Město Přerov - OOP přechodné - dočasný zákaz DZ: Žádost o přechodné stanovení úpravy provozu - "Rekonstrukce plynovodu a plynovodních přípojek"

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Přerov.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

2023-026826.pdf
Magistrát města Přerova
Odbor evidenčních správních služeb a obecního živnostenského úřadu
<br> Oddělení dopravně správních agend
<br> Bratrská 34,750 11 Přerov 2
<br> pracoviště: Smetanova 2015/7,750 02 Přerov I - Město,telefon: +420 581 268 111 (ústředna)
<br> Spis zn.: MMPr/026826/2023/DS/MlI Přerov,dne 3.3.2023
<br> Č.j.:
<br> Vyřizuje:
<br> Telefon:
<br> E-mail:
<br> MMPr/042806/2023/MlI
<br> Bc.XXXXX XXXXXXXXX
<br> XXX XXX XXX
<br> iveta.mlcochova@prerov.eu
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
VEŘEJNÁ VYHLÁŠKA
<br> Opatření obecné povahy
<br> Dočasný zákaz zastavení silničních vozidel a stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních
<br> komunikacích
<br> 20/2023
<br>
<br> Magistrát města Přerova,Odbor evidenčních správních služeb a obecního živnostenského úřadu jako
<br> příslušný správní orgán,podle § 40 odst.5 písm.b) zákona č.13/1997 Sb <.>,o pozemních
<br> komunikacích,ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o pozemních komunikacích“) a podle
<br> § 124 odst.6 zákona č.361/2000 Sb <.>,o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých
<br> zákonů (zákon o silničním provozu),ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o silničním
<br> provozu“),postupem podle Části šesté Opatření obecné povahy zákona č.500/2004 Sb <.>,správní řád <,>
<br> ve znění pozdějších předpisů (dále jen „správní řád“),vydává opatření obecné povahy
<br>
<br> dočasného zákazu zastavení silničních vozidel a stanovení přechodné úpravy provozu na krajské
<br> silnici a místních komunikacích v Přerově I – Městě v rámci realizace akce „Rekonstrukce
<br> plynovodu a plynovodních přípojek (REKOMS Přerov – Kojetínská +1)“
<br> Magistrát města Přerova,Odbor evidenčních správních služeb a obecního živnostenského úřadu,na
<br> základě písemného návrhu: GASMONT PŘEROV s.r.o <.>,IČO 25891014,nábř.Dr.XXXXXXX XXXXXX
<br> XXXX/XX,Přerov I-Město,XXX XX Přerov 2 (dále jen „navrhovatel“) ze dne 9.2.2023,po projednání
<br> s Policií České republiky,Krajským ředitelstvím Ol.kraje,Dopravní...
stanoveno 4.pdf
C
4
b
<br> +
S
<br> V
1
<br> C
4
b
<br> +
S
<br> V
1
<br> C
4
b
<br> +
S
<br> V
1
<br> C
4
b
<br> +
S
<br> V
1
<br> C
4
b
<br> +
S
<br> V
1
<br> C
4
b
<br> +
S
<br> V
1
<br> C
4
b
<br> +
S
<br> V
1
<br> C
4
b
<br> +
S
<br> V
1
<br> C
4
b
<br> +
S
<br> V
1
<br> C
4
a
+
<br> S
V
<br> 1
<br> C
4
a
+
<br> S
V
<br> 1
<br> C
4
a
+
<br> S
V
<br> 1
<br> C
4
a
+
<br> S
V
<br> 1
C
<br> 4
a
+
<br> S
V
<br> 1
<br> C
4
a
+
<br> S
V
<br> 1
<br> C
4
a
+
<br> S
V
<br> 1
C
<br> 4
a
+
<br> S
V
<br> 1
<br> C
4
a
+
<br> S
V
<br> 1
<br> C
4
b
<br> +
S
<br> V
1
<br> C4b+SV1
<br> C
4
b
<br> +
S
<br> V
1
<br> C
4
b
<br> +
S
<br> V
1
<br> C
4
b
<br> +
S
<br> V
1
<br> C
4
a
+
<br> S
V
<br> 1
<br> C
4
a
+
<br> S
V
<br> 1
<br> C
4
a
+
<br> S
V
<br> 1
<br> C
4
a
+
<br> S
V
<br> 1
<br> Z
4
<br> Z4
<br> Z
4
<br> Z
4
<br> Z
4
<br> A
1
5
<br> A
6
b
<br> _
3
0
-5
<br> 0
m
<br> A
1
5
<br> A
6
b
<br> _
3
0
-5
<br> 0
m
<br> A
1
5
<br> A
6
b
<br> _
3
0
-5
<br> 0
m
<br> A
1
5
<br> A
6
a
<br> _
3
0
-5
<br> 0
m
<br> A
1
5
<br> A
6
a
<br> _
5
0
-7
<br> 0
m
<br> A
1
5
<br> A
6
b
<br> _
3
0
-5
<br> 0
m
<br> A15
A6b
_30-50m
<br> A
1
5
<br> A
6
b
<br> _
3
0
-5
<br> 0
m
<br> A
1
5
<br> A
6
b
<br> _
3
0
-5
<br> 0
m
<br> A
1
5
<br> A
6
b
<br> _
3
0
-5
<br> 0
m
<br> A
1
5
<br> A
6
a
<br> _
3
0
-5
<br> 0
m
<br> A15
A6b
E7b
_30-50m
<br> A
1
5
<br> A
6
b
<br> E
7
b
<br> _
3
0
-5
<br> 0
m
<br> A15
A6b
E7b
_30-50m
<br> A15
A6b
E7b
_30-50m
<br> A15
A6b
E7b
_30-50m
<br> A15
A6a
E7b
_30-50m
<br> A
1
5
<br> A
6
b
<br> _
3
0
-5
<br> 0
m
<br> A
1
5
<br> A
6
b
<br> _
3
0
-5
<br> 0
m
<br> A
1
5
<br> A
6
a
<br> _
3
0
-5
<br> 0
m
<br> P
8
<br> _
3
0
-5
<br> 0
m
<br> P
7
<br> _
3
0
-5
<br> 0
m
<br> A
1
5
<br> A
6
a
<br> _
5
0
-7
<br> 0
m
<br> A
1
5
<br> A
6
b
<br> _
3
0
-5
<br> 0
m
<br> A
1
5
<br> A
6
b
<br> _
3
0
-5
<br> 0
m
<br> A
1
5
<br> A
6
b
<br> _
3
0
-5
<br> 0
m
<br> A
1
5
<br> A
6
b
<br> _
3
0
-5
<br> 0
m
<br> A
1
5
<br> A
6
a
<br> _
3
0
-5
<br> 0
m
<br> A15
A6b
E7b
_30-50m
<br> A
1
5
<br> A
6
b
<br> E
7
b
<br> _
3
0
-...
stanoveno 3.pdf
C
4 b
<br> + S
V 1
<br> C
4 b
<br> + S
V 1
<br> C
4 b
<br> + S
V 1
<br> C
4 b
<br> + S
V 1
<br> C
4 b
<br> + S
V 1
<br> C
4 b
<br> + S
V 1
<br> C
4b+SV1
<br> C
4b+SV1
<br> C
4b+SV1
<br> C
4 a
<br> + S
V 1
<br> C
4 a
<br> + S
V 1
<br> C
4 a
<br> + S
V 1
<br> C
4 a
<br> + S
V 1
<br> C
4 a
<br> + S
V 1
<br> C
4 a
<br> + S
V 1
<br> C
4a+SV1
<br> C
4a+SV1
<br> C
4a+SV1
<br> C
4b+SV1
<br> C4b+SV1
<br> C
4b+SV1
<br> C
4b
<br> +S
V1
<br> C
4b
<br> +S
V1
<br> C
4a+SV1
<br> C
4a+SV1
<br> C
4a
<br> +S
V1
<br> C
4a
<br> +S
V1
<br> Z4
<br> Z4
<br> Z4
<br> Z4
<br> Z4
<br> A
15 A
6b _3
0-
<br> 50
m
<br> A
15 A
6b _3
0-
<br> 50
m
<br> A
15 A
6b _3
0-
<br> 50
m
<br> A
15 A
6a
<br> _3
0-
<br> 50
m
<br> A
15 A
6a _5
0-
<br> 70
m
<br> A
15
<br> A
6b
<br> _30-50m
<br> A15
A6b
_30-50m
<br> A
15
<br> A
6b
<br> _30-50m
<br> A
15
<br> A
6b
<br> _30-50m
<br> A
15
<br> A
6b
<br> _30-50m
<br> A
15
<br> A
6a
<br> _30-50m
<br> A15
A6b
E7b
_30-50m
<br> A
15
<br> A
6b
<br> E7
b
<br> _3
0-
<br> 50
m
<br> A15
A6b
E7b
_30-50m
<br> A15
A6b
E7b
_30-50m
<br> A15
A6b
E7b
_30-50m
<br> A15
A6a
E7b
_30-50m
<br> A
15
<br> A
6b
<br> _30-50m
<br> A
15
<br> A
6b
<br> _30-50m
<br> A
15
<br> A
6a
<br> _30-50m
<br> P8 _3
0-
<br> 50
m
<br> P7_30-50m
<br> A
15
<br> A
6a
<br> _50-70m
<br> A
15
<br> A
6b
<br> _3
0-
<br> 50
m
<br> A
15
<br> A
6b
<br> _3
0-
<br> 50
m
<br> A
15
<br> A
6b
<br> _3
0-
<br> 50
m
<br> A
15
<br> A
6b
<br> _3
0-
<br> 50
m
<br> A
15
<br> A
6a
<br> _3
0-
<br> 50
m
<br> A15
A6b
E7b
_30-50m
<br> A
15
<br> A
6b
<br> E7b
_30-50m
<br> A15
A6b
E7b
_30-50m
<br> A15
A6b
E7b
_30-50m
<br> A15
A6b
E7b
_30-50m
<br> A15
A6a
E7b
_30-50m
<br> Z4
<br> Z4
<br> Z4
<br> Z4
Z4
<br> Z 4
<br> Z4
Z4
<br> Z4
<br> max.50m
<br> max.30m
<br> max.30m
<br> max.30m
<br> max.30m
<br> m
in
<br>.2
<,> 7
<br> 5m
<br> m
in
<br>.2
<,> 7
<br> 5m
<br> m
in
<br>.5
<,> 5
<br> m
<br> m
in
<br>.5
<,> 5
<br> m
m
<br> in
<.> 2
<br>,7
5m
<br> m
in
<br>.5
<,> 5
<br> m
<br> m
in
<br>.2
<,> 7
<br> 5m
<br> min.2,75m
<br> m
in
<br>.5
<,> 5
<b...
stanoveno 2.pdf
C
4
b
<br> +
S
<br> V
1
<br> C
4
b
<br> +
S
<br> V
1
<br> C
4
b
<br> +
S
<br> V
1
<br> C
4
b
<br> +
S
<br> V
1
<br> C
4
b
<br> +
S
<br> V
1
<br> C
4
b
<br> +
S
<br> V
1
<br> C
4
b
<br> +
S
<br> V
1
<br> C
4
b
<br> +
S
<br> V
1
<br> C
4
b
<br> +
S
<br> V
1
<br> C
4
a
+
<br> S
V
<br> 1
<br> C
4
a
+
<br> S
V
<br> 1
<br> C
4
a
+
<br> S
V
<br> 1
<br> C
4
a
+
<br> S
V
<br> 1
C
<br> 4
a
+
<br> S
V
<br> 1
<br> C
4
a
+
<br> S
V
<br> 1
<br> C
4
a
+
<br> S
V
<br> 1
C
<br> 4
a
+
<br> S
V
<br> 1
<br> C
4
a
+
<br> S
V
<br> 1
<br> C
4
b
<br> +
S
<br> V
1
<br> C4b+SV1
<br> C
4
b
<br> +
S
<br> V
1
<br> C
4
b
<br> +
S
<br> V
1
<br> C
4
b
<br> +
S
<br> V
1
<br> C
4
a
+
<br> S
V
<br> 1
<br> C
4
a
+
<br> S
V
<br> 1
<br> C
4
a
+
<br> S
V
<br> 1
<br> C
4
a
+
<br> S
V
<br> 1
<br> Z
4
<br> Z4
<br> Z
4
<br> Z
4
<br> Z
4
<br> A
1
5
<br> A
6
b
<br> _
3
0
-5
<br> 0
m
<br> A
1
5
<br> A
6
b
<br> _
3
0
-5
<br> 0
m
<br> A
1
5
<br> A
6
b
<br> _
3
0
-5
<br> 0
m
<br> A
1
5
<br> A
6
a
<br> _
3
0
-5
<br> 0
m
<br> A
1
5
<br> A
6
a
<br> _
5
0
-7
<br> 0
m
<br> A
1
5
<br> A
6
b
<br> _
3
0
-5
<br> 0
m
<br> A15
A6b
_30-50m
<br> A
1
5
<br> A
6
b
<br> _
3
0
-5
<br> 0
m
<br> A
1
5
<br> A
6
b
<br> _
3
0
-5
<br> 0
m
<br> A
1
5
<br> A
6
b
<br> _
3
0
-5
<br> 0
m
<br> A
1
5
<br> A
6
a
<br> _
3
0
-5
<br> 0
m
<br> A15
A6b
E7b
_30-50m
<br> A
1
5
<br> A
6
b
<br> E
7
b
<br> _
3
0
-5
<br> 0
m
<br> A15
A6b
E7b
_30-50m
<br> A15
A6b
E7b
_30-50m
<br> A15
A6b
E7b
_30-50m
<br> A15
A6a
E7b
_30-50m
<br> A
1
5
<br> A
6
b
<br> _
3
0
-5
<br> 0
m
<br> A
1
5
<br> A
6
b
<br> _
3
0
-5
<br> 0
m
<br> A
1
5
<br> A
6
a
<br> _
3
0
-5
<br> 0
m
<br> P
8
<br> _
3
0
-5
<br> 0
m
<br> P
7
<br> _
3
0
-5
<br> 0
m
<br> A
1
5
<br> A
6
a
<br> _
5
0
-7
<br> 0
m
<br> A
1
5
<br> A
6
b
<br> _
3
0
-5
<br> 0
m
<br> A
1
5
<br> A
6
b
<br> _
3
0
-5
<br> 0
m
<br> A
1
5
<br> A
6
b
<br> _
3
0
-5
<br> 0
m
<br> A
1
5
<br> A
6
b
<br> _
3
0
-5
<br> 0
m
<br> A
1
5
<br> A
6
a
<br> _
3
0
-5
<br> 0
m
<br> A15
A6b
E7b
_30-50m
<br> A
1
5
<br> A
6
b
<br> E
7
b
<br> _
3
0
-...
stanoveno 1.pdf
C
4 b
<br> + S
V 1
<br> C
4 b
<br> + S
V 1
<br> C
4 b
<br> + S
V 1
<br> C
4 b
<br> + S
V 1
<br> C
4 b
<br> + S
V 1
<br> C
4 b
<br> + S
V 1
<br> C
4b+SV1
<br> C
4b+SV1
<br> C
4b+SV1
<br> C
4 a
<br> + S
V 1
<br> C
4 a
<br> + S
V 1
<br> C
4 a
<br> + S
V 1
<br> C
4 a
<br> + S
V 1
<br> C
4 a
<br> + S
V 1
<br> C
4 a
<br> + S
V 1
<br> C
4a+SV1
<br> C
4a+SV1
<br> C
4a+SV1
<br> C
4b+SV1
<br> C4b+SV1
<br> C
4b+SV1
<br> C
4b
<br> +S
V1
<br> C
4b
<br> +S
V1
<br> C
4a+SV1
<br> C
4a+SV1
<br> C
4a
<br> +S
V1
<br> C
4a
<br> +S
V1
<br> Z4
<br> Z4
<br> Z4
<br> Z4
<br> Z4
<br> A
15 A
6b _3
0-
<br> 50
m
<br> A
15 A
6b _3
0-
<br> 50
m
<br> A
15 A
6b _3
0-
<br> 50
m
<br> A
15 A
6a
<br> _3
0-
<br> 50
m
<br> A
15 A
6a _5
0-
<br> 70
m
<br> A
15
<br> A
6b
<br> _30-50m
<br> A15
A6b
_30-50m
<br> A
15
<br> A
6b
<br> _30-50m
<br> A
15
<br> A
6b
<br> _30-50m
<br> A
15
<br> A
6b
<br> _30-50m
<br> A
15
<br> A
6a
<br> _30-50m
<br> A15
A6b
E7b
_30-50m
<br> A
15
<br> A
6b
<br> E7
b
<br> _3
0-
<br> 50
m
<br> A15
A6b
E7b
_30-50m
<br> A15
A6b
E7b
_30-50m
<br> A15
A6b
E7b
_30-50m
<br> A15
A6a
E7b
_30-50m
<br> A
15
<br> A
6b
<br> _30-50m
<br> A
15
<br> A
6b
<br> _30-50m
<br> A
15
<br> A
6a
<br> _30-50m
<br> P8 _3
0-
<br> 50
m
<br> P7_30-50m
<br> A
15
<br> A
6a
<br> _50-70m
<br> A
15
<br> A
6b
<br> _3
0-
<br> 50
m
<br> A
15
<br> A
6b
<br> _3
0-
<br> 50
m
<br> A
15
<br> A
6b
<br> _3
0-
<br> 50
m
<br> A
15
<br> A
6b
<br> _3
0-
<br> 50
m
<br> A
15
<br> A
6a
<br> _3
0-
<br> 50
m
<br> A15
A6b
E7b
_30-50m
<br> A
15
<br> A
6b
<br> E7b
_30-50m
<br> A15
A6b
E7b
_30-50m
<br> A15
A6b
E7b
_30-50m
<br> A15
A6b
E7b
_30-50m
<br> A15
A6a
E7b
_30-50m
<br> Z4
<br> Z4
<br> Z4
<br> Z4
Z4
<br> Z 4
<br> Z4
Z4
<br> Z4
<br> max.50m
<br> max.30m
<br> max.30m
<br> max.30m
<br> max.30m
<br> m
in
<br>.2
<,> 7
<br> 5m
<br> m
in
<br>.2
<,> 7
<br> 5m
<br> m
in
<br>.5
<,> 5
<br> m
<br> m
in
<br>.5
<,> 5
<br> m
m
<br> in
<.> 2
<br>,7
5m
<br> m
in
<br>.5
<,> 5
<br> m
<br> m
in
<br>.2
<,> 7
<br> 5m
<br> min.2,75m
<br> m
in
<br>.5
<,> 5
<b...

Načteno

edesky.cz/d/6010855

Meta

Veřejná vyhláška   Dopravní informace  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Přerov      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz