Město Litovel - Výběrové řízení k obsazení pracovního místa - administrativní pracovník Městského úřadu Litovel pro zpracování mezd obcí a školských zařízení správního obvodu Obce s rozšířenou působností Litovel

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Litovel.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Nabídka zaměstnání

Tajemník MěÚ Litovel,nám.Př.Otakara 778/1b,784 01 Litovel <,>
vyhlašuje
„výběrové řízení“
<br> na uzavření pracovní smlouvy na pozici administrativního pracovníka pro
MZDOVOU A PERSONÁLNÍ AGENDU v programu avensis
pro zpracovávání mezd obcí a školských zařízení správního obvodu obce s rozšířenou působností Litovel
zařazeného do odboru Školství,kultury a sportu v 9.platové třídě <.>
Možnost nástupu bude dle dohody <.>
<br> Požadavky pro výkon funkce:
<br> · Splnění požadavků dle § 4 zákona 312/2002 Sb.:
<br> Úředníkem se může stát fyzická osoba,která je státním občanem České republiky,popřípadě fyzická,která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,dosáhla věku 18 let,je způsobilá k právním úkonům,je bezúhonná,ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem <.>
<br> · Střední vzdělání s maturitní zkouškou
· Znalost práce s PC,programy Office
· Praxe ve mzdové oblasti a personalistice
Písemná přihláška k této veřejné výzvě musí obsahovat náležitosti a přílohy dle § 6,odst.3 a 4 zákona 312/2002 Sb.Jsou to:
<br> 1.jméno,příjmení a titul zájemce
<br> 2.datum a místo narození zájemce
<br> 3.státní příslušnost zájemce
<br> 4.místo trvalého pobytu zájemce
5.doručovací adresa (vyplňte pouze v případě odlišné adresy)
6.číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního občana
7.telefonní spojení a e-mailový kontakt
<br> 8.datum a podpis zájemce <.>
<br> 1.K přihlášce budou přiloženy tyto doklady,jako příloha:
<br> 2.životopis,ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních,odborných znalostech a dovednostech,práce s PC apod <.>
3.ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
<br> Vybraný uchazeč bude následně dokladovat:
<br> 1.výpis z evidence Rejstříku trestů
<br> 2.osvědčení o zdravotní způsobilosti
Pro podání písemné přihlášky se určuje termín do 18.listopadu 2016 do 10.00 hodin na adrese: Městský úřad Litovel,k rukám tajemníka,nám.Př.Otakara 778/1b,784 01 Litovel <.>
<br> Obálky budou označeny značkou „mzdová agenda pro obce“.Pozor: nestačí poštovní odeslání v uvedený den,ale faktické dodržení termínu k předání žádosti <.>
Uchazeč nese náklady,které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly.Pokud nebude v přihlášce vyžádáno vrácení osobních materiálů,budou ihned po skončení výběrového řízení skartovány <.>
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami,bez nich není vaše přihláška úplná a nemusí být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazovanou pozici <.>
V případě potřeby k tomuto výběrovému řízení podá bližší informace tajemník MěÚ Litovel,telefon 585 153 122,mobil 602 705 216 nebo elektronicky na adrese vasicek@mestolitovel.cz
Zveřejněno 1.listopadu 2016

Načteno

edesky.cz/d/553088

Meta

Nic nerozpoznáno


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Litovel      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz