Město Český Krumlov - VŘ výměna hlavního serveru

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Český Krumlov.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

III_blok_Vyzva_k_podani_nabidky_vybaveni_trid_ZS_Plesivec_FINAL.pdf


MĚSTO ČESKÝ KRUMLOV
náměstí Svornosti 1,381 01 Český Krumlov
VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY NA PLNĚNÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY MALÉHO
ROZSAHU
mimo režim zákona 137/2006 Sb <.>,o veřejných zakázkách,v souladu se Závaznými postupy
MMR pro zadávání zakázek spolufinancovaných ze zdrojů EU,nespadajících pod aplikaci
zákona č.137/2006 Sb.o veřejných zakázkách,v programovém období 2007 - 2013
Zadavatel,město Český Krumlov,Vás tímto vyzývá k podání nabídky v rámci veřejné zakázky
malého rozsahu na dodávky
Název akce: Pořízení vybavení a modernizace tříd ZŠ Plešivec v Českém Krumlově –
výměna hlavního serveru
Evidenční číslo zakázky: VZCK 0011/2015/oRKVZ/Pe
Výměna hlavního serveru je součástí projektu „Pořízení vybavení a modernizace tříd ZŠ
Plešivec,Český Krumlov,“ reg.č.CZ.1.14/2.4.00/34.03271,který bude spolufinancován ze
zdrojů Evropské unie v rámci Regionálního operačního programu NUTS II Jihozápad (dále též
"ROP NUTS II Jihozápad"),název prioritní osy: Stabilizace a rozvoj měst a obcí,oblast podpory
2.4: Rozvoj infrastruktury základního,středního a vyššího odborného školství.Zadavatel v rámci
zadávacího řízení postupuje v souladu s pravidly programu a v souladu se Závaznými postupy
MMR pro zadávání zakázek spolufinancovaných ze zdrojů EU,nespadajících pod aplikaci
zákona č.137/2006 Sb <.>,o veřejných zakázkách,v programovém období 2007 – 2013 <.>
1.Identifikační údaje zadavatele
Název: Město Český Krumlov
Sídlo: nám.Svornosti 1,381 01 Český Krumlov
IČ: 00245836
Zastoupen: Mgr.Daliborem Cardou,starostou města
Kontaktní osoba: Ing.XXXXXX XXXXX <.>,referent odboru rozvoje a kontroly veřejných zakázek
Telefon: 380 766 705,602 470 413
Email: monika.petru@mu.ckrumlov.cz
<br> 2.Informace o předmětu veřejné zakázky
2.1.Vymezení předmětu plnění veřejné zakázky
Pro zajištění optimálních podmínek moderních aktivizujících výukových metod na ZŠ
Plešivec je zapotřebí odpovídající materiálně technické vybavení.Předmětem veřejné
zakázky je dodávka 1 investičního souboru – koupě hlavního serveru (podrobnější popis je
uveden v technické specifikaci – minimální parametry) vč.servisu dodaného vybavení a to
ve struktuře a splňující technické požadavky stanovené touto Výzvou k podání nabídky <.>
Zadavatel požaduje dodání zboží vyhovující technické specifikaci – minimální
parametry uvedené v příloze č.4a v rozsahu dle položkového soupisu dodávek
uvedeného v příloze č.4b.Požadovaná délka záruční doby na pořizované vybavení je 5
let v režimu s opravou do 8 hodin u zákazníka <.>
Pokud se ve specifikacích vyskytnou požadavky nebo odkazy na obchodní firmy,názvy nebo
jména a příjmení,specifická označení zboží a služeb,které platí pro určitou osobu,patenty
a vynálezy,užitné vzory,průmyslové vzory,ochranné známky nebo označení původu či
preference k jejich dodání a montáži,uchazeč je oprávněn navrhnout i jiné,technicky
a kvalitativně srovnatelné řešení,které srozumitelně uvede do své nabídky <.>
Zadavatel požaduje zboží:
-
<br> nové,nepoužité,originální,nerepasované <,>
<br> -
<br> plně funkční <,>
<br> -
<br> dodáno bez faktických a právních vad,prosté jakýchkoliv práv třetích osob,zejména
zástavních práv,předkupních práv apod.<,>
<br> -
<br> se zárukou za jakost v délce trvání záruční doby 5 let v režimu s opravou do 8 hodin u
zákazníka <.>
<br> Nedodržení či odchýlení se od požadavků zadavatele je důvodem pro vyřazení nabídky <.>
<br> 2.2 Předpokládaná hodnota veřejné zakázky: 182 281,- Kč (cena bez DPH)
Zadavatel upozorňuje,že výše uvedenou předpokládanou hodnotu veřejné zakázky nebude
z důvodu výše poskytnuté dotace možné překročit.Zadavatel proto stanovil v této výzvě
vč.zadávací dokumentace jako součást obchodních podmínek také omezení,že uchazečem
v nabídce uvedená celková nabídková XXXX XXX DPH nesmí překročit částku předpokládané
hodnoty veřejné zakázky <.>
2.3 Druh veřejné zakázky:
Druhem veřejné zakázky jsou dodávky.Jedná se o zakázku malého rozsahu.Nejedná se
o zadávací řízení dle zákona č.137/2006 Sb <.>,o veřejných zakázkách <.>
<br> 3.Místo plnění veřejné zakázky:
Základní škola Český Krumlov,Plešivec 249,Český Krumlov - na pozemku parc.č.2934 <,>
381 01 Český Krumlov,v katastrálním území Český Krumlov,místní část Plešivec
4.Doba plnění veřejné zakázky:
Předpokládané datum zahájení plnění předmětu zakázky: po podpisu Kupní smlouvy na
základě písemného pokynu,předpoklad leden / únor 2015
Nedá-li Zadavatel tento písemný pokyn k zahájení plnění předmětu smlouvy ve lhůtě 1 roku
od uzavření kupní smlouvy,jsou účastníci oprávněni od této smlouvy odstoupit bez udání
důvodu.Termín zahájení je odvislý od podepsání Smlouvy o podmínkách poskytnutí dotace
z ROP NUTS II Jihozápad <.>
Limitní termín ukončení plnění předmětu zakázky: do 13.5.2015
5.Zadávací lhůta (doba,po kterou jsou uchazeči vázáni nabídkou):
Uchazeči jsou svou nabídkou vázáni po dobu 90 ti kalendářních dnů počínaje dnem
následujícím po skončení lhůty pro podání nabídek <.>
6.Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů
Přestože zadávaná veřejná zakázka malého rozsahu nepodléhá ...

Načteno

edesky.cz/d/53644

Meta

Veřejná zakázka   Prodej  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Český Krumlov      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz