Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Český Brod.
MĚSTO ČELÁKOVICE
se sídlem Městský úřad v Čelákovicích,náměstí 5.května č.p.1,250 88 Čelákovice
<br> Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
Tajemník MěÚ Čelákovice vyhlašuje v souladu s § 7 odst.1 písm.a) zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících
územních samosprávných celků a o změně některých zákonů,v platném znění,(dále jen „zákon o úřednících“) <,>
<br> VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ na obsazení pracovní pozice:
SPRÁVCE INFORMAČNÍCH A KOMUNIKAČNÍCH TECHNOLOGIÍ
- Odbor organizační MěÚ v Čelákovicích
– informatik,spisová služba
<br> Pracovní poměr:
Místo výkonu práce:
Platové zařazení:
Termín nástupu:
<br> na dobu NEURČITOU
Městský úřad v Čelákovicích
9.platová třída dle NV č.222/2010 Sb.a 564/2006 Sb <.>,v pl.znění
dohodou
<br> Předpoklady:
· stanovené § 4 zákona 312/2002 Sb <.>,(„zákon o úřednících“)
(1) Úředníkem se může stát fyzická osoba,která je státním občanem ČR,popř.fyzická
osoba,která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt,dosáhla věku 18 let,je
způsobilá k právním úkonům,je bezúhonná,ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady
pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem
Kvalifikační předpoklady:
· Vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
Výhodou při výběrovém řízení je:
· vzdělání v oblasti informačních technologií výhodou
· praxe v oblasti informačních technologií výhodou
· znalost zákona č.365/2000 Sb <.>,o informačních systémech veřejné správy v pl.znění
Další požadované dovednosti a schopnosti:
· všeobecný přehled v informačních technologiích (HW i SW)
· velmi dobrá znalost programů: MS Office 2007 a vyšší,MS Windows Server 2008 R2 a
vyšší
· znalost problematiky webových stránek a internetových prezentací
· základní znalost AJ – počítačová terminologie
· komunikační schopnosti
· vysoká flexibilita a spolehlivost
· pečlivost a příjemné vystupování
· řidičský průkaz sk.B výhodou
<br> Charakteristika vykonávané funkce:
· zajišťování chodu a správné funkce počítačových aplikací a procesů zpracování dat
· správa a rozvoj informačních systémů
· řešení uživatelských problémů
Písemná přihláška k výběrovému řízení musí obsahovat:
· údaje stanovené v § 7,odst.4 zákona č.312/2002 Sb <.>,(„zákon o úřednících“):
a) jméno a příjmení a titul uchazeče
b) datum a místo narození uchazeče
c) státní příslušnost uchazeče
d) místo trvalého pobytu uchazeče
e) číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu
f) datum a podpis uchazeče
K přihlášce se připojí:
· doklady podle § 6 odst.4 zákona č.312/2002 Sb <.>,(„zákon o úřednících“)
a) životopis,ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných
znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
b) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
c) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
· případná osvědčení o absolvovaných kurzech a školeních
· telefonní a e-mailový kontakt na uchazeče
· souhlas s nakládáním s osobními údaji pro účely výběrového řízení
<br> Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit nejpozději do:
· čtvrtka 7.dubna 2016 - 12.00 hod a) poštou na adresu MěÚ Čelákovice
b) osobně do podatelny MěÚ Čelákovice
Obálku v levém horním rohu označit:
· adresou přihlašovaného
· „VŘ – OORG - IT"
<br> Kontakt + další informace: XXXXXX XXXXXXXXX,vedoucí OORG
tel.: XXX XXX XXX
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu
nebo nevybrat žádného uchazeče <.>
MĚSTO ČELÁKOVICE
se sídlem Městský úřad v Čelákovicích,náměstí 5.května č.p.1,250 88 Čelákovice
<br> Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
Tajemník MěÚ Čelákovice vyhlašuje v souladu s § 7 odst.1 písm.a) zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících
územních samosprávných celků a o změně některých zákonů,v platném znění,(dále jen „zákon o úřednících“) <,>
<br> VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ na obsazení pracovní pozice:
Administrativní a spisový pracovník
- Odbor organizační MěÚ v Čelákovicích
<br> Pracovní poměr:
Místo výkonu práce:
Platové zařazení:
Termín nástupu:
<br> na dobu URČITOU (zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou)
Městský úřad v Čelákovicích
6.platová třída dle NV č.222/2010 Sb.a 564/2006 Sb <.>,v pl.znění
dohodou
<br> Předpoklady:
· stanovené § 4 zákona 312/2002 Sb <.>,(„zákon o úřednících“)
(1) Úředníkem se může stát fyzická osoba,která je státním občanem ČR,popř.fyzická
osoba,která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt,dosáhla věku 18 let,je
způsobilá k právním úkonům,je bezúhonná,ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady
pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem
Kvalifikační předpoklady:
· Střední vzdělání s maturitní zkouškou nebo střední vzdělání s výučním listem
Výhodou při výběrovém řízení je:
· znalost práce s PC
<br> Další požadované dovednosti a schopnosti:
· příjemné vystupování
· komunikační schopnosti
Charakteristika vykonávané funkce:
· předarchivní péče o dokumenty
· zajišťování skartačního řízení materiálů obsahujících údaje chráněné podle příslušných
právních předpisů
<br> Písemná přihláška k výběrovému řízení musí obsahovat:
· údaje stanovené v § 7,odst.4 zákona č.312/2002 Sb <.>,(„zákon o úřednících“):
a) jméno a příjmení a titul uchazeče
b) datum a místo narození uchazeče
c) státní příslušnost uchazeče
d) místo trvalého pobytu uchazeče
e) číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu
f) datum a podpis uchazeče
K přihlášce se připojí:
· doklady podle § 6 odst.4 zákona č.312/2002 Sb <.>,(„zákon o úřednících“)
a) životopis,ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných
znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
b) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
c) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
· případná osvědčení o absolvovaných kurzech a školeních
· telefonní a e-mailový kontakt na uchazeče
· souhlas s nakládáním s osobními údaji pro účely výběrového řízení
<br> Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit nejpozději do:
· čtvrtka 7.dubna 2016 - 12.00 hod a) poštou na adresu MěÚ Čelákovice
b) osobně do podatelny MěÚ Čelákovice
<br> Obálku v levém horním rohu označit:
· adresou přihlašovaného
· „VŘ – OORG - SPIS"
<br> Kontakt + další informace: XXXXXX XXXXXXXXX,vedoucí OORG
tel.: XXX XXX XXX
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu
nebo nevybrat žádného uchazeče <.>
Načteno
Meta
Nabídka zaměstnání Nabídka zaměstnání
Další dokumenty od Město Český Brod | ||
---|---|---|
21. 11. 2024 | Uzavření vodoprávního úřadu | |
08. 11. 2024 | 24. jednání rady města | |
30. 10. 2024 | Fyzioterapeut/ka domova ANNA | |
29. 10. 2024 | Referent odboru vnitřních věcí | |
25. 10. 2024 | Referent odboru vnitřních věcí | |
...a další |