Ministerstvo pro místní rozvoj - Odborný/á referent/ka pro administraci výzev, plateb a finančních toků II. (IROP/OPTP2014+), oddělení finanční administrace programů EU

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Ministerstvo pro místní rozvoj.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Odborny-referent-pro-administraci-vyzev.pdf [PDF, 193KB]
Ministerstvo pro místní rozvoj,oddělení finanční administrace programů EU,vyhlašuje v souladu
<br> s ustanovením § 178 zákona č.234/2014 Sb.o státní službě výběrové řízení na místo MMR_543:
<br> Odborný/á referent/ka pro administraci výzev,plateb a finančních toků II.(IROP/OPTP2014+)
<br> a to na dobu určitou v pracovním poměru dle zákona č.262/2006 Sb <.>,zákoník práce <.>
<br>
Charakteristika pracovní činnosti:
<br> - administrace výzev <,>
- vydávání řídících dokumentů a jejich kontrola <,>
- administrace žádostí o platby <,>
- činnosti spojené s proplácením dotací v rámci Integrovaného regionálního operačního programu
<br> a Operačního programu technická pomoc 2014+ <,>
- příprava podkladů pro refundaci a certifikaci prostředků EU <,>
- komunikace se zprostředkujícími subjekty a příjemci dotací <.>
<br>
Požadujeme:
<br> - VŠ vzdělání magisterský stupeň (obor ekonomie,účetnictví a rozpočetnictví výhodou) <,>
- velmi dobrou znalost práce na PC (MS Word,MS Excel,MS PowerPoint,MS Outlook,Internet) <,>
- znalost zákona č.218/2000 Sb.(výhodou) <,>
- dobré organizační a komunikační schopnosti <,>
- spolehlivost,zodpovědnost,samostatnost <,>
- praxi v oblasti strukturálních fondů (výhodou) <,>
- trestní bezúhonnost <.>
<br>
Nabízíme:
<br> - pracovní poměr na dobu určitou (zástup za mateřskou/rodičovskou dovolenou/neplacené volno) <,>
- plný pracovní úvazek <,>
- místo výkonu práce Praha <,>
- 5 týdnů dovolené <,>
- pružnou pracovní dobu <,>
- příspěvek na stravování v podobě stravenek <,>
- jazykové kurzy a další odborné vzdělávání <,>
- finanční ohodnocení dle nařízení vlády č.304/2014 Sb <.>,ve znění pozdějších předpisů (13.platová
<br> třída) <,>
- předpokládaný vznik pracovního poměru ihned <.>
<br>
Požadované přílohy od uchazeče k výběrovému řízení:
<br> − strukturovaný životopis
<br> − motivační dopis
<br> − kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
<br>
Nedoložením výše požadovaných dokumentů je důvodem k vyřazení z účasti ve výběrovém řízení <.>
<br>
Bližš...

Načteno

edesky.cz/d/5536114

Meta

Nabídka zaměstnání   Rozpočet  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Ministerstvo pro místní rozvoj      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz