Mag.hl.m. Praha - GIS aplikace technologie CDSw Mapa 2015 INF-4551/2016

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

GIS aplikace technologie CDSw Mapa 2015 INF-4551/2016

STE.l:-.TOPIS ~- /f ul\ljj'II!!Vj\ii!A\'11\lu'\\!l'jlli! ¥\j'\iljlljll·ly·\III'IYIII\1 l.11 ll1lull ullin ill!,IJ,<,> V I "II,:u 111.1.11 · MHMPP0545HXD S)lLOUVA 0 I'OSKYTOV ANi SI•:~VIS'Ii I'OUJ>OKV I'RO(;KAMOV •.IIO VYBA VE:'IIi Cislo smlouvy Poskytovatele: 201607 (\,lo smlouvy Objednatclc: IN0i40!04/00326R/20!6 uzavi'cmi nizc uvedeneho dne,mesice a roku poille ustunoveni § 1746 od$l.2 z{Lkona c.89/2012 Sb <.>,obcun~ky zakonik,v platnem zn~nl (dale jcn,Ohtanstcy zakonlk"),ana 1.<.> tne 7Akladni servisnf technicke podpory sysrcmu pi'i odstmnov:inf vad systcmu: b) poskytov{m( pravidelne pmf)daxe sysh!mu vi::etn! intlikace a pfedchli7.eui nmxnych prohhornu pfi w.ivan\ s:rstemu: CJ pravidcln)· monitoring servcrct v\:etn~ indikace a pfedchlizcni mn7.nych prohJemu pti u7.ivruli S)·stem u; d) aktuali:atci dM; c) ~-pra.va prim am[ datove T.likladny nn webovem servcru (tijen a~ hte%:en) f) tuonitoring a servis provozu wtbov~ a pi ikacc (rijen a± b?czen) 2.1.2 Ro.dfi'enou podporu: a) 3koleni prncuvniku zadavat~le; b) konzullaeni podporu; c) suucinno&t p!i rescnl sy~temov}·ch pmblemu 11 pti iruplcmentaci syslt!mt"t tl'ctich stran; d) ~"{K>Iupni.ci p~i tvorW kcmccpcc a pri koordinaci buduvani ioforrnacnibo ~ysttmu 7.adavmele; ~) dal~f zadavatelem po:ladovanc Slu7.by vc vazbyly Slulhy po~k~1ovfiny.V pl'ipadc,zc Slu:lby dlc cl.2.1.1.ncbudou poskyhminy po cely kalend.Uol rnc,it;,prislulii Poskytovateli pouzc pomcma cast ceny ctle cl.4.1 tcto Smlouvy.Cena za Slu:Zby dlc ~1.2.1.2 lelo Smlouvy budc hra"Lcna na 7ilklade dailovchu dokladu (fuktury) vystavcneho po j~jich faune akceptaci zc strany Ohjednatelc,nebudc-li,<.> konkreLni V'f'r.ve uvcdcno jircl.<.> Za datum uskuteeneni zdanitclncho plnln.i bude povazovan den akceptnc.e.4.5.Veskere faktury vystavtme Poskytovatclcm dlc teto Smh1uvy musi mit "clkerc n:ile~tosti danoveho dokladu v souladu sc zakonem c.235/2004 Sh <.>,o XXXX z pfidane hodnoty,ve :.:nenf p<XX.dejsich picdpisu,a jejich ptilobou budou Objcdnat.elem podepsane VykAzy pOsk)'tnulych Slu7.eb,jcjichl.v:.:or je uveden v l'Hio:r.e c.3 toto Smlouvy,jako7.i O~icdnat.elem p<1depsane Akccpt~nf pmtokoly,jejich7: vzor tvofi Pllllohu c.5 reto Smlouvy.V~cchny luklury budou dale obsahoval zejmena niisledujicl udaj~: (i) cislo Smlouvy Objcdnatel~ u n7.na~eni pripadnych dodatklo Smlouvy; (ii) ~islo a nazev pfislusne vcccjnc zakazky: (iii) popis plncnl Poskywvalele,pl'iccm;;.fukrura bude obsabovat jctlnozllli.Cnou >pedfikaci ccny z.a Sluzhy d ie cl.2.1.1.a ccny :.:a Slu7.by die cl.2.1.2 (~1.I I) t6tu Srnlouvy.4.6.Vcskcrc dai'iovc doklady (faktury) vystavene Poskytovatclcm podle teto Smlouvy hude Posk;y1ovatel ve dvou vyhntovenkh dopon1cene zasilat OJ?.i,;dnal~li a jejich splatnost budc cinit nejmene tficer (30) kalcnd{ot11Jch dnf ode dne jejich Juruccni Objednatcli.Za den 6hr~dy dan6 taktury l>ude povalo>·an dt.'Tl odcpsunf fakturowule c:rf:>:eno komunikacni centrum ITotT.ine s garantovanou reakci :le strany l'oskytovatclc.Slu:l.by HotLine :\'W stn'lnky Hotl,ine uvedene v cl.5.1 teto Smlouvy.Stnma 4 V pi'ipade,kdy nelze poui:it vyk uvedeny zpttson: • e-mailem na formular l::lotLittc tt.a adresu uvedenou v cl.5.1 h~to Smlouvy ncbo • telefonicky na linku uvedenou v cl.5.1 teto Smlouvy.Jcn vc vyjimecnych pnp~dech: • osohnim predanim po.Zadavku opnh11ene osobe Posk;1ovatclc.pfi kterem opn\vnem1 osoba Posk}1ovatclc pisenme potvrdi datum a cas pfcdfuti.V pi'ipade ohla!ieni pozadavku jinym zpusobem ne7.s pomoci www strimek HotLine jc O~icdnatel povinen ucinit :r.apis na wv;w stn\nky neprodlene,jakmile je to mo:7.oe.5.4.2.V piipadc,:i.e O~jednatel ohlasi po7adavck mimo vy~e uvedeml kontaktoi misw ~luzby HotLine,ncbude na ne Pt~sk ytovatel brat zfctcl.5.4.3.Jesllize pozadavek ohlasi XXXX XXXXX.nez je opriXvnena osoba uvcdcru.i v cl.19 lt~IO Smlouvy,je Poskytovatcl povinen neprodlene kon1aktovat plislusnou opravnenou osnhu s zadosti o pot.vr7.eni pozadavku.5.4.4.Po~k.ytuvatel.i~ povinen rea.govat na v~.:chny pozadavky Objednatele (odpoved' na llotLinc ).Rcak.d s~ mzumi potvrzeni pfijeti pozadavkt1 e- mailcm na pnslu~nou adre~u opnivnene osob~·.Snu~astl pnjetJ pozadavku ze strany Po;kytovatck j.: prnlhezm\ kl.ho funkcnmti 7.e strany Ol:ljednau:le; ( v) naplnenim datnb4zc chyhnymi ildaji,ktcrc odporuj! :«tbudnvanym komrolfun v ~~u:mu,ze ;;trany ObjL'dnatde.:>.5.3.<.> Kategorie nul: 5.5.4.'i •• -.~.).Pro itcely teto Smlouvy jsou vady katcgori7.ovany takto: (i) Vady katcgorie A: Jcdna sc o stav,ktly jsnu vice nc2: jcdnomu u.:Civatt:li nedostupnc funkce systemu ncl>o jcho Msti,nebo hrmd poskozcnl daL,ncbo jc 7.nemozncno provatleni hromadnych operac1.(ii) Vady kutegorie B: Jcdna sc o kaZdy j iny slav,ktery ncodpovida podminkskytovatcl dale die nflsledujiciho i!h\nku (h).(b) Poskvtovatel vyhodn!Jtil siluctei lak.I.e sc !leitdn3.o vadu: • Poskytvvatel sMil Objcdnateli,:i.e situaci ncpova.Zuje 7~1 vadu sys!emu s odiivodn~nlm a :Gastav! prace nal'dcni pozadavku; • Objednatel na zaklaue re~kce Posky1ovatele rozbodn.:,zda pn:I;Hiavek ukouci,nebo...

Načteno

edesky.cz/d/523158

Meta

Nic nerozpoznáno


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Mag.hl.m. Praha      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz