Mag.hl.m. Praha - referent/referentka správy pojištění v odboru veřejných zakázek

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

UD_vyberove-rizeni_VEZ_3292_ref.spravy_pojisteni_VR115-23.pdf
HLAVNÍ MĚSTO PRAHA
<br> MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY
<br>
*MHMPXPLSNMPP*
MHMPXPLSNMPP
<br> Č.j.: MHMP 1162655/2023
<br> OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
<br> Ředitel Magistrátu hlavního města Prahy vyhlašuje dne 6.června 2023 v souladu s § 7 zákona
č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů,ve znění
pozdějších předpisů (dále jen “zákon o úřednících“) výběrové řízení na obsazení pracovního místa
úředníka/úřednice
<br>
referent / referentka správy pojištění
<br> v odboru veřejných zakázek Magistrátu hlavního města Prahy
(kód 3292)
<br>
Sjednaný druh práce: referent / referentka správy pojištění
Místo výkonu práce: Praha
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Platové zařazení dle nařízení vlády č.341/2017 Sb.v platové třídě1 9,struktura platu: základní plat
v 9.PT (21.710 Kč až 31.820 Kč podle započitatelné praxe),osobní příplatek po zkušební době (do výše
15.910 Kč),mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků
<br>
Stručná náplň práce
<br> • koordinace správy pojištění mezi externím správcem (makléřem) a jednotlivými odbory Magistrátu
hl.města Prahy
<br> • evidence,tvorba a aktivní práce s přehledy od externího správce (makléře)
• jednání se zástupci pojistitele,zejména v případě pojistných událostí většího rozsahu
• kontrolní činnost v oblasti správy pojistných smluv
• přebírání přehledů vývoje škodního průběhu včetně čtvrtletního vyhodnocení
• vedení související administrativy (např.přehled termínů konce jednotlivých pojistných smluv)
• zajišťování kontaktu mezi likvidátorem pojistitele a dotčeným odborem v případě pojistných
<br> událostí
• vyhodnocování podmínek pojištění
• spolupráce na správě a aktualizaci pojistných programů pro jednotlivá zadávací řízení
• příprava zpráv a dalších písemných výstupů
<br>
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka/úřednice podle § 4 zákona o úřednících
a) fyzická osoba,která dosáhla věku 18 let
b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v Čes...

Načteno

edesky.cz/d/6536995

Meta

Nabídka zaměstnání   Zákon 106/1999  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Mag.hl.m. Praha      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz