Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Jablonec nad Nisou.
3 68,13
<br> PL; do
<br> ::.: m?l <.>
<br> +s:
<br> __ <.>,[Milšmqrgnl r J
<br> ýáůa
<br> “)
<br>,<.> l.<,>
<br> lnu,<.> i i EQ? ' ( E'ů mmmfcdae
<br> „
<br> domavní
<br> Uman-.“ neber “ <,>
<br> PDUCIE CR
<br> =/ď€uď
<br> Lumma mia x
<br> x'( “Mamma
<br>.)Ionec n N
<br> fCJ-Ží? $$$-ší Fr
<br> Krasu; řadit-tsm poiucig,/“ '
<br> il.“ ??
<br> ! |
<br> <,>
<br> érBÉVZOOO Sb.<.>
<br> k;
<br>.-"/
<br> “53.421
<br> :m n,'t:
<br>.u tun dohmenlsd byh vydim: mam: a nws Dhnšhučm služby.s <.>,-„a.:
<br> 2 u.ĚW'ÉH'Q I l <.>,M.;.<.>
<br>._ i techn.2; w 7.9“ 2542 — 8.5 "1 953/3 — U.? m
<br> s:.ú.JABLONEC NAD NISOU
<br> DOTČENÉ PARC
<br> ELY:
<br> GSSQ'FU
<br>.:
<br> % % i
<br> ! 968,5 “: „2902 ' <,>
<br> LEGENDA :
<br> -—.<.>.:—=,<.> —-- PLYNOVA PRIPUJKA —— —- ——- OCHRANNÉ PÁSMO m
<br> ——) WMO
<br> N „__.<.>.hl
<br> chmvbdnýwukklam Pam sóma.<.>.<.>.<.>.www.<.>.<.>.-.__„ _.<.> „__ __.<.> _ VypranWlJ Plvnl BóHM É
<br> |"qu Jublonnckl lmmntkkhu
<br> Pav-| Bahn-|_ mo 4015429: _ kursooul'ulmv'mm a,anlouocnm let's-34514866 a-manl' mmm—amu tmm ohv- Plynoňkace obiaktu čp.3035 v“ ““
<br> Dr.Randy 22.Jablonec nad Niaou ?
<br> un NTL PLYNoquNi PŘÍPOJKA ] nuwumm KATASTRÁL-NI SITUACE
<br> a = PROJEKT KVĚTEN mw
<br> č.:-In vým-iu P 102
<br> lng XXX *
<br> A\V
<br> X)
<br> Ě.i.volný prostor 20 m
<br> Přňoha č.4“ kčáí;
<br>.Přnoha &.4 k č.J <.>
<br> díe % 7% “:.SBT/ŽOUOĚJ.<.>
<br> „.<.> I —- vousu? m ÉÍE'Ř k'rnřLiA '-.<.> * ' lm ru-'i|'.<.> - i
<br> dle 5 2501.513/1997 Sb <.>,<.> AAE <.>
<br> Clb
<br> 2)
<br> ccaSO
<br> ' ! ĚŘĚ) Libereckého kraio + :; Územní odbor Jablonec n N „59/
<br> dopravní ínspnkí nm:
<br> mmlawvoc—m; /(.91 „fr el KHPL- 532292 :cJ-mfíumcr 92
<br> “TP Belmmísfm “*
<br> n_„
<br> „___ _.<.>,<.>.<.> - ___—.<.>.<.>.<.> —.__._.<.>.<.> _;_ __.<.>
<br> (.<.>.<.> —,<.> -.- -.—._.—„ ?
<br> Schéma BI2
<br> Standardní pracovní místo na pozemní komunikaci s malým dopravním zatížením.Zúžení vozovky na jeden jízdní pruh <.>
<br> příčná uzávěra zábranou minimálněSvýstražnásvéualypu1
<br> podélná uzávěra obou—strannými směrovacímídeskami odstup max.10m
<br> podéíná uzávěra zábradlím na straněchodníkuístezkyprocykíisty
<br> příčná uzávěra zábranou minimaIněavýstražnásvétlatypu1
<br> 1) může být ve výjimečných případech menší (víz kap.6.1.2)
<br> 2) užití dopravních značek a
<br> dopravních zařízení v případě i
<br> souběžných parkovacích pruhů,chod-níků a/nobo stezek pro cykíísty podle schémat 8/1 6 až 8120
<br> 53
Načteno
Meta
Dopravní informace