Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Šumperk.
Úřední deska - ŠumperkÚřední deska
Elektronická úřední deska je zřizována s ohledem na zákon č.500/2004 Sb <.>,správní řád,§ 26 a je určena ke zveřejňování dokumentů vyvěšených na úřední desce Městského úřadu Šumperk způsobem umožňující dálkový přístup.Obsah elektronické úřední desky má informativní charakter.Dokumenty,které jsou zde zveřejněny,se vyskytují i na stacionární úřední desce Městského úřadu Šumperk,která je umístěna na ulici Hlavní třída naproti České spořitelně <.>
Podrobnosti:
Městský úřad Šumperk oznamuje vyhlášení výběrového řízení dle zákona č.312/2002 Sb <.>, o úřednících územních samosprávných celků,na obsazení místa referenta – účetní odboru finančního a plánovacího Městského úřadu Šumperk
Předpoklady pro podání přihlášky:
státní občanství České republiky (u cizích státních příslušníků trvalý pobyt v ČR),XXX XXX.XX let,způsobilost k právním úkonům,bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka
ukončené vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického zaměření
Požadavky pro podání přihlášky:
znalost zákona č.563/1991 Sb <.>,o účetnictví,v platném znění
znalost zákona č.128/2000 Sb <.>,o obcích (obecní zřízení),v platném znění
znalost zákona č.235/2004 Sb <.>,o XXXX z přidané hodnoty,v platném znění
znalost rozpočtové skladby v platném znění
komunikační dovednosti,samostatnost
občanská a morální bezúhonnost
dobrý zdravotní stav
Náležitosti přihlášky: ( přihláška )
jméno,příjmení,titul
datum a podpis
číslo dokladu a povolení k pobytu (jde-li o cizího státního příslušníka)
K přihlášce doložte:
výpis z rejstříku trestů - originál (ne starší než 3 měsíce)
ověřené kopie o nejvyšším dosaženém vzdělání
Hlavní zaměření činnosti:
Místo výkonu práce: Městský úřad Šumperk
Jedná se o pracovní poměr na dobu neurčitou,8.platová třída dle nařízení vlády č.564/2006 Sb <.>,o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě,v platném znění,a nař.vlády č.222/2010 Sb <.>,kterým se stanoví katalog prací ve veřejných složkách a správě,v platném znění.Nástup od 1.4.2017 nebo dle dohody.Písemné přihlášky zasílejte na MěÚ Šumperk,nám.Míru č.1,Šumperk,k rukám tajemníka PaedDr.XXXXX XXXXXX nejpozději do XX.XX.XXXX. Informace k pozici podá Ing.XXXXXX XXXXXXXX,vedoucí odboru finančního a plánovacího,nám.Míru 1,Šumperk,tel.583 388 403 <.>
Městský úřad Šumperk si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit nebo místo neobsadit.Podáním přihlášky uchazeč souhlasí s tím,že MěÚ Šumperk bude pro potřeby výběrového řízení nakládat s jeho osobními údaji <.>
PaedDr.XXXX XXXXX tajemník MěÚ Šumperk
Navigace
Načteno
Meta
Nic nerozpoznáno
Další dokumenty od Město Šumperk | ||
---|---|---|
01. 06. 2022 | Zatoulaní psi | |
01. 06. 2022 | Zahájení společného řízení | |
01. 06. 2022 | Návrh závěrečného účtu města za rok 2021 | |
01. 06. 2022 | Zahájení řízení | |
31. 05. 2022 | Opatření obecné povahy | |
...a další |