Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Praha 3.
N
N
<br> 5
3
<br> 7
1
<br> H
O
<br> L
L
A
<br> R
O
<br> V
O
<br> N
Á
<br> M
<.>
<br> VINOHRADSKÁ
<br> VINOHRADSKÁ
VINOHRADSKÁ
<br> VINOHRADSKÁ
<br> P
O
<br> D
Ž
<br> ID
O
<br> V
S
<br> K
Ý
<br> M
I H
<br> Ř
B
<br> IT
O
<br> V
Y
<br> P
O
<br> D
Ž
<br> ID
O
<br> V
S
<br> K
Ý
<br> M
I H
<br> Ř
B
<br> IT
O
<br> V
Y
<br> P
O
<br> D
Ž
<br> ID
O
<br> V
S
<br> K
Ý
<br> M
I H
<br> Ř
B
<br> IT
O
<br> V
Y
<br> VINOHRADSKÁ
<br> U
V
<br> IN
O
<br> H
R
<br> A
D
<br> S
K
<br> É
N
<br> E
M
<br> O
C
<br> N
N
<br> 1
6
5
<br> 1
<br> 1
2
<br> 0
1
<br> /1
5
<br> 9
<br> 1
2
<br> 9
/0
<br> 3
5
<br> 1
/1
<br> 3
<br> 2
5
<br> 3
2
<br> /4
<br> 1
6
<br> 3
0
<br> /1
9
<br> 0
<br> 2
2
<br> 2
7
<br> /1
4
<br> 2
7
<br> 3
3
<br> /1
5
<br> 7
a
<br> 1
6
<br> 9
8
<br> /1
9
<br> 4
<br> 2
2
<br> 2
7
<br> /1
9
<br> 2
<br> 2
2
<br> 2
5
<br> /1
2
<br> 3
5
<br> 1
/2
<br> 0
0
<br> 2
3
<br> 7
5
<br> /1
9
<br> 8
<br> 1
9
<br> 9
8
<br> /1
1
<br> 2
2
<br> 2
3
<br> /8
<br> 3
5
<br> 3
/7
<br> 1
7
<br> 1
3
<br> /1
9
<br> 6
<br> 3
5
<br> 2
/9
<br> 2
2
<br> 2
4
<br> /1
0
<br> 3
<,> 0
<br> m
<br> Ing.Kapoun
Kontrola:
<br> 1:550 A3
<br> Měřítko a formát:
<br> Ing.Hrušková
<br> 07/2016
<br> Vypracoval:
<br> Datum vypracování
<br> DOPRAVNÍ INŽENÝRING PRAHA S.R.O <.>
<br> Skanska a.s <.>
Divize silničního stavitelství
Křižíkova 43a
Praha 8
<br> Souvislá údržba kom.č.akce 13 401
- 4.etapa
<br> Vinohradská,Praha 10
<br> Zhotovitel:
<br> Místo realizace:
<br> Název akce:
<br> T: 1.8.- 7.8.2016
<br> Trvalé dopravní značení
a dopravní zařízení
<br> Trvalé vodorovné dopravní
značení - přechodně
škrtnuté - žlutě
<br> Opravovaná část komunikace
<br> Nově navržené dopravní
značení
<br> Legenda:
<br> A
1
<br> 5
<br> E7b P
<br> A15
<br> Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> d
<br> S
D
<br> Z
I
<br> P
1
<br> 3
e
<br> -
za
<br> kr
ýt
<br>
<br> Z
4
<br> d
<br> S
D
<br> Z
I
<br> J
4
<br> c
-
<br> za
kr
<br> ýt
<br>
Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> d
<br> S
D
<br> Z
I
<br> J
4
<br> a
-
<br> z
a
<br> k
rý
<br> t
+
<br> in
fo
<br> rm
ac
<br> e
o
<br> d
o
<br> ča
sn
<br> é
m
<br> z
ru
<br> še
n
<br> í
za
<br> st
á
<br> vk
y
<br>
<br> Z
4
<br> d
N
N
<br> 53
71
<br> H
O
<br> L
LA
<br> R
O
<br> V
O
<br> N
Á
<br> M
<.>
<br> VINOHRAD
<br> VINOHRADSKÁ
<br> VINOHRADSKÁ
VINOHRADSKÁ VINOHRADSKÁ
<br> P
O
<br> D
Ž
<br> ID
O
<br> V
S
<br> K
Ý
<br> M
I H
<br> Ř
B
<br> IT
O
<br> V
Y
<br> P
O
<br> D
Ž
<br> ID
O
<br> V
S
<br> K
Ý
<br> M
I H
<br> Ř
B
<br> IT
O
<br> V
Y
<br> P
O
<br> D
ŽID
<br> O
V
<br> S
K
<br> Ý
M
<br> I H
Ř
<br> B
ITO
<br> V
Y
<br> VINOHRADSKÁ
<br> U
V
<br> IN
O
<br> H
R
<br> A
D
<br> S
K
<br> É
N
<br> E
M
<br> O
C
<br> N
N
<br> 1
65
<br> 1
<br> 3
3
<br> 3
3
<br> /1
5
<br> 9
a
<br> 1
2
<br> 0
1
<br> /1
5
<br> 9
<br> 1
2
<br> 9
/0
<br> 2
5
<br> 3
3
<br> /6
<br> 3
5
<br> 1
/1
<br> 3
<br> 2
5
<br> 3
2
<br> /4
<br> 2
2
<br> 2
7
<br> /1
4
<br> 2
7
<br> 3
3
<br> /1
5
<br> 7
a
<br> 1
6
<br> 9
8
<br> /1
9
<br> 4
<br> 2
2
<br> 2
7
<br> /1
9
<br> 2
<br> 2
2
<br> 2
5
<br> /1
2
<br> 3
5
<br> 1
/2
<br> 0
0
<br> 2
3
<br> 7
5
<br> /1
9
<br> 8
<br> 1
9
<br> 9
8
<br> /1
1
<br> 2
2
<br> 2
3
<br> /8
<br> 3
5
<br> 3
/7
<br> 1
7
<br> 1
3
<br> /1
9
<br> 6
<br> 3
5
<br> 2
/9
<br> 2
2
<br> 2
4
<br> /1
0
<br> Ing.Kapoun
Kontrola:
<br> 1:550 A3
<br> Měřítko a formát:
<br> A
1
<br> 5
<br> Ing.Hrušková
<br> 07/2016
<br> Vypracoval:
<br> Datum vypracování
<br> DOPRAVNÍ INŽENÝRING PRAHA S.R.O <.>
<br> E
3
<br> a
-
<br> "
7
<br> 5
m
<br> "
<br> Skanska a.s <.>
Divize silničního stavitelství
Křižíkova 43a
Praha 8
<br> Souvislá údržba kom.č.akce 13 401
- 3.etapa
<br> IP
1
<br> 8
b
<br> Vinohradská,Praha 10
<br> Zhotovitel:
<br> Místo realizace:
<br> Název akce:
<br> T: 31.7.2016 - neděle
<br> Trvalé dopravní značení
a dopravní zařízení
<br> Trvalé vodorovné dopravní
značení - přechodně
škrtnuté - žlutě
<br> Zhotovitel zajistí dohled Policie ČR na
křiž.ul.Vinohradská - XXXX Želivského
<br> Opravovaná část komunikace
<br> Pokládka asfaltu
<br> IP
1
<br> 8
b
<br> Nově navržené dopravní
značení
<br> Z
4
<br> e
<br> IS
1
<br> 1
c
<br> S
7
<br> Legenda:
<br> IS
1
<br> 1
c
<br> Z
4
<br> e
<br> S
7Z
4
<br> e
<br> S
7
<br> IS
1
<br> 0
b
<br> -
"
<br> 3
5
<br> m
"
<br> C
4
<br> a
<br> Z
4
<br> e
<br> S
7
<br> SSZ
bude
<br> upra
vena
<br> v sa
most
<br> ané P
D
<br> Z
4
<br> e
<br> S
7
<br> I S
1
<br> 1
c
<br> Z
4
<br> e
<br> P
5
<br> B2
<br> Z
4
<br> e
<br> IP 4b
<br> Z4d
<br> Z4d
<br> Z4d
<br> Z4d
<br> P
5
<br> Z4d
<br> Z4d
<br> Z4d
<br> P4
<br> Z
4
<br> e
<br> Z4d
<br> C2f
<br> IS 10b - "30m"
<br> SDZ IP 19 - zakrýt IP 4b
<br> Z
4
<br> dS
7
<br> A15
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> d
<br> B1
<br> S
7
<br> Z2
<br> Z
4
<br> d
<br> S
7
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> d
<br> Z
2
<br> S
7
<br> E
1
<br> 3
-
<br> "M
i m
<br> o
v
<br> o
zi
<br> d
el
<br> s
ta
<br> vb
y"
<br> Z
4
<br> d
<br> S
7
<br> B
1
<br> IS
1
<br> 1
c
<br> S
ta
<br> vb
a
<br> za
b
<br> e
zp
<br> eč
í
<br> b
ez
<br> p
eč
<br> n
ý
<br> p
rů
<br> ch
o
<br> d
s
<br> ta
vb
<br> o
u
<br> I S
1
<br> 1
c
<br> Z
4
<br> d
<br> S
D
<br> Z
I
<br> P
2
<br> 1
a
<br> -
z
<br> ak
rý
<br> t
<br>
B
2
<br> 4
b
<br> Z
4
<br> d
<br> B
2
<br> 4
b
<br> Z
4
<br> d
<br> V
S
<br> D
Z
<br> I P
1
<br> 9
- šk
<br> rtn
o
<br> u
t ši p
<br> k
u
<br> vl evo
<br> S
D
<br> Z
I
<br> P
1
<br> 3
e
<br> -
za
<br> kr
ýt
<br>
<br> X
<br> S
D
<br> Z
I
<br> J
4
<br> c
-
<br> za
kr
<br> ýt
<br>
Z
4
<br> dZ
4
<br> d
<br> VDZ V15 - BUS - škrtnout - žlutě
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br> mi hřbitovy
<br> A
utobus kloubový (18 m
<br> )
<br> maxA = 40g maxD=10g/m
<br>
<br> NN1893
<br> VINOHRADSKÁ
<br> VINOHRADSKÁ
<br> NN1893
<br> JA
N
<br> A
ŽE
<br> LIV
S
<br> K
É
<br> H
O
<br> IZRAELSKÁ
<br> V
<br> N
N
<br> 2270
<br> N
N
<br> 2269
<br> VINOHRADSKÁ
<br> VINOHRADSKÁ
<br> V
O
<br> T
IC
<br> K
Á
<br> V
O
<br> T
IC
<br> K
Á
<br> VINOHRADSKÁ
<br> 1
6
<br> 3
0
<br> /1
9
<br> 0
<br> 2
4
<br> 0
5
<br> /1
8
<br> 8
<br> 2
3
<br> 9
6
<br> /5
<br> 2
2
<br> 4
5
<br> /3
<br> 2
4
<br> 0
5
<br> /8
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> eZ
4
<br> e
<br> S
D
<br> Z
I
<br> J
4
<br> a
-
<br> z
a
<br> k
rý
<br> t
+
<br> in
fo
<br> rm
ac
<br> e
o
<br> d
o
<br> ča
sn
<br> é
m
<br> z
ru
<br> še
n
<br> í
za
<br> st
á
<br> vk
y
<br>
<br> IS 11c
<br> Z
4
<br> e
<br> Umístit na křiž.Izraelská - Pod Židovskými hřbi
<br> Z
4
<br> e
<br> Stavba zabezpečí bezpečný
průchod stavbou
<br> Z
4
<br> e
<br> VDZ V15 - BUS - škrtnout - žlutě
<br> Z
4
<br> e
<br> SSZ
bude
<br> upra
vena
<br> v sa
most
<br> ané P
D
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br> VDZ V15 - BUS - škrtnout - žlutě
<br> Z
4
<br> e
<br> S
D
<br> Z
I
<br> P
1
<br> 9
-
<br> z
ak
<br> rý
t
<br>
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br> S
7
<br> VDZ V15 - BUS - škrtnout - žlutě
<br> Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> d
<br> S
7
<br> IS 11c
<br> Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> d
<br> VDZ V9a - BUS - škrtnout - žlutě
<br> C
4
<br> a
<br> S
7
<br> Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> d
<br> S
7
<br> Na portále SDZ zakrýt C2c + C2a + C2d
<br> SSZ
bude
<br> upra
vena
<br> v sa
most
<br> ané P
D
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> d
<br> S
7
<br> Z
4
<br> e
<br> VDZ V9a - BUS - škrtnout - žlutě
<br> IP
1
<br> 9
<br> IP
1
<br> 8
b
<br> IS...
N
N
<br> 5
3
<br> 7
1
<br> H
O
<br> L
L
A
<br> R
O
<br> V
O
<br> N
Á
<br> M
<.>
<br> VINOHRADS
<br> VINOHRADSKÁ
<br> VINOHRADSKÁ
VINOHRADSKÁ
<br> VINOHRADSKÁ
<br> P
O
<br> D
Ž
<br> ID
O
<br> V
S
<br> K
Ý
<br> M
I H
<br> Ř
B
<br> IT
O
<br> V
Y
<br> P
O
<br> D
Ž
<br> ID
O
<br> V
S
<br> K
Ý
<br> M
I H
<br> Ř
B
<br> IT
O
<br> V
Y
<br> P
O
<br> D
Ž
<br> ID
O
<br> V
S
<br> K
Ý
<br> M
I H
<br> Ř
B
<br> IT
O
<br> V
Y
<br> VINOHRADSKÁ
<br> U
V
<br> IN
O
<br> H
R
<br> A
D
<br> S
K
<br> É
N
<br> E
M
<br> O
C
<br> N
N
<br> 1
6
5
<br> 1
<br> 3
3
<br> 3
3
<br> /1
5
<br> 9
a
<br> 1
2
<br> 0
1
<br> /1
5
<br> 9
<br> 1
2
<br> 9
/0
<br> 2
5
<br> 3
3
<br> /6
<br> 3
5
<br> 1
/1
<br> 3
<br> 2
5
<br> 3
2
<br> /4
<br> 2
2
<br> 2
7
<br> /1
4
<br> 2
7
<br> 3
3
<br> /1
5
<br> 7
a
<br> 1
6
<br> 9
8
<br> /1
9
<br> 4
<br> 2
2
<br> 2
7
<br> /1
9
<br> 2
<br> 2
2
<br> 2
5
<br> /1
2
<br> 3
5
<br> 1
/2
<br> 0
0
<br> 2
3
<br> 7
5
<br> /1
9
<br> 8
<br> 1
9
<br> 9
8
<br> /1
1
<br> 2
2
<br> 2
3
<br> /8
<br> 3
5
<br> 3
/7
<br> 1
7
<br> 1
3
<br> /1
9
<br> 6
<br> 3
5
<br> 2
/9
<br> 2
2
<br> 2
4
<br> /1
0
<br> 3
<,> 0
<br> m
<br> Ing.Kapoun
Kontrola:
<br> 1:550 A3
<br> Měřítko a formát:
<br> A
1
<br> 5
<br> Ing.Hrušková
<br> 07/2016
<br> Vypracoval:
<br> Datum vypracování
<br> DOPRAVNÍ INŽENÝRING PRAHA S.R.O <.>
<br> E
3
<br> a
-
<br> "
7
<br> 5
m
<br> "
<br> Skanska a.s <.>
Divize silničního stavitelství
Křižíkova 43a
Praha 8
<br> Souvislá údržba kom.č.akce 13 401
- 2b.etapa
<br> IP
1
<br> 8
b
<br> Vinohradská,Praha 10
<br> Zhotovitel:
<br> Místo realizace:
<br> Název akce:
<br> T: 30.7.2016 - 1 den
<br> Trvalé dopravní značení
a dopravní zařízení
<br> Trvalé vodorovné dopravní
značení - přechodně
škrtnuté - žlutě
<br> Opravovaná část komunikace
<br> Pokládka asfaltu
<br> IP
1
<br> 8
b
<br> Nově navržené dopravní
značení
<br> Z
4
<br> e
<br> IS
1
<br> 1
c
<br> S
7
<br> Legenda:
<br> IS
1
<br> 1
c
<br> Z
4
<br> e
<br> S
7Z
4
<br> e
<br> S
7
<br> C
4
<br> a
<br> Z
4
<br> e
<br> S
7
<br> SSZ
bude
<br> upra
vena
<br> v sa
most
<br> ané P
D
<br> Z
4
<br> e
<br> S
7Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br> Z2
Z2
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br> Z4e
<br> Z4e
<br> Z2
<br> Z2
Z2
<br> Z4e
<br> Z4e
<br> Z4e
<br> Z4e
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br> SDZ IP 19 - zakrýt
<br> A
7
<br> a
<br> Z
4
<br> e
<br> A15 A15
<br> A7a A7a
<br> C2b
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br> IS
1
<br> 1
c
<br> Z
4
<br> e
<br> I S
1
<br> 1
c
<br> Z
4
<br> d
E
<br> 7
b
<br> L
<br> Z
4
<br> d
<br> B
2
<br> 4
b
<br> A
7
<br> a
<br> B
2
<br> 4
b
<br> V
S
<br> D
Z
<br> I
P
<br> 2
0
<br> a
-
<br> šk
rt
<br> n
o
<br> u
t
<br> p
ro
<br> st
ře
<br> d
n
<br> í š
ip
<br> k
u
<br> r
o
<br> vn
ě
<br> Z
4
<br> e
Z4
<br> e
<br> V
S
<br> D
Z
<br> I P
1
<br> 9
- šk
<br> rtn
o
<br> u
t ši p
<br> k
u
<br> vl evo
<br> S
D
<br> Z
I
<br> P
1
<br> 3
e
<br> -
za
<br> kr
ýt
<br>
Z4
<br> e
<br> Z
4
<br> d
<br> X
<br> S
D
<br> Z
I
<br> J
4
<br> c
-
<br> za
kr
<br> ýt
<br>
Z4
d
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br>
<br> NN1893
<br> VINOHRADSKÁ
<br> VINOHRADSKÁ
<br> NN1893
<br> J
A
<br> N
A
<br> Ž
E
<br> L
IV
<br> S
K
<br> É
H
<br> O
<br> IZRAELSKÁ
<br> N
N
<br> 2
2
7
0
<br> N
N
<br> 2
2
6
9
<br> VINOHRADSKÁ
<br> VINOHRADSKÁ
<br> V
O
<br> T
IC
<br> K
Á
<br> V
O
<br> T
IC
<br> K
Á
<br> VINOHRADSKÁ
<br> 1
6
<br> 3
0
<br> /1
9
<br> 0
<br> 2
4
<br> 0
5
<br> /1
8
<br> 8
<br> 2
3
<br> 9
6
<br> /5
<br> 2
2
<br> 4
5
<br> /3
<br> 2
4
<br> 0
5
<br> /8
<br> 3
<,> 0
<br> m
<br> 3
<,> 0
<br> m
<br> 3
<,> 7
<br> m
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> d
<br> S
D
<br> Z
I
<br> J
4
<br> a
-
<br> z
a
<br> k
rý
<br> t
+
<br> in
fo
<br> rm
ac
<br> e
o
<br> d
o
<br> ča
sn
<br> é
m
<br> z
ru
<br> še
n
<br> í
za
<br> st
á
<br> vk
y
<br>
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br> Stavba zabezpečí bezpečný
průchod stavbou
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br> SSZ
bude
<br> upra
vena
<br> v sa
most
<br> ané P
D
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br> V SDZ IP 19 škrtnout prostřední šipku rovně
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br> E
7
<br> b
L
<br> Z
4
<br> e
<br> A
7
<br> a
<br> Z
4
<br> e
<br> Z4
e
<br> Z4
e
<br> Z
4
<br> e
Z4
<br> d
<br> Z
4
<br> e
<br> S
7
<br> Z4
d
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
Z
<br> 4
d
<br> S
7
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> e
<br> C
4
<br> a
<br> S
7
<br> Z
4
<br> e
<br> S
7
<br> Na portále SDZ zakrýt C2a
<br> SSZ
bude
<br> upra
vena
<br> v sa
most
<br> ané P
D
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br> Pouč
ený
<br> proc
ovní
<br> k sta
vby
<br> při p
růjez
<br> du
<br> frézy
a fin
<br> išeru
přid
<br> ržní
prov
<br> oz ta
k,ab
<br> y byl
a
<br> zach
ován
<br> a be
zpeč
<br> nost
prov
<br> ozu
<br>
S
7
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br> IP
1
<br> 8
b
<br...
N
N
<br> 5
3
<br> 7
1
<br> H
O
<br> L
L
A
<br> R
O
<br> V
O
<br> N
Á
<br> M
<.>
<br> VINOHRAD
<br> VINOHRADSKÁ
<br> VINOHRADSKÁ
VINOHRADSKÁ
<br> VINOHRADSKÁ
<br> P
O
<br> D
Ž
<br> ID
O
<br> V
S
<br> K
Ý
<br> M
I H
<br> Ř
B
<br> IT
O
<br> V
Y
<br> P
O
<br> D
Ž
<br> ID
O
<br> V
S
<br> K
Ý
<br> M
I H
<br> Ř
B
<br> IT
O
<br> V
Y
<br> P
O
<br> D
Ž
<br> ID
O
<br> V
S
<br> K
Ý
<br> M
I H
<br> Ř
B
<br> IT
O
<br> V
Y
<br> VINOHRADSKÁ
<br> U
V
<br> IN
O
<br> H
R
<br> A
D
<br> S
K
<br> É
N
<br> E
M
<br> O
C
<br> N
N
<br> 1
6
5
<br> 1
<br> 3
3
<br> 3
3
<br> /1
5
<br> 9
a
<br> 1
2
<br> 0
1
<br> /1
5
<br> 9
<br> 1
2
<br> 9
/0
<br> 2
5
<br> 3
3
<br> /6
<br> 3
5
<br> 1
/1
<br> 3
<br> 2
5
<br> 3
2
<br> /4
<br> 2
2
<br> 2
7
<br> /1
4
<br> 2
7
<br> 3
3
<br> /1
5
<br> 7
a
<br> 1
6
<br> 9
8
<br> /1
9
<br> 4
<br> 2
2
<br> 2
7
<br> /1
9
<br> 2
<br> 2
2
<br> 2
5
<br> /1
2
<br> 3
5
<br> 1
/2
<br> 0
0
<br> 2
3
<br> 7
5
<br> /1
9
<br> 8
<br> 1
9
<br> 9
8
<br> /1
1
<br> 2
2
<br> 2
3
<br> /8
<br> 3
5
<br> 3
/7
<br> 1
7
<br> 1
3
<br> /1
9
<br> 6
<br> 3
5
<br> 2
/9
<br> 2
2
<br> 2
4
<br> /1
0
<br> 3
<,> 0
<br> m
<br> Ing.Kapoun
Kontrola:
<br> 1:550 A3
<br> Měřítko a formát:
<br> A
1
<br> 5
<br> Ing.Hrušková
<br> 07/2016
<br> Vypracoval:
<br> Datum vypracování
<br> DOPRAVNÍ INŽENÝRING PRAHA S.R.O <.>
<br> E
3
<br> a
-
<br> "
7
<br> 5
m
<br> "
<br> Skanska a.s <.>
Divize silničního stavitelství
Křižíkova 43a
Praha 8
<br> Souvislá údržba kom.č.akce 13 401
- 2a.etapa
<br> IP
1
<br> 8
b
<br> Vinohradská,Praha 10
<br> Zhotovitel:
<br> Místo realizace:
<br> Název akce:
<br> T: 27.7.- 29.7.2016 - 3 dny
<br> Trvalé dopravní značení
a dopravní zařízení
<br> Trvalé vodorovné dopravní
značení - přechodně
škrtnuté - žlutě
<br> Opravovaná část komunikace
<br> IP
1
<br> 8
b
<br> Nově navržené dopravní
značení
<br> Z
4
<br> e
<br> S
7
<br> Legenda:
<br> Z
4
<br> e
<br> S
7Z
4
<br> e
<br> S
7
<br> C
4
<br> a
<br> Z
4
<br> e
<br> S
7
<br> SSZ
bude
<br> upra
vena
<br> v sa
most
<br> ané P
D
<br> Z
4
<br> e
<br> S
7Z
4
<br> e
<br> Z4e
<br> Z4e
<br> Z4e
<br> Z4e
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br> A
7
<br> a
<br> A15
<br> A7a
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br> A
1
<br> 5
<br> Pouč
ený
<br> proc
ovní
<br> k sta
vby
<br> při p
růjez
<br> du
<br> frézy
a fin
<br> išeru
přid
<br> ržní
prov
<br> oz ta
k,ab
<br> y byl
a
<br> zach
ován
<br> a be
zpeč
<br> nost
prov
<br> ozu
<br>
A
7
<br> a
<br> Z
4
<br> e
<br> E
7
<br> b
L
<br> Z
4
<br> d
E
<br> 7
b
<br> L
<br> Z
4
<br> d
A
<br> 7
a
<br> V
S
<br> D
Z
<br> I
P
<br> 2
0
<br> a
-
<br> šk
rt
<br> n
o
<br> u
t
<br> p
ro
<br> st
ře
<br> d
n
<br> í š
ip
<br> k
u
<br> r
o
<br> vn
ě
<br> Z
4
<br> e
Z4
<br> e
<br> S
D
<br> Z
I
<br> P
1
<br> 3
e
<br> -
za
<br> kr
ýt
<br>
Z4
<br> e
<br> Z
4
<br> d
<br> S
D
<br> Z
I
<br> J
4
<br> c
-
<br> za
kr
<br> ýt
<br>
Z4
d
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> d
<br> Pouč
ený
<br> proc
ovní
<br> k sta
vby
<br> při p
růjez
<br> du
<br> frézy
a fin
<br> išeru
přid
<br> ržní
prov
<br> oz ta
k,ab
<br> y byl
a
<br> zach
ován
<br> a be
zpeč
<br> nost
prov
<br> ozu
<br>
Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br>
<br> NN1893
<br> VINOHRADSKÁ
<br> VINOHRADSKÁ
<br> NN1893
<br> J
A
<br> N
A
<br> Ž
E
<br> L
IV
<br> S
K
<br> É
H
<br> O
<br> IZRAELSKÁ
<br> V
<br> N
N
<br> 2
2
7
0
<br> N
N
<br> 2
2
6
9
<br> VINOHRADSKÁ
<br> VINOHRADSKÁ
<br> V
O
<br> T
IC
<br> K
Á
<br> V
O
<br> T
IC
<br> K
Á
<br> VINOHRADSKÁ
<br> 1
6
<br> 3
0
<br> /1
9
<br> 0
<br> 2
4
<br> 0
5
<br> /1
8
<br> 8
<br> 2
3
<br> 9
6
<br> /5
<br> 2
2
<br> 4
5
<br> /3
<br> 2
4
<br> 0
5
<br> /8
<br> 3
<,> 0
<br> m
<br> 3
<,> 0
<br> m
<br> 3
<,> 7
<br> m
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> d
<br> S
D
<br> Z
I
<br> J
4
<br> a
-
<br> z
a
<br> k
rý
<br> t
+
<br> in
fo
<br> rm
ac
<br> e
o
<br> d
o
<br> ča
sn
<br> é
m
<br> z
ru
<br> še
n
<br> í
za
<br> st
á
<br> vk
y
<br>
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br> Stavba zabezpečí bezpečný
průchod stavbou
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br> SSZ
bude
<br> upra
vena
<br> v sa
most
<br> ané P
D
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br> V SDZ IP 19 škrtnout prostřední šipku rovně
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br> E
7
<br> b
L
<br> Z
4
<br> e
<br> A
7
<br> a
<br> Z
4
<br> e
<br> Z4
e
<br> Z4
e
<br> Z
4
<br> e
<br> Z4
d
<br> Z
4
<br> e
<br> S
7
<br> Z4
d
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
Z
<br> 4
d
<br> S
7
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> d
<br> Pouč
ený
<br> proc
ovní
<br> k sta
vby
<br> při p
růjez
<br> du
<br> frézy
a fin
<br> išeru
přid
<br> ržní
prov
<br> oz ta
k,ab
<br> y byl
a
<br> zach
ován
<br> a be
zpeč
<br> nost
prov
<br> ozu
<br>
Z
4
<br> e
<br> C
4
<br> a
<br> S
7
<br> Z
4
<br> e
<br> S
7
<br> Na portále SDZ zakrýt C2a
<br> SSZ
bude
<br> upra
vena
<br> v sa
most
<br> ané P
D
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br...
N
N
<br> 5
3
<br> 7
1
<br> H
O
<br> L
L
A
<br> R
O
<br> V
O
<br> N
Á
<br> M
<.>
<br> VINOHRAD
<br> VINOHRADSKÁ
<br> VINOHRADSKÁ
VINOHRADSKÁ
<br> VINOHRADSKÁ
<br> P
O
<br> D
Ž
<br> ID
O
<br> V
S
<br> K
Ý
<br> M
I H
<br> Ř
B
<br> IT
O
<br> V
Y
<br> P
O
<br> D
Ž
<br> ID
O
<br> V
S
<br> K
Ý
<br> M
I H
<br> Ř
B
<br> IT
O
<br> V
Y
<br> P
O
<br> D
Ž
<br> ID
O
<br> V
S
<br> K
Ý
<br> M
I H
<br> Ř
B
<br> IT
O
<br> V
Y
<br> VINOHRADSKÁ
<br> U
V
<br> IN
O
<br> H
R
<br> A
D
<br> S
K
<br> É
N
<br> E
M
<br> O
C
<br> N
N
<br> 1
6
5
<br> 1
<br> 3
3
<br> 3
3
<br> /1
5
<br> 9
a
<br> 1
2
<br> 0
1
<br> /1
5
<br> 9
<br> 1
2
<br> 9
/0
<br> 2
5
<br> 3
3
<br> /6
<br> 3
5
<br> 1
/1
<br> 3
<br> 2
5
<br> 3
2
<br> /4
<br> 2
2
<br> 2
7
<br> /1
4
<br> 2
7
<br> 3
3
<br> /1
5
<br> 7
a
<br> 1
6
<br> 9
8
<br> /1
9
<br> 4
<br> 2
2
<br> 2
7
<br> /1
9
<br> 2
<br> 2
2
<br> 2
5
<br> /1
2
<br> 3
5
<br> 1
/2
<br> 0
0
<br> 2
3
<br> 7
5
<br> /1
9
<br> 8
<br> 1
9
<br> 9
8
<br> /1
1
<br> 2
2
<br> 2
3
<br> /8
<br> 3
5
<br> 3
/7
<br> 1
7
<br> 1
3
<br> /1
9
<br> 6
<br> 3
5
<br> 2
/9
<br> 2
2
<br> 2
4
<br> /1
0
<br> 3
<,> 1
<br> m
<br> 3
<,> 0
<br> m
<br> Ing.Kapoun
Kontrola:
<br> 1:550 A3
<br> Měřítko a formát:
<br> A
1
<br> 5
<br> Ing.Hrušková
<br> 07/2016
<br> Vypracoval:
<br> Datum vypracování
<br> DOPRAVNÍ INŽENÝRING PRAHA S.R.O <.>
<br> E
3
<br> a
-
<br> "
7
<br> 5
m
<br> "
<br> Skanska a.s <.>
Divize silničního stavitelství
Křižíkova 43a
Praha 8
<br> Souvislá údržba kom.č.akce 13 401
- 1b.etapa
<br> IP
1
<br> 8
b
<br> Vinohradská,Praha 10
<br> Zhotovitel:
<br> Místo realizace:
<br> Název akce:
<br> T: 26.7.2016- 1 den
<br> Trvalé dopravní značení
a dopravní zařízení
<br> Trvalé vodorovné dopravní
značení - přechodně
škrtnuté - žlutě
<br> Opravovaná část komunikace
<br> Pokládka asfaltu
<br> IP
1
<br> 8
b
<br> Nově navržené dopravní
značení
<br> IS
1
<br> 1
c
<br> Z
4
<br> d
<br> Legenda:
<br> S
7
<br> IS
1
<br> 1
c
<br> Z
4
<br> d
<br> S
7
<br> Z
4
<br> d
<br> S
7
<br> C
4
<br> b
<br> Z
4
<br> d
<br> S
7
<br> C
2
<br> a
<br> Z
4
<br> d
<br> S
7
<br> SSZ
bude
<br> upra
vena
<br> v sa
most
<br> ané P
D
<br> Z
4
<br> d
<br> IS
1
<br> 1
c
<br> Z2
<br> B1
<br> Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> e
<br> Z4e
<br> Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> e
<br> Z4e
<br> B1
<br> Z4e
<br> Z2
<br> Z4e
<br> Z4e
<br> Z4e
<br> Z4e
<br> Z
4
<br> e
<br> SDZ IP 19 - zakrýt
<br> Z
4
<br> d
<br> A15
<br> A7a
<br> C2b
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> d
<br> Z4
e
<br> Z
4
<br> e
<br> Z4
e
<br> Z
4
<br> d
<br> Z4
d
<br> IS
1
<br> 1
c
<br> I S
1
<br> 1
c
<br> Z4
d
<br> B
2
<br> 4
b
<br> Z
4
<br> d
<br> B
2
<br> 4
b
<br> V
S
<br> D
Z
<br> I
P
<br> 2
0
<br> a
-
<br> šk
rt
<br> n
o
<br> u
t
<br> p
ra
<br> vo
u
<br> š
ip
<br> ku
r
<br> o
vn
<br> ě
<br> V
S
<br> D
Z
<br> I P
1
<br> 9
- šk
<br> rtn
o
<br> u
t ši p
<br> k
u
<br> vl evo
<br> S
D
<br> Z
I
<br> P
1
<br> 3
e
<br> -
za
<br> kr
ýt
<br>
Z
<br> 4
d
<br> X
<br> S
D
<br> Z
I
<br> J
4
<br> c
-
<br> za
kr
<br> ýt
<br>
Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br> mi hřbitovy
<br>
<br> NN1893
<br> VINOHRADSKÁ
<br> VINOHRADSKÁ
<br> NN1893
<br> J
A
<br> N
A
<br> Ž
E
<br> L
IV
<br> S
K
<br> É
H
<br> O
<br> IZRAELSKÁ
<br> V
<br> N
N
<br> 2
2
7
0
<br> N
N
<br> 2
2
6
9
<br> VINOHRADSKÁ
<br> VINOHRADSKÁ
<br> V
O
<br> T
IC
<br> K
Á
<br> V
O
<br> T
IC
<br> K
Á
<br> VINOHRADSKÁ
<br> 1
6
<br> 3
0
<br> /1
9
<br> 0
<br> 2
4
<br> 0
5
<br> /1
8
<br> 8
<br> 2
3
<br> 9
6
<br> /5
<br> 2
2
<br> 4
5
<br> /3
<br> 2
4
<br> 0
5
<br> /8
<br> 3
<,> 0
<br> m
<br> 3
<,> 0
<br> m
<br> 3
<,> 2
<br> m
<br> 3
<,> 2
<br> m
<br> Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> eZ
4
<br> e
<br> Z
4
<br> d
<br> S
D
<br> Z
I
<br> J
4
<br> a
-
<br> z
a
<br> k
rý
<br> t
+
<br> in
fo
<br> rm
ac
<br> e
o
<br> d
o
<br> ča
sn
<br> é
m
<br> z
ru
<br> še
n
<br> í
za
<br> st
á
<br> vk
y
<br>
<br> IS 11c
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> d
<br> IP
6
<br> Umístit na křiž.Izraelská - Pod Židovskými hřbi
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> d
<br> Stavba zabezpečí bezpečný
průchod stavbou
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> d
<br> SSZ
bude
<br> upra
vena
<br> v sa
most
<br> ané P
D
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> d
<br> P
3
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> e
<br> V SDZ IP 19 škrtnout pravou šipku rovněvpravo
a ve střední šipce rovně doplnit šipku vpravo - žlutě
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> d
<br> S
7Z4
<br> e
<br> Z
4
<br> d
<br> E
7
<br> b
P
<br> S
7
<br> IS 11c
<br> A
7
<br> a
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> d
<br> C
4
<br> a
<br> Do VDZ V9a - doplnit šipku vpravo - žlutě - 5x
<br> S
7
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> d
<br> S
7
<br> Na portále SDZ zakrýt C2a + C2d
<br> SSZ
bude
<br> upra
vena
<br> v sa
most
<br> ané P
D
<br> Z
4
<br> e
<br> Z4
d
<br> Pouč
ený
<br> proc
ovní
<br> k sta
vby
<br> při p
růjez
<br> du
<br> frézy
a fin
<br> išeru
přid
<br> ržní
prov
<br> oz ta
k,ab
<br> y byl
a
<br> zach
ován
<br> a be
zpeč
<br> nost
prov
<br> ozu
<br>
Z4
d
<br> S
7
<br> Z
4
<...
N
N
<br> 53
71
<br> H
O
<br> L
LA
<br> R
O
<br> V
O
<br> N
Á
<br> M
<.>
<br> VINOHRAD
<br> VINOHRADSKÁ
<br> VINOHRADSKÁ
VINOHRADSKÁ VINOHRADSKÁ
<br> P
O
<br> D
Ž
<br> ID
O
<br> V
S
<br> K
Ý
<br> M
I H
<br> Ř
B
<br> IT
O
<br> V
Y
<br> P
O
<br> D
Ž
<br> ID
O
<br> V
S
<br> K
Ý
<br> M
I H
<br> Ř
B
<br> IT
O
<br> V
Y
<br> P
O
<br> D
ŽID
<br> O
V
<br> S
K
<br> Ý
M
<br> I H
Ř
<br> B
ITO
<br> V
Y
<br> VINOHRADSKÁ
<br> U
V
<br> IN
O
<br> H
R
<br> A
D
<br> S
K
<br> É
N
<br> E
M
<br> O
C
<br> N
N
<br> 1
65
<br> 1
<br> 3
3
<br> 3
3
<br> /1
5
<br> 9
a
<br> 1
2
<br> 0
1
<br> /1
5
<br> 9
<br> 1
2
<br> 9
/0
<br> 2
5
<br> 3
3
<br> /6
<br> 3
5
<br> 1
/1
<br> 3
<br> 2
5
<br> 3
2
<br> /4
<br> 2
2
<br> 2
7
<br> /1
4
<br> 2
7
<br> 3
3
<br> /1
5
<br> 7
a
<br> 1
6
<br> 9
8
<br> /1
9
<br> 4
<br> 2
2
<br> 2
7
<br> /1
9
<br> 2
<br> 2
2
<br> 2
5
<br> /1
2
<br> 3
5
<br> 1
/2
<br> 0
0
<br> 2
3
<br> 7
5
<br> /1
9
<br> 8
<br> 1
9
<br> 9
8
<br> /1
1
<br> 2
2
<br> 2
3
<br> /8
<br> 3
5
<br> 3
/7
<br> 1
7
<br> 1
3
<br> /1
9
<br> 6
<br> 3
5
<br> 2
/9
<br> 2
2
<br> 2
4
<br> /1
0
<br> 3
<,> 1
<br> m
<br> 3
<,> 0
<br> m
<br> 3
<,> 0
<br> m
<br> Ing.Kapoun
Kontrola:
<br> 1:550 A3
<br> Měřítko a formát:
<br> A
1
<br> 5
<br> Ing.Hrušková
<br> 07/2016
<br> Vypracoval:
<br> Datum vypracování
<br> DOPRAVNÍ INŽENÝRING PRAHA S.R.O <.>
<br> E
3
<br> a
-
<br> "
7
<br> 5
m
<br> "
<br> Skanska a.s <.>
Divize silničního stavitelství
Křižíkova 43a
Praha 8
<br> Souvislá údržba kom.č.akce 13 401
- 1a.etapa
<br> IP
1
<br> 8
b
<br> Vinohradská,Praha 10
<br> Zhotovitel:
<br> Místo realizace:
<br> Název akce:
<br> T: 18.7.- 25.7.2016 - 8 dnů
<br> Trvalé dopravní značení
a dopravní zařízení
<br> Trvalé vodorovné dopravní
značení - přechodně
škrtnuté - žlutě
<br> Opravovaná část komunikace
<br> IP
1
<br> 8
b
<br> Nově navržené dopravní
značení
<br> Z
4
<br> d
<br> Legenda:
<br> S
7
<br> Ve všech fázích opravy komunikace bude snížena
rychlost tramvají v úseku ul.Jana Želivského -
Holarovo nám.na 30 km/h
<br> Z
4
<br> d
<br> S
7
<br> Z
4
<br> d
<br> S
7
<br> C
4
<br> b
<br> Do VDZ V9a - doplnit šipku vpravo - žlutě - 3x
<br> Z
4
<br> d
<br> S
7
<br> C
2
<br> d
<br> Z
4
<br> d
<br> S
7
<br> SSZ
bude
<br> upra
vena
<br> v sa
most
<br> ané P
D
<br> Z
4
<br> d
<br> E
7
<br> b
P
<br> A
7
<br> a
<br> Stav
ba ih
<br> ned
po p
<br> růjez
du fr
<br> ézy
<br> zrea
lizuj
<br> e náj
ezdo
<br> vé kl
íny t
<br> ak
<br> aby p
růjez
<br> d by
l co n
<br> ejply
nule
<br> jší
<br> Pouč
ený
<br> proc
ovní
<br> k sta
vby
<br> při p
růjez
<br> du
<br> frézy
a fin
<br> išeru
přid
<br> ržní
prov
<br> oz ta
k,ab
<br> y byl
a
<br> zach
ován
<br> a be
zpeč
<br> nost
prov
<br> ozu
<br>
Z
4
<br> d
<br> Z4d
<br> Z4d
<br> Z4d
<br> Z4d
<br> Z
4
<br> d
<br> A15
<br> A7a
<br> Z4
e
<br> Z
4
<br> d
<br> Z4
e
<br> A
1
<br> 5
<br> A
7
<br> a
<br> Z4
d
<br> E
7
<br> b
L
<br> Z4
d
<br> Pouč
ený
<br> proc
ovní
<br> k sta
vby
<br> při p
růjez
<br> du
<br> frézy
a fin
<br> išeru
přid
<br> ržní
prov
<br> oz ta
k,ab
<br> y byl
a
<br> zach
ován
<br> a be
zpeč
<br> nost
prov
<br> ozu
<br>
Z
4
<br> d
<br> V
S
<br> D
Z
<br> I
P
<br> 2
0
<br> a
-
<br> šk
rt
<br> n
o
<br> u
t
<br> p
ra
<br> vo
u
<br> š
ip
<br> ku
r
<br> o
vn
<br> ě
<br> S
D
<br> Z
I
<br> P
1
<br> 3
e
<br> -
za
<br> kr
ýt
<br>
Z
<br> 4
d
<br> S
D
<br> Z
I
<br> J
4
<br> c
-
<br> za
kr
<br> ýt
<br>
Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br>
<br> NN1893
<br> VINOHRADSKÁ
<br> VINOHRADSKÁ
<br> NN1893
<br> JA
N
<br> A
ŽE
<br> LIV
S
<br> K
É
<br> H
O
<br> IZRAELSKÁ
<br> V
<br> N
N
<br> 2270
<br> N
N
<br> 2269
<br> VINOHRADSKÁ
<br> VINOHRADSKÁ
<br> V
O
<br> T
IC
<br> K
Á
<br> V
O
<br> T
IC
<br> K
Á
<br> VINOHRADSKÁ
<br> 1
6
<br> 3
0
<br> /1
9
<br> 0
<br> 2
4
<br> 0
5
<br> /1
8
<br> 8
<br> 2
3
<br> 9
6
<br> /5
<br> 2
2
<br> 4
5
<br> /3
<br> 2
4
<br> 0
5
<br> /8
<br> 3
<,> 0
<br> m
<br> 3
<,> 0
<br> m
<br> 3
<,> 2
<br> m
<br> 3
<,> 2
<br> m
<br> 1
<,> 7
<br> 5
m1
<,> 7
<br> 5
m
<br> Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> eZ
4
<br> e
<br> Z
4
<br> d
<br> S
D
<br> Z
I
<br> J
4
<br> a
-
<br> z
a
<br> k
rý
<br> t
+
<br> in
fo
<br> rm
ac
<br> e
o
<br> d
o
<br> ča
sn
<br> é
m
<br> z
ru
<br> še
n
<br> í
za
<br> st
á
<br> vk
y
<br>
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> d
<br> IP
6
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> d
<br> Stavba zabezpečí bezpečný
průchod stavbou
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> d
<br> SSZ
bude
<br> upra
vena
<br> v sa
most
<br> ané P
D
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> d
<br> P
3
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> e
<br> V SDZ IP 19 škrtnout pravou šipku rovněvpravo
a ve střední šipce rovně doplnit šipku vpravo - žlutě
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> d
<br> S
7Z4
<br> e
<br> Z
4
<br> d
<br> E
7
<br> b
P
<br> S
7
<br> A
7
<br> a
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> d
<br> C
4
<br> a
<br> Do VDZ V9a - doplnit šipku vpravo - žlutě - 5x
<br> S
7
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> d
<br> S
7
<br> Na portále SDZ zakrýt C2a + C2d
<...
PRA HA PRA GUE
<br> PRA GA PRA G
<br> HLAVNÍ MĚSTO PRAHA
<br> MAHHTAAT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY IIlllllll||l|IlllllIIIIIIIIIIIIIIIllIIIIIIIIIIIIIIIlIlIIIIllllllllllll
<br> Odbor dopravních agend MHMPXP4HOE29
<br>.Sp.zn.Č.j.Vyřizuje/linka Datum S—MI—HVH) MI—IMP—1229400/2016/O4/Kf Ing.Kolerus/4399 13.07.2016 1206186/2016ODA
<br> Počet stránek/příloh 2/ 1
<br> Opatření,obecné povahy
<br> Magistrát hl.m.Prahy,odbor dopravních agend,jako příslušný správní “úřad dle ust.5 124 odst.6 zákona č.361/2000 Sb <.>,o provozu na pozemních komunikacích a o změně některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů,(dále jen „zákon o provozu na pozemních komunikacích“) a podle ust.5 171 a 5 173 odst.1 zákona č.500/2004 Sb <.>,správní řád,ve znění pozdějších předpisů,na základě posouzení žádosti adresáta o stanovení přechodné úpravy provozu na pozemní komunikaci ze dne 08.07.2016 a po projednání s dotčeným orgánem Policie ČR,Krajského reditelství Policie hl.m.Prahy,Odboru služby dopravní policie ze dne 13.07.2016
<br> vydává podle ust.š 77 odst.1 písm.c) aš 78 zákona o provozu na pozenmích komunikacích a vyhlášky
<br> č.294/2015 Sb <.>,kterou se provádějí pravidla provozu na pozemních komunikacích,ve znění pozdějších předpisů
<br> opatření obecné povahy —
<br> stanovení přechodné úpravy provozu na pozemní komunikaci
<br> spočívající v umístění přenosného dopravního značení a zařízení a souvisejících dočasných úpravách stávajícího dopravního značení a světelných signálů na místních komunikacích I.třídy Vinohradská,Votická,Jana Želivského adotčených komunikací nižší třídy Pod židovskými hřbitovy a Izraelská v rámci souvislé údržby komunikace Vinohradská v úseku Pod židovskými hřbitovy— Jana Želivského a rekonstrukce zastávky BUS „Želivského“ na území MČ Praha 3 a Praha 10,k.ú.Žižkov,dle přiložené dokumentace,která je nedílnou součástí tohoto stanovení za níže uvedených podmínek pro jeho realizaci:
<br> a) Osazení dopravního značení a zařízení bude provedeno V souladu s vyjádřením Policie ČR,Krajského ředitelství Policie hl.m.Prahy,Odboru služby dopravní policie č.j.KRPA 264828-1/ČJ—2016—0000DŽ ze dne 13.07.2016,TP 66 a výše uvedenou vyhláškou c.294/2015 Sb <.>
<br> b) Veškeré svislé dopravní značení bude v retroreflexním provedení a osazeno v odpovídající velikosti a na odpovídajících nosičích <.>
<br> c) Dopravní značení a zařízení bude umístěno a udržována tak,aby nezasahovalo do průjezdního profilu vozovky <.>
<br> Sídlo: Mariánské nám.2,110 01 Praha 1 Pracoviště: Jungmannova 29,111 21 Praha 1 tel.236 001 111,DS: 48ia97h
<br> e-mail: posta©praha.eu
<br> d) Magistrát hl.m.Prahy,odbor dopravních agend může toto stanovení úpravy provozu na pozemních komunikacích změnit,upravit,doplnit,popřípadě zrušit,bude-li si to vyžadovat veřejný zájem nebo vpřípadě,že dopravní značení bude umístěno v rozporu se stanovenými podmínkami <.>
<br> e) Úpravy SSZ a telematických systémů budou provedeny dle příslušného stanoviska MHMPODA <.>
<br> f) Instalace dopravního značení a zařízení bude provedena v návaznosti na rozhodnutí č.j.MI-IMP—1222293/2016/O4/Kf ze dne 13.07.2016 (termín akce: 18.07.2016 — 31.07.2016) <.>
<br> Stanovení dopravního značení nenahrazuje povolení,stanovisko,posouzení,případně jiné opatření dotčeného správního úřadu vyžadované zvláštními předpisy <.>
<br> Odůvodnění:
<br> Dne 08.07.2016 podala společnost Dopravní inženýring Praha s.r.o <.>,Holečkova 789/49,150 00 Praha 5,žádost o stanovení přechodného dopravního značení na komunikacích Vinohradská,Votická,Jana Želivského,Pod židovskými hřbitovy a Izraelská v rámci v rámci souvislé údržby komunikace Vinohradská v úseku Pod židovskými hřbitovy - XXXX Želivského ve směru do centra v termínu XX.XX.-— 31.07.2016 (3 etapy) a současně probíhající rekonstrukce zastávky BUS „Želivského“ (zastávka bude mimo provoz v době od 18.07.do 07.08.2016) <.>
<br> Kumístění a úpravám dopravního značení a zařízení se vrámci všech tří etap souhlasně vyjádřila Policie ČR,Krajské ředitelství Policie hl.m.Prahy,Odbor služby dopravní policie.Protože správní orgán neshledal nesrovnalosti vnavrhované přechodné úpravě provozu na pozemních komunikacích,žádost považuje za důvodnou astanovenou dočasnou úpravu v silničním provozu z veřejného zájmu za únosnou,vydal toto opatření "obecné povahy <.>
<br> Poučení o opravném prostředku:
<br> Opatření obecné povahy nabývá účinnosti ve lhůtě stanovené zákonem o provozu na pozemních komunikacích.Ve smyslu ust.5 173 odst.2 zákona č.500/2004 Sb <.>,správní řád,ve znění pozdějších předpisů,proti opatření obecné povahy nelze podat řádný opravný prostředek.Ve smyslu ustanovení 5 101 a násl.zák.č.150/2002 Sb <.>,soudní řádu správní,ve znění
<br> pozdějších předpisů,je možný přezkum u soudu <.>
<br> In.an XXXXXXXX ředit lodboru dopravn
<br> <,>
<br> h agend
<br> Přílohy: Situace dopravního značení (6x)
<br> Obdrží:,<,> LHMČ Praha 3 (k vyvěšení na úřední desku) UMC Praha 10 (k vyvěšení na úřední desku)
<br> Na vědomí: Policie ČR,KŘP hl.m.Prahy,OSDP Dopravní podnik hl.m.Prahy,a.s...
Načteno
Meta
Nic nerozpoznáno
Další dokumenty od Praha 3 | ||
---|---|---|
11. 09. 2025 | parc.č. 1916/38 k.ú. Vysočany - Oznámení o zahájení exekučního řízení | |
11. 09. 2025 | Rozhodnutí ZUK - kom. K Červenému dvoru - zastávka BUS ID 3059 MALEŠICKÁ | |
10. 09. 2025 | Vyvěšení RMČ/2025/0788 ze dne 8.9.2025 - záměr uzavření smlouvy o právu užívat vnitřní vedení Polikl | |
10. 09. 2025 | VŘ 1130_Českobratrská 276/11_NP103 | |
10. 09. 2025 | Rozh+Stan-výkopy+kont-Biskupcova 2až8 | |
...a další |