Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Jablonec nad Nisou.
834“
<br> Sá?
<br>
<br> um nam: LLM xm MDM muj:
HU WU RU m nm mm M
<br>
<br> adam
<br>
<br>
<br> mmmmm—uuunq
<.> mrmqm-Mn
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> (.“';-'r-
<br> N UÚOUDP' lng—„rw- i-ljl' EWH- Á.<.>
Gr.»—
<br> 3339? D Í'Í' \Ě'JŠJ J'Cií ) špunt—T;
<br> G_Iůglúd ":*-ŠÉŠITŠHIJ-Ížj 354555! A “
<br>.; ÚÚĚITÚÍííWQ—Q—wm
<br>
<br> fíř -.<.> ______ ů
<br> )% J-JLéýďl-Tdbži ?"?
<br> „p Cili“ :i'gJ'íllnpc
_“— m -—-gya
<br>
<br> '.IĚ.M “,i-413 __.<.>._
p,5-3
al.-'
<br> i
\ <.>
<.>
<br> „fix
<br>.ep
ÉUEIZGLUO 150W tym-
!
I
|'
|
|
i
<br> _l/
<br> _!
<br>
<br> Tento dokument íe součástí svatému TP online.Bv! vytvořen v eíektronícké podobě íako íedíný autentický dokument <.>
<br>
<br>
<br>
<br> |— " ' <.>
Schema Bí2
Standardní pracovní místo na
pozemní komunikaci s malým
dapravním zatížením.Zůžení
vozovky na jeden jízdní pruh <.>
<br> og eno-
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> *_*—JF
HW
;:--r>< 2)
L'ů'
E
to
“:
Hal—b' \!
E - u
E 3.3 &
Šas.-aa % 9% 04b
'D— F O
22
cca 50
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> příčná uzávěra zábranou
minimálně3výstražnásvětfatypu1
<br> podélná uzávěra obou-strannýmí
směrovacímideskami
odstup max.10m
<br> podélná uzávěra zábradlím na
straněchodníku/stezkyprOcyinsty
<br> příčná uzávěra zábranou
minimálně3výstražnásvětlatypu1
<br> 1) může být ve výjimečných
případech menší (víz kap <.>
6 1.2 )
<br> 2) užití dopravních značek a
dopravních zařízení vpřípadě
souběžných parkovacích
pruhů,chod- níků a/nebo
stezek pro cyklisty podle
schémat 3/1 6 až 8/20
<br> vzdáíenosti v metrech
<br>
<br>
<br>.<.>,<.>
v.<.>.<,>
<br> TP GES/2101513 31 7 :) UL qo bud !? : '3 Lagowd
<br> qgooo/WŠ M „g.—“75,3% mcr—n I ze?/Časem
<br>
<br> 63
<br> __.<.>.<.> ;.__;_ _ _ <.>
-——-m-__.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>
<br>
<br>
<br>
<br> -:\-2 “'Rd-u zam—>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> - <.>
Načteno
Meta
Veřejná vyhláška