Město Šumperk - Opatření obecné povahy

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Šumperk.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Schéma B19 až C14

SCHÉMATA PRO OZNAČENÍ PRACOVNÍCH MÍST V OBCI r\\\ *\\\ 1m 1—__ u? STANOVENQ \ u je??" 3915“ ft.-9.713.__ IIIII ZN ČKA.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> MESTSK v ' :]? - -.ŠlEMPl-ÍFR '.— ODBDR 1)va „.somos.| Y'r—eu Parkovací pruh Stezka pro oyklisty Chodník Schéma Bl19 Standardní pracovní místo na stezce pro cyklisty & chodníku.Vedení provozu po parkovacím pruhu.uzávěry na straně pracovniho mista zábradtim výstražná avetta: — přične uzávěry mtntmátné jedno červené jednostranné výstraž- ne svétto typu 3 na každé uzávěře — podetna uzávěra červená výstražná světla typu 3,podeiny odstup do 50 rn oddéiení chodců podle intenzity provozu vozidel vodicí stěnou nebo zábradtím podéi směrovacích desek příčná uzávěra min.třemi smérovactmi deskami s vystraznymi světly typu 1 1; označenr'pracovm'ho místa na vozovce podle schématB/f.3/2.8/4 až 5/6.8/8,3/9.8/12 až 8/1113 vzdatenosti v metrech 61 SCHÉMA'I'A PRO OZNAČENÍ PRACOVNÍCH MÍST v OBCI 1.9“ “ppt wmv 'JxLIUlki „* z rv AČhÍ.=š.;- ' ' “ "\|-" ( J,; ||| "Li,“ _ “.<.>.<.> ;u \ÁÉÍŠ ".“-Kuří :; ff.-friirt Ef: '.<.> r\\\ +\\\.:“ r\\\ II a.* r.:m ].*- +\\\ P\\\ II"-III.<.> "-.<.> :.l »\\\O M\- \\“l-.= r:._ - *? Dt !?“R rat.' ": "Jagger “v.—' tf-íf byv—£ _,31wm nn: : znacna CBa _ Cřa./ “\ %;; ovat lat.<.>,musm.E_12 vED HOLD Cůa C?:a Schéma 3/20 Standardní pracovni místo na stezce pro cyklisty a chodníku.Vedení provozu chodců po vozovce.uzavěry na straně pracovniho mista zábradlím vystrazná světla: — pticne uzávěry minimalne [€*an Červené jednostranné výstraž- ne svetlo typu 3 na každé uzávěře - podelná uzávěra Cervena vystrazna svetla typu 3.podélný odstup do 50m oddeleni chodců podle intenzny provozu vozidel vodící slénou nebo zábradlím podel smérovacich desek ?) označem'pracovm'ho místa na vozovce podte- schémat 5/1,5/2,8/4 až 8/6.3/8,8/9.8/12 až 13/143 vzdalenostivmetrech (32 SCHÉMA't'A PRO ()ZNACENÍ PRACOVNÍCH MÍST v OBCI 01:09 — svítivě - M 9" _.f !Fvi “3.<.> ) 31 _"i ! | :RÁ i.“ lišit-.'tPRN'- Píši-_ „ _ &% těm tc 2) max.50 A; tit— O 1!— 0 50-70 Schéma 8/24 Operativní pracovní místo na vozovce.příčná uzávěra třemi dopravními kuželi [výáka G.Sm) odstup podélné phone 1—2m 0,6-1m podělná uzávěra dopravními kužely (vyska min.0,5 ml nebo vodícími deskami odstup max.6m příčná uzávěra třemi dopravními kužely [vyska 0.5mí výstražné světlo typu 1 odstup podélné 1 - 2m příčné 0.6 — 1 m 1) může být ve výjimečných případech menší (víz trap.6.2.í.) 2j v případě,že zbývající šířka vozovky umož- ňuje provoz XXX v jednom směru jízdy,může být děíka pracovního místa max.SOm.jinak použít SSZ podíe schématu Bf6 výstražné svetlo typu 1 nebo značka umístěna na tluorescenčním žlutoze- lenem podkladu.v protisměru shodně vzdálenosti v metrech (36 SCHÉMATA PRO OZNAČENÍ PRACOVNÍCH MÍST v OBCI ílí VENO ítlí-fířtfří.<.> ČKA ? t.<.> tin mésrsr (ti:-.<.> no sun EHK opat-)a )t.)PRA\-'Y at>-i "„El-IIS tčríctštc 2) max.50 Schéma 31254 Operativní pracovní místo na vozovce.výstražné světlo typu 1 nebo značka umístěna na fluorescenčnim žlutozeleněm podkladu příčná uzávěra třemi dcptavními kužeti (vyska 0,5 m) odstup podélné 1 —2m příčně 0.6 — 1 m XXX v případě nepohyblivého pracovního místa podélná uzávěra dopravními kužely (výška min.0,5 m) nebo vodícími deskami odstup max.8m; XXX v případě nepohyblivého pracovního místa pojízdná uzavírková tabule typu II 1) může být ve výjimečných případech menší (víz kap.6.2.I.) 2) v případě delšího pracovního místa řízení provozu (SSZ,poíícístaj nebo usměrňování provozu osobou oprávněnou k zastavování vozídeí 3) nebo zařízení předběžně výstrahy vzdálenosti v metrech SCHÉMATA PRO OZNAČENÍ PRACOVNÍCH MÍST MIMO OBEC 00? „W tí STANOVENCI _ Mutt.<.> t_ STANOVE ZNAČK tří,*.„líh-ft ' ' DATUM MĚSTĚ-KY 1.3 IČ* ŠUMPER 0 BZOa 821a 0 BZUa 100 BZOa 200 8213 300 A15 ESa 400 Schéma CIS Standardní pracovní místo.Práce v jizd- ním pruhu.Dve pomocné jízdní pruhy.přiěná uzávěra jednostrannými směrovacími deskami odděténi protisměrných jízdních pruhů podle in- tenzity provozu zvýrazňujicimí deskami.doprav- ními knoflíky todstup 0.5- 1 ml totií nebo barvou podélná uzávěra oboustrannymi směrovacimí deskami odstup max.20m příčná uzávěra iednostrannýmí směrovacimi deskami výstražná světla typu 1 na každé směrovací desce ?) opakování v případě poděíně uzávěry deíší než.Ítlíiů'tm| po 300m - 500.71 výstražné světlo typu 1 nebo značka umístěna na fíuoresceněním podkladu,v protismém shodné vzdálenosti v metrech SCHÉMATA PRO OZNAČENÍ PRACOVNÍCH MÍST MtMO OBEC Schéma (3/4 00? egg | ? Standardní pracovní místo.Zážení vozov- gw ky na jeden jízdní pruh.Uprava přednosti.| dopravními značkami.009 _ EiZEI | ' coz — | Boze.OOL |.3028 326 OZ | 2D id © -- přicná uzávěra jednostrannymi směrovacimi '.; deskami Ú “' %? O | 5 „ of- 5 |? 5 8 | :.<.>.—643 % podélná uzavéra oboustrannymi směrovacimi É ' „' deskami E | & odstup max.20m ) ! € _.! ž '; __ €,<.> přísná uzávěra jednostrannymi směrovacimi | €; deskami (% výstražná světla typu 1 na každé směrovací O _ ir_ [) desce | PB UZ — 20 gzg 8203 ' too _: - AGO f ' S...

Schéma B1 až B18

<.>.<.> - SCHÉMA'I'A PRO ()ZNAČENÍ PRACOVNÍCH Mís'r v OBCI og eso — STANOVENO -ZNAČKA \ňíis 59k“ »“ HR.—\ QF.<.> líh-i ? klíč k.<.> :.| “J““— í “»Ě.\3'1'-\\ amfťíecxůí„ *i \Fu ')R Di ]PR A“.\ \ťíť Laídlš \ = „_ STANovEí—a).$ „ Haifě.<.>.šzší'ívfatím,<.>.Ě ZNAČKA.í.— ít.\.\ a.„ÚATtíhft.<.> g Q— “is mtmr—3ks! tmm:— \ ŠUMPER; _ s opaOR DOPltA\-"Y s POOPis = o—*__ \ t 4 RCT—.ČXCK/ILC tíy 09—08— [SZSOGGUJ QLZB | —r 5210 [nebo [326] 8213 A15 Iř—G 30-50 30—50 —— 50-70 Schéma BIT Standardní vozovky.pracovní místo uprostřed výstražné světlo typu 1 nebo značka umístěna na fluorescenčním žlutoze- leněm podkladu.v protisměru shodně příčně uzávěry jednostrannymi směrovacimi deskami odstup podélně 1-2m příčně 0.0-1m výstražná světla typu 1 na každé směrovací desce podělně uzávěry jednostrannými směrovacími deskami odstup max.10m íJ může být ve výjimečných případech menší (víz kap.6.12) vzdalenosti v metrech SCHÉMATA PRO označení PRACOVNÍCH MÍsT v oscr 0109- „W.Schéma BIB Standardní pracovní místo.Zúžení vozov- ky z obou stran.Uprava předností doprav- ními značkami B21b 09-08 “nebo 326) výstražné světío typu 1 _ 30—50 nebo značka umístěna na ftuorescenčnim žlutoze— ELZE % lénem podkladuvprotisměru shodně ()L—9 —— ad 0 „ 0,<.>.<.>.<.> _.<.> prícne uzavery jednostrannymi smerovammí deskami odstup podélně 1-2m příčně 0.6 - 1 m výstražná světla typu 1 na každé směrovací desce % „- podélně uzávěry oboustrannými směrovacimi % deskami odstup max.10m STANIOVENC -r-\- -_ '.*.<.> í-k—fíň mít 19% značka JB.! “Ý tká-_ Lt a."í't.tv-"\.__ <.>,„Q.Tr'wf— —3L—— O 1) může být ve výíírnečných případech menší a,1 si mí.—)?) _,m -»R - ívízkap.6.1.2) SL MPERK ii)-[f*řtttit DOP RAVY '“ 2) užítí dopravních značek a dopravních zaříze- “0012155 54 0 ní v případě souběžných parkovacích pruhů.\ „ _ \ _ chodníku nebo stezek pro cykírstý podíe '(Éčj.\c.if„ schémat 8/16 až 8/20 8213 09-08 -— 30-50 (sza Gaav) EIIPZEÍ ms — 50-T0 vzdálenosti v metrech 48 „tur-LP.?Šíbíttů k“.<.> '.llJt:tlÍ)Ft.DOPRAVY SCHEMATA PRO označení PRACOVNÍCH MÍST v OBCI JZC) STANOVENO značka ".P? l'táTlJ'řr/t MĚSTSKÝ stano SUMPERR.<.> Ý.<.> (][ng S a \ lec třást.C2d ITIII" ).I'H Schéma BI14.1 Standardní pracovní místo.Zjednosměrnění pozemní komunikace.případně se zřizuje objížďka příčná uzávěra zábranou minimálně 3 výstražná světlá typu 1 podélná uzávěra jednostrannymi smérovacimi deskami odstup max.10m příčná uzávěra vodicí tabulí výstražná světta typu ? příčná uzávěra zábranou nebo třemi smérovacimi deskami minimálně 3 výstražná svetla typu 1 1) může být ve výír'mečných případech menší ( víz kap.6.1.2) 2) užítí dopravních značek a dopravních zaříze- ní v případě souběžných parkovacích pruhů,chodníků nebo stezek pro cykíísty podíe schémat 3/16 až 5/20 vzdalenostivmetrech SCHÉMATA PRO OZNAČENÍ PRACOVNÍCH MÍST v OBCI Schéma BI14.2 Standardní pracovní místo v prostoru křižovatky.AI5 vedení provozu (užití značek č.C 4 a až č.C4 c) závisí na konkrétním umístění pracovního místa v prostoru křižovatky.případně se pro určitý směr zřizuje objíždka příčně uzávěry zábranou minimálně 3 výstražná světla typu 1 T.GLV výstražné světlo typu 1 AMS nebo značka umístěna na fluorescenčnim žlutoze- leném podkladu.u ostatních vjezdů shodné STANOVENO Payment ZNAČKA DATUM 1) míníma'íní šířka se zjíst'uje pomocí víečných kír'vek MĚSTSKÝ UŘAD ŠU M PE R K ODBOR DOPRAVY ?ODPI Pozn.: Pro usměrnění provozu v prostoru křižovat- &&,ky lze užit směrovacích desek tč.243 až č.24cj dle konkrétní situace vzdálenosti v metrech SCHÉMATA PRO OZNAČENÍ PRACOVNÍCH MÍST V OBCI STAN OVENO.<.> santa <.>,iaai-.ítcffrt.ZNAČ N.*.=;- tl.<.> DATU M MĚSTSKÝ ÚŘAD SUMPERR' ODBOR DOPRAVY PODPÍS WCC-B(Lút ( Schéma Bl14.3 Standardní pracovní místo v prostoru okružní křižovatky.případně se zřizuje objížďka příčná uzávěra jednostrannýmí smérovacimi deskami odstup podélně 1-2m příčné 0.6—1m výstražná světla typu 1 na každé směrovací desce poděíná uzávra jednostrannými smérovacimi deskami odstup max.10m výstražné světlo typu 1 nebo značka umístěna na tluorescenčnim žlutoze- Ieněm podkladu.u ostatních vjezdů shodně 1) mínímáíní šířka se zjíšt'uíe pomocí víečných křívek vzdálen Dsti v metrech 56 SCHÉMATA PRO ()ZNAČENÍ PRA(J(.)\='NÍCH MÍST v OBCI Schéma BI15 Standardní pracovní místo.Uzavírka po- zemní komunikace s objížd'kou.CZd G_; 22 [.I |: “»-.podélná uzávěra oboustrann'mi smérovacimi »\\\ +\“.<.> - g 5 -.\\\ \\\ rm deskami v o— odstupmax.10m l_e ( > 51 _._.[J_i 114%“ zz příčně uzávěry v oblasti pracovního místa zábra— nami 923 minimálně 5 výstražných světel typu 1 užití znáčky č.B 1 s dodatkovou tabulkou (3.E Ba v případě potřeby vyznačit vzdálenost k začátku E33 uzavírky tnapř.při větší vzdálenosti k tomuto místu) B'I at> |P1Gb Iplůa FÉ STANOVENO „' Arata„analytics ?;N AČR).<.> r— t'r'.“- „Witte firn-rr Pozn.: V případě vyznačeni objížd'kové trasy.vl ES't'Sk'ř-r" '! :" R a- umístěni značek a.IS Ha až s.is na dle mistnich Somr-\par.podmínek “jf-“RCM annotat- *r „ir „ty;rlt“ ŘÁC tČ—í &'btrířtj ! é — VZdáíEHOSííV I'TIGÍTÉ'Ch SCHÉMA'I'A P...

OOP 3961

1|5
<br> Bankovní spojení: Česká spořitelna
<br> č.ú.: 1905609309/0800
<br> IČ: 00303461
<br> www.sumperk.cz
<br> posta@sumperk.cz
<br> ID datové schránky: 8bqb4gk
<br>
<br> Městský úřad Šumperk
<br> nám.Míru 1,787 01 Šumperk
<br>
<br> Pracoviště: Jesenická 31
<br> Odbor: dopravy
<br> Oddělení: silniční dopravy,SH a dopravních přestupků
<br> Tel.: (+420) 583 388 111
<br> Fax.: (+420) 583 213 587
<br>
Váš dopis čj.:
<br> Ze dne:
<br> Naše čj.: MUSP 3961/2017
<br> Naše sp.zn.: 1615/2017 DOP/LEPO
<br>
Vyřizuje: Ing.XXXX XXXXXXXXX
<br> Tel.: (+XXX) XXX XXX XXX
<br> E-mail: lena.polackova@sumperk.cz
<br> Datum: 18.1.2017
<br>
<br>
<br>
<br> *MUSPX01PEJSZ *
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> 2|5
<br>
<br> 3|5
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> 4|5
<br> 
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> 5|5
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Text24
Text39
Text38
Text37
Text34
Text35
Text33
Text40
Text30
Text31
Text27
Text28
Text29
Text23
<br> 2017-01-19T08:15:46+0000
Not specified


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Další dokumenty od Město Šumperk
01. 06. 2022
01. 06. 2022
01. 06. 2022
01. 06. 2022
31. 05. 2022
  ...a další
Více dokumentů od Město Šumperk      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz