Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.
SMLOUVAODÍLO \\lllllllHHIlllll"IllHII!HlIllllllllllllllllllllllllllllllll
<br> 1 HHHPPÚ'PŽUHZY číslo smlouvy objednate e: \ „ __ DIL/61/01/007993/2016 Š'Žej'rvopls O.ff _
<br> zavřená podle & 2586 a násl.zákona č.89/2012 Sb <.>,občanský zákoník (dále jen „smlouva“) kterou níže uvedeného dne,měsíce a roku uzavřely smluvní strany:
<br> 1.Hlavní město Praha,Magistrát hl.m.Prahy,odbor školství a mládeže se sídlem Mariánské nám.2,Praha 1 zastoupené Mgr.Lenkou Němcovou,ředitelkou odboru školství a mládeže MHMP Pracoviště: Jungmannova 35/29,111 21 Praha 1 IČO: 00064581 DIČ: C200064581 Bankovní spojení: PPF banka a.s <.>,číslo účtu: 27—5157998/6000 (dále jen „objednatel“)
<br> a
<br> 2.City work s.r.o <.>,se sídlem Na Baště Sv.Jiří 258/7,Praha 6 — Hradčany Společnost zapsaná v OR vedeném u Městského soudu V Praze,v oddíle C,číslo vložky 131142 zastoupená ing.arch.Petrem Juráškem,jednatelem IČO: 281 8 1760 DIČ: C228181760 Bankovní spoj ení: Komerční banka v Praze,číslo účtu: 43-1921870267/0100 (dále jen „zhotovitel“)
<br> I.Veřejná zakázka Tato smlouva je uzavřena na základě výsledků výběrového řízení na veřejnou zakázku malého rozsahu s názvem: „Architekt 21.ročníku výstavy a přehlídky Schola Pragensis 2016“,zahájeného dne 10.6.2016 odesláním výzvy a uveřejněním na úřední desce MHMP k podání nabídky na veřejnou zakázku malého rozsahu v souladu se zákonem č.137/2006 Sb <.>,o veřejných zakázkách,ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“) a nabídkou uchazeče ze dne 20.6.2016 <.>
<br> II.Předmět smlouvy Předmětem této smlouvy je spoluúčast zhotovitele při organizačním a technickém zajištění přípravy a realizace výstavy o pražském školství (dále jen „dílo“) podle požadavků objednatele <.>
<br> III.Vymezení díla Zhotovitel se zavazuje provést “ objednané dílo na základě pokynů objednatele do 26.11.2016,přičemž je zhotovitel povinen provádět výčet následujících činností:.a.vyhotovení přehledu předběžných požadavků jednotlivých vystavovatelů na základě přihlášek účastníků do 1.10.2016,b.zajištění schůzky s vystavovateli a konzultace s nimi k možnostem umístění a vybavení výstavních stánků do 1.10.2016,c.na základě zjištěných údajů od vystavovatelů zpracování plánu výstavy— jednotlivých expozic na základě přihlášek každého z vystavovatelů do 20.10.2016,d.příprava plánu expozice pro tiskové,reprezentační a propagační materiály — elektronické podklady do 20.10.2016,e.komunikace s Kongresovým centrem Praha,a.s.při zpracování plánů expozic do 4.112016,f.zpracování kompletního seznamu užitých prvků a dílů Výstavnického systému pro potřeby techniků při stavbě výstavních stánků do 16.11.2016,g.převzetí celé expozice a všech výstavních stánků od Kongresového centra Praha,a.s.do 22.11.2016,h.předání jednotlivých výstavních stánků vystavovatelům do 23.11.2016,i.na konci výstavy předání kompletní expozice zpět Kongresovému centru Praha,a.s.do 26.11.2016 <,>
<br> l
<br> )
<br> j.zajištění průběžné komunikace s vystavovateli,zadavatelem a Kongresovým centrem Praha,a.s.do 26.11.20 1 6 <.>
<br> IV.Cena za dílo \ Za provedení díla zhotovitelem,vymezeného v čl.III.této smlouvy,uhradí objednatel smluvní odměnu ve výši 164 000,- Kč (slovy stošedesátčtyřitisíce) bez DPH,198 440,- (slovy stodevadesátosmtisícčtyřistačtyřicet) s DPH.DPH ve výši 34 440,- Kč <.>
<br> ' Zhotovitel vyúčtuje smluvní odměnu za činnosti provedené podle čl.III.této smlouvy po skončení a předání
<br> jednotlivých etap následovně:
<br> 14 400,— Kč bez DPH,17 424,- Kč s DPH 14 400,- Kč bez DPH,17 424,- Kč s DPH 57 600,- Kč bez DPH,69 696,— Kč s DPH 21 600,— Kč bez DPH,26 136,- Kč s DPH 7 200,— Kč bez DPH,8 712,- Kč s DPH 20 000 Kč bez DPH,24 200,— Kč s DPH 7 200,- Kč bez DPH,8 712,— Kč s DPH
<br> 7 200,— Kč bez DPH,8 712,- Kč s DPH
<br> 7 200,— Kč bez DPH,8 712,- Kč s DPH 7 200,- Kč bez DPH,8 712,- Kč s DPH
<br> FWWQP—PHP
<br> !““
<br> f_i <.>
<br> Faktura musí mít náležitosti daňového dokladu ve smyslu zákona č.235/2004 Sb <.>,o XXXX z přidané hodnoty,ve znění pozděj ších předpisů (dále jen „zákon o DPH“) a musí obsahovat tyto údaje:
<br>.označení zhotovitele — obchodní jméno,sídlo,IČO,DIČ,bankovní spojení a údaj o zápisu do obchodního rejstříku včetně spisové značky,číslo smlouvy a předmět díla,číslo faktury,den odeslání,den splatnosti a fakturovanou částku,razítko a podpis oprávněné osoby zhotovitele,stvrzující oprávněnost a formální a věcnou správnost faktury,číslo účtu,na který bude poskytnuta smluvní odměna s tím,že toto číslo účtu bude v souladu se zveřejněným číslem účtu správce daně pro účely DPH dle 5 98 písm.d) zákona o DPH <.>
<br> V případě,že faktura nebude obsahovat náležitosti uvedené v této smlouvě,je objednatel oprávněn vrátit fakturu zhotoviteli k doplnění.V takovém případě se přeruší plynutí lhůty splatnosti a nová lhůta splatnosti začne plynout od data doručení opravené faktury objednateli <.>
<br> Pokud nebude faktura vystavena v souladu se smlouvou,bude vrácena zhotoviteli bez proplacení nejpozději do termínu splatnosti nesprávně vystavené neb...
Načteno
Meta
Veřejná zakázka
| Další dokumenty od Mag.hl.m. Praha | ||
|---|---|---|
| 26. 12. 2025 | Dražba povinný Energie do domu s.r.o. movitý majetek | |
| 24. 12. 2025 | pronájem části komunikace parc. č. 1307 k.ú. Vokovice dle přílohy | |
| 23. 12. 2025 | Vyvěšení na EUD 23.12.2025 | |
| 23. 12. 2025 | výpůjčka části komunikace parc. č. 2516/19 k.ú. Chodov dle přílohy | |
| 23. 12. 2025 | výpůjčka části komunikace parc. č. 942/131 k.ú. Hlubočepy dle přílohy | |
| ...a další | ||