Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Praha 10.
Sídlo: Vršovická 68,101 38 Praha 10 Úřední hodiny: tel.: +420 267 093 313
Pracoviště: Vršovická 68,101 38 Praha 10 Po,St 8:00 – 12:00 a 13:00 – 17:30 fax: +420 272 739 587
IČ: 00063941 e-mail: posta@praha10.cz
Bankovní spojení: Česká spořitelna,a.s.Praha,číslo účtu: 19-2000733369/0800 www.praha10.cz
<br>
DIR č.256/16
<br>
<br> O p a t ř e n í o b e c n é p o v a h y
<br> Městská část Praha 10,Úřad městské části Praha 10,odbor životního prostředí,dopravy a rozvoje <,>
jako příslušný silniční správní úřad podle ustanovení § 124 odst.6 zákona č.361/2000 Sb <.>,zákona
o provozu na pozemních komunikacích a o změně některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů
(dále jen „zákon o silničním provozu“),podle ustanovení § 171 a ustanovení § 173 odst.1 zákona
č.500/2004 Sb <.>,správní řád,ve znění pozdějších předpisů,po písemném vyjádření zástupce
Policie ČR,Krajské ředitelství policie HMP,odbor služby dopravní policie – ODI ze dne 21.11.2016
<br> v y d á v á
<br> podle ustanovení § 77 odst.1 písm.c) zákona č.361/2000 Sb.zákona o silničním provozu,ve znění
pozdějších předpisů,a vyhlášky č.294/2015 Sb <.>,kterou se provádějí pravidla provozu na pozemních
komunikacích,v platném znění
<br>
stanovení přechodné úpravy provozu na místní komunikaci
<br> v Praze 10 na místech jednotlivých stanovišť (celkem 8 stanovišť) v termínech a časech dle
harmonogramu (viz.příloha tohoto stanovení) a odsouhlasených situací uložených ve spisových
materiálech rozhodnutí č.j.ODE/SSÚ-K/N/05/004766 vydaného dne 11.1.2006,č.j.P10-013828/2008
ze dne 5.2.2008,č.j.P10-043967/2008 ze dne 14.4.2008,č.j.P10-027802/2009 ze dne 8.4.2009,č.j <.>
P10-006154/2010 ze dne 27.1.2010,č.j.P10-129672/2012 ze dne 8.1.2013 a č.j.P10-004735/2015 ze
dne 20.1.2015.Jedná se o užití přenosných dopravních značek v souladu s technickými podmínkami
TP 66 – 2.vydání (součást „Zásad pro přechodné dopravní značení na pozemních komunikacích“) <,>
a to z důvodu přistavení velkoobjemových kontejnerů k odkládání odpadu z domácností <.>
<br> Termín: od 26.11.2016 do 17.12.2016 (dle harmonogramu)
<br> Žadatel: Úřad městské části Praha 10,Odbor životního prostředí,dopravy a rozvoje <,>
<br> Vršovická 68,101 38 Praha 10,odpovědná osoba: Ing.R.Kaštovský <,>
tel.267 093 365,J.Jeřábek,tel.267 093 544
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Úřad městské části Praha 10
Odbor životního prostředí,dopravy
a rozvoje
<br>
Úřad městské části Praha 10
Odbor životního prostředí <,>
dopravy a rozvoje
Vršovická 68
101 38 Praha 10
<br>
<br>
<br>
Váš dopis zn.:
Naše značka: P10-112689/2016/01
Vyřizuje/linka: Ing.Skála/313
V Praze dne: 15.11.2016
<br>
<br>
<br> - 2 -
<br>
Podmínky pro realizaci:
<br> a) Osazení dopravního značení v retroreflexním provedení zajistí žadatel a bude provedeno
odbornou firmou v souladu podle Technických podmínek TP 66 – 2.vydání a vyhlášky
č.294/2015 Sb <.>,kterou se provádějí pravidla provozu na pozemních komunikacích,ve znění
pozdějších předpisů.Budou použity velkoplošné gumové podstavce <.>
<br> b) Všechny dopravní značky B28 (zákaz zastavení) budou osazeny dodatkovou tabulkou E13
s vyznačením termínu platnosti a důvodu zákazu zastavení <.>
<br> c) Instalace dopravního značení bude provedena neprodleně v souladu s termíny uvedenými
v rozhodnutí o povolení zvláštního užívání komunikace <.>
<br> d) Po uplynutí výše uvedeného termínu je nutné odstranit veškeré dočasně umístěné dopravní
značky a dopravní značení uvést do původního stavu <.>
<br>
Opatření obecné povahy nenahrazuje povolení,stanovisko,posouzení,případně jiné opatření
dotčeného správního úřadu,které jsou vyžadovány zvláštními předpisy <.>
<br>
<br> O d ů v o d n ě n í
<br> Stanovení přechodné úpravy provozu pro výše uvedený účel bylo vydáno na základě řádně doložené
žádosti Úřadu městské části Praha 10,odboru životního prostředí,dopravy a rozvoje,ze dne
31.10.2016,po projednání s Policií ČR,Krajské ředitelství policie HMP,odbor služby dopravní policie –
ODI,a po zjištění,že povolená úprava v dopravní situaci je z hlediska veřejného zájmu únosná <.>
<br>
<br> P o u č e n í o o p r a v n é m p r o s t ř e d k u
<br> Ve smyslu ustanovení 77 odst.5 zákona o silničním provozu nabývá opatření obecné povahy
účinnosti pátým dnem po dni vyvěšení.Ve smyslu ustanovení § 173 odst.2 správního řádu proti
opatření obecné povahy nelze podat řádný opravný prostředek.Ve smyslu ustanovení § 101 a násl <.>
zákona č.150/2002 Sb <.>,soudní řád správní,ve znění pozdějších předpisů,je možný přezkum u soudu <.>
<br> - o t i s k ú ř e d n í h o r a z í t k a -
<br>
<br>
<br>
XXXXXX B i s k u p
vedoucí referátu komunikací
<br>
Příloha: Harmonogram rozmístění velkoobjemových kontejnerů odsouhlasený Policií ČR,KŘP
<br> HMP,odbor služby dopravní policie – ODI.Jednotlivé situace jsou uloženy a přístupné
k nahlédnutí na Úřadu městské části Praha 10,odboru životního prostředí,dopravy
a rozvoje,Vršovická 68,Praha 10,budova A,5.patro,č.dveří 509,a to v úřední dny
(pondělí,středa 8:00-12:00,13:00-17:30) nebo v ostatních dnech po telefonické či
jiné domluv...
Načteno
Meta
Dopravní informace
Další dokumenty od Praha 10 | ||
---|---|---|
10. 09. 2025 | OOP - zábor - údržba fasády domu, Žitomírská 468/23 | |
10. 09. 2025 | Rozhodnutí o povolení uzavírky a nařízení objížďky - NN4895 - bezejmenná účelová komunikace | |
10. 09. 2025 | Oznámení o době a místě konáni voleb - Parlament 2025 + popis volebních okrsků | |
10. 09. 2025 | návrh OOP - Ellnerové | |
10. 09. 2025 | OOP | |
...a další |