Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.
PRA HA
PRA GUE
PRA GA
PRA G
<br>
<br>
<br>
HLAVNÍ MĚSTO PRAHA
<br>
MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY
<br>
ODBOR ŠKOLSTVÍ,MLÁDEŽE A TĚLOVÝCHOVY
<br> FID
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
SMLOUVA O DÍLO
<br>
č.DIL/61/02/00xxxx/2016
<br> na zajištění inženýrské činnosti – projekčních prací na zakázku
<br> „Gymnázium J.Heyrovského,P5 – vybudování 4 šaten včetně příslušenství“
<br>
Gymnázium J.Heyrovského,Praha 5,Mezi školami 2475/29
<br> uzavřená níže uvedeného,dne měsíce a roku dle ustanovení § 2586 a násl.zákona č.89/2012 Sb <.>,občanský zákoník,mezi smluvními stranami:
<br>
článek I <.>
<br>
SMLUVNÍ STRANY
<br>
1.objednatel:
<br> Hlavní město Praha
<br>
<br>
<br>
Magistrát hlavního města Prahy
<br>
<br>
<br>
<br> Odbor školství a mládeže
<br>
se sídlem:
<br> Mariánské náměstí 2,110 01 Praha 1
<br> Korespondenční adresa: Jungmannova 29/35,111 21,Praha 1
<br> zastoupený:
Mgr.Lenkou Němcovou,ředitelkou odboru SML MHMP
<br>
IČ:
<br>
00064581
<br>
DIČ:
<br>
CZ00064581
<br>
bankovní spojení:
PPF banka a.s <.>
<br>
č.účtu:
<br> 27-5157998/6000
<br>
(dále jen "objednatel")
<br>
a
<br>
2.zhotovitel:
<br> ……………………………… <.>
<br> se sídlem:
<br> ……………………………… <.>
<br> zastoupený:
<br> ………………………………… <.>
<br> osvědčení: ………………………………….<.>
<br>
<br>
<br> …………………………………… <.>
<br> bankovní spojení:
…………………… <.>
<br> číslo účtu:
<br> ………………………
<br> IČ:
<br>
……………………
<br> DIČ:
<br>
…………………… <.>
<br> (dále jen "zhotovitel")
<br>
takto:
<br> článek II <.>
<br>
PŘEDMĚT SMLOUVY
<br> Předmětem smlouvy je:
<br> 1.Provedení profesních výkonů při přípravě zadání realizace stavby – zaměření stávajícího stavu,vypracování projektové dokumentace (včetně architektonického záměru - studie,průzkumy a zpracování podkladů) pro provedení veřejné zakázky „Gymnázium J.Heyrovského,P5 – vybudování 4 šaten včetně příslušenství“.Architektonický záměr musí být odsouhlasen zadavatelem (ředitelem/kou školy či školského zařízení) <.>
<br> Projektová dokumentace bude obsahovat dvě chodbou oddělené přístavby venkovních 4 šaten umístěných v areálu školy v přízemí.Kromě šaten zde bude i jejich příslušenství (umyvadla,sprchy,pisoáry,toalety,lavičky,věšáky a skříňky).Část dvoudílné přístavby bude zahrnovat též dva kabinety,dvě nářaďovny a úklidovou místnost.Projekt bude řešit též přívody vody,energií,vytápění a splaškovou kanalizaci.Příloha č.1 smlouvy ukazuje hrubé schéma projektu,který může být změněn <.>
<br> 2.Provedení profesních výkonů pro stavební řízení v rozsahu územního řízení a stavebního řízení (nebo sloučeného územního a stavebního řízení),zpracování projektové dokumentace pro územní řízení (DÚŘ),projednání této PD s příslušnými dotčenými orgány státní správy (dále jen DOSS) a obstarávání jejich stanovisek,vyřízení územního rozhodnutí a zpracování projektové dokumentace pro stavební povolení (DSP),projednání této PD s příslušnými DOSS a obstarávání jejich stanovisek,vyřízení stavebního povolení (případně zpracování projektové dokumentace pro sloučené územní řízení a stavební povolení,projednání této PD s příslušnými orgány státní správy a obstarání jejich stanovisek,vyřízení společného územního rozhodnutí a stavebního povolení),správní řízení před stavebním úřadem,nebo pro vydání územních souhlasů pro provedení veřejné zakázky „Gymnázium J.Heyrovského,P5 – vybudování 4 šaten včetně příslušenství“,obstarávání stanovisek vlastníků popřípadě rozhodnutí DOSS nebo jiných dokladů vyžadovaných zvláštními právními předpisy.Výsledkem této fáze bude získání stavebního povolení,a zhotovitel předá 1 vyhotovení (DSP).Provedení profesních výkonů při projednání dokumentace s DOSS a vyřízení příslušných stupňů řízení nebo ohlášení či územních souhlasů (v závislosti na požadavcích úřadu městské části Praha 5) <.>
<br> 3.Zpracování zadávací dokumentace pro výběr dodavatele (DSP)+ oceněný a slepý položkový rozpočet + časový řádkový harmonogram uzlových bodů zakázky (i v digitální elektronické verzi na CD ve formátech *dgw,*.pdf,*.doc,*.jpg,*.xls.) vycházející z projektové dokumentace pro realizaci akce (projektová dokumentace musí odpovídat znění vyhl.č.230/2012 Sb.),a zpracování projektové dokumentace pro vlastní provedení stavby (DPS) jako jeden projekční celek (podklady pro soutěž vycházejí z DPS).Součástí projektové dokumentace bude i plán BOZP.Zhotovitel musí mít písemný souhlas s projekční dokumentací od zadavatele (ředitel/ka školy,nebo školského zařízení).Zhotovitel musí doložit vlastní harmonogram prací odrážející způsob vyřízení stavebního řízení (zhotovitel předá stanoviska DOSS a žádosti na úřad na územní řízení a stavební povolení včetně vlastních rozhodnutí).Zhotovitel předá 6 vyhotovení DPS a 1 vyhotovení DSP,elektronicky bude provedeno 1 vyhotovení zadávací dokumentace <.>
<br> Zajistit součinnost při zadávacím řízení (odpovědi na dotazy uchazečů,účast na zasedáních výběrových komisí a kontrola úplnosti odborných částí nabídek uchazečů) <.>
<br>
4.Provedení profesních výkonů spojených s výkonem autorského dozoru při realizaci díla a vyřízení kolaudačního sou...
Načteno
Meta
Územní plánování Veřejná zakázka
Další dokumenty od Mag.hl.m. Praha | ||
---|---|---|
16. 09. 2025 | Výzva k odstranění vozidla z komunikace V chaloupkách, Toyota, RZ 6AP3505, MARTINA PROCHÁZKOVÁ, P-5 | |
16. 09. 2025 | Výzva k odstranění vozidla z komunikace Chalabalova, Jaguar, RZ 5SP1383, OLDŘICH BARTÁK, 155 00 P-13 | |
16. 09. 2025 | Výzva k odstranění vozidla z komunikace Holýšovská, Volkswagen, RZ 7AE1350, LUCIE MAREŠOVÁ, Praha 13 | |
16. 09. 2025 | pronájem části komunikace parc. č. 694, 4365 k.ú. Žižkov dle přílohy | |
16. 09. 2025 | pronájem části komunikace parc. č. 2018/1 k.ú. Košíře dle přílohy | |
...a další |