Mag.hl.m. Praha - referent / referentka správy majetku v odboru evidence, správy a využití majetku PER-9862/2016

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

referent / referentka správy majetku v odboru evidence, správy a využití majetku PER-9862/2016

HLAVNÍ MĚSTO PRAHA
MAGISTRÁT HLAV NÍHO MĚSTA PRAHY
<br> OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
Hlavní město Praha - Magistrát hlavního města Prahy
zastoupené ředitelkou Magistrátu hlavního města Prahy
vyhlašuje dne 4.3.2016 výběrové řízení
na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice
referent / referentka správy majetku
v odboru evidence,správy a využití majetku Magistrátu hl.města Prahy
Kód 2819
Sjednaný druh práce: referent / referentka správy majetku,s místem výkonu práce Praha,v platové
třídě* 9
Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou.Plný pracovní úvazek <.>
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č.312/2002 Sb <.>,o
úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:
a)
fyzická osoba,která dosáhla věku 18 let
b)
občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice,který
ovládá český jazyk
c)
způsobilost k právním úkonům
d)
bezúhonnost** <.>
Požadované vzdělání
<br> 
<br> vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní
zkouškou
<br> Požadované znalosti a dovednosti
 zákona č.256/2013 Sb <.>,o katastru nemovitostí České republiky (katastrální zákon),ve znění
pozdějších předpisů
 znalost zákona č.131/2000 Sb <.>,o hlavním městě Praze,ve znění pozdějších předpisů
 znalost práce na PC (MS Office,Internet)
 komunikační dovednosti,velmi dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném
projevu
Vítána
 praxe ve správě majetku
 praxe ve veřejné správě
<br> Uchazeč/uchazečka podává přihlášku k výběrovému řízení,kterou se rozumí samostatný
doklad,jehož náležitosti podle § 7 odst.4 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních
samosprávných celků a o změně některých zákonů,jsou:
 jméno,příjmení,titul <,>
 datum a místo narození <,>
 státní příslušnost <,>
 místo trvalého pobytu <,>
 číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního
občana) <,>
 datum a podpis <.>
Na přihlášku prosím uveďte název pracovního místa.Formulář přihlášky naleznete níže <.>
K přihlášce je podle § 7 odst.5 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných
celků a o změně některých zákonů,nutno připojit:
 životopis,ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných
znalostech a dovednostech týkajících se správních činností <,>
 výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál nebo ověřená kopie),u
cizích státních občanů též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským
státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává,doloží se bezúhonnost čestným
prohlášením
 doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání (ověřená kopie) <.>
Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit v uzavřené obálce tak,aby ji vyhlašovatel
obdržel nejpozději dne 21.3.2016 v podatelně Magistrátu hlavního města Prahy <,>
Jungmannova 35/29,111 21 Praha 1 <.>
Na obálku prosím uveďte:
„NEOTEVÍRAT – výběrové řízení – referent/referentka správy majetku/2819/SVM/VR53/16“
Hlavní město Praha - Magistrát hlavního města Prahy
odbor personální
oddělení sekretariátu a výběrových řízení zaměstnanců
Jungmannova 35/29,111 21 Praha 1
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho
průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče <.>
<br> JUDr.XXXXXXX XXXXXXXX,MPA
ředitelka Magistrátu hlavního města Prahy
<br> Náplň práce
Komplexní zajišťování správy majetku hlavního města Prahy,jeho nabývání,pronájmu <,>
zastavování,prodeje a jiných forem disponování s tímto majetkem.Samostatný výkon kontroly na
úseku hospodaření s majetkem hlavního města Prahy <.>
Zajištění agendy a kontrola odpočtů spotřeby elektrické energie a plynu pro provoz veřejného
osvětlení <.>
Vyhodnocení a plnění plánu kontrol a vlastní provádění kontrol.Zpracování podkladů pro interní
a externí audity <.>
Zajištění agendy digitální mapy veřejného osvětlení a její průběžná aktualizace dle aktuálních
změn rozsahu a umístění jednotlivých světelných zařízení a světelných míst <.>
Zpracování a aktualizace pasportu veřejného osvětlení <.>
<br> * V platové třídě podle zákona č.262/2006 Sb <.>,zákoník práce,ve znění pozdějších předpisů,a podle
nařízení vlády č.564/2006 Sb <.>,o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě,ve znění
pozdějších předpisů (Základní plat zaměstnance je určen podle stupnice platových tarifů uvedených v
příloze č.4 tohoto nařízení vlády.Přílohu č.4 naleznete na www.praha.eu,v sekci Magistrát hl.m.Prahy <,>
rubrika Volná pracovní místa) <.>
<br> ** Podle § 4 odst.2 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o změně
některých zákonů,se za bezúhonnou pro účely tohoto zákona nepovažuje fyzická osoba,která byla
pravomocně odsouzena a) pro trestný čin spáchaný úmyslně,b) pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za
jednání související s výkonem veřejné správy,pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí,jakoby nebyla
odsouzena <.>
Poskytnuté osobní údaje uvedené v přihlášce budou zpracovávány výhradně pro účely tohoto výběrového
řízení v souladu...

Načteno

edesky.cz/d/340534

Meta

Nabídka zaměstnání  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Mag.hl.m. Praha      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz