Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.
l1||l|||||I|llllllllllll|||IllllllllIlllllllllllllllll
<br> HHHPPÉFGZJGK
<br> Stejnopis ě.„\
<br>
<br> Smlouva o dílo
<br> ě.sml.objednatele: ě.sml.zhotovitele:
<br> DILÍ54/12/010348/2016 3725/1f2016
<br> Interní číslo: OCP/MZ/018! 16
Evidenční číslo eTenderu: 185802
<br> uzavřená podle % 2586 a násl.zákona č.8912012 Sb.<.>,občanský zákoník a podle příslušných ustanovení
(zejm.% 82) zákona č.137/2006 Sb <.>,o veřejných zakázkách,ve znění pozdějších předpisů (dále jen
„smlouva“) <,>
kterou níže uvedeného dne,měsíce a roku uzavřely smluvní strany:
<br> 1.Hlavní město Praha,se sídlem Mariánské nám.2,110 OlPraha l
zastoupené: RNDr.Štěpánem Kyjovským,ředitelem odboru ochrany prostředí MHMP
IČ: 00064581
DIČ: C200064581
Bankovní spoj ení: PPF banka a.s <.>,Evropská 2690/17,160 41 Praha 6
číslo účtu: 27-5 15799816000
(dále jen „ objednatel “)
<br> 21
<br> 2.D PLUS » PROJEKTOVÁ A INŽENÝRSKÁ a.s.se sídlem Sokolovská 16/456,186 00 Praha &
zastoupená: lng.Karlem J anochem,předsedou představenstva '
<br> IČ: 26760312
<br> DIČ: cz 26760312
<br> Bankovní spoj ení: ČSOB a.s <.>,Praha 1
<br> číslo účtu: 581094323/0300
(dále jen „zhotovitelů
I.Veřejná zakázka
<br> Tato smlouva je uzavřena na základě výsledků výběrového řízení na veřejnou zakázku malého rozsahu
„Úpravy koryta vodního toku Botič v ř.km 7,2-12,l“,zahájeného dne 20.4.2016 odesláním výzvy k podání
nabídky na veřejnou zakázku malého rozsahu v souladu se zákonem č.137/2006 Sb <.>,o veřejných zakázkách,ve
znění pozdějších předpisů (dálejen „zákon“) a nabídkou uchazeče ze dne 2.5.2016 <.>
<br> II.Předmět smloug
Zhotovitel pro objednatele zpracuje projektovou dokumentaci: „Úpravy koryta vodního toku Botič v ř.km
7,2-12,1“ (dále jen „dílo“) <.>
Smluvní strany jsou vázány rovněž zadávacími podmínkami veřejné zakázky „Úpravy koryta vodního toku
Botič v ř.km 7,2-12,1“ vyhlášenými dne 20.4.2016 podle zákona a nabídkou zhotovitele podanou na tuto
veřejnou zakázku <.>
<br>
<br>
<br> 111- “.mn—emilů!
<br> Dílo je vymezeno:
<br> a) podrobným popisem předmětu plnění a podklady předanými objednatelem ke sho <.>
uvedené veřejné zakázce (viz příloha 2 Výzvy — Zadávací dokumentace)
<br> b) nabídkou zhotovitele ze dne 2.5.2016 předloženou ve výběrovém řízení na uvedenou veřejnou
zakázku <.>
<br> Dílo bude provedeno v souladu s podmínkami zadání veřejné zakázky a zadávací dokumentaci,přijatou
<br> nabídkou zhotovitele,podklady předanými objednatelem,požadovanými výstupy platnými v době podpisu
smlouvy <.>
<br> IV.Doba a místo plnění
<br>
<br> Termín ukončení plnění díla:
Zhotovitel dokončí dílo a předá objednateli do 31.10.2016 <.>
<br> Místo plnění: území hl.m.Prahy
<br> V.Cenové uiednání a platební podmínky
<br> Objednatel zaplatí zhotoviteli dohodnutou cenu díla,stanovenou v souladu s nabídkou zhotovitele,která je
jako její nedílná součást přílohou této smlouvy.Celková cena ve vyjádření bez DPI—1 je nejvýše přípustná a
nepřekročitelná; je koncipována jako maximální,tzn <.>,že může být i nižší,v závislosti na objemu služeb
skutečně poskytnutých.Celková cena obsahuje všechny náklady potřebné ke splnění veřejné zakázky <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Cena díla:
Cena celkem bez DPH 470 000,- Kč
Cena celkem bez DPH slovy: čtyřistasedmdesáttisíc korun českých
DPH ve výši 21 % 98 700; Kč
Cena celkem vč.DPH 568 700; Kč
<br>
<br>
<br>
<br> Dílčí faktury i konečná faktura budou vyhotoveny ve třech vyhotoveních a doručeny objednateli na adresu
nejpozději do 15 dnů od dokončení zakázky,popř.do 15 dnů od dokončení každého dílčího plnění:
<br> Hlavní město Praha <,>
<br> Odbor ochrany prostředí MHlVIP
Mariánské nám.2
<br> 110 01 Praha 1
<br> Bude—li dílo předáno a převzato s případnými vadami a nedodělky,počne běžet lhůta splatnosti konečné
faktury dnem podepsání zápisu o odstranění vad a nedodělků <.>
<br> Faktura ve smyslu © 29 zákona č.235/2004 Sb <.>,o XXXX z přidané hodnoty,ve znění pozdějších předpisů
(dále jen „zákon o DPH“) <.>
<br> Dále musí obsahovat:
<br> - číslo smlouvy,razítko a podpis oprávněné osoby zhotovitele,stvrzující oprávněnost a formální a věcnou
správnost faktury,-
- údaj o zápisu v obchodním rejstříku nebo v živnostenském rejstříku nebo v registru občanských sdružení
11 MV ČR,včetně spisové značky <,>
<br> - číslo účtu,na který bude poskytnuta úplata,toto číslo bude v souladu se zveřejněným číslem účtu
správcem daně pro účely DPH dle & 98 písm.(1) zákona o DPH <.>
<br>,<.> V případě,že faktura nebude obsahovat náležitosti uvedené v této smlouvě,je objednatel oprávněn vrátit
fakturu zhotoviteli k doplnění.V takovém případě se přeruší plynutí lhůty splatností a nová lhůta splatnosti
začne plynout od data doručení opravené faktury objednateli <.>
<br> 6.Cenu veřejné zakázky je možno v průběhu plnění této veřejné zakázky změnit pouze v případě,že dojde ke
změnám daňových právních předpisů,které budou mít prokazatelný vliv na výši nabídkové (fakturované)
ceny,a to zejména v případě změny sazby daně z přidané hodnoty.Změna ceny za provedení díla bude pro
tento případ...
Načteno
Meta
Veřejná zakázka