Město Liberec - Číslo 1940, statutární město Liberec

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Liberec.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Dokument

S T A T U T Á R N Í M Ě S T O L I B E R E C
Náměstí Dr.E.Beneše 1,460 59 Liberec 1
<br>
<br>
<br> Tajemník Magistrátu města Liberec
<br> v y h l a š u j e
podle § 7 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků <,>
<br> výběrové řízení <,>
které je podmínkou pro vznik pracovního poměru úředníka zařazeného do funkce
<br>  REFERENT ODDĚLENÍ REGISTRU VOZIDEL 
na odboru dopravy Magistrátu města Liberec
<br> ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
<br> Podmínky výběrového řízení:
Místo výkonu práce: budovy Magistrátu města Liberec a území správního obvodu města Liberce <,>
<br> jakožto obce s rozšířenou působností podle přílohy č.2 k zákonu č.314/2002 Sb <.>,v platném znění <.>
<br> Předpoklady pro výkon funkce: úředníkem se může stát fyzická osoba,která je státním občanem
<br> České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt),dosáhla
<br> věku 18 let,je způsobilá k právním úkonům,je bezúhonná,ovládá jednací jazyk a splňuje další
<br> předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním předpisem (např.kvalifikační
<br> předpoklady stanovené zákonem) <.>
<br> Další požadavky stanovené statutárním městem Liberec pro uchazeče:
<br>  střední vzdělání s maturitní zkouškou - uvítáme vzdělání technického směru (automobilní nebo
strojírenský obor);
<br>  znalost správního řízení a orientace v příslušných zákonných normách z oblasti dopravy;
<br>  velmi dobrá úroveň komunikačních schopností pro jednání s právnickými i fyzickými osobami;
<br>  zvládnutí psychicky náročné práce na přepážce (služby i o sobotách);
<br>  řidičský průkaz (minimálně) skupiny B;
<br>  uživatelská znalost práce s PC (Microsoft Office) <.>
Vítána je praxe v dopravě a v oblasti veřejné správy <.>
<br> Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat jeho:
<br> - jméno,příjmení a titul; - datum a místo narození; - státní příslušnost; - místo trvalého pobytu; - číslo
<br> občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního občana).Musí
<br> být též uvedeno datum a podpis zájemce <.>
<br> K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady: - životopis,ve kterém se uvedou údaje o jeho
<br> dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností;
<br> - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším
<br> dosaženém vzdělání.Uvítáme přiložení vyplněného osobního dotazníku a fotografie.Přihlášku i
<br> osobní dotazník lze stáhnout na webových stránkách města na adrese http://www.liberec.cz/okt/ <.>
<br> Popis vykonávané činnosti: vede registr vozidel,zahajuje správní řízení,rozhoduje o udělení pokuty
<br> za delikty podle zákona o přestupcích,vyměřuje a vybírá správní poplatky,spolupracuje s Policií ČR <,>
<br> vykonává státní odborný dozor a kontroluje plnění povinností a podmínek stanovených zákonem č <.>
<br> 56/2001 Sb <.>,ve znění pozdějších předpisů <.>
<br> Platové zařazení: do platové třídy 8,která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše
<br> zařazenému vykonávanému druhu práce <.>
<br> Pracovní poměr: na dobu určitou po dobu trvání mateřské a rodičovské dovolené úřednice odboru <.>
<br> Nástup do pracovního poměru: je možný ihned,případně dle vzájemné dohody <.>
<br> Lhůta pro podání přihlášky: uzávěrka pro doručení přihlášek uchazečů je 18.listopadu 2016 <.>
<br> Způsob podání přihlášky:
<br>  osobně na personálním oddělení nebo v podatelně Magistrátu města Liberec;
<br>  odeslat na adresu: STATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC,personální oddělení,náměstí Dr.Edvarda
Beneše 1,Liberec 1,PSČ 460 59 (tel.485 243 761 nebo 485 243 768-9) <.>
<br> Zaměstnavatel si vyhrazuje právo na základě výběrového řízení nepřijmout žádného uchazeče <.>
<br> Po skončení řízení budou uchazečům jejich písemné materiály,poskytnuté k výběrovému řízení,vráceny <.>
<br> ------------------------------------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------
Zpracovalo personální oddělení Magistrátu města Liberec

Načteno

edesky.cz/d/554499

Meta

Nic nerozpoznáno


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Liberec      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz