Město Pečky - Poptávka k podání nabídky - Nákup nové vany pro imobilní uživatele

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Pečky.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

výzva vana PS

POPTÁVKA K PODÁNÍ NABÍDKY NA REALIZACI ZAKÁZKY
<br> Nákup nové vany pro imobilní uživatele
<br> * '
<br> Pečovatelská služba města Pečky
<br> Chvalovická 1042,289 11 Pečky
<br> 61 883531
<br> Mgr.XXXXX XXXXXXXXX,ředitelka
<br> Mgr.XXXXX XXXXXXXXX
<br> +XXX XXX XXX XXX
<br> pec.sluzba.pecky©centrum.cz
<br> V Pečkách,dne 25.5.2016
<br> !—
<br> Předmět zakázky: rzi/"' Předmětem zakázky je „Nákup nově vany pro imobilní uživatele“ <.>
<br> Předmětem zakázky je nákup a montáž nové vany pro imobilní uživatele,včetně demontáže stávající vany <.>
<br> Specifikace předmětu plnění:
<br> Požadavky na vanu:
<br> - výškově nastavitelná vana,levostranné orientace
<br> - součástí je zvedák s elektrickým otáčením,jehož sloup je zabudovaný přímo do vany - zátěž zvedáku min.130 kg
<br> - vodotěsný ruční ovladač zvedání/spouštění zvedáku
<br> - vestavěný záložní bezpečnostní bateriový systém pro případ výpadku proudu dovolující zvednout či spustit vanu a uvést zvedák do provozu k dostání klienta z vany
<br> - délka vany: 1700 mm
<br> - rozsah zdvihu: 300 mm
<br> - nosnost (klient + voda): min.350 kg
<br> - součástí dodávky je demontáž původní vany a instalace vany nové
<br> 1.Požadovaný obsah nabídky:
<br> a) Celková nabídková XXXX XXXX obsahovat veškeré náklady dodavatele nezbytné pro řádnou a včasnou realizaci předmětu veřejné zakázky včetně souvisejících nákladů (např.balné,dopravné,poplatky,vedlejší náklady,předpokládaná rizika spojená s realizací předmětu plnění veřejné zakázky,cestovní náklady,apod.) <.>
<br> b) podepsaný návrh Smlouvy (Dodavatel ve své nabídce předloží návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou (resp.osobami oprávněnými) jednat jménem či za dodavatele.Tento návrh musí respektovat veškerý obsah a formu závazného návrhu,předloženém zadavatelem v příloze č.1 ZD <,>
<br> c) výpis zobchodního rejstříku,pokud je vněm zapsán,či výpisu zjiné obdobné evidence,pokud je v ní zapsán — prostá kopie <,>
<br> d) doklad ooprávnění kpodnikání podle zvláštních právních předpisů vrozsahu odpovídajícím předmětu plnění zakázky,zejména dokladu prokazujícího příslušné živnostenské oprávnění,či licenci — prostá kopie,<.> <.>
<br> 2.Hodnocení nabídek
<br> Uchazeč není oprávněn podmínit jím navrhovanou nabídkovou cenu další podmínkou.Podmínění nebo uvedení několika rozdílných hodnot nabídkové ceny na různých místech v nabídce je důvodem pro vyřazení nabídky a vyloučeni uchazeče ze zadávacího řízení.Obdobně bude zadavatel postupovat v případě,že dojde k uvedení nabídkové ceny vjiné formě či méně než zadavatel požaduje <.>
<br> Nabídky budou seřazeny podle výše nabídkové ceny v Kč bez DPH.Jako nejvhodnější bude hodnocena nabidka,ve které je uvedena nejnižší nabídková cena <.>
<br> 3.Požadavky na formu zpracování nabídky Nabídka musí být zpracována v českém jazyce a musí obsahovat návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednatjménem či za uchazeče.Uchazeč předloží nabídku vjednom vyhotovení a v elektronické podobě,na nepřepisovatelném datovém nosiči.Zadavatel doporučuje níže uvedené řazeni písemné verze nabídky.> Obsah nabídky > Krycí list nabídky > Výpis z obchodního rejstříku,pokud je v něm zapsán,či výpisu z jiné/obdobné evidence,pokud je v ní zapsán— prostá kopie > Doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu plnění zakázky,zejména dokladu prokazujícího příslušné živnostenské oprávnění,či licenci — prostá kopie > Návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou za uchazeče jednat
<br> Uchazeč k originálu nabidky připojí nepřepisovatelný datový nosič,např.CD-R,na kterém bude Smlouva <.>
<br> 4.Lhůta pro podání nabídek:
<br> Lhůta pro podání nabídek končí dne 10.6.2016 v 10:00 hodin <.>
<br> Podáním nabídky se rozumí doručení nabídky zadavateli.Za včasné doručení odpovídá uchazeč.Nabídky je možné zaslat poštou nebo v pracovní dny od 7:30 XXX do XX:XX hod odevzdat osobně zadavateli <.>
<br> Nabidky se podávají písemně,v uzavřené obálce a označena názvem zakázky „Nákup nové vany pro imobilní uživatele - NEOTEVÍRAT— NABÍDKA“.Na obálce musí být uvedena adresa <.>
<br> 5.Lhůta,po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán: Uchazeč je svou nabídkou vázán po dobu 90 dnů ode dne skončení lhůty pro předložení nabídky <.>
<br> 6.Práva zadavatele:
<br> 6.1.Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu,upřesnění nebo doplnění podmínek soutěže nebo předmětu zakázky nejpozději do 3 dnů před koncem soutěžní lhůty; učiní tak písemně všem zájemcům <.>
<br> 6.2.Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky <.>
<br> 2
<br> 6.3.Zadavatel si vyhrazuje právo vyloučit zájemce,jehož nabídka neobsahuje všechny požadované náležitosti a doklady,nebo zájemce,jehož nabídka je po obsahové stránce nesouladná s požadovaným předmětem zakázky <.>
<br> 6.4.Zadavatel si vyhrazuje právo tuto zakázku kdykoliv zrušit,i bez udání důvodu,a to až do uzavření smlouvy.<.> <.>
<br> Mgr.XXXXX XXXXXXXXX,ředitelka Pečovatelská služba města Pečky
<br> PEČOVATELSKÁ SLUZBA město Pečky PříthW Chvalovlckó 1042 Příloha č.1: S...

Načteno

edesky.cz/d/500150

Meta

Veřejná zakázka  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Pečky      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz