Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.
HLAVNÍ MĚSTO P RAHA
MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA P RAHY
Odbor ochrany prostředí
<br> Profil zadavatele
<br> Váš dopis zn <.>
<br> Č.j <.>
<br> MHMP 743101/2016
Sp.zn <.>
S-MHMP1458624/2015
<br> Vyřizuje / linka
Polák / 4376
<br> Datum
<br> 28.4.2016
<br> Počet listů / příloh 4/0
<br> Věc: Dodatečná informace k zadávacím podmínkám na veřejnou zakázku „Zajištění
komplexního systému nakládání s komunálním odpadem na území hl.m.Prahy
v období 2016 - 2025“
<br> Zadavatel,Hlavní město Praha,IČO 00064581,Mariánské nám.2/2,110 01 Praha 1
(dále jen „Zadavatel“) poskytuje tímto níže uvedené dodatečné informace ve smyslu § 49
zákona č.137/2006 Sb <.>,o veřejných zakázkách (dále jen „ZVZ“) k zadávacím podmínkám
veřejné zakázky „Zajištění komplexního systému nakládání s komunálním odpadem na území
hl.m.Prahy v období 2016 - 2025“ (dále jen „Veřejná zakázka“) <.>
Dotaz č.1
Znění dotazu
(žádosti)
<br> Čl.6.1 písm.a) Smlouvy stanoví: „Pověřená osoba na vlastní náklady
zajistí,že nejpozději do tří měsíců od uzavření Smlouvy a následně
po celou dobu její účinnosti bude mít zajištěno: dostatečné množství
sběrných nádob odpovídajících objemů na sběr SKO a Využitelných
složek (nejpozději do tří měsíců od uzavření Smlouvy je povinna je
mít zajištěny minimálně v počtu dle Přílohy č.7) a jejich rozmístění
v požadovaném počtu,typu a označení pro všechny objekty,z nichž
je svážen SKO a všechna stanoviště pro sběr Využitelných složek dle
Seznamu objektů a Seznamu stanovišť předaných Městem podle čl <.>
8.1 této Smlouvy a následně aktualizovaných v souladu s touto
Smlouvou.“
Čl.6.2 Smlouvy dále stanoví: „Zadavatel písemným pokynem určí
okamžik zahájení plnění služeb podle této Smlouvy spočívajících ve
vlastním zajištění Systému nakládání s odpady (tedy vlastní realizaci
činností dle článku 3 této Smlouvy) s tím,že tímto dnem musí být
nejpozději první den druhého měsíce následujícího po měsíci,ve
kterém Pověřená osoba prokáže Zadavateli splnění všech požadavků
<br> dle čl.6.1 Smlouvy; zadavatel však může určit i dřívější datum
následující po splnění všech požadavků dle čl.6.1 Smlouvy.“
Uchazeč tímto klade následující dotazy:
1) Zda sběrné nádoby musí být rozmístěny na místech určených
příslušnými seznamy již ve lhůtě 3 měsíců dle čl.6.1 Smlouvy,a tedy
zda se uchazeč dopustí porušení Smlouvy,respektive zda neprokáže
připravenost k plnění veřejné zakázky,pakliže v uvedené lhůtě bude
mít nádoby pouze k dispozici například ve skladech a k jejich
rozmístění dojde až později?
2) Zda k rozmístění sběrných nádob může dojít ve lhůtě dle čl.6.2
Smlouvy,tedy v rozmezí od okamžiku prokázání připravenosti
k plnění veřejné zakázky do okamžiku výzvy zadavatele k začátku
s plněním veřejné zakázky <.>
V návaznosti na dotaz č.2 uveřejněný v rámci dodatečných informací
ze dne 08.04.2016 a dotaz č.16 uveřejněný v rámci dodatečných
informací ze dne 07.04.2016,ve kterých zadavatel prohlásil,že
disponuje mechanismy k zajištění součinnosti při výměně sběrných
nádob a součinnost stávajícího poskytovatele služeb je tak připraven
zajistit,se uchazeč dále ptá:
3) Zda si uchazeč vykládá správně odpovědi na obě výše uvedené
otázky v XXX směru,že pakliže se bude pověřená osoba nacházet
v prodlení s rozmístěním nádob z důvodů absence součinnosti na
straně stávajícího poskytovatele služeb,jehož součinnost má zajistit
sám zadavatel,tak nebudou ze strany zadavatele uplatňovány vůči
pověřené osobě jakékoliv sankce plynoucí ze Smlouvy.Například se
může jednat o situaci,kdy pověřené osobě nebude umožněno umístit
na příslušná stanoviště sběrné nádoby z toho důvodu,že se na nich
budou stále ještě nacházet sběrné nádoby stávajícího poskytovatele
služeb <.>
<br> Odpověď
(dodatečná
informace)
<br> Uchazeč pak za účelem vyloučení jakýchkoliv pochybností navrhuje
v tomto duchu upravit i znění Smlouvy a to sice tak,že pověřená
osoba nebude nést odpovědnost za to,že řádně nerozmístila sběrné
nádoby,v případě,že se tak stalo z důvodu absence součinnosti
stávajícího poskytovatele služeb (tj.z důvodu objektivní překážky na
straně zadavatele) <.>
Opětovně opakujeme,že v souladu s čl.6.1 smlouvy bude vítěznému
uchazeči poskytnuta od podpisu smlouvy lhůta 3 měsíců k prokázání
dispozice sběrnými prostředky a svozovou technikou,včetně
zajištění rozmístění sběrných nádob v souladu s požadavky
zadavatele.Smlouva tedy neumožňuje jiný výklad,než že nejpozději
do tří měsíců od uzavření Smlouvy bude mít zajištěno rozmístění
sběrných nádob <.>
<br> Jak již Zadavatel uvedl v dřívějších dodatečných informacích <,>
zajištění splnění povinností dle článku 6.1 smlouvy je odpovědností
dodavatele.Smlouva neupravuje možnost liberace Pověřené osoby ze
splnění této povinnosti <.>
Nicméně je v zájmu Zadavatele,aby nedocházelo k excesům,kdy
řádnému zahájení plnění novým poskytovatelem bude bránit
poskytovatel stávající,a proto bude využívat ustanovení stávajících
smluv k tomu,aby součinnost současných poskytovatelů zajistil.To
bude zahrnovat i výslovnou instrukci adresovanou stávajícím
provozovatelům směřujíc...
Načteno
Meta
Veřejná zakázka
| Další dokumenty od Mag.hl.m. Praha | ||
|---|---|---|
| 10. 11. 2025 | ZÁMĚR - Portus Praha z.ú. - zábor BENEFIČNÍ AKCE CIHLA 2026 | |
| 10. 11. 2025 | krátkodobý pronájem části pozemku parc.č. 2845/1 v k.ú. Strašnice | |
| 10. 11. 2025 | záměr výpůjčky pozemku parc. č. 2416/3 k. ú. Holešovice | |
| 10. 11. 2025 | Pronájem prostor sloužících podnikání - kanceláře včetně zázemí (2. patro) Bystřická 1709/9, Praha 4 | |
| 10. 11. 2025 | Uzavření dodatku č. 3 k nájemní smlouvě - kancelář a parkování Václavské nám. 824/29, Praha 1 | |
| ...a další | ||