Město Říčany - přechodná úprava provozu na pozemních komunikacích_OOP

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Říčany.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Preruseni-ZPS-Ricany-02-2022-1xA3-21xA1-V5-prechodna-upravaDZ_v3.pdf
ETAPA DÍLA :
<br> PARÉ Č: ŘEŠENÉ ÚZEMÍ :
<br> OBJEDNATEL :
<br> ZHOTOVITEL : M.O.Z.Consult s.r.o <.>,Radimova 2342/36,169 00 Praha 6
<br> VEDOUCÍ PROJEKTU : Ing.Petr HorskýKRESLIL :Ing.XXXX XXXXXX
<br> MĚŘÍTKO : X : XXX DATUM : XX/XXXX
<br> Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze,oddíl C,vložka 87299
<br> Projekt pro stanovení přechodné úpravy provozu na PK
<br> Vymezené území města Říčany
<br> Parkování pro domácí - Říčany
<br> Město Říčany; Masarykovo náměstí 53; 251 01 Říčany
<br> Zakrytá svislá dopravní značka
kruhová prům.700 mm
<br> Zakrytá svislá dopravní značka
čtvercová 500x500 mm
<br> Zakrytá svislá dopravní značka
obdélníková 500x700 mm
<br> Zneplatnění části značky
(např.„RÉSERVÉ”)
<br> Navržené svislé dopravní značení IZ8a,b
- bude využito dříve osazených DZ
na kterých bude zneplatněn symbol B29
<br>
<br> č.p.532
<br> č.p.421
<br> č.p.596
<br> č.p.597
<br> č.p.708
<br> č.p.1730
<br> č.p.1349
<br> č.p.238
<br> č.p.194
<br> č.p.273
<br> č.p.876
<br> č.p.877
<br> č.p.878
<br> č.p.242
<br> č.p.291
<br> č.p.280
<br> č.p.2203
<br> č.p.237
<br> č.p.153
<br> č.p.1249
<br> č.p.2191
<br> č.p.1019
<br> č.p.2059
<br> č.p.687
<br> č.p.1882
<br> č.p.2055
<br> B
28
<br> E1
3
<br> C9
a
<br> C9b
<br> B2
8
<br> IP
10
<br> a
<br> IS
5B
<br> 29
<br> B1
1
<br> B3
2
<br> IP
10
<br> a
<br> B2
0a
<br> IS
24
<br> b
IS
<br> 24
b
<br> IS
24
<br> a
IS
<br> 24
a
<br> IS
24
<br> a
IS
<br> 24
a
<br> E7
b
<br> IP
22
<br> B16
<br> IP
6
<br> IP6
<br> P4
<br> C4
a
<br> P2
<br> C1
<br> E2a
C
<br> 1
<br> IZ8a
<br> P4
<br> P
4
<br> IS3aIS3a
<br> B20a
<br> A4
<br> B13
<br> E7
b
<br> B1
4JEDINÉ VOZIDLO
<br> t E1
3B
<br> 13
<br> IS9
b
<br> P4
<br> C1
<br> P
4
<br> E1
3
<br> IP6
<br> B1
3
<br> C
3a
<br> P2
<br> P2
<br> IS4a
<br> IP6
<br> C2d
<br> P4
<br> C1
<br> IS
3a
<br> P
4
<br> IS
1a
<br> P4
C
<br> 1
<br> IZ
8a
<br> IZ8b
<br> IS9b
<br> IP
22
<br> 3/8
<br> 1217/7
<br> 7/1
<br> 6/34
<br> 7/11
<br> 1223/13
<br> 6/18
<br> 2/3
<br> 1705/9
<br> 699
<br> 973
...
přechodná úprava provozu na pozemních komunikacích.pdf
Č.j.: 74103/2022-MURI/OSAD 21.03.2022
Č.ev.: 81601/2022
Vyřizuje: Mgr.XXXXXX XXXXXXXX
<br> Město Říčany
Masarykovo nám.XX/XX
251 01 Říčany
<br>
<br>
OPATŘENÍ OBECNÉ POVAHY
<br>
Odbor správních agend a dopravy Městského úřadu v Říčanech,oddělení dopravy – silniční správní
úřad (dále jen „SSÚ“),jako příslušný orgán státní správy ve věcech provozu na pozemních komunikacích
dle § 124 odst.6 zákona č.361/2000 Sb <.>,o provozu na pozemních komunikacích,ve znění pozdějších
předpisů (dále jen „zákon o silničním provozu“) a v souladu s ust.§ 171 a § 173 odst.1 zákona č <.>
500/2004 Sb.správní řád,ve znění pozdějších předpisů (dále jen „správní řád“),na základě posouzení
žádosti Města Říčany,sídlem Masarykovo náměstí 53,251 01 Říčany,IČ 002 40 702 o stanovení
přechodné místní úpravy provozu na níže uvedených pozemních komunikacích podle ust.§ 171 a ust <.>
§ 173 odst.1 správního řádu a podle ust.§ 77 odst.1 písm.c),odst.4 a odst.5 zákona o silničním
provozu ve znění pozdějších předpisů,podané dne 15.3.2022 <,>
<br>
vydává
<br>
podle ust.§ 77 odst.1 písm.c),odst.4 a odst.5 zákona o silničním provozu a vyhlášky č <.>
294/2015 Sb <.>,kterou se provádějí pravidla provozu na pozemních komunikacích,ve znění
pozdějších předpisů
<br>
<br> opatření obecné povahy -
stanovení přechodné místní úpravy provozu na pozemních komunikacích
<br> (dále jen „OOP“)
<br>
<br> spočívající v umístění dopravního značení na místních komunikacích II <.>,III <.>,a IV.třídy v k.ú.Říčany u
Prahy a k.ú.Říčany - Radošovice,a to jmenovitě v ulicích:
<br> Alšova,Bachmačská,Barákova,Bezručova,Blahoslavova,Blodkova,Cesta Svobody,Daliborova <,>
Domažlická,Družstevní,Dvořákova,Fibichova,Havlíčkova,Chodská,Jaselská,Jeronýmova,Jiráskova <,>
Jizerská,K Nádraží,K Podjezdu,Kamenická,Kamlerova,Komenského nám <.>,Kozinova,Krameriova <,>
Kyjevská,Lázeňská,Legií,Mánesova,Masarykovo nám <.>,Melantrichova,Mlýnská,Na Hradě,Na
Skalách,Na Spojce,Nádražní,Nerudova,Nová,Olivova,Olivova – parkoviště,Olšany,Petra Fastra <,>
Plyn...
Centrum dopravního výzkumu a zóny 30.pdf
Zóny 30 se mají v roce 2021 rozšířit 12.11.2020,Brusel,tisková zpráva Evropské rady bezpečnosti dopravy (ETSC) Paříž rozšíří rychlostní limit 30 km/h tak,aby od roku 2021 pokrýval celé město a zahájila již veřejnou konzultaci o tomto opatření.Tento krok naplňuje volební slib starostky XXXX XXXXXXX.Paříž má již několik let limit XX km/h pokrývající širokou oblast,ale nyní bude tato základní rychlost zavedena všude kromě městského okruhu a pěších zón.Grenoble,Lille a Nantes provedly v posledních letech podobný posun na základní limit 30 km/h.Pozn.Rozdíl je kvantifikován z technických podmínek 218: Navrhování zón 30.Jedná se o orientační hodnotu,která je závislá na typu povrchu vozovky (suchá,mokrá,sníh apod.),reakční době řidiče a brzdné dráze vozidla.V sousedním Španělsku vláda prohlásila,že již podniká další kroky k právní změně,která by mohla v příštím roce snížit rychlostní limit na komunikacích ve městech na 30 km/h nebo méně v celé zemi.V Nizozemsku rovněž probíhají diskuse o snížení základního rychlostního limitu ve městech.Město Bilbao oznámilo,že bude prvním městem s více než 300 000 obyvateli,které má na celém území limit 30 km/h.Téměř 90 % městských komunikací již má nižší limit,ale na zbývajících komunikacích s 50 km/h bude nyní zavedena rychlost 30 km/h.Brusel,hlavní město Belgie,také na velké většině komunikací od roku 2021 sníží limit na 30 km/h.Znalecký ústav v dopravě,dopravních stavbách a příbuzných oborech Vítěz evropské Ceny bezpečnosti silničního provozu Držitel certifikátu systému managementu kvality ČSN EN ISO 9001:2016 Ve všech případech městské úřady uvádějí řadu výhod plynoucích z tohoto posunu,včetně zvýšené bezpečnosti,sníženého znečištění ovzduší a zvýšení přívětivosti městských center vůči cyklistům a chodcům.ETSC již mnoho let prosazuje limit 30 km/h v oblastech s velkým počtem chodců a cyklistů,v blízkosti škol a v obytných oblastech.Nejúčinnější schémata zahrnují změny infrastruktury,které podporují dodržování rychlosti,stejně jako ...

Načteno

edesky.cz/d/5246523

Meta

Dopravní informace   Dopravní informace  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Říčany      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz