Mag.hl.m. Praha - sekretář / sekretářka v odboru hospodaření s majetkem PER-71914/2020

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

sekretář / sekretářka v odboru hospodaření s majetkem PER-71914/2020
OZNÁMENÍ O VOLNÉM PRACOVNÍM MÍSTĚ
<br>
<br> Hlavní město Praha - Magistrát hlavního města Prahy
obsazuje pracovní místo
<br>
<br> sekretář / sekretářka
v odboru hospodaření s majetkem Magistrátu hlavního města Prahy
<br> (kód 2820)
<br>
<br> Pracovní poměr zaměstnance / zaměstnankyně bude sjednán na dobu neurčitou <.>
<br> Místo výkonu práce Praha,v platové třídě1) 8
<br> Plný pracovní úvazek.Termín předpokládaného nástupu: dle dohody <.>
<br>
<br> Stručná náplň práce
<br> Zajišťování administrativních,organizačních a koordinačních činností,zejména:
<br>  organizace návštěv a jednání,včetně zhotovování záznamů z jejich konání
<br>  poskytování informací žadatelům o průběhu správního řízení
<br>  zhotovování materiálů pro orgány hlavního města Prahy,sledování uložených úkolů a plnění
termínů (program TED)
<br>  zajišťování administrativy v agendě vzdání se práva odvolání
<br>  ověřování listin
<br>  zajišťování evidence smluv a dodatků (programy CES a SEM),evidence a předpisu
pohledávek,objednávek a smluv (e-Tender,GINIS),evidence a kontroly správnosti faktur <,>
<br> včetně zpracovávání podnětů k provedení úhrad
<br>  zajišťování kancelářských potřeb <.>
Komplexní zajišťování elektronické spisové služby a předarchivní péče o písemnosti,příprava spisů
<br> ke skartačnímu řízení a k předání do správního archivu,zajišťování protokolární likvidace spisů <.>
<br> Zajišťování doručování a provádění úkonů prostřednictvím datových schránek <.>
<br>
<br>
Požadované vzdělání
<br>  střední vzdělání s maturitní zkouškou
<br>
Požadované znalosti a dovednosti
<br>  dobrá uživatelská znalost práce na PC (MS Office,Internet),schopnost pracovat
s elektronickou spisovou službou,aplikacemi a programy pro zpracování příslušných agend
<br>  dobré komunikační a organizační schopnosti a dovednosti
<br>  pečlivost a zodpovědný přístup,samostatnost
<br>  vítána znalost programu Ginis/e-Tender/CES/TED
<br>  vítány zkušenosti se zajišťováním administrativních činností při sprá...

Načteno

edesky.cz/d/3863076

Meta

Nabídka zaměstnání  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Mag.hl.m. Praha      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz