Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.
Příloha č.2a ZD
<br> 1
<br>
Smlouva o sdružených službách dodávky elektřiny
<br>
<br> Hlavní město Praha
<br> se sídlem Mariánské náměstí 2,Praha 1 – Staré město
<br> IČ: 00064581 <,>
<br> DIČ: CZ00064581
<br> zastoupeno Ing.Radkem Svobodou,ředitelem Odboru evidence,správy a využití majetku
<br> bankovní spojení: PPF banka a.s <.>,číslo účtu 27-5157998/6000
<br> (dále jen „Zákazník“)
<br>
<br> a
<br>
<br> [●]
<br> se sídlem [●]
<br> IČ: [●]
<br> DIČ: [●]
<br> vedená u [●] soudu v [●],oddíl [●],vložka [●]
<br> zastoupená [●]
<br> bankovní spojení: číslo účtu [●],vedený bankou [●]
<br> registrovaný účastník trhu s elektřinou [●] ID XXX - [●],EAN [●]
<br> licence na obchod s elektřinou č.[●]
<br> (dále jen „Dodavatel“)
<br>
<br> (Zákazník a Dodavatele dále také jako „Smluvní strany“)
<br>
<br> uzavírají níže uvedeného dne,měsíce a roku podle § 1746 odst.2 zákona č.89/2012 Sb <.>,občanský
<br> zákoník,v platném znění (dále jen „NOZ“),a § 50 odst.2 zákona č.458/2000 Sb <.>,o podmínkách
<br> podnikání a o výkonu státní správy v energetických odvětvích a o změně některých zákonů,v platném
<br> znění (dále jen „energetický zákon“)
<br>
<br> tuto
<br> SMLOUVU O SDRUŽENÝCH SLUŽBÁCH DODÁVKY ELEKTŘINY
<br> (dále jen „Smlouva“):
<br>
<br>
<br> PREAMBULE
<br> A/ Tato Smlouva se uzavírá rovněž v souladu se zákonem č.137/2006 Sb <.>,o veřejných zakázkách <,>
<br> v platném znění (dále jen „ZVZ“),na základě výsledků zadávacího řízení na veřejnou zakázku
<br> s názvem „Dodávka elektřiny a zemního plynu pro veřejné osvětlení na území hlavního města
<br> Prahy na roky 2017 a 2018“ vyhlášené Zákazníkem pod ev.č.VZ 639338 (dále jen „Veřejná
<br> zakázka“) <.>
<br> B/ Dodavatel musí být po celou dobu účinnosti této Smlouvy oprávněn k podnikání
<br> v energetických odvětvích na základě licence na obchod s elektřinou a je vázán podmínkami
<br> zadávací dokumentace Veřejné zakázky a svojí nabídkou podanou v zadávacím řízení na
<br> Veřejnou zakázku <.>
<br>
<br> Příloha č.2a ZD
<br> 2
<br>
C/ Pro účely této Smlouvy je použito názvosloví energetického zákona s tím,že Dodavatel je
<br> v zadávací dokumentaci označován jako „uchazeč či dodavatel“ a Zákazník jako „zadavatel“ <.>
<br>
<br> 1.PŘEDMĚT SMLOUVY
<br> 1.1.Předmětem této Smlouvy je závazek Dodavatele za podmínek dle této Smlouvy:
<br> a) dodávat Zákazníkovi sjednané množství elektřiny do odběrných míst Zákazníka v kvalitě
<br> odpovídající standardům kvality dodávek elektřiny dle příslušných předpisů a technických
<br> norem <,>
<br> b) zajistit dopravu (přenos,distribuci) a ostatní související služby sjednaného množství
<br> elektřiny do odběrných míst Zákazníka <,>
<br> c) převzít za Zákazníka odpovědnost za odchylku vztahující se k odběrným místům
<br> Zákazníka dle ustanovení § 18 odst.1 vyhlášky Energetického regulačního úřadu č <.>
<br> 408/2015 Sb <.>,o Pravidlech trhu s elektřinou,v platném znění <.>
<br> 1.2.Předmětem Smlouvy je rovněž závazek Zákazníka uhradit sjednanou cenu za dodávku elektřiny <,>
<br> její dopravu a související služby za podmínek uvedených v této Smlouvě <.>
<br>
<br>
<br> 2.MÍSTO PLNĚNÍ
<br> 2.1.Dodávka elektřiny bude Dodavatelem zajištěna do všech odběrných míst Zákazníka uvedených
<br> v příloze č.1 této Smlouvy.V příloze č.1 této Smlouvy je uvedena podrobná specifikace
<br> odběrných míst Zákazníka a předpokládaného ročního odběru elektřiny <.>
<br> 2.2.Dodávka elektřiny bude za ceny uvedené v čl.6.této Smlouvy zajištěna i do odběrných míst <,>
<br> která budou do seznamu odběrných míst Zákazníkem zařazena v průběhu plnění předmětu
<br> Smlouvy,tj.v průběhu let 2017 a 2018 (např.nově vzniklá odběrná místa),a to na základě
<br> rozhodnutí Zákazníka.Dodávka bude započata ke dni,který stanoví Zákazník <.>
<br> 2.3.V případě ukončení odběru elektřiny v některém odběrném místě,do něhož Dodavatel na
<br> základě této Smlouvy dodával elektřinu (např.zrušením odběrného místa),bude příslušné
<br> odběrné místo ze seznamu odběrných míst vyřazeno a dodávka elektřiny Dodavatelem
<br> ukončena ke dni,který stanoví Zákazník <.>
<br> 2.4.Veškeré změny seznamu odběrných míst budou Zákazníkem Dodavateli písemně oznámeny <.>
<br> Dodavatel je povinen obdržené oznámení Zákazníka písemně potvrdit a zaslat toto potvrzení
<br> Zákazníkovi,a to bez zbytečného odkladu poté,co obdrží od Zákazníka oznámení o změně dle
<br> odst.2.2.nebo 2.3.této Smlouvy <.>
<br> 2.5.Zákazník prohlašuje,že má příslušná majetkoprávní oprávnění ke všem odběrným místům <,>
<br> která jsou předmětem dodávky dle této Smlouvy <.>
<br>
<br> 3.DOBA PLNĚNÍ SMLOUVY
<br> 3.1.Dodávka elektřiny dle této Smlouvy bude započata dne 1.1.2017 <.>
<br> 3.2.Dodávka elektřiny dle této Smlouvy bude ukončena dne 31.12.2018 <.>
<br>
<br>
<br> Příloha č.2a ZD
<br> 3
<br>
4.DODACÍ PODMÍNKY
<br> 4.1.Dodavatel se zavazuje dodávat Zákazníkovi sjednané množství elektřiny v kvalitě podle
<br> příslušných právních předpisů a technických norem.Za sjednané množství dodávek elektřiny se
<br> považuje skutečně odebrané ...
Načteno
Meta
Veřejná zakázka Výpadek elektřiny
Další dokumenty od Mag.hl.m. Praha | ||
---|---|---|
16. 09. 2025 | Výzva k odstranění vozidla z komunikace V chaloupkách, Toyota, RZ 6AP3505, MARTINA PROCHÁZKOVÁ, P-5 | |
16. 09. 2025 | Výzva k odstranění vozidla z komunikace Chalabalova, Jaguar, RZ 5SP1383, OLDŘICH BARTÁK, 155 00 P-13 | |
16. 09. 2025 | Výzva k odstranění vozidla z komunikace Holýšovská, Volkswagen, RZ 7AE1350, LUCIE MAREŠOVÁ, Praha 13 | |
16. 09. 2025 | pronájem části komunikace parc. č. 694, 4365 k.ú. Žižkov dle přílohy | |
16. 09. 2025 | pronájem části komunikace parc. č. 2018/1 k.ú. Košíře dle přílohy | |
...a další |