Město Olomouc - Oznámení o vyhlášení výběrového řízení č. 2016/31 sociální pracovník/pracovnice, odbor soc. věcí

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Olomouc.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Cestne_prohlaseni_k_RT.doc.lnk.doc

ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ
<br> Čestně prohlašuji,že jsem bezúhonný(á) a není proti mé osobě vedeno trestní
řízení <.>
Zavazuji se tímto,že v případě,že budu vybrán(a) z výběrového řízení a bude
se mnou zahájeno jednání v rámci předsmluvních pracovněprávních vztahů <,>
doložím před vznikem pracovního poměru výpis z evidence Rejstříku trestů <.>
V případě nedoložení výpisu z evidence Rejstříku trestů beru na vědomí <,>
že se mnou nebude možné uzavřít pracovní poměr <.>
Jsem rovněž srozuměn(a) s tím,že v případě,že se výpisem z evidence Rejstříku
trestů prokáže toto čestné prohlášení za nepravdivé,budu nést všechny právní
důsledky z toho vyplývající <.>
<br> V Olomouci dne ………………… <.>
<br> …………………………….<.>
podpis uchazeče
<br> Poznámka: Toto čestné prohlášení je určeno pouze těm uchazečům,kteří v době podání
přihlášky do výběrového řízení mají výpis z evidence Rejstříku trestů starší 3 měsíců
nebo nemají výpis žádný <.>

Profesni_zivotopis.doc

PROFESNÍ ŽIVOTOPIS
pro
STATUTÁRNÍ MĚSTO OLOMOUC
Horní náměstí 583
779 11 Olomouc
<br> Příjmení,jméno,titul: …………………………………………… nar.: ……………………
Rozveďte svoje pracovní aktivity (volnou formou):
<br> 1
<br> Proč jste odešel (odcházíte) z posledního zaměstnání?
<br> Proč se zajímáte o práci u statutárního města Olomouce?
<br> O jakou pracovní činnost máte u nás zájem?
<br> Co považujete za své přednosti a silné stránky?
<br> Práce u nás je náročná na jednání s lidmi,včetně zvládnutí konfliktních situací.Máte
zkušenosti z této oblasti? Zúčastnil jste se kurzů asertivity,komunikace apod?
<br> U statutárního města Olomouce mají zaměstnanci povinnost dále se vzdělávat <.>
Jste ochoten osvojit si nové dovednosti,znalosti a zdokonalovat se?
<br> Pro výkon některých činností je nutné vykonat zkoušku zvláštní odborné způsobilosti <.>
Jste ochoten ji vykonat?
<br> Statutární město Olomouc má úřední dny pondělí až čtvrtek (v pondělí a ve středu jsou úřední
hodiny do 17:00 hod.a navíc jsou ve středu na přepážkových a obslužných pracovištích
prodloužené úřední hodiny do 19:00 hod.).Bude Vám taková pracovní doba vyhovovat?
<br> V ………………………….dne ……………………
………………………………………
podpis
2

Osobni_dotaznik.doc

OSOBNÍ
<br> D O TAZ N Í K
<br> příjmení,jméno,titul
<br> fotografie
(i okopírovaná)
není nutná
<br> rodné příjmení (a další)
<br> Průběh dosavadního zaměstnání
druh práce
od
do
zaměstnavatel
(celé datum)
(celé datum)
datum narození ……………………………….(funkce)
místo narození ………………………….……
státní příslušnost …………………………….<.>
<br> pobíráte důchod?
………………………………………… <.>
Je proti Vám vedeno soudní trestní řízení?
<br> ano - ne
<br> jaký?
<br> ano - ne
<br> Máte zákaz činnosti? ano - ne
<br> Trvalý pobyt (dle obč.průkazu),PSČ
telefon:
Další kontaktní adresa,PSČ
telefon:
Můj zdravotní stav:
Jsem osoba se zdravotním postižením : - invalidní ve třetím stupni
- invalidní vJazykové
prvním nebo
druhém stupni
znalosti
zdravotně
znevýhodněná
jazyk
stupeň znalosti
druh zkoušky
jazyk
<br> x ne
stupeň ano
znalosti
<br> Vzdělání (i započaté nebo nedokončené)
název školy <,>
počet
obor,studijní program
tříd
základní
<br> od
<br> ano x ne
ano x ne
<br> do
<br> druh zkoušky
ukončené
ano - ne
<br> Moji příbuzní zaměstnaní u statutárního města Olomouc
<br> střední odborné
úplné střední
Další odborné znalosti a dovednosti
úplné střední odborné
(řidičský průkaz,kurzy,školení,stáže,státní zkoušky,zkouška zvláštní odborné způsobilosti,práce s počítačem,atd.)
<br> vyšší odborné
vysokoškolské
„Prohlašuji,že jsem nic nezamlčel/a a všechny mnou uvedené údaje jsou pravdivé.“
a další
<br>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> <.>
datum
<br>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>
podpis

Prihlaska_do_VR.doc

Statutární město Olomouc
oddělení personální a právní
Horní náměstí 583
779 11 OLOMOUC
<br> PŘIHLÁŠKA DO VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ č.… /…
<br> na místo/funkci:příjmení,jméno,titul:datum narození:trvalý pobyt:adresa pro
doručování:místo narození:státní příslušnost:číslo občanského průkazu:telefon:
<br>  u cizího státního občana číslo dokladu o povolení k pobytu
<br> V
<br> dne
<br> podpis uchazeče
<br> K přihlášce je nutno přiložit:
a) strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech
a dovednostech týkajících se správních činností (osobní dotazník) <,>
b) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný
doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát
nevydává,doloží se bezúhonnost čestným prohlášením <,>
c) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání <,>
d) negativní lustrační osvědčení – pouze u tajemníka a jmenovaných vedoucích úředníků <,>
e) čestné prohlášení o splnění požadavků na druh a délku praxe – pouze u tajemníka <.>

VR_c._2016-31_socialni_pracovnik-pracovnice.pdf

na funkci:
<br> druh práce:
místo výkonu:
platová třída:
<br> pracovní poměr:
<br> l <.>
<br>
<br> V Olomouci dne 29.dubna 2016
<br> r STąTUTÁRNÍrlč/IĚSITOIOIJOMOUC V' I
OZNAMENI o VYHLASENI VYBEROVEHO RIZENI
<br> Tajemník Magistrátu města Olomouce
v souladu s § 7 odst.3 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o
změně některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů
<br> vyhlašuje výběrové řízení č.2016/31
<br> sociální pracovník/pracovnice - výkon činnosti kurátora/kurátorky
<br> pro mládež na oddělení sociální prevence zařazený/ná v odboru
<br> sociálních věcí
výkon sociálních činností statutárního města Olomouce zařazených v odboru
<br> sociálních věcí Magistrátu města Olomouce
<br> Magistrát města Olomouce
10.(dle nařízení vlády CR č.5642006 Sb.)
na dobu určitou - zástup po dobu mateřské dovolené,řádné dovolené
<br> a rodičovské dovolené
<br> Zákonné předpoklady:
<br> - státní občanství ČR; u fyzické osoby,která je cizím státním občanem,trvalý pobyt
<br> v České republice <,>
- dosažení věku 18 let <,>
<br> - plná svéprávnost (respektive způsobilost k právním úkonům) <,>
<br> - bezúhonnost <,>
- odborná způsobilost <,>
- znalost jednacího jazyka <.>
<br>.Požadavky a předpoklady:
<br> dosažené vzdělání,obor
<br> - dle § l 10 zákona č.108/2006 Sb.o sociálních službách
<br> a) vyšší odborné vzdělání získané absolvováním
vzdělávacího programu akreditovaného podle zvláštního
právního předpisu,v oborech vzdělání zaměřených
na sociální práci a sociální pedagogiku,sociální
pedagogiku,sociální a humanitární práci,sociální práci <,>
sociálně právní činnost,charitní a sociální činnost <.>
<br> b) vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském <,>
magisterském nebo doktorském studijním programu
zaměřeném na sociální práci,sociální politiku,sociální
pedagogiku,sociální péči,sociální patologii,právo nebo
speciální pedagogiku,akreditovaném podle zvláštního
právního předpisu <.>
<br> c) absolvování akreditovaných vzdělávacích kurzů
voblastech uvedených v pismenech a) a b) v celkovém
rozsahu nejméně 200 hodin a praxe při výkonu povolání
sociálního pracovníka v trvání nejméně 5 let,za podmínky
ukončeného vysokoškolského vzdělání v oblasti studia <,>
která neni uvedena v písmenu b)
<br> praxe:
<br> znalosti a dovednosti:
<br> 3.Nabízíme:
<br> - praxe ve veřejné správě výhodou <,>
<br> - zkouška zvláštní odborné způsobilosti výhodou <,>
<br> - znalost aktuálních předpisů ze sociálně - právní oblasti <,>
<br> - dovednost a zkušenost práce s klientem (včetně vedení
spisové dokumentace) <,>
<br> - schOpnost samostatné práce a týmové spolupráce <,>
<br> - dobré komunikační schopnosti <,>
<br> ~ dobrá znalost práce na PC (Word,Excel) <,>
<br> - řidičský průkaz skupiny B <,>
<br> - ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům <.>
<br> - zajímavou a smysluplnou práci <,>
- zaškolení,podporu při dalším vzdělávání <.>
<br> 4.Přihlášku* s požadovanými doklady zašlete nejpozději do 16.května 2016 na adresu:
Magistrát města Olomouce,oddělení personální a právní,Horní náměstí č.p.583,Olomouc
779 11; telefon: 585 513 204/298/295/294 <.>
<br> Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami <.>
Později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení <.>
5.Náležitosti přihlášky jsou:
<br>
<br> jméno,přijmení a titul uchazeče,datum a místo narození,státní příslušnost a místo
trvalého pobytu <,>
<br> číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního
občana <,>
<br> datum a podpis uchazeče <.>
<br> 6.K přihlášce je nutno přiložit:
<br> 7.Vyhlašovatel si vyhrazuje právo
<br> datum vyvěšení:
datum sejmutí:
<br> strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnánich a o odborných znalostech
a dovednostech týkajících se správních činností <,>
<br> výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též
obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový
doklad domovský stát nevydává,doloží se bezúhonnost čestným prohlášením <,>
<br> ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání <,>
<br> u vzdělání vysokoškolského v oborech,které nejsou v tomto oznámení uvedeny,doklad o
splnění kvaliñkačního předpokladu dle zákona č.108/2006 Sb <.>,o sociálních službách,ve
znění pozdějších předpisů <.>
<br> 4t_ k*
<br>
<br> ăhçmăäžązem kdykoliv ZľtlSlt <.>
ť“
<br>.ăi
<br>
<br> Bc.J an XXXXX
tajemník
<br> XX.X.XXXX
17.5.2016
<br> * výběrové řízení a tiskopisy jsoukdispozici na internetové adrese: http://edeska.olomouc.eu
<br> (kategorie: Výběrová řízení na
<br> zaměstnance statutárního města Olomouce; Vyhledat)
<br> nebo na oddělení personálním a právním <.>
<br> IxJ

Načteno

edesky.cz/d/390036

Meta

Nic nerozpoznáno


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Olomouc      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz