Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Praha 10.
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
Městská část Praha 10
zastoupená tajemníkem ÚMČ Praha 10 Ing.Martinem Slavíkem
vyhlašuje dne 22.1.2016 výběrové řízení na obsazení pracovního místa
vedoucí referátu občanských průkazů a evidence obyvatel
v
oddělení osobních dokladů a evidence obyvatel
v
Odboru občanskosprávním ÚMČ Praha 10
sjednaný druh práce:
vedoucí referátu občanských průkazů a evidence obyvatel
s místem výkonu práce Praha <,>
v platové třídě 10
Požadavky na uchazeče podle § 4 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních
samosprávných celků a o změně některých zákonů:
a) fyzická osoba,která dosáhla věku 18 let <,>
b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice <,>
který ovládá český jazyk nebo slovenský <,>
c) způsobilost k právním úkonům <,>
d) bezúhonnost
e) na funkci vedoucího úředníka splnění dalších předpokladů podle § 2 a 4 zákona č <.>
451/1991 Sb <.>,kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých
funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské republiky,ve znění
pozdějších předpisů,tj.lustrační osvědčení a čestné prohlášení (vzor čestného
prohlášení je k dispozici v personálním oddělení ÚMČ Praha 10); předpoklady podle
tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1.prosinci 1971 <.>
Další požadavky:
požadované vzdělání
<br> vysokoškolské
<br> požadovaný obor,zaměření
<br> právo,veřejná správa
<br> požadované znalosti
<br> orientace v agendě občanských průkazů a evidence
obyvatel,včetně výborné znalosti příslušných právních
předpisů na tomto úseku <,>
zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro výkon správních
činností při vedení evidence obyvatel a vydávání
občanských průkazů a cestovních dokladů
dobrá znalost práce na PC (Word,Excel,Internet) <,>
<br> další dovednosti,schopnosti
<br> zkušenosti s vedením zaměstnanců,řídící schopnosti <,>
schopnost samostatného rozhodování <,>
organizační a komunikační schopnosti
přesnost,spolehlivost a psychická odolnost <.>
<br> Náležitosti přihlášky podle § 7 odst.4 zák.č.312/2002 Sb <.>,o úřednících samosprávných
celků a o změně některých zákonů jsou:
- jméno a příjmení,titul
- datum a místo narození
- státní příslušnost
- místo trvalého pobytu
- číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního
občana)
- datum a podpis
K přihlášce je podle § 7 odst.5 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících samosprávných celků a
o změně některých zákonů,nutno připojit:
- strukturovaný profesní životopis,ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních
zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních
činností
- výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší než 3 měsíce (u cizích státních příslušníků
též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud
takový doklad domovský stát nevydává,doloží se bezúhonnost čestným
prohlášením) <,>
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
- ověřenou kopii lustračního osvědčení a čestné prohlášení ve smyslu zákona č <.>
451/1991 Sb <.>
Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak,aby ji vyhlašovatel obdržel
nejpozději do 9.2.2016 v podatelně ÚMČ Praha 10 - adresa :
Úřad městské části Praha 10
Oddělení personální
Vršovická 68,101 38 Praha 10
Obálku označit slovy: „Výběrové řízení – vedoucí referátu občanských průkazů a evidence
obyvatel ÚMČ Praha 10“
Kontakt:
Vendulka Nováková - 267 093 454
Personální oddělení Kanceláře tajemníka ÚMČ PRAHA 10
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu <.>
V Praze dne 20.1.2016
Ing.XXXXXX XXXXXX
tajemník ÚMČ Praha XX
Načteno
Meta
Nic nerozpoznáno
Další dokumenty od Praha 10 | ||
---|---|---|
04. 09. 2025 | OOP - zábor - pro zařízení staveniště 28.pluku 497/13 | |
04. 09. 2025 | OOP - zábor - pro zařízení staveniště ul. Mexická 3 | |
04. 09. 2025 | Rozhodnutí - změna staveb před dokončením | |
04. 09. 2025 | OOP na ÚD - Zažít město jinak 2025 | |
04. 09. 2025 | OST - vyhlášení VŘ - ved. odd. ost. staveb a záměrů, vodoprávní úřad | |
...a další |