Město Bystřice pod Hostýnem - Úprava úřední doby od 01.01.2021

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Bystřice pod Hostýnem.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Úprava úřední doby od 01.01.2021
MĚSTO BYSTŘICE POD HOSTÝNEM
<br>
<br>
<br>
<br>
Vážení občané a klienti úřadu <,>
<br>
<br> od 01.01.2021 má Městský úřad Bystřice pod Hostýnem v souladu
s usnesením vlády České republiky o přijetí krizových opatření,které
omezuje rozsah úředních hodin na 2 dny v týdnu v rozsahu 5 hodin
v daném dni,upravenu úřední dobu takto:
<br>
pondělí 8 – 12 hod a 13 – 14 hod
středa 11 – 12 hod a 13 – 17 hod
<br>
Mimo tuto dobu nebude úřad veřejnosti přístupný.Dosud objednané
termíny zůstávají v platnosti <.>
<br> Pokud je to možné,nahraďte prosím osobní kontakt písemným <,>
elektronickým či telefonickým kontaktem.Osobní návštěva REGISTRU
VOZIDEL je možná pouze na základě předchozího objednání <.>
<br>
<br>
<br>
Mgr.XXX XXXXXXX v.r <.>
tajemnice Městského úřadu Bystřice pod Hostýnem
<br>
<br>
V Bystřici pod Hostýnem dne 31.prosince 2020

Načteno

edesky.cz/d/4380944

Meta

Nic nerozpoznáno


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Bystřice pod Hostýnem      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz