Mag.hl.m. Praha - vedoucí oddělení správy pohledávek v odboru účetnictví PER-6457/2017

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

vedoucí oddělení správy pohledávek v odboru účetnictví PER-6457/2017

OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
<br>
Hlavní město Praha - Magistrát hlavního města Prahy
<br> zastoupené ředitelkou Magistrátu hlavního města Prahy
<br>
<br> v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých
<br> zákonů,ve znění pozdějších předpisů,vyhlašuje dne 6.ledna 2017 výběrové řízení pro jmenování do funkce
<br> vedoucího úředníka / vedoucí úřednice
<br>
<br> vedoucí oddělení správy pohledávek
<br> v odboru účetnictví Magistrátu hlavního města Prahy
<br> (kód 0127)
<br>
<br> Sjednaný druh práce: vedoucí oddělení správy pohledávek,s místem výkonu práce Praha <,>
<br> v platové třídě1) 12
<br> Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou <.>
<br> Plný pracovní úvazek <.>
<br>
<br> Náplň práce
<br> Koordinace činností při kontrole a vymáhání pohledávek <.>
<br> Koncepční práce v oblasti pohledávek <.>
<br> Metodické řízení postupů a konzultace k návrhům způsobu vymáhání pohledávek <.>
<br> Zajišťování komplexních rozborů pohledávek <.>
<br> Zpracování stanovisek k návrhům nových zákonů,vyhlášek a opatření ve vazbě na oblast pohledávek <.>
<br> Práce se základními registry veřejné správy <.>
<br>
<br>
<br> Předpoklady pro jmenování vedoucí úřednice/vedoucího úředníka podle § 4 zákona č.312/2002 Sb.<,>
<br> o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů:
<br>
<br> a) fyzická osoba,která dosáhla věku 18 let
<br> b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice,který ovládá český
<br> jazyk
<br> c) způsobilost k právním úkonům
<br> d) bezúhonnost2)
<br> e) splnění dalších předpokladů podle § 2,4 a 20 zákona č.451/1991 Sb <.>,kterým se stanoví některé další
<br> předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské
<br> Federativní Republiky,České a Slovenské Republiky,ve znění pozdějších předpisů,tj.negativní
<br> lustrační osvědčení a čestné prohlášení (předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby
<br> narozené po 1.prosinci 1971) <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> HLAVNÍ MĚSTO PRAHA
<br> MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Požadované vzdělání
<br>  vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v
bakalářském studijním programu
<br>  v oboru právo výhodou
<br>
Požadované znalosti a dovednosti
<br>  dobrá znalost problematiky správy a vymáhání pohledávek ve veřejné správě
<br>  znalost souvisejících platných právních předpisů,zejména znalost zákona č.89/2012 Sb <.>,občanský
zákoník,zákona č.99/1963 Sb <.>,občanský soudní řád,zákona č.131/2000 Sb <.>,o hl.m.Praze,zákona
<br> č.500/2004 Sb <.>,správní řád,zákona č.120/2001 Sb <.>,exekuční řád,zákona č.563/1991 Sb.o
<br> účetnictví,vše ve znění pozdějších předpisů
<br>  znalost zákona č.106/1999 Sb <.>,o svobodném přístupu k informacím,ve znění pozdějších předpisů
<br>  znalost zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek,ve znění zákona č.368/2016 Sb <.>
<br>  pokročilá znalost práce na PC (MS Office,Internet),schopnost používat automatizované systémy
právních informací a pracovat s informačními systémy,včetně elektronické spisové služby
<br>  zkušenosti s rozborovou činností
<br>
Osobnostní předpoklady
<br>  schopnost analytického myšlení
<br>  řídící a organizační schopnosti
<br>  komunikační schopnosti a dovednosti,dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném
projevu
<br>
<br> Výhodou
<br>  praxe ve veřejné správě v oblasti správy a vymáhání pohledávek
<br>  znalost uživatelského prostředí GINIS (zejména USU a DDP) a OBIS (zejména TED,CES a EPZ)
<br>  znalost práce s XXXX
<br>  zkušenosti s metodickou činností
<br>
<br>
Nabízíme
<br>  stabilní zázemí úřadu územní samosprávy
<br>  podporu profesního růstu
<br>  program mentoringu
<br>  pružnou pracovní dobu
<br>  5 týdnů dovolené,dny zdravotního volna
<br>  příspěvek na stravování formou stravenek
<br>  širokou škálu dalších zaměstnaneckých výhod
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Způsob podání přihlášky do výběrového řízení
Uchazeč/uchazečka podává přihlášku3) k výběrovému řízení,jejíž náležitosti podle § 7 odst.4 zákona
<br> č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů,ve znění
<br> pozdějších předpisů,jsou:
<br>  jméno,příjmení,titul <,>
<br>  datum a místo narození <,>
<br>  státní příslušnost <,>
<br>  místo trvalého pobytu <,>
<br>  číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního občana) <,>
<br>  datum a podpis <.>
Vzor přihlášky naleznete níže <.>
<br>
<br> K přihlášce je podle § 7 odst.5 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o
<br> změně některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů,nutno připojit:
<br>  životopis,ve kterém budou strukturovaně uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních,odborných
znalostech a dovednostech,včetně znalostí týkajících se správního řízení <,>
<br>  výpis z...

Načteno

edesky.cz/d/609376

Meta

Nabídka zaměstnání   Zákon 106/1999  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Další dokumenty od Mag.hl.m. Praha
14. 11. 2025
14. 11. 2025
14. 11. 2025
14. 11. 2025
14. 11. 2025
  ...a další
Více dokumentů od Mag.hl.m. Praha      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz