Město Jablonec nad Nisou - Ozn. veřejnou vyhl.-OOP - stanovení přechodné úpravy provozu - silnice III/2876 u křiž. s MK ppč. 259 k.ú. i obec Rádlo

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Jablonec nad Nisou.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Rádlo EMSL s r o

___________ _._._____._,<.> _„.„.<.>.J „_,_._.__.<.> __._._.<.>._.<.>.<.> _.<.>.<.>.<.> -.<.>._.<.>.<.>
'.v
<br> r <.>
<br> | _/"' r /l I J f
I __./ u 19' <.>
<br> mi:).9M /
<br> 4.Hut
<br> 24.! är/CLŠÁ a k /f _ i I l z
<.> :_ ' anm'sw,<.> m k.<.> I a“,_.a _l „h A U
<br> \ 0- ř í i i- C3 _ Jef'J "u r f) ch c*
<br> :tm/r
\- ' x ?új/F'
<br>
<br>
<br> -dř'
<br>
<br>
<br> -.x x g' I.<.> f; L1? L' :r 1d ca::
fi- mm *a _ \ q; f <.>
- 1 --w.<.> <,>
<.> 'ł_ 1.“.- xx \ W.<.> Na a _.c
_ "" - E '- Stcäwuiuí VFL.:}1'1J VIL'HZŠILEHI IJWYFYA
' Ů Stóa-c,ä__.llci hfžlůí'łuvg '31me
'.J -.\„ <.>
_ mawaw \'ik-.\ I
<br> (/5,"'.-,ł1 I|l u ť x: Q
<br> 1%/ = x.--
<br> [z Stem-'Umi mnmkpvmw *ké-ir“ <.>
<br>
<br>
<br> '_' _' 2:11 '_".<.>.xbc'quluí »ra-.::lvu '_-r' :tímu (41h.-
SĚGVŮJÍCÍ soukromn pJ-jngki;
SEE/'1
<br> Navi' a- c).:pa;~\;uv0(:i „kr-m
<br> Nuvi: prumullxrwc'x mix-*ir*
<br>
<br> - - - -w- - - MW.; nvm :mm-?Jda
II
<br> raw-'ga ätaua Íjcí 'sw F.<.>
cervene:novy sfgv
<br> :drnmm x-3.›"'.;H"ł“~j ÍŠEŮVH
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> 1 Pnrłrrvrwni rm; ',Mini !'H'H' l'*: II
-*'.'1{'5 Ěą'; Ě).Í
*-w-a--J I"ňrmum wui-.wursrxi Emi ['HÍVKJ
<.> Při-”ť k
<.> 'Ať-.Í
r-" [HE-um 'Ll'ůbo quhr-IQ '-hú ledll-[H M! 'nudu
*13mm nł pt: wltzrcnni všech
inh.<.> nf~.-L <.>,r:l.alu <.>
+.W” mňa-u p
<.> t*~'1 ':
<.> Ě u.” JÍI
I' 35._ HHHH-b'hd <.>
ľñfłr'ñ (713.362 l P” ”L4" "Č “mm “mi" '
I Jít !'“II :I'liVnIÍĚ-L 1"'0! r: nl' '1
ž
;-
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> 1
- <.>
<.>.<.>
'x
2
čr
Z*
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> 'ŠAIIMIMIlni
J ”k“.h" 'I ł
<br>
<br> uúhwtwqľq pra” pulnn 'mchnt uhlqůll
*král-Ill
<br> :I' 4-.<.> '-L I-'.mshv.L 11;]
r'lLdt'L'I-I
<br> !tj-mu práce print!an _.nlilorjrgm rm
' kun-mw” 'nľalhm Juľigqlłç-Iu ".Lł'nl'rą'h
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
'u' _ s'nrgpuáthią'ł"mí'F _ ' ' 'i '
tnlcrgctlcká ”Iontfžní wmmm *W'm”m ”W“
'ł SPUICČIIOSÍZ Liberec.s.r.0."*'*"“"“""* JüŘ-HÍ? ~Jť=lmůlrí<
Hluh'šínsk'l !294.4mun lihum' |Iltlu'*?\L-1mxuImł.url Jüknh mmůpä
I m” 'i Jilbšrani '1 rs.Mana.; " :La-:in \'qíbáUIY-Eä" n.Manu
HIŇVHH - thrgkt.: HEMWU:
ť.”.1 i x.<.> ł.'_ 32'“.'l _ 1 :1m u
NJifaľ-łf ) 3:! g ll'fí x !nüvi-w:
MOD ::V Hmmm:
CH !hatnnuněą3.2,<.>.ivpiitťkrä řłfäšłš.Můj:: ?JI-.in W - Purimoălt; *mw* ”VM“
;.'~í'h.'.j!Lăli: Martial'ml <.>
-,<.>._.11”.<.> 1 J „'gr'g”,_
__ „m ątazw; u? :_u.s›.<.> _.w__:_www „.'.<.> Ú'Žv43.5”.<.>.H.<.> _____._
<br>
<br>
<br> T okum 'a součá í stému TP oníígg.By! Mvgfen veíekígnfçga,godo é 'ako ' í ' autení' ' o ument <.>
<br>
<br> 01:0 - I
:ý i; l
<br> 821b
(nebo B25)
<br>
<br> 30-50
<br> 09-08 - <.>
Eizo ů
i
<br> Z'Z
EF:)
<br> ?IE
<br> Iľlr-IJ'I
<br>
<br>
<br>
<br> ”WZ " *“'É př
<br>
<br> e B21a
m 30-50
<br> *l s:
<br>.um-n -.- u.<.>.“.__.<.> _.<.> __-.<.> -.<.>.<.> _.__._.<.>.<.>.<.>.<.> --l_.<.>."FH-n.- |
<br>
<br> 0909
teze oqaul
:lize
<br>
<br>
<br> 50-?0
<br>
<br> Schéma B/5.1
<br> Standardní pracovní místo <.>
Zúžení vozovky na jeden jízdní
pruh <.>
<br>
<br> výstražné světlo typu 1
<br> nebo značka umístěna na
fiuoresoenčním žlutozelanem
podkladu,v protisměru shodně
<br> příčné uzávěra zábranou
minimálně 3 výstražné světla
<br> typu 1
<br> podélná uzávěra oboustrannými
směrovacími deskami
odstup max.10 m
<br> příčné uzávěra jednostrannýmí
směrovacími deskami
odstup podélně 1-2m
<br> příčné 0,6-1 m
výstražné světla typu 1 na každé
směrovací desce
<br> 1)může být ve výjimečných
případech menší (víz
kap.6.í.2.)
<br> 2) užití dopravních značek a
dopravních zařízení v případě
souběžných parkovacích
pruhů,chodníků afnebo stezek
pro oykírlsty podle schémat 3/1 6
až 8/20
<br> vzdálenosti v metrech
<br>
<br>
<br> Tah/(Čím po ví/łoď b 34””
<br> a?
<br> Wara* 9
<br> TP 66 I 2015

Načteno

edesky.cz/d/387144

Meta

Nic nerozpoznáno


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Jablonec nad Nisou      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz