Město Šumperk - Opatření obecné povahy

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Šumperk.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Schéma B19 až C14

SCHÉMATA PRO OZNAČENÍ PRACOVNÍCH MÍST V OBCI
<br> r\\\
<br> *\\\ 1m 1—__
<br> u?
<br> STANOVENQ \ u je??" 3915“ ft.-9.713.__ IIIII ZN ČKA
<br>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>
<br> MESTSK v ' :]? - -.ŠlEMPl-ÍFR '.— ODBDR 1)va „.somos <.>
<br> | Y'r—eu
<br> Parkovací pruh
<br> Stezka pro oyklisty
<br> Chodník
<br> Schéma Bl19
<br> Standardní pracovní místo na stezce pro cyklisty & chodníku.Vedení provozu po parkovacím pruhu <.>
<br> uzávěry na straně pracovniho mista zábradtim
<br> výstražná avetta:
<br> — přične uzávěry mtntmátné jedno červené jednostranné výstraž- ne svétto typu 3 na každé uzávěře
<br> — podetna uzávěra červená výstražná světla typu 3,podeiny odstup do 50 rn
<br> oddéiení chodců podle intenzity provozu vozidel vodicí stěnou nebo zábradtím podéi směrovacích desek
<br> příčná uzávěra min.třemi smérovactmi deskami
<br> s vystraznymi světly typu 1
<br> 1; označenr'pracovm'ho místa na vozovce podle schématB/f.3/2.8/4 až 5/6.8/8,3/9.8/12 až 8/1113
<br> vzdatenosti v metrech
<br> 61
<br> SCHÉMA'I'A PRO OZNAČENÍ PRACOVNÍCH MÍST v OBCI
<br> 1.9“ “ppt wmv 'JxLIUlki „* z rv AČhÍ.=š.;- ' ' “ "\|-" ( J,; ||| "Li,“ _ “.<.>.<.> ;u
<br> \ÁÉÍŠ ".“-Kuří :; ff.-friirt Ef:
<br> '.<.> r\\\
<br> +\\\
<br>.:“
<br> r\\\
<br> II a <.>
<br> *
<br> r.:m ].*-
<br> +\\\ P\\\ II"-III.<.> "-.<.> :.l
<br> »\\\O M\- \\“l-
<br>.= r:._ -
<br> *? Dt !?“R rat.' ":
<br> "Jagger “v.—'
<br> tf-íf byv—£
<br> _ <,>
<br> 31wm nn: : znacna
<br> CBa _ Cřa
<br>./ “\ %;; ovat lat.<.>
<br> <,>
<br> musm.E_12 vED HOLD
<br> Cůa C?:a
<br> Schéma 3/20
<br> Standardní pracovni místo na stezce pro cyklisty a chodníku.Vedení provozu chodců po vozovce <.>
<br> uzavěry na straně pracovniho mista zábradlím
<br> vystrazná světla:
<br> — pticne uzávěry minimalne [€*an Červené jednostranné výstraž- ne svetlo typu 3 na každé uzávěře
<br> - podelná uzávěra Cervena vystrazna svetla typu 3.podélný odstup do 50m
<br> oddeleni chodců podle intenzny provozu vozidel vodící slénou nebo zábradlím podel smérovacich desek
<br> ?) označem'pracovm'ho místa na vozovce podte- schémat 5/1,5/2,8/4 až 8/6.3/8,8/9.8/12 až 13/143
<br> vzdalenostivmetrech
<br> (32
<br> SCHÉMA't'A PRO ()ZNACENÍ PRACOVNÍCH MÍST v OBCI
<br> 01:09 — svítivě
<br> - M 9"
<br> _.f !Fvi “3.<.> )
<br> 31 _"i !
<br> | :RÁ i.“ lišit-.'tPRN'-
<br> Píši-_ „ _ &% těm tc
<br> 2)
<br> max.50
<br> A;
<br> tit— O 1!— 0 50-70
<br> Schéma 8/24
<br> Operativní pracovní místo na vozovce <.>
<br> příčná uzávěra třemi dopravními kuželi [výáka
<br> G.Sm)
<br> odstup podélné phone
<br> 1—2m 0,6-1m
<br> podělná uzávěra dopravními kužely (vyska min.0,5 ml nebo vodícími deskami odstup max.6m
<br> příčná uzávěra třemi dopravními kužely [vyska 0.5mí výstražné světlo typu 1 odstup podélné 1 - 2m příčné 0.6 — 1 m
<br> 1) může být ve výjimečných případech menší (víz trap.6.2.í.)
<br> 2j v případě,že zbývající šířka vozovky umož- ňuje provoz XXX v jednom směru jízdy,může být děíka pracovního místa max.SOm.jinak použít SSZ podíe schématu Bf6
<br> výstražné svetlo typu 1 nebo značka umístěna na tluorescenčním žlutoze- lenem podkladu.v protisměru shodně
<br> vzdálenosti v metrech
<br> (36
<br> SCHÉMATA PRO OZNAČENÍ PRACOVNÍCH MÍST v OBCI
<br> ílí
<br> VENO ítlí-fířtfří.<.> ČKA
<br> ? t.<.> tin
<br> mésrsr (ti:-.<.> no
<br> sun
<br> EHK
<br> opat-)a )t.)PRA\-'Y
<br> at>-i
<br> "„El-IIS
<br> tčríctštc
<br> 2)
<br> max.50
<br> Schéma 31254
<br> Operativní pracovní místo na vozovce <.>
<br> výstražné světlo typu 1 nebo značka umístěna na fluorescenčnim žlutozeleněm podkladu
<br> příčná uzávěra třemi dcptavními kužeti (vyska 0,5 m) odstup podélné 1 —2m příčně 0.6 — 1 m XXX v případě nepohyblivého pracovního místa
<br> podélná uzávěra dopravními kužely (výška min.0,5 m) nebo vodícími deskami
<br> odstup max.8m;
<br> XXX v případě nepohyblivého pracovního místa
<br> pojízdná uzavírková tabule typu II
<br> 1) může být ve výjimečných případech menší (víz kap.6.2.I.)
<br> 2) v případě delšího pracovního místa řízení provozu (SSZ,poíícístaj nebo usměrňování provozu osobou oprávněnou k zastavování vozídeí
<br> 3) nebo zařízení předběžně výstrahy
<br> vzdálenosti v metrech
<br> SCHÉMATA PRO OZNAČENÍ PRACOVNÍCH MÍST MIMO OBEC
<br> 00? „W tí
<br> STANOVENCI _ Mutt.<.> t_<itv.*.l.tEat “' _____ ZNAČKA
<br> v; * “:_D-":?.<.>
<br>.H AT 1.<.> _! N':-
<br> m ÉH'íÉíát' t =? M."- í—a it.-te etud
<br> = it") Fh ) ti DÚ PEí A\í Y
<br> o ní" ').“Š.\ M\í
<br> 1=Ěpčičie$q <,>
<br> “\W
<br> G\W
<br> % ezna
<br> NW
<br> © 8203
<br> 300
<br> LS m 400
<br> Schéma CI1
<br> Standardní pracovní místo na pozemní komunikaci s malým dopravním zatíže- nim <.>
<br> podélná uzávěra oboustrannymi smérovacimí des— kami odstup max.20 m
<br> i) opakování v př.-padě poděíně uzávěry deíší než 300m po 300m — 500m
<br> vzdálenosti v metrech
<br> ?]
<br> "t
<br> SCHÉMATA PRO OZNAČENÍ PRACOVNÍCH MÍST MIMO OBEC
<br> 001? „a 91V me————-.ÉLZE coz—— 9089 0 mg u 9089 u 0 na 928 STANOVEHO „Wulf—Ii.šíitští? IQE—Pt značka „ít-“-.<.> í ist-“*t ['t-\'í'líM MĚST-.sk v u tap stim-mat;...

Schéma B1 až B18

<.>.<.> -
<br> SCHÉMA'I'A PRO ()ZNAČENÍ PRACOVNÍCH Mís'r v OBCI
<br> og eso —
<br> STANOVENO
<br> -ZNAČKA
<br> \ňíis 59k“ »“ HR.—\ QF.<.> líh-i ? klíč k <.>
<br>.:.| “J““—
<br> í
<br> “»Ě.\3'1'-\\ amfťíecxůí„
<br> *i \Fu ')R Di ]PR A“.\
<br> \ťíť Laídlš
<br> <.*= Š iš ? ž.? ? Ě r $;- 2 Mil) : zr.<.> ! ž & LD.* LD E'.<.> a E »;
<br> 1)
<br> cca 50
<br> Schéma B]1
<br> Standardní pracovní místo na pozemní komunikaci s malým dopravním zatíže- nim <.>
<br> přiůna uzavera jednostrannými smérovacimí deskami odstup podélné í-2m
<br> přícne 0.6—1m
<br> podélná uzávěra oboustrannymi smerovammi deskami odstup max.10m
<br> příčná uzavéra jednostranným směrovacim: deskami odstup podeíne 1 - 2m
<br> příčné 0.6 - 1 m
<br> výstražná svetla typu 1 na každe směrovací desce
<br> 1) užíti dopravních značek a dopravních zařízení v případě souběžných parkovacích pruhů.chodníků nebo stezek pro cykíísry podíe schema! BX 16 až 8/20
<br> vzdálenosti v metrech
<br> *!
<br> SCHÉMATA PRO ()ZNACENÍ PRACOVNÍCH MÍST v osm
<br> OVENO
<br> ' AČKA
<br> “* '—"\l\._i \) _.!“
<br> aaa-w
<br> max.20
<br>.<.> toitaoh.<.> <.>
<br>._ “am-"Umm '.tv-íprav; !- íf)(erRM-"\"
<br> “JW iS“ ŘŘJČŘLNCV
<br> ZZ
<br> AA;
<br> can %.<.>.— O
<br> 2)
<br> cca 50
<br> Schéma BI2
<br> Standardní pracovní místo na pozemní komunikaci s malým dopravním zatíže- ním.Zúžení vozovky na jeden jízdní pruh <.>
<br> příčná uzávěra zábranou minimálně 3 výstražná svetla typu 1
<br> podelná uzávera oboustrannymi smérovacími deskami odstup max.lOm
<br> podélná uzávěra zábradlím na straně chodníku! stezky pro cyklisty
<br> pricná uzávěra zábranou minimálně 3 výstražná svetla typu 1
<br> 1) může být ve vyjímečných případech menší (víz kap.6.1.2)
<br> 2) užítí dopravních značek a dopravních zaříze- ní v případě souběžných parkovacích pruhů.chodníku nebo stezek pro cyktísty podíe schémat 8/16 až 8/20
<br> vzdálenosti vmetrecn
<br> 41
<br> JLHLJIJLJ rnu ULAALtňl PRALUVXICH MÍST \.OBCI
<br>,Schéma BIG T Standardní pracovní místo.Zúžení jízdní- ho pruhu.OL'OQ— sw il./- [.podélná uzávěra oboustrannymi smérovacími deskami odstup max.lOm příčná uzávěra jednostrannými smérovacímí deskami odstup podeíne 1 -2m příčné 0.6 — 1 m výstražná svetla typu 1 na každé směrovací desce 0 STANOVE+O <.>,!) užití dopravnrch značek a dopravních zaříze- HKRX,[tým—níš „jia „ ní v případě souběžných parkovacích pruhů,' " '.chodníků nebo stezek pro cyídísty podíe [zr—míli?,schémat 3/1732 8/20 _ DATUM MÉHTÉK Y i'J AY: [ _; „ (___._ “LIM'Hj-Ě \ výstražné svetlo typul Útf' 8034 f"- )? 5“ FW *' “5 nebo znaůka umístěna na 31 ;.;-,;._|.;_.| 5033 fluorescenčnírn žlutozelenérn podkladu.v proti— \._ „ \31k \ „ smeru shodne _ až kov—„ LQ i | vzdálenoái v metrech
<br> SCHÉMA'l'A PRO (_)ZNACENÍ PRACOVNÍCH MÍST v OBCI
<br> OL'OS — „W
<br> OS'OZ
<br> STAN DVE? <.>,_.Ě NÍĚ.„351%
<br> zn AČHÁ = tt,'.„its'-Í,“
<br> _ r_Ír A'í'íř M
<br> MES rss-“„v r.<.>
<br> íta—fréq—
<br> min 2 ?S
<br> Rat:
<br> Šití MPEÉĚ ODBOR DO Na" Y
<br> Mířím
<br> _.ť'
<br> r\\\
<br> min 2 75
<br> * \\ <.>
<br> *N“ A“
<br> ri\\\
<br> -.! L'QĚT'CBAŘNCk;
<br> lili
<br> !!!"
<br> *\\\
<br> 1)
<br> 20-30
<br> 50-70
<br> Schéma B/4
<br> Standardní pracovní místo.Práce v jízd- ním pruhu.Dva pomocném jízdní pruhy <.>
<br> příčná uzávěra oboustrannymí směrovacimi des—
<br> kami
<br> odstup podelne phěně
<br> 1-2m [LG-lm
<br> podelná uzávěra oboustrannymi směrovacimi deskami.odstup max.10 m <.>
<br> odděleni protisměrnych jízdních pruhů podíe intenzity provozu vodicí stěnou,vodicím prahem,vodící deskou.zvyrazňující deskou,řadou do- pravních knoflíků (odstup 0.3 - 1.0 m).folií nebo barvou
<br> příčná uzávěra iednostrannými směrovacimi deskami odstup podélně 1 — 2m
<br> příčně 0.6 — 1 m
<br> výstražná svetla typu I na každé směrovací desce
<br> ?) užítí dopravních značek a dopravních zaříze- ní v př.-padě souběžných parkovacích pruhů,chodníků nebo stezek pro cykíísty podíe schémat 8/16 až Bf20
<br> vystražne světlo typu 1 nebo znaěka umístěna na tluoresceněním žlutoze- leněrn podkladu.v protisměru shodně
<br> VZd alenosh \r' metrech
<br> SCHÉMATA PRO OZNAČENÍ PRACOVNÍCH MÍST v OBCI
<br> OÁ'OQ —
<br> 09'08 —
<br> BLZE
<br> 0
<br> 22 910
<br> S'l'ANOVENG ' : „*.- tvrí:.NUCt _ ZNAČKA
<br>.1: tř.\ HRF-„lii—
<br> |_Í1 ATi : k.<.> -r
<br> i.0 <.>
<br>.:.v; r— s rak.- i_„i RA ;: * Ši.íívíí)íiRt- <.>
<br> % O u: ta ia.<.> orgasm ' v
<br> i arzirrvís
<br> ? text:—'s;
<br> J' / "3 „_.w
<br> =\\\=
<br> Bth [nebo 526)
<br> 30-50
<br> max.50
<br> 30—50
<br> Schéma 315.1
<br> Standardní pracovní místo.Zúžení vozov- ky na jeden jízdní pruh <.>
<br> výstražné světlo typu 1
<br> nebo značka umístěna na
<br> fluorescenčním žlutozeleném podkladu.v proti- směru shodne
<br> příčná uzávěra zábranou minimáině 3 výstražná svetla typu 1
<br> podělná uzávěra oboustrannymi směrovacimi deskami odstup max.tOm
<br> příčná uzávěra jednostrannymi směrovacimi deskami odstup podélně 1 — 2m
<br> příčné 0.6 - 1 m
<br> výstražná světla typu 1 na každé směrovací desce
<br> 1) může být ve vyjímečnýc...

OOP 3961

1|5
<br> Bankovní spojení: Česká spořitelna
<br> č.ú.: 1905609309/0800
<br> IČ: 00303461
<br> www.sumperk.cz
<br> posta@sumperk.cz
<br> ID datové schránky: 8bqb4gk
<br>
<br> Městský úřad Šumperk
<br> nám.Míru 1,787 01 Šumperk
<br>
<br> Pracoviště: Jesenická 31
<br> Odbor: dopravy
<br> Oddělení: silniční dopravy,SH a dopravních přestupků
<br> Tel.: (+420) 583 388 111
<br> Fax.: (+420) 583 213 587
<br>
Váš dopis čj.:
<br> Ze dne:
<br> Naše čj.: MUSP 3961/2017
<br> Naše sp.zn.: 1615/2017 DOP/LEPO
<br>
Vyřizuje: Ing.XXXX XXXXXXXXX
<br> Tel.: (+XXX) XXX XXX XXX
<br> E-mail: lena.polackova@sumperk.cz
<br> Datum: 18.1.2017
<br>
<br>
<br>
<br> *MUSPX01PEJSZ *
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> 2|5
<br>
<br> 3|5
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> 4|5
<br> 
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> 5|5
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Text24
Text39
Text38
Text37
Text34
Text35
Text33
Text40
Text30
Text31
Text27
Text28
Text29
Text23
<br> 2017-01-19T08:15:46+0000
Not specified


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Další dokumenty od Město Šumperk
01. 06. 2022
01. 06. 2022
01. 06. 2022
01. 06. 2022
31. 05. 2022
  ...a další
Více dokumentů od Město Šumperk      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz