Mag.hl.m. Praha - referent / referentka správy majetku v odboru evidence, správy a využití majetku PER-4907/2016

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

referent / referentka správy majetku v odboru evidence, správy a využití majetku PER-4907/2016

HLAVNÍ MĚSTO PRAHA
<br> MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
<br> Hlavní město Praha - Magistrát hlavního města Prahy
<br> zastoupené ředitelkou Magistrátu hlavního města Prahy
<br> vyhlašuje dne 14.10.2016 výběrové řízení
<br> na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice
<br>
<br> referent / referentka správy majetku
<br> v odboru evidence,správy a využití majetku Magistrátu hl.města Prahy
<br> (kód 1313)
<br>
<br> Sjednaný druh práce: referent / referentka správy majetku,s místem výkonu práce Praha,v platové
<br> třídě* 9
<br> Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou.Plný pracovní úvazek <.>
<br>
<br> Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č.312/2002 Sb <.>,o
<br> úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:
<br>
<br> a) fyzická osoba,která dosáhla věku 18 let
<br> b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice,který
<br> ovládá český jazyk
<br> c) způsobilost k právním úkonům
<br> d) bezúhonnost** <.>
<br>
<br> Požadované vzdělání  vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
<br>
<br> Požadované znalosti a dovednosti
<br>  zkušenosti a praxe v oblasti nakládání s majetkem
<br>  znalost související platné legislativy,zejména znalost zákona o hlavním městě Praze,Statutu
hlavního města Prahy a zákona o obcích
<br>  znalost práce na PC (MS Office - Word,Excel,Internet)
<br>  dobré komunikační schopnosti,včetně vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném
projevu
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Uchazeč/uchazečka podává přihlášku k výběrovému řízení,kterou se rozumí samostatný
<br> doklad,jehož náležitosti podle § 7 odst.4 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních
<br> samosprávných celků a o změně některých zákonů,jsou:
<br>  jméno,příjmení,titul <,>
<br>  datum a místo narození <,>
<br>  státní příslušnost <,>
<br>  místo trvalého pobytu <,>
<br>  číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního
občana) <,>
<br>  datum a podpis <.>
<br>
Na přihlášku prosím uveďte název pracovního místa.Formulář přihlášky naleznete níže <.>
<br>
<br> K přihlášce je podle § 7 odst.5 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných
<br> celků a o změně některých zákonů,nutno připojit:
<br>  životopis,ve kterém budou strukturovaně uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních <,>
odborných znalostech a dovednostech,včetně znalostí týkajících se správního řízení <,>
<br>  výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál nebo ověřená kopie),u
cizích státních občanů též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským
<br> státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává,doloží se bezúhonnost čestným
<br> prohlášením
<br>  doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání (ověřená kopie) <.>
<br>
<br>
Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit v uzavřené obálce tak,aby ji vyhlašovatel
<br> obdržel nejpozději dne 1.11.2016 v podatelně Magistrátu hlavního města Prahy <,>
<br> Jungmannova 35/29,111 21 Praha 1 <.>
<br>
<br> Na obálku prosím uveďte:
<br> „NEOTEVÍRAT - Výběrové řízení - referent/ka správy majetku/1313/SVM/VR227/16“
<br> Hlavní město Praha - Magistrát hlavního města Prahy
<br> odbor personální
<br> oddělení sekretariátu a výběrových řízení zaměstnanců
<br> Jungmannova 35/29,111 21 Praha 1
<br>
<br>
<br>
<br> Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho
<br> průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> JUDr.XXXXXXX XXXXXXXX,MPA
<br> ředitelka Magistrátu hlavního města Prahy
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Náplň práce
<br>
<br> Komplexní zajišťování správy majetku obce formou svěřování a odejímání tohoto majetku
<br> městským částem (jiné formy dispozice) <.>
<br> Komplexní zajišťování agendy spojené s vyřizováním oznámených záměrů městských částí –
<br> nakládání se svěřeným majetkem z vlastnictví hl.m.Prahy a nabytí majetku z vlastnictví ČR do
<br> svěřené správy městských částí <.>
<br> Metodické usměrňování částí obce na úseku správy majetku svěřeného městským částem <.>
<br> Zpracování návrhu obecně závazné vyhlášky hlavního města Prahy v návaznosti na dříve přijaté
<br> obecně závazné právní normy hl.m.Prahy
<br> Poskytování konzultací a návrhy řešení k předloženým žádostem <.>
<br> Prošetřování podnětů,oznámení a stížností včetně jejich vyřizování <.>
<br>
<br>
<br>
* V platové třídě podle zákona č.262/2006 Sb <.>,zákoník práce,ve znění pozdějších předpisů,a podle nařízení
vlády č.564/2006 Sb <.>,o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě,ve znění pozdějších
<br> předpisů (Základní plat zaměstnance je určen podle stupnice platových tarifů uvedených v příloze č.4 tohoto
<br> nařízení vlády.Přílohu č.4 naleznete na www.praha.eu,v sekci Magistrát hl.m.Prahy,rubrika Volná pracovní
<br> místa)
<br>
<br> ** Podle § 16 odst.3,4 a 5 ...

Načteno

edesky.cz/d/539147

Meta

Nabídka zaměstnání  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Další dokumenty od Mag.hl.m. Praha
14. 11. 2025
14. 11. 2025
14. 11. 2025
14. 11. 2025
14. 11. 2025
  ...a další
Více dokumentů od Mag.hl.m. Praha      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz