Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede MČ Brno - Vinohrady.
Věc: Žádost o informací podle zákona č.106/1999 Sb <.>
<br> Vážený pane vedoucí <,>
<br> dne 21.7.2016 byla na Odbor školství,mládeže a“ tělovýchovy MMB doručena výzva k provedení udržovacích prací v areálu Základní školy Brno,Cejkovická 4339/10,628 00 Brno <.>
<br> Podle zákona č.106/ 1999 Sb <.>,o svobodném přístupu k informacím,ve znění pozdějších předpisů,se na Vás obracím s žádostí o poskytnutí infomace,kdo dal Vašemu odboru podnět
<br> k provedení kontrolní prohlídky v areálu základní školy <.>
<br> Informací,prosím,poskytněte do datové schránky žadatele <.>
Načteno
Meta
Nic nerozpoznáno
Další dokumenty od MČ Brno - Vinohrady | ||
---|---|---|
24. 09. 2024 | Výběrové řízení - vedoucí Odboru investičního a správy bytových domů | |
24. 09. 2024 | Výběrové řízení - referent finančního oddělení | |
23. 09. 2024 | Rozpočtové opatření 1 - 17 | |
23. 09. 2024 | Středně dobý výhled rozpočtu m.č. na období 2026 - 2030 | |
19. 09. 2024 | Záměr - část pachtu - provozování vinice | |
...a další |