Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
<br>
Hlavní město Praha - Magistrát hlavního města Prahy
<br> zastoupené ředitelkou Magistrátu hlavního města Prahy
<br>
<br> v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o změně
<br> některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů,vyhlašuje dne 27.ledna 2017 výběrové řízení
<br> na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice
<br>
<br>
<br> specialista / specialistka ISMS
<br> v odboru bezpečnosti Magistrátu hlavního města Prahy
<br> (kód 2634)
<br>
<br> Sjednaný druh práce: specialista / specialistka ISMS,s místem výkonu práce Praha,v platové
<br> třídě1) 11
<br>
<br> Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou
<br> Plný pracovní úvazek <.>
<br> Termín nástupu dle dohody <.>
<br>
<br>
<br> Náplň práce
<br> Metodická,poradenská a konzultační činnost v oblasti ochrany infrastruktury Magistrátu
<br> hlavního města Prahy <.>
<br> Návrhy stanovisek k průřezovým dokumentům a činnostem souvisejícím s bezpečností obecně <,>
<br> zejména pak realizace opatření zvyšujících úroveň bezpečnosti informací (spolupráce na
<br> implementaci ISMS dle řady norem ISO:IEC 27000 na úrovni analýzy rizik a tvorby opatření
<br> snižujících rizika) <.>
<br> Vytváření a aktualizace vnitřních předpisů,norem a postupů systému bezpečnosti informací
<br> (ISMS) Magistrátu hlavního města Prahy <.>
<br> Zodpovědnost za realizaci opatření v rámci administrativní bezpečnosti na ochranu informací v
<br> elektronické (přenosná datová média) a listinné podobě <.>
<br> Aktivní součinnost při hodnocení systémů technické ochrany <.>
<br> Hodnocení aktiv a analýza rizik,hodnocení jejich dopadů,návrhy opatření včetně jejich
<br> implementace <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> HLAVNÍ MĚSTO PRAHA
<br> MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č.312/2002 Sb <.>,o
<br> úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů,ve znění pozdějších
<br> předpisů:
<br> a) fyzická osoba,která dosáhla věku 18 let
<br> b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice,který
<br> ovládá český jazyk
<br> c) způsobilost k právním úkonům
<br> d) bezúhonnost2) <.>
<br>
<br> Požadované vzdělání
<br>
<br> vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské
vzdělání v bakalářském studijním programu
<br>
<br> Požadované znalosti a dovednosti
<br>
<br> výborná znalost řady norem ISO:IEC 27000
<br> znalost zákona č.181/2014 Sb <.>,o kybernetické bezpečnosti,ve znění pozdějších
předpisů
<br> znalost práce na PC (MS Office,Internet)
<br> komunikační dovednosti,dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném
projevu
<br>
<br> Další požadavky
<br> Z důvodu přístupu k utajovaným informacím stupně utajení Vyhrazené
<br> vznikne uchazeči/uchazečce v případě přijetí do pracovního poměru povinnost předložit
<br> podkladové materiály pro ověření přístupu k utajovaným informacím stupně utajení Vyhrazené
<br> v souladu se zákonem č.412/2005 Sb <.>,o ochraně utajovaných informací a o bezpečnostní
<br> způsobilosti,ve znění pozdějších předpisů,případně povinnost předložit platné osvědčení
<br> fyzické osoby vydané Národním bezpečnostním úřadem,pokud je jeho držitelem/držitelkou <.>
<br>
<br> Osobnostní předpoklady
<br> komunikační dovednosti,dobré vyjadřovací schopnosti v mluveném i písemném projevu
<br> organizační schopnosti
<br> samostatnost a zodpovědnost
<br>
Výhodou
<br> praxe v oboru bezpečnosti informací
<br> zkušenosti s analýzou rizik a auditem bezpečnosti informací
<br> Nabízíme
<br> stabilní zázemí úřadu územní samosprávy
<br> pružnou pracovní dobu
<br> podporu profesního růstu
<br> program mentoringu
<br> 5 týdnů dovolené,dny zdravotního volna
<br> příspěvek na stravování formou stravenek
<br> širokou škálu dalších zaměstnaneckých výhod
<br>
<br>
<br> Způsob podání přihlášky do výběrového řízení
<br>
<br> Uchazeč/uchazečka podává přihlášku3) k výběrovému řízení,jejíž náležitosti podle § 7 odst <.>
<br> 4 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých
<br> zákonů,ve znění pozdějších předpisů,jsou:
<br> jméno,příjmení,titul <,>
<br> datum a místo narození <,>
<br> státní příslušnost <,>
<br> místo trvalého pobytu <,>
<br> číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního
občana) <,>
<br> datum a podpis <.>
Formulář přihlášky naleznete níže <.>
<br>
<br> K přihlášce je podle § 7 odst.5 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních
<br> samosprávných celků a o změně některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů,nutno
<br> připojit:
<br> životopis,ve kterém budou strukturovaně uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních <,>
odborných znalostech a dovednostech,včetně znalostí týkajících se správního řízení <,>
<br> výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál nebo ověřená
kopie),u cizích státních občanů t...
Načteno
Meta
Nabídka zaměstnání
Další dokumenty od Mag.hl.m. Praha | ||
---|---|---|
11. 09. 2025 | Jižní spojka, 5. května | |
11. 09. 2025 | Klánovice, Šestajovice | |
11. 09. 2025 | Povolení odstranění stavby "NS TAŠKENT ", ul. Plukovníka Mráze 1182, povolení odstranění vodních děl, schválení stavebního záměru "Centrum Hornoměcholupská", ul. Plukovníka Mráze, na pozemcích v k.... | |
11. 09. 2025 | Průmyslová | |
11. 09. 2025 | Vyhlášení nálezu movitých věcí - období od 25. 8. 2025 do 29. 8. 2025 | |
...a další |