Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
<br>
Hlavní město Praha - Magistrát hlavního města Prahy
<br> zastoupené ředitelkou Magistrátu hlavního města Prahy
<br>
<br> v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o změně
<br> některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů,vyhlašuje dne 1.března 2017 výběrové řízení
<br> na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice
<br>
<br>
<br> rozpočtář / rozpočtářka – rozvoj obce,pokladní správa
<br> v odboru rozpočtu Magistrátu hlavního města Prahy
<br> (kód 0139)
<br>
<br> Sjednaný druh práce: rozpočtář / rozpočtářka – rozvoj obce,pokladní správa,s místem výkonu
<br> práce Praha,v platové třídě1) 10
<br>
<br> Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou
<br> Plný pracovní úvazek <.>
<br> Termín nástupu dle dohody <.>
<br>
<br> Náplň práce
<br> Kontrola hospodaření podle rozpočtu včetně sledování vývoje,provádění rozboru a stanovování
<br> návrhů na opatření.Navrhování,přijímání a projednávání rozpočtových změn v kap.01 –
<br> Rozvoj obce a 10 – Pokladní správa.Zejména:
<br> komplexní zabezpečení oblasti rozpočtu a financování v příslušných kapitolách
a příspěvkových organizací hl.města Prahy v působnosti odboru územního rozvoje
<br> Magistrátu hl.města Prahy <,>
<br> zajištění finančního vypořádání příspěvkových organizací,zpracování sumárního
podkladového materiálu pro orgány hl.města Prahy <,>
<br> zpracování stanovisek k finančnímu vypořádání příspěvkových organizací <,>
<br> příprava návrhu rozpočtu v příslušných kapitolách <,>
<br> provádění rozpisu rozpočtu v příslušných kapitolách <,>
<br> zajišťování schválených rozpočtových změn a jejich evidence <,>
<br> kontrola čerpání dotací nebo jiných účelově vázaných rozpočtových prostředků,včetně
jejich odvodů za jejich neoprávněné použití <,>
<br> provádění ekonomických rozborů výsledků hospodaření,sledování vývoje
ekonomických ukazatelů,včetně návrhu na opatření <,>
<br> zajištění odborných ekonomických činností na úseku rozpočtu hl.m.Prahy v příslušných
kapitolách <,>
<br> sledování čerpání rozpočtu v příslušných kapitolách <.>
<br>
<br>
HLAVNÍ MĚSTO PRAHA
<br> MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č.312/2002 Sb <.>,o
<br> úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů,ve znění pozdějších
<br> předpisů:
<br> a) fyzická osoba,která dosáhla věku 18 let
<br> b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice,který
<br> ovládá český jazyk
<br> c) způsobilost k právním úkonům
<br> d) bezúhonnost2) <.>
<br>
<br>
<br> Požadované vzdělání
<br>
<br> vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
<br>
Požadované znalosti a dovednosti
<br>
<br> všeobecná znalost předpisů týkajících se financování územních samosprávných celků
<br> velmi dobrá znalost práce na PC (Word,Excel)
<br>
Osobnostní předpoklady
<br> komunikační dovednosti,dobré vyjadřovací schopnosti v mluveném i písemném projevu
<br> pečlivost a přesnost
<br> samostatnost a zodpovědnost
<br>
Vítané
<br> vítána praxe v oblasti rozpočtu či účetnictví územních samosprávných celků
<br> zkouška podle vyhlášky č.512/2002 Sb <.>,o zvláštní odborné způsobilosti úředníků
územních samosprávných celků,pro výkon správní činnosti při finančním hospodaření
<br> územních samosprávných celků a jeho přezkumu (povinnost složit zkoušku do 18 měsíců
<br> od uzavření pracovního poměru)
<br>
<br> Nabízíme
<br> stabilní zázemí úřadu územní samosprávy
<br> pružnou pracovní dobu
<br> podporu profesního růstu
<br> program mentoringu
<br> 5 týdnů dovolené,dny zdravotního volna
<br> příspěvek na stravování formou stravenek
<br> širokou škálu dalších zaměstnaneckých výhod
<br>
<br>
<br>
<br> Způsob podání přihlášky do výběrového řízení
<br>
<br> Uchazeč/uchazečka podává přihlášku3) k výběrovému řízení,jejíž náležitosti podle § 7
<br> odst.4 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o změně
<br> některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů,jsou:
<br> jméno,příjmení,titul <,>
<br> datum a místo narození <,>
<br> státní příslušnost <,>
<br> místo trvalého pobytu <,>
<br> číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního
občana) <,>
<br> datum a podpis <.>
Formulář přihlášky naleznete níže <.>
<br>
<br> K přihlášce je podle § 7 odst.5 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních
<br> samosprávných celků a o změně některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů,nutno
<br> připojit:
<br> životopis,ve kterém budou strukturovaně uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních <,>
odborných znalostech a dovednostech,včetně znalostí týkajících se správního řízení <,>
<br> výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál nebo ověřená
kopie),u cizích státních občanů též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný
<br> domovským státem; pokud takový d...
Načteno
Meta
Rozpočet Nabídka zaměstnání
Další dokumenty od Mag.hl.m. Praha | ||
---|---|---|
12. 09. 2025 | Výzva k odstranění vozidla z komunikace Vratislavská, Volkswagen, RZ 5L23687, ROMAN MAKSYMIV, 181 00 | |
12. 09. 2025 | Informace o vydaném správním aktu | |
12. 09. 2025 | stavař/stavařka v odboru stavebního řádu | |
12. 09. 2025 | věcné břemeno - Davídkova 58 a 60 | |
12. 09. 2025 | Úřad městské části Praha 12 odbor dopravy - Č. j.: P12 250361/2025 ODO/Šp - Opatření obecné povahy - stanovení místní úpravy provozu na pozemních komunikaci Mariánská a Hodkovická - Definitivní dop... | |
...a další |