Mag.hl.m. Praha - Výmalba veřejných a skladových prostor Nové radnice SLU-0709/2016

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Výmalba veřejných a skladových prostor Nové radnice SLU-0709/2016

SM XXX VA O D ÍLO
(dále jen „smlouva“)
číslo smlouvy objednatele: DIL/………/……….<.> /.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> /………
číslo smlouvy zhotovitele:
uzavřená níže psaného dne měsíce a roku podle ustanovení § 2586 a násl.zákona č <.>
89/2012 Sb <.>,občanský zákoník (dále jen „OZ“),mezi smluvními stranami:
Hlavní mě s to PRAHA
Mariánské nám.2,110 01 Praha 1
IČO: 00064581,DIČ: CZ 00064581
bankovní spojení: PPF banka a.s <.>,číslo účtu: 27-5157998 / 6000
zastoupené: Ing.Ivetou Pekárkovou,ředitelkou odboru služeb Magistrátu hl.m.Prahy
(dále jen "objednatel")
a
firma:………….……………….doplní zhotovitel
sídlo:……………….doplní zhotovitel
IČO: ……………….<.> doplní zhotovitel
DIČ: ………………(doplní zhotovitel podle toho,zda je,či není registrovaným plátcem
DPH)
bankovní spojení:……………….doplní zhotovitel <.>,číslo účtu:…………………………doplní
zhotovitel…
zastoupená:………………………….<.> doplní zhotovitel
(dále jen "zhotovitel")
(dále společně jen „smluvní strany“)
takto:
I <.>
PŘ ED M ĚT SM XXX VY
X.Předmětem smlouvy je závazek zhotovitele provést pro objednatele dílo s názvem
„Výmalba veřejných a skladových prostor Nové radnice“,za podmínek dohodnutých
touto smlouvou,v souladu s vyhodnocením zadávacího řízení veřejné zakázky dle
zákona č.137/2006 Sb <.>,o veřejných zakázkách,v platném znění (dále jen „ZVZ“) a
rozhodnutím objednatele o přidělení veřejné zakázky na dílo (tj.v souladu se zadáním
veřejné zakázky a nabídkou vybraného uchazeče) v rozsahu stanoveném v zadávací
dokumentaci veřejné zakázky <.>
2.Dílo bude provedeno v souladu se zadávací dokumentací veřejné zakázky,nabídkou
uchazeče,právními a technickými požadavky platnými v době podpisu smlouvy <.>
3.Zhotovitel zhotoví dílo na svůj náklad,svým jménem a na vlastní odpovědnost <.>
Provedením části díla může zhotovitel pověřit třetí osobu,a to v rozsahu dle přílohy č.3
této smlouvy,nad rámec této přílohy jen se souhlasem objednatele.Za výsledek těchto
činností však odpovídá objednateli stejně,jako by je provedl sám <.>
<br> 1
<br> 4.Specifikace rozsahu díla je vymezena v příloze č.1.Specifikace díla a kalkulace ceny <,>
která je nedílnou součástí této smlouvy,a v projektové zadávací dokumentaci stavby <,>
zpracované a zajištěné objednatelem.Objednatel se zavazuje zaplatit za řádně a včas
zhotovené dílo dle této smlouvy cenu uvedenou v čl.III.této smlouvy a zhotovené dílo
převzít <.>
5.Součástí dodávky je dodávka materiálů a výrobků dle odsouhlasené projektové
dokumentace ve standardu v cenových a kvalitativních relacích,příslušných pro trh
v České republice <.>
6.V ceně díla,která je uvedena v čl.III této smlouvy,jsou zakalkulovány veškeré
související ostatní náklady,spojené se zhotovením díla,které nejsou obsaženy
v položkovém rozpočtu samostatně,ale tvoří součást ceny jednotlivých rozpočtových
položek,a to zejména náklady na:
- skládky přebytečného a vybouraného materiálu
- zařízení staveniště včetně potřebných energií
- cla a další náklady s celním řízením spojené
- atesty materiálů,nezbytné zkoušky,měření a revize,provozní předpisy,zaškolení
obsluhy,výstražné tabulky,informační a bezpečnostní značení
- zpracování dokumentace skutečného provedení díla a výrobní dokumentace
- projednání záborů veřejných prostranství
- pojištění díla
- zajištění péče o zhotovené dílo (stavbu) až do předání díla,či rozhodnutí
příslušného úřadu o jejím užívání
- hygienická a bezpečnostní opatření
7.Prováděné dílo je vlastnictvím objednatele a nebezpečí škod na něm až do doby
konečného předání nese zhotovitel <.>
II <.>
D OBA PLN ĚN Í A O R GAN IZ AC E VÝ STA VBY
1.Předpokládaný termín zahájení doby plnění je po podpisu této smlouvy v souladu se ZVZ
a v návaznosti na průběh zadávacího řízení a realizaci stavební připravenosti stavebních
prostor,realizované objednatelem.Předpokládané zahájení prací po protokolárním
převzetí stavebně připravených prostor je měsíc duben - červen roku 2016.Minimální
doba plnění veřejné zakázky je stanovena na 30 kalendářních dnů (tj.doba od
protokolárního předání a převzetí stavebně připravených prostor do protokolárního
předání a převzetí zhotoveného díla) <.>
2.Zhotovitel se zavazuje zhotovit dílo ve lhůtě :………….……………….doplní zhotovitel
celých kalendářních dní od předání stavebně připravených prostor.Práce zhotovitele na
realizaci předmětu smlouvy budou zahájeny dnem předání a převzetí stavebně
připravených prostor <.>
3.Lhůta pro provedení díla dle této smlouvy se prodlužuje v případě,že okolnosti bránící
řádnému výkonu prací lze značit za vyšší moc <.>
4.Termíny plnění se prodlužují o dobu,po kterou nemůže zhotovitel pokračovat
v provádění díla v důsledku nesplnění povinností stanovených touto smlouvou
objednatelem.Ve smyslu ZVZ se však musí jednat o nepodstatnou změnu obsahu
smlouvy v souladu s ustanovením § 82 odst.7 ZVZ <.>
<br> 2
<br> 5.Podmínky organizace výstavby:
- realizace zakázky neomezí provoz objektu (veřejná budova s kancelářským
provozem)
- provádění prací nepřetržitě,pouze mimo provozní dobu objektu a ve dnech
pracovního volna a pracovního klidu
- provádění bouracích,...

Načteno

edesky.cz/d/367035

Meta

Veřejná zakázka  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Mag.hl.m. Praha      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz