Mag.hl.m. Praha - Rámcová smlouva na opravy a údržbu mlatových cest OCP-2758/2016

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Rámcová smlouva na opravy a údržbu mlatových cest OCP-2758/2016

Stejnopis č.Li „ "WFO“M 62103
<br> Rámcová smlouva
<br> č.sml.objednatele: č.81111.poskytovatele: INO/S4/12/010337/2016
<br> Interní číslo: OCPIMZ/GISI 16 Evidenční číslo eTenderu 185698
<br> uzavřená podle 5 1746 odst.2 zákona č.89/2012 Sb <.>,občanský zákoník a podle 5 11 zákona č.137/2006 Sb.o veřejných zakázkách,ve znění pozdějších předpisů (dále jen „smlouva“),kterou níže uvedeného dne,měsíce a roku uzavřely smluvní strany:
<br> 1.Hlavní město Praha,se sídlem Mariánské nám.2,110 01 Praha 1 zastoupené: RNDr.Štěpánem Kyjovským,ředitelem odboru ochrany prostředí MHMP IČ: 00064581 DIČ: (200064581 Bankovní Spojeni: PPF banka a.s <.>,Evropská 2690/17,160 41 Praha 6 číslo účtu: 27-5157998/6000 (dále jen „ objednatel?
<br> a
<br> 2.ZAHRADNÍ ARCHITEKTURA TÁBOR s.r.o <.>,se sídlem Beranova Lhota 10,391 37 Chotoviny zastoupená Ing.Jiřím SlepičkOu,jednatelem IČ: 14504588 DIČ: CZI4504588 Bankovní spojení: ČSOB a.s.pobočka Tábor číslo účtu: 1530484/0300 (dále jen „poskytovatel “)
<br> I.Veřejná zakázka Tato smlouva je uzavřena na základě výsledků výběrového řízení na veřejnou zakázku malého rozsahu „Rámcová smlouva na opravy a údržbu mlatových cest“,zahájeného dne 12.4.2016 odesláním
<br> výzvy k podání nabídky na veřejnou zakázku malého rozsahu v souladu se zákonem č.137/2006 Sb.o veřejných zakázkách,ve znění pozdějších předpisů,a nabídkou uchazeče ze dne 18.4.2016 <.>
<br> II.Předmět smloug.Poskytovatel pro objednatele bude provádět údržbové práce a opravy mlatových cest na pozemcích zeleně ve správě OCP MHMP,& to na základě dílčích objednávek (dále jen „služba“),přičemž konkrétní vzájemná práva a povinnosti smluvních stian budou upřesněny formou objednávky <.>
<br>.Smluvní strany jsou vázány rovněž zadávacími podmínkami veřejné zakázky „Rámcová smlouva na opravy a údržbu n'llatových cest“ vyhlášenými dne 12.4.2016 a nabídkou poskytovatele podanou na tuto veřejnou zakázku <.>
<br> III.Způsob paskuování služby
<br>.Služba je vymezena:
<br> a) podrobným popisem předmětu plnění a podklady předanými objednatelem ke shora uvedené veřejné zakázce (viz příloha 2 Výzvy — výkaz výměr) <,>
<br> b) nabídkou poskytovatele ze dne 18.4.2016 předloženou ve výběrovém řízení na uvedenou veřejnou zakázku <,>
<br> c) objednávkou na tuto službu <.>
<br>.Služba bude poskytována v souladu s podmínkami zadání veřejné zakázky uvedenými ve výzvě & ve výkazu výměr,dále pak přijatou nabídkou poskytovatele,podklady předanými objednatelem a objednávkou,které jsou nedílnou součástí této smlouvy <.>
<br> IV.Doba poskytování služby
<br>.Termín zahájení služby: dnem podpisu smlouvy <.>
<br>.Termín dokončení díla: 48 měsíců od podpisu smlouvy nebo do vyčerpání celkové maximální ceny za poskytování služby dle čl.V.odst.1 smlouvy (podle toho,co nastane dříve) <.>
<br> V.Cenové ujednání a platební podmínky
<br>.Objednatel zaplatí poskytovateli dohodnutou smluvní cenu za služby stanovenou v souladu s cenovou nabídkou poskytovatele.Cena za provádění služeb je stanovena XXXX XXXX nejvýše přípustná ve výši X.XXX.XXX,- Kč,slovy: pětmilionůosmsettisíckorun českých.K uvedene ceně se připočítává DPH dle platné právní úpravy.Jednotková ceny jsou specifikovány v cenové nabídce poskytovatele (v Kč bez DPI—I).Tyto ceny jsou pevné,platné po celou dobu platnosti této smlouvy.V jednotkových cenách jsou zohledněny rovněž všechny přesuny materiálu v rámci nutných přesunů na staveništi a v rámci staveniště <.>
<br>.XXXX XXXX objednatelem zaplacena takto: Cenu za provádění služeb bude poskytovatel fakturovat průběžně měsíčně dle skutečně provedených prací odsouhlasených objednatelem.Přílohou každe faktury bude soupis provedených prací & zjišťovací protokol.Provedené práce budou fakturovány dle jednotkových cen uvedených v položkovém rozpočtu (nabidka poskytovatele).Splatnost faktur je 21 dnů od data jejiho doručení objednateli <.>
<br>.Dílčí faktury i konečná faktura budou vyhotoveny ve třech vyhotoveních & doručeny objednateli nejpozději do 15 dnů od dokončení zakázky,popř.do 15 dnů od dokončení každého dílčího plnění,na adresu:
<br> Hlavní město Praha,Odbor ochrany prostředí MHMP Mariánské nám.2
<br> 110 01 Praha 1 <.>
<br> Faktura musí mít veškeré náležitosti daňového dokladu ve smyslu 5 29 zákona č.235/2004 Sb <.>,o daru z přidané hodnoty,ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o DPH“) <.>
<br> Dále musí obsahovat:
<br> - číslo smlouvy,razítko a podpis oprávněné osoby zhotovitele,stvrzující oprávněnost a formální a věcnou správnost faktury <,>
<br> - údaj o zápisu v obchodním rejstříku nebo v živnostenském rejstříku nebo v registru občanských sdružení 11 MV ČR,včetně spisové značky <,>
<br> - číslo účtu,na který bude poskytnuta úplata,toto číslo bude v souladu se zveřejněným číslem účtu správcem daně pro účely DPH dle š 98 písm.(1) zákona o DPH <.>
<br>.V případě,že faktura nebude obsahovat náležitosti uvedené v této smlouvě,je objednatel oprávněn vrátit fakturu poskytovateli k doplnění.V takovém případě se přeruší plynutí lhůty splatnosti a nová lhůta spl...

Načteno

edesky.cz/d/449881

Meta

Veřejná zakázka  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Mag.hl.m. Praha      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz