Město Krnov - Město Krnov vedoucí úřadu vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa finančního referenta - rozpočtáře odboru investic a správy majetku MěÚ v Krnově, č.j. KRNOTAJ-73475/2023

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Krnov.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

02502023 (2).pdf
Město Krnov
<br> Hlavní náměstí 96/1
<br> 794 01 Krnov
<br>
<br>
<br>
<br> PŘIHLÁŠKA DO VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
<br>
<br>
<br>
Na pracovní pozici:
<br>
<br>
<br> 2.Titul,jméno,příjmení:
<br>
<br>
<br> 3.Datum narození:
<br> Místo narození:
<br>
<br> 4.Adresa trvalého pobytu,PSČ:
<br>
<br>
<br> 5.Státní příslušnost :
<br>
<br>
<br> 6.Číslo občanského průkazu/* :
<br>
<br>
<br> 7.Telefon:
<br>
<br> e-mail:
<br>
<br>
<br> * U cizího státního občana číslo dokladu o povolení k pobytu
Uděluji tímto souhlas se zpracováním mých osobních údajů správci – Městu Krnov,se sídlem Hlavní
<br> náměstí 96/1,794 01 Krnov,IČ 00296139,odboru kanceláře tajemníka v rozsahu poskytnutí kontaktu (e-
<br> mail,telefon) ve spojení s mým jménem a příjmením pro vymezený účel zpracování pro výběrové řízení <.>
<br> Jsem si vědom svých práv ve vztahu k ochraně osobních údajů ve smyslu nařízení Evropského parlamentu
<br> a rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném
<br> pohybu těchto údajů <.>
<br> Účelem zpracování poskytnutých kontaktních údajů je rychlá,efektivní komunikace v rámci předmětného
<br> výběrového řízení.Osobní údaje ve stanoveném rozsahu nebudou poskytovány dalším příjemcům <.>
<br> Zpracování výše uvedených osobních údajů bude probíhat po dobu realizace výběrového řízení a následně
<br> budou uloženy po dobu 5 let <.>
<br> Tento souhlas poskytuji dobrovolně a jsem si vědom,že jej mohu kdykoliv odvolat a to doručením
<br> písemného oznámení na adresu správce – Města Krnova.Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost
<br> zpracování založená na souhlasu před jeho odvoláním <.>
<br>
<br>
<br> V.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.dne.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>
<br>
<br>
<br>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>
<br> podpis uchazeče
<br>
<br>
<br>
<br> K přihlášce nutno doložit:
<br>
a) strukturov...
02502023 (1).pdf
1
<br>
<br> MĚSTO KRNOV
<br>
datum tisku:
<br> platí od:
<br>
<br> POPIS PRACOVNÍHO MÍSTA
<br>
Odbor: Odbor investic a správy majetku <,>
<br> útvar vedoucího odboru
<br>
<br> Druh práce: Finanční referent/ Rozpočtář
<br>
Zaměstnanec:
<br>
Všeobecná ustanovení:
<br> Všeobecné povinnosti,práva a odpovědnosti zaměstnance jsou vyjádřeny zněním příslušných částí
<br> zákoníku práce a organizačního řádu <.>
<br> Tento popis pracovního místa zachycuje požadavky úřadu kladené na zaměstnance pouze rámcově <.>
<br> Výkon činností zde vyjmenovaných příp.dalších potřebných činností v rozsahu pracovní smlouvy
<br> nebo dohody je průběžně upřesňován v rámci pracovního vztahu vedoucího a zaměstnance.U každého
<br> zaměstnance se předpokládá potřebná iniciativa při plnění zadaných úkolů i při celkovém rozvoji
<br> organizace,která přesahuje rámec tohoto popisu pracovního místa <.>
<br> Popis pracovního místa má ze strany MěÚ Krnov charakter sdělení zaměstnanci o XXX,které činnosti
<br> má vykonávat v návaznosti na druh práce sjednaný v pracovní smlouvě nebo dohodě <.>
<br> Zaměstnanec svým podpisem stvrzuje skutečnost,že byl s popisem pracovního místa seznámen <.>
<br> Účinnost popisu pracovního místa pro zaměstnance počíná dnem,kdy s ním byl seznámen a končí
<br> dnem,kdy byl seznámen s novým popisem pracovního místa,popř.kdy bylo toto pracovní místo
<br> zrušeno nebo kdy zaměstnanec přestal toto místo zastávat <.>
<br> Zaměstnanec odpovídá za plnění úkolů na svěřeném úseku,současně zajišťuje jeho potřebný rozvoj <,>
<br> aktivně vyhledává nové a racionálnější postupy.Nadřízenému předkládá své návrhy na vylepšení
<br> činnosti a stávajících postupů.Součástí jeho práce je ochrana majetku,dodržování zásad bezpečnosti
<br> práce,požární ochrany,ochrany státního,hospodářského a služebního tajemství a ochrana životního
<br> a pracovního prostředí <.>
<br>
<br> Zařazení dle katalogu prací:
<br> 1.02.05 Finanční referent
<br> Zajišťování financování organizace (agendy finančních zdro...
02502023.pdf
1 / 2
<br>
<br> IČ: 296139,DIČ: CZ00296139
<br> Telefon: 554 697 111,fax: 554 610 418,e-mail: epodatelna@mukrnov.cz,ID DS: ndgbdc9,www.krnov.cz
<br> Město Krnov
<br> Hlavní náměstí 96/1,794 01 Krnov
<br> vedoucí úřadu
<br> v y h l a š u j e
<br>
<br> v souladu s ust.§ 7 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků
<br> a o změně některých zákonů,ve znění pozdějších právních předpisů výběrové řízení
<br> na obsazení pracovního místa finančního referenta - rozpočtáře odboru investic a správy
<br> majetku MěÚ v Krnově.Místem výkonu práce je Krnov.Pracovní poměr bude sjednán
<br> na dobu neurčitou.Přijetí do pracovního poměru je možné již od června 2023 <.>
<br>
<br> I.ZÁKONNÉ PŘEDPOKLADY:
<br> Úředníkem se může stát fyzická osoba,která je státním občanem České republiky,popřípadě
<br> fyzická osoba,která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt
<br> a dosáhla:
<br> • věku 18 let <,>
<br> • je způsobilá k právním úkonům <,>
<br> • je bezúhonná (§ 4 odst.2 zákona č.312/2002 Sb.) <,>
<br> • ovládá jednací jazyk <,>
<br> • a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním
předpisem <.>
<br>
<br> II.KVALIFIKAČNÍ PŘEDPOKLADY:
<br> • vyšší odborné vzdělání ukončené absolutoriem nebo střední vzdělání s maturitní
zkouškou nejlépe ekonomického zaměření nebo v oboru veřejná správa <,>
<br> • výhodou praxe ve veřejné správě a samosprávě <,>
<br> • znalost zákonů souvisejících s výkonem činnosti,které jsou uvedeny v popisu
pracovního místa,který je přílohou inzerátu jako hypertextový odkaz <.>
<br>
<br> Osobnostní požadavky:
<br> • komunikativní schopnosti a profesionální vystupování <,>
<br> • zodpovědnost,pečlivost,zodpovědný přístup k práci <,>
<br> • schopnost dodržovat zásadu nestrannosti,zákonnosti a spolehlivosti <,>
<br> • znalost práce na PC <.>
<br>
Nabízíme:
<br> • odborné vzdělávání u akreditovaných společností <,>
<br> • příspěvek na stravné a dovolenou – benefitní karta <,>
<br> • pružnou ...

Načteno

edesky.cz/d/6351386

Meta

Nabídka zaměstnání   Rozpočet   Nabídka zaměstnání   Rozpočet   Zákon 106/1999   Nabídka zaměstnání   Rozpočet  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Krnov      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz