Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Jablonec nad Nisou.
<.> r \\N-
<br> )“)
<br> f “)(“
<br> EG /
<br> / \
<br> ! \.<.> \
<br> Í ! / / v / \'\\ <J1f—_\\-.f \“ © \ / “* \\ / \ -Ř__ ],<.> " _/ \\ f,_; ' V \ _ \\ _ »,! ; \\.J.<.> : f \\ „ “a __ ! <.>
<br>,_ f/I „\ Přl'lohac v _Ž— k Čj / - - / % _g'ae g 23/255 c_13/1997 sn.<.> „ <.>,/“ _ _- fi Prrlohač Zk č.1 _/.“ _ <,>
<br> dfš 7% ŠŠŠ—&%
<br> Kr agaké Fedu-ars ví polic: m
<br> ! ii)—mc' má? 0 km,_e_
<br> m cd nr Jaólrmuc n N <.>
<br> u) vr31__1_r: sm." :o: !
<br>.: ' CJa;.:!lear nnr'ne fý-fs 5:224'ŠÍ _ \ ' __ ' c.; KHPL 35405? !CJ Švýcara/3%) 56%
<br> “\"—":m—xx.' ' ]P' amos'rgztom ena Pc vina <.>
<br> „ ' „_l \\\\' _ //.Ido:
<br> „_.<.> f',-/ \\ \\\ _ <.>
<br> \\ // k ú/Fírošeč HGWŠOU
<br> I L-'\—|- I—dw
<br> SCHÉMATA PRO OZNAČENÍ PRACOVNÍCH MÍST V OBCI
<br> og eso-
<br> „W
<br> ZZ
<br> *;
<br> max.20
<br> (34b
<br> 22
<br> 2)
<br> cca 50
<br> Schéma Bl2
<br> Standardní pracovní místo na pozemní | komunikaci s malým dopravním zatíže- _
<br> ním.Zúženi vozovky na jeden jízdní pruh <.>
<br> příčná uzávěra zábranou minimálně 3 výstražná světla typu 1
<br> podélná uzávěra cbcustrannými smérovacími deskami odstup max.10m
<br> podéíná uzávěra zábradlím na straně chodníku! stezky pro cvklisřy
<br> příčná uzávěra zábranou minimálně 3 výstražná světla typu ?
<br> U může být ve výjimečných pnpadech menší (viz kap.6.1.2)
<br> 2) užitr'dopravm'ch značek a dopravních zařizer ní v přrjoadě souběžných parkovacích pruhů,chodníků nebo stezek pro cyklisty podle schémat 3/16 až 3/20
<br> Příšúha č „535 k či
<br> řad rerst " pclřcie Uhr-„mc “who krae
<br> udnimmll fn-rlreúi “' “b „ b'omc n.N-
<br> !:r _;iravn:.m.pr: k'.orat
<br> 41
<br> š-ZÚ/ř :ČJ" (.<.> BDJDG—f/Č
<br>,!,_,' "“.“-in MUM?
Načteno
Meta
Veřejná vyhláška Dopravní informace