Město Domažlice - Oznámení provozní doby Městského úřadu Domažlice od 15.2.2021

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Domažlice.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

VV_55.pdf (73 kB)
Datum: 15.02.2021
<br> Oznámení provozní doby Městského úřadu Domažlice
<br> Na základě usnesení vlády ČR ze dne 14.února 2021 č.128 o přijetí krizového opatření se
stanovuje provozní doba Městského úřadu Domažlice takto:
<br> pondělí 7:30 – 12:00 12:30 – 17:00
<br> středa 7:30 – 12:00 12:30 – 17:00
<br> Žádáme občany,aby upřednostňovali nadále písemný,elektronický nebo telefonický kontakt před osobním
ve všech případech,kdy je to možné <.>
Veškeré dokumenty podávejte,prosím,prostřednictvím podatelny úřadu (umožňuje-li to povaha
dokumentu) <.>
<br> Byl-li Vám předem potvrzen termín osobního jednání na pracovišti MěÚ,jednání se uskuteční ve
stanovenou dobu <.>
<br> V případě neodkladné záležitosti si sjednejte schůzku s příslušným referentem prostřednictvím
telefonního čísla 379 719 111 (podatelna úřadu) <.>
<br> JUDr.XXXXXX XXXXX
starosta města
<br> Strana X
<br>
2021-02-15T08:58:29+0000
pečeť úřadu

Načteno

edesky.cz/d/4461379

Meta

Nic nerozpoznáno


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Domažlice      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz