Město Rakovník - Zadávací řízení – oprava fasády MŠ V Hradbách, čp. 188, Rakovník

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Rakovník.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Smlouva

S M L O U V A O D Í L O
<br> č.objednatele: OSM –    /    
č.zhotovitele:
Smluvní strany:
Objednatel :
Město Rakovník
<br> Husovo náměstí 27
<br>
Rakovník 269 18
<br>
Zastoupené JUDr.Pavlem Jenšovským,starostou
<br> Bankovní spojení: ČSOB Rakovník
<br>
Číslo účtu: 50045004/0300
<br> IČ: 00244 309
<br>
DIČ:CZ00244309
Zhotovitel :
     
<br>
     
<br>
     
<br>
     
<br>
     
<br>
     
<br>
     
uzavřely dnešního dne,měsíce a roku dle ust.§ 2586 a násl.zák.č.89/2012 Sb <.>,občanský zákoník,v platném znění,tuto:
<br> S M L O U V U O D Í L O
<br> I.Předmět smlouvy a místo plnění
<br> 1.1 <.>
Název díla:      
<br> 1.2 <.>
Místo plnění:      
<br> 1.3 <.>
Rozsah prací:      
<br> II.Lhůty a XXXX díla
X.X <.>
Zhotovitel se za podmínek v této smlouvě uvedených zavazuje dodat a objednatel se za podmínek v této smlouvě uvedených zavazuje převzít řádně dokončené dílo a zaplatit za něj níže uvedeno cenu díla.Závazek k dokončení díla se považuje za splněný dnem podpisu předávacího protokolu a veškeré dokumentace k dílu potřebné bez vad a nedodělků <.>
2.2 <.>
Čas plnění:
termín zahájení díla      
<br>
termín dokončení díla      
2.3 <.>
Cena díla:      
2.4 <.>
Výše sjednaná cena je maximální a nejvýše přípustná.Tato cena se může měnit pouze v případě,dojde-li ke změně rozsahu díla vymezeného nabídkou v rámci výběrového řízení ze strany objednatele,na což si objednatel vyhrazuje právo.V případě,že bude objednatel dodatečně požadovat větší rozsah díla (vícepráce) bude toto řešeno uzavřením dodatku k této smlouvě odsouhlaseného oběma smluvními stranami <.>
III.Fakturace a platební podmínky
3.1.Objednatel prohlašuje,že na úhradu výše uvedené ceny díla má v době podpisu této smlouvy zajištěno finanční krytí <.>
3.2.Zhotovitel je oprávněn vystavit fakturu za řádně dokončené dílo po jeho předání bez vad a nedodělků na základě oboustranně podepsaného protokolu o předání a převzetí díla.Splatnost faktury se stanovuje na 30 dnů od data doručení faktury se všemi zákonnými náležitostmi na adresu sídla objednatele <.>
IV.Smluvní sankce
4.1 <.>
V případě,že bude zhotovitel v prodlení s předáním řádně dokončeného díla,sjednávají si smluvní strany smluvní pokutu ve výši 1% z celkové ceny díla včetně DPH za každý den prodlení,kterou je zhotovitel povinen uhradit objednateli <.>
4.2 <.>
V případě prodlení objednatele s úhradou oprávněně vystavených faktur sjednávají si smluvní strany smluvní pokutu ve výši 0,5% z fakturované ceny díla včetně DPH za každý den prodlení,kterou je objednatel povinen uhradit zhotoviteli <.>
V.Odpovědnost za vady,záruka a odpovědnost za škodu
5.1 <.>
Zhotovitel poskytuje objednateli za provedené dílo záruku v délce       měsíců,která počíná běžet dnem podpisu předávacího protokolu objednatelem i zhotovitelem.Záruka se nevztahuje na vady,u nichž zhotovitel prokáže,že byly způsobeny objednatelem,třetí osobou nebo nepředvídatelnou událostí.V záruční době vyplývají nároky objednatele z obecných ustanovení občanského zákoníku.Případná reklamace musí být podána písemně do konce záruční doby.Objednatel je povinen reklamovanou vadu řádným způsobem označit,uvést,jak se projevuje.Na základě požadavku zhotovitele je objednatel povinen umožnit mu v dohodnutém termínu prohlídku reklamované vady.Zhotovitel provede odbornou prohlídku nejpozději do       kalendářních dnů po přijetí písemné reklamace objednatele.K podané reklamaci je zhotovitel povinen vyjádřit se písemně nejpozději do       kalendářních dnů ode dne přijetí reklamace.V případě oprávněné reklamace je povinen v téže době po doručení reklamace zahájit práce na odstranění vady.Vady zjištěné v záruční době se zhotovitel zavazuje odstranit nejpozději do 30 kalendářních dnů,pokud se smluvní strany nedohodnou jinak <.>
<br> 5.2.Záruční lhůty na oprávněně reklamovanou část díla se prodlužují o dobu počínající dnem uplatnění reklamace a končící dnem odstranění vady zhotovitelem,pokud tyto vady znemožňují užívání předmětu díla nebo jeho části <.>
5.3.Zhotovitel je povinen během záruční doby na svou odpovědnost a náklady:
· zjištěné vady a nedodělky odstranit,ať již vznikly provedením,dopravou,montáží nebo použitím nevhodného materiálu nebo z jiného důvodu,za který zhotovitel odpovídá <,>
<br> · jestliže zhotovitel vady v dohodnutém termínu neopraví,je objednatel oprávněn tyto práce provést sám nebo pověřit jiný subjekt.Náklady na takto odstraněné vady nese zhotovitel <.>
VI.Všeobecná ustanovení
6.1.Vlastnické právo k předmětu díla je po dobu realizace u zhotovitele a přechází spolu s rizikem škody na objednatele podpisem protokolu o předání a převzetí díla.Při předání a převzetí díla bude zhotovitelem předána veškerá dokumentace díla v českém jazyce <.>
6.2.Zhotovitel je povinen provést dílo v souladu s příslušnými ČSN,bezpečnostními,hygienickými,protipožárními a jinými souvisejícími právními předpisy,zejména zajistit vlastní dozor nad bezpečností práce a provádět jeho soustavnou kontrolu <.>
6.3.Zhotovitel odpovídá za škody vzniklé při realizaci díla nebo v ...

Krycí list

Krycí list nabídky
<br> (příloha č.1)
<br> na veřejnou zakázku na:
<br> …………………………………….<.>
zadávanou dle § 18 odst.5 a § 12 ost.3 zákona č.137/2006 Sb <.>,o veřejných zakázkách – zakázka malého rozsahu
<br> Údaje o uchazeči
Obchodní firma nebo název
<br> (jedná-li se o právnickou osobu)
<br> Obchodní firma nebo jméno a příjmení
<br> (jedná-li se o fyzickou osobu)
<br>
Sídlo
<br> (jedná-li se o právnickou osobu)
<br> Místo podnikání popř.místo trvalého pobytu
<br> (jedná-li se o fyzickou osobu)
<br>
Právní forma
<br>

<br>
DIČ
<br>
Telefon
<br>
Fax
<br>
E-mail
<br>
Kontaktní osoba pro
<br> jednání ve věci nabídky
<br>
<br> Cenová nabídka
Nabídková cena díla bez DPH
<br> Kč
<br> DPH
<br> Kč
<br> Celková cena včetně DPH
<br> Kč
<br>
Termínová nabídka
Lhůta zpracování zakázky
<br>
<br>
Zahájení prací (přesné datum)
<br>
Ukončení prací (přesné datum)
<br>
<br> V ………………….<.> dne ……………
<br> ……………………………… <.>
<br> jméno a podpis
<br> oprávněného zástupce uchazeče

Zadávací řízení – oprava fasády MŠ V Hradbách, čp. 188, Rakovník

TEXT VÝZVY K PODÁNÍ NABÍDKY
<br>
<br> Ve smyslu 5 12 odst.3 zákona č.137/2006 Sb <.>,o veřejných zakázkách (dále jen
„zákon“)
<br>
<br> Název veřejné zakázky Zadávací řízení — oprava fasády MŠ V Hradbách <,>
čp.188,Rakovník
<br>
<br>
<br> Identifikační údaje zadavatele
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Obchodní firma nebo název: Město Rakovník
<br> IČ: 00244309
<br> DIČ: CZ00244309
<br> Adresa sídla: Husovo náměstí 27ll,269 18 Rakovník
JUDr.XXXXX XXXXXXXXX,starosta
<br> Odpovědná osoba: XXXXX XXXXXXX
<br> Telefon,XXXXXXXXX,XXXXXXXXX
<br> E—mail: klavicka©murako.cz
<br>
<br> Všeobecně k výzvě:
Každý zuchazečů může podat pouze jednu nabídku.Dodavatel,který podá nabídku
vzadávacím řízení,nesmí být současně subdodavatelem,jehož prostřednictvím jiný
dodavatel v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci <.>
Nabídka nesmí přesáhnout finanční limity dané zákonem č.137/2006 Sb <.>,o veřejných
zakázkách (dále jen „zákon“) pro zakázku malého rozsahu,popř.příslušným nařízením vlády
České republiky pro dané období <.>
<br> 1.Informace o druhu a předmětu veřejné zakázky (VZ) a jeho technická
specifikace
<br> Předmětem plnění zadání je oprava fasády MŠ V Hradbách,čp.188,Rakovník <.>
Cenově nabídky budou zpracovány dle výkazu výměr,který je k dispozici prostřednictvím
kontaktní osoby.Veškeré práce budou provedeny na základě stanoviska památkové péče
Č.j.MURN26183/2016 <.>
<br> Cenové nabídky budou zpracovány ve dvou variantách:
<br> Varianta l.oprava jižní a západní strany s dokončením v roce 2016
<br> Varianta ll.oprava všech čtyř stran fasády,kdy vroce 2016 budou provedeny práce
odsouhlasené zadavatelem.V roce 2017 bude provedena finální oprava fasády <.>
<br> Osobní prohlídka nutná.Kontaktní osoba je p.K.Lavička,odbor správy majetku MěÚ
Rakovník tel.313259151,mob.724046923 <.>
<br> 2.Lhůta pro podání nabídek
<br> 2.1 Počátek běhu lhůty pro podání nabídek: 20.5.2016
22 Konec běhu lhůty pro podání nabídek: 3.6.2016
Datum: 3.6.2016 Hodina: 12:00
<br> 3.Místo promodání nabídek a jiné upřesňující údaje pro podání nabídky
<br> Nabídky budou doručeny v uzavřených obálkách označených názvem veřejné zakázky
a adresou uchazeče.__
Obálka bude označena: Veřejná zakázka — OSM -— opravy fasády MS V Hradbách
<br> Č.j.OSM01/27041/2016/La
<br>
<br> Nabídky budou podány: poštou nebo v podatelně Městského úřadu v Rakovníku,Husovo
<br> náměstí 271l,269 18 Rakovník <.>
<br> Doba v níž je možné podat nabídky v podatelně MěÚ:
<br> PO 08,00 - 17,00 hod <.>
<br> Út 08,00 - 15,00 hod <.>
<br> St 08,00 - 17,00 hod <.>
<br> Čt 08,00 - 15,00 hod <.>
<br> Pá 08,00- 12,00 hod <.>
<br> V případě,že bude nabídka v přepravní obálce,bude tato označena „PŘEPRAVNÍ
<br> OBÁLKA“ tak,aby ůdaje podatelny byly vyznačeny až na obálce obsahující nabídku <.>
Zadavatel nepřijímá nabídky podané formou elektronického podání <.>
<br> 4.Požadavky na splnění kvalifikace
<br> 4.1 Vymezení požadavků zadavatele na prokázání splnění základních a profesních
kvalifikačních předpokladů:
<br> Profesní kvalifikační předpoklady prokáže dodavatel,který předloží
a) výpis z obchodního rejstříku,pokud je v něm zapsán,či výpis zjiné obdobné
evidence,pokud je v ní zapsán.Dodavatel není oprávněn tento kvalifikační
předpoklad prokázat prostřednictvím subdodavatelé <.>
doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu
veřejné zakázky,zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění,licencí MK
CR na štukatérské práce <.>
a) (živnostenský list nebo výpis ze živnostenského rejstříku) <.>
Doklady budou předloženy v prosté kopii.Výpis z obchodního rejstříku
nesmí být k poslednímu dní,ke kterému má být prokázáno splnění
kvalifikace,starší 90 kalendářních dnů <.>
Tyto doklady k prokázání kvalifikačních předpokladů lze doložit též:
<br> — výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů,ne starším 3 měsíce nebo (základní
kvalifikační předpoklady)
<br> — platným certifikátem vydaným v rámci certifikovaných dodavatelů.Platnost certifikátu
je 1 XXX XXX dne jeho vydání (ekonomické a technické kvalifikační předpoklady —
pokud jsou požadovány)
<br> Dodavatel,který podal nabídku vzadávacím řízení,nesmí být současně subdodavatelem <,>
jehož prostřednictvím jiný dodavatel v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci <.>
<br> 5.Zpracování cenového návrhu a varianty řešení
<br> Cenový návrh zpracujte v jednom řešení.Další variantní řešení zadavatel
vylučuje <.>
Doložte položkový rozpočet <.>
Cenový návrh bude předložen v členění:
— nabídková XXXX XXX DPH
— DPH
— nabídková cena včetně DPH
6.Soutěžní lhůta
<br> Soutěžní lhůta počíná dnem zveřejnění,které bude trvat do 3.6.2016,přičemž za
den zveřejnění se považuje den zveřejnění zadání na úřední desku <.>
<br> 7.Doba a místo plnění
Varianta [ <.>
<br> Předpokládaná doba zahájení prací je 1.7.2016
Č.j.OSM01/27041/2016/La 2
<br> Varianta ll <.>
<br> Předpokládaná doba dokončení prací je 20.12.2016
<br> Předpokládaná doba zahájení prací je 1.7.2016
Předpokládaná doba dokončení prací j...

Načteno

edesky.cz/d/412539

Meta

Veřejná zakázka   Veřejná zakázka  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Rakovník      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz