Město Rakovník - Výběrové řízení referent právní agenda

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Rakovník.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Výběrové řízení referent právní agenda

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
MĚSTO RAKOVNÍK
Městský úřad Rakovník – tajemník MěÚ
vyhlašuje v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb.o úřednících územních samosprávných celků
a o změně některých zákonů,v platném znění <,>
výběrové řízení na obsazení pracovního místa
referent – právní agenda v kanceláři tajemníka úřadu
místo výkonu práce – Rakovník
pracovní poměr na dobu neurčitou,týdenní pracovní doba 40 hod.týdně
Pracovní náplň:
Zejména dílčí právní činnosti v oblasti přenesené a samostatné působnosti města spočívající zejména
v poskytování konzultací,stanovisek a sdělení,vyřizování stížností,dohled nad zákonností postupů MěÚ v
oblasti výkonu přenesené působnosti,podíl na tvorbě dokumentů města v samostatné působnosti,podíl na
tvorbě vnitřních předpisů a právních předpisů obce,příprava podkladů pro soudní či jiná řízení <.>
Platové podmínky:
• dle vládního nařízení č.564/2006 Sb <.>,o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách
a správě (Tř.11)
Předpoklady:
• státní občanství ČR,popř.cizí státní občan s trvalým pobytem;
• minimální věk 18 let;
• plná způsobilost k právním úkonům;
• bezúhonnost;
• ovládání českého jazyka <.>
Požadavky:
• vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu v oboru zaměřeném na
právní činnosti (zejména VŠ obory: právo,právo a právní věda,právo ve veřejné správě,finance a
právo,právní specializace,právo a podnikání,bezpečnostně právní studia apod.);
• schopnost samostatného rozhodování;
• znalost obecně závazných právních předpisů (zejména zákona o obcích,správního řádu,občanského
soudního řádu,občanského zákoníku,zákoníku práce,zákona o úřednících územních samosprávných
celků);
• znalost práce na PC;
• flexibilita a spolehlivost;
Náležitosti přihlášky:
1.Jméno,příjmení a titul zájemce
2.Datum a místo narození
3.Státní příslušnost
4.Místo trvalého pobytu
5.Číslo OP nebo číslo dokladu o povolení pobytu (v případě cizího státního příslušníka)
6.Datum a podpis
K písemné přihlášce přiložte životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a o odborných
znalostech a dovednostech,výpis z evidence rejstříku trestů (ne starší než 3 měsíce – originál nebo úředně
ověřená kopie),úředně ověřenou kopii dokladu o dosaženém vzdělání <.>
Veškeré náležitosti přihlášky a doložení příloh jsou podmínkou pro zařazení do výběrového řízení <,>
které proběhne po uplynutí termínu k podání přihlášek <.>
Předpokládaný termín nástupu do zaměstnání je červen 2016 <.>
Písemné přihlášky zasílejte v termínu do 16.5.2016 12,00 hod.na adresu:
Město Rakovník,Husovo nám.27,269 18 Rakovník
popř.je možno přihlášku podat osobně do podatelny MěÚ na výše uvedené adrese <,>
obálku s přihláškou označte heslem „VŘ – referent – právní agenda” <.>
Na přihlášky v obálkách doručených po uvedeném termínu nebude brán zřetel.Dříve podané žádosti
o zaměstnání nejsou považovány za přihlášky dle této výzvy a nebude na ně brán zřetel <.>
Nevyžádané doklady s osobními údaji budou po ukončení výběrového řízení skartovány <.>
Kontakt: Ing.XXXXXX XXXXXXXXXX,telefon: XXX XXX XXX,e-mail: rkamenikova@murako.cz
Vyhrazuje se právo výběrové řízení zrušit <.>
Vyvěšeno: dne 28.4.2016 (včetně zveřejnění na www.mesto-rakovnik.cz,úřední deska)
<br> Sejmuto: dne

Načteno

edesky.cz/d/389222

Meta

Nic nerozpoznáno


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Rakovník      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz