Město Benešov - Úřední hodiny se stanovují v období od 4. listopadu do 20. listopadu 2020 v rozsahu pondělí od 8.00 do 13.00 hod. a středa od 12.00 do 17.00 hod.

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Benešov.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Úřední hodiny se stanovují v období od 4. listopadu do 20. listopadu 2020 v rozsahu pondělí od 8.00 do 13.00 hod. a středa od 12.00 do 17.00 hod.
MĚSTSKÝ ÚŘAD BENEŠOV
Masarykovo náměstí 100
256 01 Benešov
<br> tel: 312 821 111
fax: 312 821 199
e-mail: mubene@benesov-city.cz
epodatelna@benesov-city.cz
<br>
<br> TAJEMNICE
<br> V návaznosti na usnesení vlády č.1108 ze dne 30.října 2020,kterým vláda prodloužila pro území České republiky
<br> z důvodu ohrožení zdraví v souvislosti s prokázáním výskytu koronaviru (označovaným jako SARS CoV-2) na území
<br> České republiky nouzový stav vyhlášený usnesením č.957 ze dne 30.září 2020 a na usnesení vlády č.1114 ze dne
<br> 30.října 2020,kterým vláda s účinností ode dne 4.listopadu 2020 od 06:00 hodin do dne 20.listopadu 2020
<br> do 23:59 hodin uložila orgánům veřejné moci a správním orgánům (dále jen „orgán“),aby v rámci svých pracovišť
<br> zavedly opatření spočívající v:
<br> 1.omezení práce a státní služby zejména na ty agendy,jejichž výkon musí být bezpodmínečně kontinuálně
zajišťován,a to zejména k zajištění chodu veřejné správy a služeb veřejné správy v nezbytně nutném rozsahu
a plnění úkolů vlády České republiky směřujících k dosažení cílů nouzového stavu; ostatní agendy se vykonávají
v rozsahu,který neohrozí níže uvedená opatření nutná k ochraně zdraví státních zaměstnanců,zaměstnanců
a dalších úředních osob (dále jen „zaměstnanci“) <,>
2.omezení osobního kontaktu zaměstnanců s adresáty veřejné správy (s žadateli,s jinými účastníky správních
řízení) a dalšími externími osobami (dále jen „klienti/veřejnost“) na nezbytně nutnou úroveň; omezení kontaktů
se provede zejména takto:
a) upřednostňováním písemného,elektronického či telefonického kontaktu před osobním ve všech případech <,>
kdy je to možné,avšak při současném umožnění osobního kontaktu klientům/veřejnosti v úředních hodinách
v rozsahu stanoveném tímto krizovým opatřením <,>
b) příjmem veškerých dokumentů od klientů/veřejnosti pouze prostřednictvím pracoviště podatelny,je-li
zřízeno; vždy,kdy je to možné,se upřednostní elektronická komunikace <,>
c) dochází-li ke kontaktům se zaměstnanci jiných orgánů ...

Načteno

edesky.cz/d/4245353

Meta

Nic nerozpoznáno


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Benešov      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz