Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Praha 11.
Plocha pro konání farmářských trhů - 2017
<br> plocha bez možnosti umístění stánků Dplocha pro možnost umístění stánků s tím,že je nutné respektovat umístění laviček,stromů apod <.>
Poptávkové řízení MCP11/17/009463/OŠK/ŠM
<br>
<br> Název: Farmářské trhy 2017
<br>
Datum
<br> vyhlášení:
<br> 13.2.2017
<br> Datum
<br> ukončení
<br> nabídek:
<br>
6.3.2017
<br>
<br>
<br> Specifikace:
<br> Celý projekt má za cíl rozšíření služeb pro obyvatele Jižního Města formou přímého
prodeje ovoce,zeleniny,masa a uzenin,pečiva,květin,mléčných výrobků atd <.>
převážně od českých drobných farmářů a pěstitelů a to v souladu s Nařízením hl.m <.>
<br> Prahy,kterým se vydává tržní řád a nesmí být v rozporu s Kodexem farmářských trhů <.>
<br> MČ Praha 11 realizovala Farmářské trhy poprvé v roce 2010.Naším cílem je stále
rozšiřovat a zkvalitňovat sortiment prodávaných produktů a celý projekt udržovat na
kvalitativně vysoké úrovni <.>
<br> Termín konání: 10.4.2017 (pondělí) a dále každé pondělí a středu od 8:00 do 18:00
hod.až do 6.12.2017 (středa) <.>
V případě,že v průběhu roku dojde k plánovaným úpravám zón pro slepce v místě
konání trhů,bude provoz trhů omezen nebo přerušen <.>
<br>
Místo konání:
U Modré školy,pěší trasa a vstupní část do Centrálního parku,poblíž Komunitního
centra Matky Terezy,parc.č.2503/2,2503/5,2504/5,2885/1,2885/3,2885/4,2886/1 <,>
2886/2,2887/1,2887/2 a 2887/3,k.ú.Chodov
<br> Dodavatel zajistí:
<br>
• při prodeji všech produktů během konání Farmářských trhů dodržování
veškerých bezpečnostních a požárních předpisů včetně dodržování
hygienických podmínek
<br> • rozmístění jednotných stánků (minimální počet 10 stánků,maximální rozměr
stánku 2,5 x 2m) a prodejních vozů (maximálně 4 vozy) v souladu s plánkem
rozmístění stánků,který je v příloze poptávkového řízení,všechny stánky budou
viditelně označeny obchodním jménem a identifikačním číslem odpovědné
osoby
<br> • dodržování odstupu od prvků pro občany s omezenou schopností pohybu a
orientace 1m
<br> • zásobování trhů maximálně 2 h před a 1 h po ukončení konání trhů (z důvodu
bezpečnosti chodců,aby vozidla nevjížděla v době prodeje na plochu)
<br> • zahájení a ukončení činnosti trhovců bude písemně oznámeno živnostenskému
odboru a zároveň bude vedena evidence,která bude k nahlédnutí u správce
trhů
<br> • Tržní řád a další informace pro občany budou na viditelném místě
• hygienické zařízení (mobilní WC) pro prodejce
• řádný úklid celého prostoru ihned po každém konání akce (tzn.každé pondělí a
<br> středu)
• zajištění dostatečného počtu odpadkových košů
• zajištění odstavování vozidel v době konání trhů
<br>
<br> V případě,že organizátor trhů nedisponuje svými vlastními stánky,zapůjčí MČ Praha 11
vybranému organizátorovi zdarma cca 20 ks jednotných stánků (o rozměrech 1,45 x 2,1
m),které organizátor sám postaví,složí a uskladní ve svých prostorách.Po skončení
celého projektu organizátor předá stánky v neporušeném stavu MČ Praha 11.MČ Praha
11 zajistí bezplatné užívání pozemku,na kterém se budou Farmářské trhy konat a
možnost připojení el.energie.Náklady na odběr el.energie budou vyúčtovány
provozovateli.Jakékoliv vzniklé škody hradí vybraný organizátor provozu Farmářských
trhů <.>
<br>
<br>
<br> Kritéria
<br> hodnocení:
<br>
<br>
<br> Hodnocena budou následující kritéria:
• celková odborná kvalita,rozsah a funkční charakteristika nabídky
• nabídková cena za jednotlivý den konání Farmářských trhů v roce 2017 včetně
<br> DPH
<br>
Podmínky
<br> účasti:
<br> Uchazeč ve své nabídce uvede nabídkovou cenu za jednotlivý den konání Farmářských
trhů bez DPH a včetně DPH.Reference výhodou <.>
Uchazeč dále zašle seznam sortimentu po stáncích a plánek rozmístění stánků a
prodejních vozů o minimálním počtu 10 stánků během celého období konání
Farmářských trhů (počet stánků a prodejních vozů dle plánku rozmístění v příloze) <.>
V případě,že bude provozovatel využívat vlastní stánky,předloží jejich popis a foto <.>
Dále provozovatel uvede,jakým způsobem bude zajištěno hygienické zařízení pro
prodejce.Povinnou součástí nabídky uchazeče musí být grafický návrh vizuálu akce
(tzn.návrh letáku) <.>
Uchazeč musí prokázat kvalifikační předpoklady dokladem o oprávnění k podnikání -
živnostenským listem,výpisem z obchodního rejstříku atd.(kopie příslušných dokladů
musí být součástí nabídky) a dále doložit doklad o pojištění pro případ vzniku škody
související s předmětem poptávkového řízení <.>
Zadavatel požaduje,aby nabídka uchazeče byla podána v zalepené obálce nejpozději
do 6.3.2017 na podatelnu ÚMČ Praha 11,Ocelíkova 672,Praha 11 <.>
<br> Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky nebo zadání
zakázky zrušit nebo zvolit pozdější datum konání prvního dne těchto trhů <.>
Uchazeč bere na vědomí,že MČ Praha 11 je povinna na dotaz třetí osoby poskytnout
informace dle zákona č.106/1999 Sb.o svobodném přístupu k informacím s výjimkou
informací podléhajícím obchodnímu tajemství dle Obchodního zákoníku <.>
<br> Kontakt:
Bc.XXXXXXX XXXXXXXXX
referent koncepce a metodiky kultury
odbor školství a kultury
Ocelíkova 672/1
149 41 Praha 415
e-mail: slechtovam@praha11.cz
Tel.: 267 902 323
<br>
<br>
V Praze dne 13.2.2017
<br> Mgr.XXXXXX XXXXX
<br> vedou...
Načteno
Meta
Prodej Zákon 106/1999
Další dokumenty od Praha 11 | ||
---|---|---|
10. 07. 2025 | Výzva a usnesení s určením lhůty a přerušení řízení: Umístění modulárního zázemí v areálu ZŠ K Milíč | |
10. 07. 2025 | OOP - přechodka | |
10. 07. 2025 | JES_Žádost o JES _OŽP Praha 11 - VFN, Pavilon S6 - Přesun FTO | |
09. 07. 2025 | vyrozumění o zahájení řízení - změna stavby, stanoviska: "STOMATOLOGICKÁ KLINIKA HÁJE" | |
09. 07. 2025 | SMÚP sloupky Nad Statkem MČ Praha - Újezd | |
...a další |