístupového systému v budově KÚ 750.00 0.00 750.00 11/2016/KŘÚ 3151 2015 038-19/2015/RK ze dne 1.6.2015 008-17/2015/ZK ze dne 22.6.2015 SK SK Instalace klimatizačních jednotek do vybraných kanceláří ve druhém patře budovy 1,200.00 0.00 1,200.00 12/2016/KŘÚ 3335 2016 068-39/2015/RK ze dne 9.11.15 006-20/2015/ZK ze dne 7.12.15 SK SK Rozšíření slaboproudých a bezpečnostních systémů v budově KÚ 7,500.00 0.00 7,500.00 13/2016/KŘÚ 3336 2016 068-39/2015/RK ze dne 9.11.15 006-20/2015/ZK ze dne 7.12.15 SK SK Pořízení zahradní techniky 350.00 0.00 350.00 14/2016/KŘÚ 3337 2016 068-39/2015/RK ze dne 9.11.15 006-20/2015/ZK ze dne 7.12.15 SK SK Pořízení nového užitkového vozidla 800.00 0.00 800.00 15/2016/KŘÚ 3391 2016 026-13/2016/RK ze dne 4.4.16 012-22/2016/ZK ze dne 25.4.16 SK SK Pořízení elektronické úřední desky před budovou KÚ 1,300.00 0.00 800.00 500.00 16/2016/KŘÚ 3585 2016 053-21/2016/RK ze dne 6.6.16 014-23/2016/ZK ze dne 28.6.2016 SK SK Nákup myčky a konvektomatu 197.96 0.00 79.04 118.91 Jiné zdroje = hrazeno zápočtem dle smlouvy o pronájmu CELKEM kapitola 02 - Odbor Kancelář ředitele 119,161.17 42,740.10 39,302.16 0.00 15,000.00 0.00 118.91 22,000.00 1/2016/INF 103 121 1109 1514 3047 2011 042-11/2011/RK ze dne 07.03.11 047-15/2011/ZK ze dne 11.03.11 SK SK Investiční software dle konkrétních požadavků odborů 13,659.61 9,357.09 4,302.52 2/2016/INF 103 121 1110 1803 2011 042-11/2011/RK ze dne 07.03.11 047-15/2011/ZK ze dne 11.03.11 SK SK Výpočetní technika 5,076.83 2,624.82 2,452.00 3/2016/INF 103 121 1114 2818 2011 042-11/2011/RK ze dne 07.03.11 047-15/2011/ZK ze dne 11.03.11 SK SK Aplikace "ASW Jízdní řády"- požadavek DOP 1,000.00 1,000.00 4/2016/INF SK SK Nákup audiovizuální techniky 500.00 500.00 5/2016/INF 103 341 1307 2820 2013 008-08/2013/RK ze dne 25.02.13 004-03/2013/ZK ze dne 11.03.13 SK SK Rekonstrukce sálu zastupitelstva 6,860.49 6,860.49 6/2016/INF 103 141 1308 2821 2013 008-08/2013/RK ze dne 25.02.13 004-03/2013/ZK ze dne 11.03.13 SK SK Software pro Informační systém KÚ 1,682.03 363.12 1,318.90 7/2016/INF 103 321 1309 2822 2013 008-08/2013/RK ze dne 25.02.13 004-03/2013/ZK ze dne 11.03.13 SK SK Modernizace zasedacích místností 700.00 700.00 CELKEM kapitola 03 - Odbor řízení příspěv.organizací a informatiky 29,478.95 12,345.03 17,133.92 0.00 0.00 0.00 0.00 0.00 1/2016/DOP 12 2013 008-08/2013/RK ze dne 25.02.13 004-03/2013/ZK ze dne 11.03.13 SK SK Výkup pozemků (včetně pod stávající sítí) 37,570.41 18,937.00 13,633.41 5,000.00 2/2016/DOP 12 2006 075-07/2006/RK ze dne 30.03.06 013-11/2006/ZK ze dne 24.04.06 SK SK „Příprava a zabezpečení stave...

Příloha č.6

Příloha č.4
Rozpočtová pravidla Středočeského kraje na rok 2017
Rozpočtová pravidla vycházejí z ustanovení zákona č.129/2000 Sb <.>,o krajích,ve znění pozdějších předpisů a ze zákona č.250/2000 Sb <.>,o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů,ve znění pozdějších předpisů.V souladu s uvedenými zákony deleguje Zastupitelstvo kraje své pravomoci takto:
<br> A.Rada kraje projednává a schvaluje:
<br> 1.Všechna rozpočtová opatření týkající se změn ukazatelů schváleného rozpočtu.Pro Radu kraje zpracuje správce věcně příslušné kapitoly <.>
2.Všechna rozpočtová opatření týkající se přijetí a vypořádání účelových dotací a příspěvků ze státního rozpočtu,státních fondů,příp.dalších poskytovatelů dotací a příspěvků do rozpočtu kraje,u kterých je předem stanoven účel použití,případně příjemce.Pro Radu kraje zpracuje správce věcně příslušné kapitoly <.>
<br> 3.Rozpočtová opatření mezi jednotlivými kapitolami a rozpočtová opatření mezi paragrafy v rámci jednotlivých kapitol.Pro Radu kraje zpracuje správce věcně příslušné kapitoly.V případě převodu prostředků mezi kapitolami podklad pro jednání Rady kraje zpracuje kapitola,která prostředky přijímá do svého rozpočtu <.>
4.Závazné ukazatele jednotlivých příspěvkových organizací a jejich změny.Pro radu kraje zpracuje správce věcně příslušné kapitoly <.>
<br> 5.Užití výdajů na reprodukci majetku.Rozpočtová opatření pro Radu kraje zpracuje správce věcně příslušné kapitoly,která chce čerpat prostředky <.>
<br> 6.Užití výdajů na havárie.Rozpočtová opatření pro Radu kraje zpracuje správce věcně příslušné kapitoly,která chce čerpat prostředky <.>
<br> 7.Užití prostředků na kapitálové (investiční) výdaje na akce,u nichž je investorem příspěvková organizace nebo a.s <.>,v souladu se schválenou změnou plánu investic – kterou překládá orgánům kraje Odbor krajského investora,na základě požadavků věcně příslušných odborů.Rozpočtová opatření pro Radu kraje zpracuje správce kapitoly 12 – Investiční výdaje <.>
<br> Akce,u nichž je investorem Středočeský kraj,budou rozpočtovány vnitřními rozpočtovými opatřeními zpracovanými správcem kapitoly 12 – Investiční výdaje v souladu se schválenou změnou plánu investic – kterou překládá orgánům kraje Odbor krajského investora,na základě požadavků věcně příslušných odborů <.>
Pokud není plán investic součástí schváleného rozpočtu daného roku,přechází z roku na XXX a je průběžně doplňován - aktualizován Odborem krajského investora na základě návrhu Rady kraje Zastupitelstvem kraje <.>
Rozpočtově jsou investiční akce v plánu investic,vedeny na kapitole 12 – Investiční výdaje.Zdrojem kapitálových (investičních) výdajů jsou rozpočtované zdroje.Rozhodující pro financování akce je její připravenost a výše finančních prostředků na kapitálové výdaje v rozpočtu kraje <.>
<br> 8.Užití prostředků na předfinancování,kofinancování a neuznatelné výdaje projektů EU na základě Zásobníku projektů spolufinancovaných z EU (dále jen Zásobník).Rozpočtová opatření pro Radu kraje zpracuje správce věcně příslušné kapitoly,která chce čerpat prostředky.Schválený Zásobník přechází z roku na rok,pokud není součástí schváleného rozpočtu daného roku a je během roku průběžně aktualizován.Aktualizace je realizována na základě návrhu Rady kraje Zastupitelstvem kraje.Zásobník slouží jako plán projektů.Rozhodující pro financování projektu je připravenost projektu a výše finančních prostředků na financování projektů EU v rozpočtu kraje <.>
<br> V případě naplnění příjmů z vratek z předfinancování projektů EU schváleného rozpočtu kraje,schvaluje Rada kraje rozpočtová opatření týkající se zapojení vratek – dotací nad rámec schváleného rozpočtu do rozpočtu kraje.Na straně výdajů rozpočtová opatření navýší prostředky na předfinancování a kofinancování projektů EU.Pro Radu kraje zpracuje správce věcně příslušné kapitoly <.>
<br>
Rada kraje schvaluje rozpočtová opatření týkající se zapojení nevyčerpaných prostředků na kofinancování projektů EU,které jsou vráceny do rozpočtu příjemcem dotace na kofinancování projektu EU (příspěvkovou organizací,akciovou společností Středočeského kraje atd.) <.>
9 <.>
Rozpočtová opatření na zapojení nevyčerpaných účelových prostředků z předcházejícího roku z důvodu nutného financování akcí a časové tísně.Pro Radu kraje zpracuje správce věcně příslušné kapitoly.Jedná se o nevyčerpané účelové finanční prostředky k 31.12.předcházejícího roku,např.na financování projektů EU,kapitálové výdaje dle plánu investic,prostředky Středočeských Fondů <.>
B.Ostatní ustanovení:
<br> 1.Celkový objem rozpočtu Středočeského kraje a jeho změny schvaluje Zastupitelstvo kraje po projednání v Radě kraje a ve Finančním výboru ZK.(Netýká se změn rozpočtu Středočeského kraje,které vyplývají z přijetí a vypořádání účelových dotací a příspěvků ze státního rozpočtu,státních fondů,příp.dalších poskytovatelů dotací a příspěvků do rozpočtu kraje,u kterých je předem stanoven účel použití,případně příjemce – viz část A,bod 2.) <.>
<br> 2.Rozhodování o užití rozpočtové Rezervy kraje přísluší ...

Načteno

edesky.cz/d/676790

Meta

Prodej   Pronájem   Rozpočet   Rozpočet   Prodej   EIA   Pronájem   Rozpočet   Pronájem   Rozpočet   EIA   Veřejná zakázka   EIA   Pronájem   Rozpočet   EIA   Jednání zastupitelstva   Rozpočet  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Středočeský kraj      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz