Mag.hl.m. Praha - referent / referentka zdravotnictví v odboru zdravotnictví PER-80180/2021

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

referent / referentka zdravotnictví v odboru zdravotnictví PER-80180/2021
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
<br>
Ředitel Magistrátu hlavního města Prahy vyhlašuje v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb <.>,o
<br> úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů,ve znění pozdějších
<br> předpisů (dále jen “zákon o úřednících“) dne 29.června 2021 výběrové řízení na obsazení
<br> pracovního místa úředníka/úřednice
<br>
<br> referent / referentka zdravotnictví
<br> v odboru zdravotnictví Magistrátu hlavního města Prahy
<br> (kód 0333)
<br>
<br> Sjednaný druh práce: referent / referentka zdravotnictví
<br> Místo výkonu práce: Praha
<br> Pracovní poměr: na dobu neurčitou
<br> Platové zařazení dle nařízení vlády č.341/2017 Sb.v platové třídě1) 9,struktura platu: základní
<br> plat (19.730 Kč až 28.920 Kč podle započitatelné praxe),osobní příplatek po zkušební době (do
<br> výše 14.460 Kč),mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků
<br>
<br>
<br> Stručná náplň práce
<br>  zajišťování výkonu svěřených agend v oblasti zdravotních služeb
<br>  podíl na organizaci a zajištění zdravotních služeb ve veřejném zájmu
<br>  zajišťování organizační činnosti za krizových stavů
<br>  průběžné vyhodnocování požadavků zdravotnických zařízení v rámci území hl.města
Prahy organizační zajištění stacionárních odběrových a očkovacích míst na území hl <.>
<br> města Prahy
<br>  organizace distribuce osobních ochranných prostředků poskytovatelům zdravotních
služeb a příspěvkovým organizacím v gesci odboru
<br>  vede evidencí podání,stížností a petic vyřizovaných v rámci oddělení
<br>  příprava podkladů pro jednání ředitele odboru
<br>  zajišťování pokladních služeb pro potřeby odboru
<br>  evidence docházky a výkazů v programu Flux
<br>  zajišťování kancelářského zařízení a vybavení
<br>  vedení evidence svěřeného materiálu zaměstnancům,zpracovávání inventarizačních
seznamů a ověřování souladu fyzického a účetního stavu majetku,provádění
<br> inventarizace v rámci odboru
<br>  práce s elektronickou spisovou službou GINIS ...

Načteno

edesky.cz/d/4744603

Meta

Nabídka zaměstnání  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Mag.hl.m. Praha      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz