Mag.hl.m. Praha - vedoucí oddělení soukromého práva v odboru legislativním a právním PER-7586/2017

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

vedoucí oddělení soukromého práva v odboru legislativním a právním PER-7586/2017

OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
<br>
Hlavní město Praha - Magistrát hlavního města Prahy
<br> zastoupené ředitelkou Magistrátu hlavního města Prahy
<br>
<br> v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o změně
<br> některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů,vyhlašuje dne 2.března 2017 výběrové řízení
<br> pro jmenování do funkce vedoucího úředníka / vedoucí úřednice
<br>
<br> vedoucí oddělení soukromého práva
<br> v odboru legislativním a právním Magistrátu hlavního města Prahy
<br> (kód 1624)
<br>
<br> Sjednaný druh práce: vedoucí oddělení soukromého práva,s místem výkonu práce Praha <,>
<br> v platové třídě1) 13
<br>
<br> Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou
<br> Plný pracovní úvazek <.>
<br> Termín nástupu dle dohody <.>
<br>
<br> Náplň práce
<br> Zastupování hlavního města Prahy vůči jiným subjektům,zejména soudům <.>
<br> Řešení soudních sporů,v nichž je hlavní město Praha účastníkem nebo poškozeným <.>
<br> Samostatné řešení specializovaných právních případů <.>
<br> Řešení problematiky veřejné podpory <.>
<br> Zpracovávání odborných stanovisek k návrhům smluv nebo zpracovávání návrhů smluv <.>
<br> Konzultace v právních záležitostech týkajících se soukromého práva a veřejných zakázek <.>
<br> Vydávání odborných stanovisek v rámci posuzování smluvních vztahů <.>
<br> Zpracovávání kvalifikovaných právních stanovisek <.>
<br> Podíl na úpravě nebo přípravě stěžejních dokumentů týkajících se hlavního města Prahy
<br> a organizací jím zřízených nebo založených (stanovy,zakladatelské a společenské smlouvy) <.>
<br> Podíl na zpracování návrhů vnitřních předpisů v oblasti soukromého práva <.>
<br> Podíl na řešení specializovaných případů např.v oblasti práva směnečného a šekového <.>
<br> Účast v hodnotících komisích k veřejným zakázkám v rámci výkonu své funkce <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> HLAVNÍ MĚSTO PRAHA
<br> MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č.312/2002 Sb <.>,o
<br> úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů,ve znění pozdějších
<br> předpisů:
<br> a) fyzická osoba,která dosáhla věku 18 let
<br> b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice,který
<br> ovládá český jazyk
<br> c) způsobilost k právním úkonům
<br> d) bezúhonnost2) <.>
<br> e) splnění dalších předpokladů podle § 2,4 a 20 zákona č.451/1991 Sb <.>,kterým se stanoví
<br> některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích
<br> České a Slovenské Federativní Republiky,České a Slovenské Republiky,ve znění pozdějších
<br> předpisů,tj.negativní lustrační osvědčení a čestné prohlášení (předpoklady podle tohoto
<br> ustanovení neprokazují osoby narozené po 1.prosinci 1971) <.>
<br>
<br> Požadované vzdělání
<br>  vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu v oboru právo
<br>
Požadované znalosti a dovednosti
<br>  nejméně 3 roky praxe v oblasti soukromého práva,zejména občanského a obchodního
<br>  znalost zákona č.89/2012 Sb <.>,občanský zákoník,v platném znění
<br>  znalost zákona č.131/2000 Sb <.>,o hl.m.Praze,v platném znění
<br>  znalost zákona č.250/2000 Sb <.>,o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů,v platném
znění
<br>  znalost zákona č.500/2004 Sb <.>,správní řád,v platném znění
<br>  dobrá znalost práce na PC (zejména MS Word,Excel,PowerPoint)
<br>  znalost práce s právními informačními systémy,schopnost vyhledávat ve veřejně
dostupných rejstřících a učit se používat další informační zdroje
<br>
<br> Osobnostní předpoklady
<br>  velmi dobré komunikační schopnosti a dovednosti,dobré vyjadřovací schopnosti v
mluveném i písemném projevu
<br>  schopnost samostatného rozhodování a řešení problémů
<br>  schopnost vedení týmu,organizační schopnosti
<br>  odolnost vůči stresu,schopnost zvládat zátěžové situace
<br>
Výhodou
<br>  znalost Statutu hl.města Prahy
<br>  zkušenosti na vedoucí pozici
<br>
Vítaná
<br>  předchozí praxe v územní samosprávě
<br>
<br> Nabízíme
<br>  stabilní zázemí úřadu územní samosprávy
<br>  pružnou pracovní dobu
<br>  podporu profesního růstu
<br>  program mentoringu
<br>  5 týdnů dovolené,dny zdravotního volna
<br>  příspěvek na stravování formou stravenek
<br>  širokou škálu dalších zaměstnaneckých výhod
<br>
<br>
<br> Způsob podání přihlášky do výběrového řízení
<br>
<br> Uchazeč/uchazečka podává přihlášku3) k výběrovému řízení,jejíž náležitosti podle § 7 odst <.>
<br> 4 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých
<br> zákonů,ve znění pozdějších předpisů,jsou:
<br>  jméno,příjmení,titul <,>
<br>  datum a místo narození <,>
<br>  státní příslušnost <,>
<br>  místo trvalého pobytu <,>
<br>  číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního
občana) <,>
<br>  datum a podpis <.>
Formulář přihlášky naleznete níže <.>
<br>
<br...

Načteno

edesky.cz/d/654522

Meta

Nabídka zaměstnání   Rozpočet  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Mag.hl.m. Praha      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz