Město Rakovník - Výběrové řízení - Referent místních poplatků a vymáhání pohledávek

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Rakovník.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Výběrové řízení - Referent místních poplatků a vymáhání pohledávek

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
MĚSTO RAKOVNÍK
<br> Městský úřad Rakovník – tajemník MěÚ
vyhlašuje v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb.o úřednících územních samosprávných celků
<br> a o změně některých zákonů,v platném znění <,>
výběrové řízení na obsazení pracovního místa
<br> referent místních poplatků a vymáhání pohledávek na ekonomickém odboru
místo výkonu práce – Rakovník
<br> pracovní poměr na dobu neurčitou,týdenní pracovní doba 40 hod.týdně
Pracovní náplň:
správa místních poplatků
Platové podmínky:
• dle vládního nařízení č.564/2006 Sb <.>,o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách
<br> a správě (Tř.9) <.>
Předpoklady:
• státní občanství ČR,popř.cizí státní občan s trvalým pobytem;
• minimální věk 18 let;
• plná způsobilost k právním úkonům;
• bezúhonnost;
• ovládání českého jazyka <.>
Požadavky:
• vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou;
• znalost práce na PC minimálně v rozsahu Windows 8,MS Word,MS Excel;
• výhodou
− znalost obecně závazných právních předpisů (zejména zákon č.565/1990 Sb <.>,o místních poplatcích <,>
<br> zákon č.280/2009 Sb.daňový řád,zákon č.128/2000 Sb <.>,o obcích – všechny uvedené zákony
v platném znění <,>
<br> − znalost obecně závazných vyhlášek města Rakovníka týkajících se místních poplatků (OZV č.8/2015 <,>
OZV č.8/2012) <,>
<br> − vzdělání v oboru veřejná správa nebo ekonomického směru <,>
− praxe v oboru veřejná správa <.>
Náležitosti přihlášky:
1.Jméno,příjmení a titul zájemce
2.Datum a místo narození
3.Státní příslušnost
4.Místo trvalého pobytu
5.Číslo OP nebo číslo dokladu o povolení pobytu (v případě cizího státního příslušníka)
6.Datum a podpis
K písemné přihlášce přiložte životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a o odborných
znalostech a dovednostech,výpis z evidence rejstříku trestů (ne starší než 3 měsíce – originál nebo úředně
ověřená kopie),úředně ověřenou kopii dokladu o dosaženém vzdělání <.>
Veškeré náležitosti přihlášky a doložení příloh jsou podmínkou pro zařazení do výběrového řízení <,>
které proběhne po uplynutí termínu k podání přihlášek <.>
Předpokládaný termín nástupu do zaměstnání je od 1.1.2017 <.>
Písemné přihlášky zasílejte v termínu do 2.12.2016 12,00 hod.na adresu:
Město Rakovník,Husovo nám.27,269 18 Rakovník
popř.je možno přihlášku podat osobně do podatelny MěÚ na výše uvedené adrese <,>
obálku s přihláškou označte heslem “VŘ – referent místních poplatků a vymáhání pohledávek” <.>
<br> Na přihlášky v obálkách doručených po uvedeném termínu nebude brán zřetel.Dříve podané žádosti
o zaměstnání nejsou považovány za přihlášky dle této výzvy a nebude na ně brán zřetel <.>
Nevyžádané doklady s osobními údaji budou po ukončení výběrového řízení skartovány <.>
Kontakt: Ing.XXXXXX XXXXXXXXXX,telefon: XXX XXX XXX,e-mail: rkamenikova@murako.cz
Vyhrazuje se právo výběrové řízení zrušit <.>
Vyvěšeno: dne 10.11.2016 (včetně zveřejnění na www.mesto-rakovnik.cz,úřední deska)
Sejmuto: dne

Načteno

edesky.cz/d/561881

Meta

Nic nerozpoznáno


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Rakovník      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz