Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Rakovník.
:Rakovní k
<br> MĚSTO RAKOVNÍK
<br> Městský úřad Rakovnik,od bor výstavby a investic Husovo nám.27,269 18 Rakovník IČ: 00244309 DIČ: 0200244309
<br> Č.j.Výst./2247/2017/ŠL V Rakovníku dne: 12.1.2017
<br> VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY v ZADÁVACÍM ŘÍZENÍ NA ZAKÁZKU MALÉHO ROZSAHU
<br> Výše uvedený zadavatel Vás v souladu s ustanovením š— 27 a s 31 Zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek,jako Zájemce o veřejnou zakázku „Projektová dokumentace ve stupních DUR,DSP a DPS na akci: Hospodaření s povrchovou vodou v areálu botanické zahrady v Rakovníku“ zadávanou jako zakázku malého rozsahu
<br> VYZÝVÁ K PODÁNÍ NABÍDKY.Informace o předmětu veřejné zakázky a další zadávací podmínky včetně požadavků
<br> na prokázání splnění kvalifikace naleznete vtextu výzvy k podání nabídky,která je nedílnou součástí této výzvy <.>
<br> S pozdravem v.2.XXXXXXXX XXX * k " místostarosta \
<br> Sta FO sta
<br> Č.j.Výst./2247/2017/ŠL
<br> TEXT VÝZVY K PODÁNÍ NABÍDKY
<br> Ve smyslu 5 27 a g“ 31 zákona č.134/2018 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek
<br> Název veřejné zakázky „Projektová dokumentace ve stupních DUR,DSP a DPS na akci: Hospodaření s povrchovou vodou v areálu botanické zahrady v Rakovníku“
<br> Identifikační údaje zadavatele
<br> Obchodní firma nebo název: Město Rakovník
<br> |č: 00244309
<br> DIČ: 0200244309
<br> Adresa sídla: Husovo náměstí 27ll,269 18 Rakovník
<br> Osoba oprávněná za
<br> zadavatele jednat: JUDr.Pavel Jensovsky,starosta
<br> V <.>,' ' a I' v.: Odpo XXXX XXXXX za zadav c Iveta Slajsova
<br> řízení:
<br> Telefon: 313 259 162
<br> E-mail: islajsova©murakocz Odpovedna osoba ve vecech Ing.arch.XXXX XXXXXXXXX technickych <.>
<br> Telefon: XXX XXX XXX
<br> E-mail: '|jiratkova©_ murako.cz
<br> Všeobecně k výzvě:
<br> Každý z uchazečů může podat pouze jednu nabídku.Uchazeč,který podá nabídku vzadávacím řízení,nesmí být současně subdodavatelem,jehož prostřednictvím jiný uchazeč v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikací <.>
<br> Nabídka nesmí přesáhnout finanční limity dané zákonem č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek (dále jen „zákon“) pro zakázku malého rozsahu,popř.příslušným nařízením vlády České republiky pro dané období <.>
<br> 1.Informace o druhu a předmětu veřejné zakázky (VZ) a jeho technická specifikace
<br> Předmětem plnění je zhotovení projektové dokumentace ve stupních DUR,DSP a DPS,včetně inženýrské činnosti (projednání s DOSS a vlastníky infrastruktury) a autorského dozoru po dobu výstavby na akci „Hospodaření s povrchovou vodou v areálu botanické zahrady v Rakovníku“ v souladu s pokyny zadavatele.Podkladem pro vypracování je studie je zpracovaná Ing.arch.K.Zuskou na základě požadavků vedení města a uživatelů.Vymezeně řešené území je vyznačeno v příloze zadávací dokumentace,která bude zaslána na vyžádání.Součástí projektu bude návrh rybníka,lávky přes tento rybník a vybudování části přístupového chodniku mezi lávkou a vstupem do botanické zahrady.Oproti původnímu návrhu lávky nebude lávka krytá,bude realizována pouze v původním půdorysném rozvržení.Podrobnosti jsou uvedeny ve studii.Projektová dokumentace bude obsahovat řešení nezbytné pro realizaci projektu včetně projednání <.>
<br> 2.Lhůta pro podání nabídeJ 2.1 Počátek běhu lhůty pro podání nabídek: 13.1.2017
<br> 2.2 Konec běhu lhůty pro podání nabídek: 30.1.2017 v 9,00 hodin <.>
<br> Č.j.Výst./2247/2017/ŠL z
<br> 3.Místo pro podání nabídek a jiné upřesňující údaje pro podání nabídky
<br> Nabídky budou doručeny v uzavřených obálkách označených názvem veřejné zakázky a adresou uchazeče <.>
<br> Obálka bude označena:
<br> Veřejná zakázka OVaI: „Projektová dokumentace ve stupních DUR,DSP a DPS na akci: Hospodaření s povrchovou vodou v areálu botanické zahrady v Rakovníku“
<br> Nabidky budou podány; poštou nebo osobně vpodatelně Městského úřadu v Rakovníku,Husovo náměstí 27/l,269 18 Rakovník <.>
<br> Doba,V níž je možné podat nabídky v podatelně l'víěÚ: Pondělí: 8:00 - 17:00 Úterý: 8:00 - 15:00 Středa: 8:00 - 17:00 Čtvrtek: 8:00 „ 15:00 Pátek: 8:00 - 14:00
<br> V případě,že bude nabídka V přepravní obálce,bude tato označena „PŘEPRAVNÍ OBALKA" tak,aby byly údaje podatelny vyznačeny až na obálce obsahující nabídku <.>
<br> Zadavatel nepřijímá nabídky podané formou elektronického podání.4.Požadavky na splnění kvalifikace
<br> 4.1 Vymezení požadavků zadavatele na prokázání splnění Základních,technických a profesních kvalifikačních předpokladu:
<br> Profesní kvalifikační předpoklady prokáže dodavatel,který předloží
<br> a) výpis Z obchodního rejstříku,pokud je v něm zapsán,či výpis zjiné obdobné evidence,pokud je V ní zapsán <.>
<br> b) doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky,zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci (živnostenský list nebo Výpis ze živnostenského rejstříku) <.>
<br> Doklady budou předloženy v prosté kopii.Výpis z obchodního rejstříku nesmí
<br> být k poslednímu dni,ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace,starší ...
Načteno
Meta
Veřejná zakázka
Další dokumenty od Město Rakovník | ||
---|---|---|
10. 12. 2019 | Stanovení místní úpravy provozu - J. Minářová | |
10. 12. 2019 | Informace o vydaném závazném stanovisku - Karolína Kapounová | |
10. 12. 2019 | Informace o vydaném závazném stanovisku - manželé Skálovi | |
10. 12. 2019 | Informace o vydaném závazném stanovisku - manželé Ryvolovi | |
09. 12. 2019 | Stanovení místní úpravy provozu - ul. Klicperova, Rakovník | |
...a další |