Město Český Krumlov - Závěrečný účet města 2018

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Český Krumlov.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

9._Ucetni_vykazy_mesta.pdf
Ú etní výkazy m sta
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Přehled o peněžních tocích
<br> Sestavený k rozvahovému dni 31.12.2018
<br> 00245836
<br> Sídlo účetní jednotky
<br> územní a samosprávné celky,svazky obcí,regionální rady regionu soudržnosti
<br> IČO:
<br> (v Kč,s přesností na dvě desetinná místa)
<br> Vnitřní Město
<br> PSC,pošta
<br> Předmět podnikání
<br> ulice,c.p <.>
<br> 38101
<br> Kontaktní údaje
<br> náměstí Svornosti 1
Český Krumlov
<br> zřizovatel
<br> obec
<br> Místo podnikáníÚdaje o organizaci
<br> Český Krumlov
<br> 38101
<br> náměstí Svornosti 1identifikační číslo ulice,c.p <.>
<br> PSC,pošta
<br> právní forma
00245836
<br> obecÚzemně samosprávný celek
<br> CZ-NACE 751100
<br> hlavní činnost
<br> Podpisový záznam statutárního
orgánu
<br> e-mail
<br> 380766254
<br> Okamžik sestavení (datum,čas): 20.02.2019,07:35
<br> Mgr.XXXXXXX XXXXX XXXX XXXXXXXXXX
<br> fax
<br> Statutární zástupce
<br> jana.netusilova@mu.ckrumlov.cz
<br> telefon
<br> Podpisový záznam osoby odpovědné
za správnost údajů
<br> Osoba odpovědná za účetnictví
<br> vedlejší činnost380766101
všeobecné činnosti veřejné správy
<br> Název: Město Český Krumlov
<br> Označení Název položky Stav k 31.12.2018
<br> P.Stav peněžních prostředků k 1.lednu 78 417 852,55
<br> A.Peněžní toky z provozní činnosti 152 507 095,87
<br> Z.Výsledek hospodaření před zdaněním 38 168 593,03
<br> A.I.Úpravy o nepeněžní operace ( + / - ) 148 423 644,13
<br> A.I.1.Odpisy dlouhodobého majetku 52 272 120,09
<br> A.I.2.Změna stavu opravných položek 378 259,35
<br> A.I.3.Změna stavu rezerv
<br> A.I.4.Zisk (ztráta) z prodeje dlouhodobého majetku 95 773 264,69
<br> A.I.5.Výnosy z podílů na zisku
<br> A.I.6.Ostatní úpravy o nepeněžní operace
<br> A.II.Peněžní toky ze změny oběžných aktiv a krátkodobých závazků ( + / - ) -21 481 491,29
<br> A.II.1.Změna...
8._Inventarizacni_zprava_soupisy.pdf
Město Český Krumlov
IČ: 00245836
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> INVENTARIZAČNÍ ZPRÁVA
ZA ROK 2018
<br> (Závěrečná zpráva o průběhu a výsledcích I.a II.etapy inventarizace)
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Přílohy:
Příloha č.1: Rekapitulace inventurních soupisů
<br>
<br>
<br>
<br> Datum zpracování: 22.1.2019
<br>
<br>
<br>
<br> Inventarizační zpráva obsahuje shrnutí všech podstatných skutečností o všech provedených
inventurách a informace o všech inventarizačních rozdílech a zúčtovatelných rozdílech <.>
<br>
1.Vyhodnocení dodržení ustanovení Vyhlášky č.270/2010 Sb <.>,o inventarizaci
majetku a závazků a vnitřní Směrnice č.6/2011,o provádění inventarizace
majetku a závazků <.>
<br>
1.1.Plán inventur
Plán inventur byl včas zpracován a řádně schválen.Inventarizační komise postupovaly v souladu
s vyhláškou a vnitřní směrnicí.Metodika postupů při inventarizaci byla dodržena.Podpisy členů
inventarizačních komisí byly odsouhlaseny na podpisové vzory a nebyly zjištěny rozdíly <.>
Termíny prvotních i rozdílových inventur byly dodrženy <.>
<br>
1.2.Proškolení členů inventarizačních komisí
Proškolení proběhlo při předávání podkladů a formulářů pro provedení inventarizace <.>
<br>
1.3.Průběh inventur a návrh na opatření ke zlepšení
Inventarizace proběhla řádně,podklady byly řádně připraveny a ověřeny na skutečnost.U inventur
byly vždy členy komise osoby odpovědné za majetek <.>
Dle plánu inventur byl zjištěn skutečný stav majetku a závazku a ostatních inventarizačních položek
včetně podrozvahy,který je zaznamenán v inventurních soupisech <.>
Skutečný stav byl porovnán na účetní stav majetku a závazků a ostatních inventarizačních položek
dle data provedení prvotních inventur a byly zpracovány rozdílové inventury na přírůstky a úbytky
včetně vypořádaných inventarizačních rozdílů do data inventarizační zprávy <.>
<br>
<br>
2.Informace o inventarizačních rozdílech a zúčtovatelných rozdílech
<br>
Z přílohy č.1 “Rekapitulace řádné inventarizace m...
7._Kontroly_mesta.pdf
Kontroly města
<br>
<br>
Město Český Krumlov
Náměstí Svornosti 1,380 01 Český Krumlov
IČ: 00245836
E-mail: mail@mu.ckrumlov.cz
E-podatelna: posta@mu.ckrumlov.cz
Telefon: +420 380 766 111
<br>
<br> Zpráva o výsledcích finančních kontrol za rok 2018 za město Český Krumlov
<br> (Příloha č.1b k vyhlášce č.416/2004)
<br>
<br>
1) Stručné zhodnocení výsledků řídících kontrol
<br> Systém vnitřních předpisů města Český Krumlov představuje základ řídící kontroly.Systém vnitřních
předpisů,postup při jejich tvorbě,oběhu,registraci a archivování je zakotven v organizační
směrnici o vnitřních závazných předpisech.Vnitřními předpisy je určena pravomoc a odpovědnost
vedoucích,dalších zaměstnanců a jednotlivé kroky předběžné,průběžné a následné kontroly <.>
<br> Základní vnitřní předpisy schválené radou města
<br> 1.Organizační řád Městského úřadu Český Krumlov
<br> 2.Směrnice o oběhu účetních dokladů,schválená usnesením rady města č.585/RM33/2014
ze dne 1.12.2014,aktualizace schválena usnesením rady města č.025/RM2/2018 ze dne
29.1.2018 <.>
<br> 3.Kontrolní řád,schválený usnesením rady města č.660/39/2007 ze dne 22.10.2007
<br> 4.Pravidla pro zadávání veřejných zakázek městem Český Krumlov a jím zřízenými
příspěvkovými organizacemi,schválené usnesením rady města č.369/20/2012 (účinná do
30.9.2018) <.>
<br> 5.Pravidla pro zadávání veřejných zakázek malého rozsahu městem Český Krumlov účinná od
1.10.2018 schválená usnesením rady města č.0443/RM21/2018 <.>
<br> 6.Organizační směrnice OS/1/2016 – Pravidla pro zveřejňování smluv podle
zákona č.340/2015 Sb <.>
<br>
<br> 1.Organizační řád Městského úřadu Český Krumlov
<br> - Městský úřad Český Krumlov je orgánem města Český Krumlov,při své činnosti se řídí
zákonem č.128/2000 Sb <.>,o obcích (obecní zřízení),v platném znění a dalšími souvisejícími
předpisy,v jejich mezích pak organizačním řádem <,>
<br> - organizační řád úřadu upravuje organizaci úřadu včetně jeho organizační struktury,rozdělení
pravomocí (kompetence odborů a oddělení) ...
6._Zprava_nezavisleho_auditora_o_vysledku_prezkoumani_hospodareni_mesta.pdf
přezkoumání hospodaření Zpráva nezávislého auditora o výsledku ZPRÁVA O VÝSLEDKU PŘEZKOUMÁNÍ HOSPODAŘENÍ _______________________________________________________________________________ podle zákona č.93/2009Sb <.>,o auditorech a o změně některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o auditorech“),auditorského standardu č.52,dalších relevantních přepisů vydaných Komory auditorů České republiky,podle ustanovení § 42 zákona č.128/2000 Sb <.>,o obcích (obecní zřízení),ve znění pozdějších předpisů a podle ustanovení § 10 zákona č.420/2004Sb <.>,o přezkoumávání hospodaření územních samosprávných celků a dobrovolných svazků obcí,ve znění pozdějších předpisů (dále XXX XXXXX č.XXX/XXXXSb.“).pro územní samosprávný celek MĚSTO ČESKÝ KRUMLOV (dále jen „územní celek“) za období od 1.1.2018 do 31.12.2018 I.VŠEOBECNÉ INFORMACE Orgán územního celku Město Český Krumlov oprávněný jednat jeho jménem Zastupitelstvo Města Český Krumlov,starosta města náměstí Svornosti 1,381 01 Český Krumlov Starosta města Mgr.XXXXXXX XXXXX IČ XXXXXXXX DIČ CZXXXXXXXX Za územní celek přítomni: Mgr.XXXXXXX XXXXX - starosta města Ing.XXXXX XXXXXXXXXX – vedoucí odboru financí Auditor/auditorská společnost: ECO-ECONOMIC & COMMERCIAL OFFICE s.r.o <.>,V Krátké 1083,390 02 Tábor IČ 63907828 DIČ CZ63907828 Oprávnění KAČR č.0187 Jména osob provádějících přezkoumání hospodaření územního celku: Ing.XXXXXXXX XXXX - odpovědný auditor,oprávnění KAČR č.XXXX Ing.XXXXXXX XXXXXXX - členka auditorské skupiny Další osoby podílející se na přezkoumání hospodaření územního celku: nebyly Vymezení pravomoci auditora k provedení přezkoumání hospodaření územního celku: Auditor/auditorská společnost provedla přezkoumání hospodaření územního celku v souladu s ustanovením § 4 odst.7 zákona č.420/2004 Sb <.>,ustanovením § 2 písm.c) zákona o auditorech.Místo přezkoumání hospodaření územního celku: Městský úřad v Českém Krumlově Období,ve kterém bylo přezkoumání hospodaření územního celku provedeno: Dílčí přezkoumání ...
5._Vyuctovani_financnich_vztahu.pdf
Vyúčtování finančních vztahů
<br>
<br> Město Český Krumlov Vyúčtování finančních vztahů za rok 2018
<br>
<br>
<br>
<br> Vyúčtování finančních vztahů ke státnímu rozpočtu,rozpočtům krajů <,>
státním fondům a příspěvkovým organizacím za rok 2018
<br>
<br>
Vyúčtování hospodaření města Český Krumlov za rok 2017 bylo zpracováno podle pokynů Ministerstva
financí ČR a obsahuje vypořádání se státním rozpočtem,rozpočtem kraje a příspěvkovými organizacemi
města <.>
<br>
<br> Příjmy:
<br> a) Aktivní vypořádání příspěvkových organizací
<br> Finanční vypořádání příspěvkových organizací (Městské knihovny a 11-ti školských zařízení) bylo provedeno na základě
zákona č.250/2000 Sb.o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů <.>
<br>
<br>
<br>
příspěvková
organizace
<br>
<br>
odvod po
<br> vyhodnocení
závazných
ukazatelů
<br>
<br>
<br>
<br> odvod státní
dotace
<br>
<br>
<br>
<br> odvod
celkem
<br>
MŠ T.G.Masaryka
<br>
0,00
<br>
0,00
<br>
0,00
<br>
MŠ Za soudem
<br>
0,00
<br>
0,00
<br>
0,00
<br>
MŠ Plešivec I
<br>
0,00
<br>
0,00
<br>
0,00
<br>
MŠ Vyšehrad
<br>
0,00
<br>
0,00
<br>
0,00
<br>
MŠ Tavírna
<br>
0,00
<br>
0,00
<br>
0,00
<br>
MŠ Za nádražím
<br>
0,00
<br>
0,00
<br>
0,00
<br>
MŠ Plešivec II
<br>
0,00
<br>
0,00
<br>
0,00
<br>
ZŠ Linecká
<br>
0,00
<br>
0,00
<br>
0,00
<br>
ZŠ Plešivec
<br>
0,00
<br>
0,00
<br>
0,00
<br>
ZŠ T.G.Masaryka
<br>
0,00
<br>
0,00
<br>
0,00
<br>
ZŠ Za Nádražím
<br>
0,00
<br>
0,00
<br>
0,00
<br> Městská knihovna 0,00 0,00 0,00
<br> Celkem – odvod
<br>
<br>
<br> 0,00
<br>
0,00
<br>
0,00
<br>
<br>
Zlepšené hospodářské výsledky příspěvkových organizací města jsou ponechány těmto organizacím
k jejich dalšímu rozvoji <.>
<br>
<br> Úhrn příjmů z finančního vypořádání za rok 2018: 0 Kč
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Město Český Krumlov Vyúčtování finančních vztahů za rok 2018
<br>
<br>
<br> Výdaje:
a) Finanční vypořádání dotací poskytnutých příjemcům prostřednictvím rozpočtu kraje ze státního
<br> rozpočtu nebo státních finančních aktiv s výjimkou dotací na programov...
4._Uvery_dluhova_sluzba_pohledavky_fondy.pdf
Dopl ující podklady pro schválení ú etní záv rky
<br>
<br> banka úv r z statek zaplaceno z statek p ijetí splatnost
k 1.1.2018 v r.2018 k 31.12.2018 úv ru úv ru
<br> KB financování stavebních investic 3 400 000,00 3 400 000,00 0,00 2011 2018
zahrnutých do kapitálové ásti
rozpo tu m sta na rok 2012,2013
bez zajišt ní
<br> org.229 úroková sazba : 3M PRIBOR+0,35 %
<br> SOB financování stavebních investic - 7 500 000,00 1 500 000,00 6 000 000,00 2014 2022
zimní stadion,kino rozpo et 2014
bez zajišt ní
<br> org.230 úroková sazba: 3M PRIBOR+0,52 %
<br> S financování reko sport.a školských 5 238 000,00 2 381 000,00 2 857 000,00 2014 2020
za ízení,infrastuktury Pod Vyhlídkou <,>
komunikací a parkoviš na sídlištích
bez zajišt ní
<br> org.231 úroková sazba: pevná 1,16 %
<br> KB financování investic zam ených na 0,00 0,00 11 606 719,06 2018 2027
energetické úspory,m stský h bitov
bez zajišt ní
<br> org.239 úroková sazba: pevná 1,79 %
<br> KB kontokorentní úv r - 10 mil.K doba
bez zajišt ní neur itá
úrok.sazba : 1M PRIBOR + 0,40 %
<br> org.200 cena za rezerv.zdroj : 0,15 % p.a <.>
<br> SOB kontokorentní úv r - 10 mil.K doba
bez zajišt ní neur itá
úrok.sazba : PRIBOR 7-denní + 0,5 %
<br> org.200 cena za rezerv.zdroj : 0 % p.a <.>
<br> CELKEM 16 138 000,00 7 281 000,00 20 463 719,06
<br> ÚV RY M STA V ROCE 2018
<br>
<br> ESKÝ KRUMLOV
<br> MONITORING DLUHOVÉ SLUŽBY - k 31.12.2018
<br> íslo
sloupce Ukazatel v tis.K
<br> 1 Po et obyvatel 12 886
2 P íjem celkem ( po konsolidaci ) 365 473,92
3 Úroky 206,71
4 Uhrazené splátky dluhopis a p j ek 7 821,00
5 Dluhová služba celkem 8 027,71
6 Ukazatel dluhové služby ( v % ) 2,20%
7 Aktiva celkem 3 275 006,15
8 Cizí zdroje 88 332,62
9 Stav na bankovních ú tech celkem 70 552,38
<br> 10 Úv ry a komunální dluhopisy 20 463,72
11 P ijaté NFV a ostatní dluhy 0,00
12 Zadluženost celkem 20 463,72
13 Podíl cizích zdroj k celk.aktiv m ( v % ) 2,70%
14 Podíl zadluženosti na cizích zdrojích ( v % ) 23,17%
15 8 - leté saldo 40 078,39
16 Ob žná aktiva 1...
3._Agregovane_prijmy_a_vydaje.pdf
Agregované příjmy a výdaje
<br>
<br> 2017 % 2018 %
skutečnost z celk.P skutečnost z celk.P
<br> DAŇOVÉ PŘÍJMY
<br> odvody od FÚ 179 644,40 52,7% 200 340,9 54,8%
správní poplatky 8 963,43 2,6% 8 133,8 2,2%
místní poplatky 20 133,88 5,9% 23 936,9 6,5%
ostatní (hazard,autoškola,uložení odpadu,ZPF) 2 049,88 0,6% 1 230,4 0,3%
daň hrazená městem sama sobě 13 187,33 3,9% 12 603,7 3,4%
CELKEM 223 978,92 65,7% 246 245,7 67,4%
<br> NEDAŇOVÉ PŘÍJMY
<br> nájmy městem NEDOTOVANÉ 40 583,20 11,9% 42 951,2 11,8%
nájmy městem DOTOVANÉ 5 463,60 1,6% 6 177,6 1,7%
pokuty včetně nákladů řízení 3 676,60 1,1% 4 319,5 1,2%
příjem z vlast.činnosti (služby,věc.břem.) 13 952,31 4,1% 12 350,3 3,4%
ostatní (vratky,náhrady,dary,úroky,prodej,pojistné.<.> ) 3 125,60 0,9% 1 737,5 0,5%
z toho vratky příspěvků o.p.s <.>,inv.fond MK 1 758,88 600,0
<br> CELKEM 66 801,31 19,6% 67 536,0 18,5%
<br> NEINVESTIČNÍ DOTACE
<br> určené pro jiné subjekty (PRŮTOKOVÉ) 4 653,38 1,4% 6 914,4 1,9%
určené na pokrytí neinv.výdajů města 41 483,30 12,2% 40 432,9 11,1%
ostatní převody na účet 211,90 0,1% 500,8 0,1%
CELKEM 46 348,58 13,6% 47 848,2 13,1%
<br> ZDROJE PROVOZNÍHO ROZPOČTU CELKEM 337 128,8 99,0% 361 629,8 98,9%
<br> KAPITÁLOVÉ PŘÍJMY
<br> z prodeje budov 0,00 0,0% 0,0 0,0%
z prodeje pozemků 2 414,05 0,7% 363,3 0,1%
ostatní - příspěvky 540,31 0,2% 800,1 0,2%
CELKEM 2 954,36 0,9% 1 163,4 0,3%
<br> INVESTIČNÍ DOTACE
<br> určené pro jiné subjekty města (průtokové) 0,00 0,0% 52,0 0,0%
určené na pokrytí kapitálových výdajů města 603,50 0,2% 2 628,7 0,7%
CELKEM 603,50 0,2% 2 680,7 0,7%
<br> ZDROJE KAPITÁLOVÉHO ROZPOČTU CELKEM 3 557,86 1,0% 3 844,1 1,1%
<br> ZDROJE CELKEM 340 686,7 100,0% 365 473,9 100,0%
<br> AGREGOVANÉ PŘÍJMY DLE DRUHU
<br>
<br> 2017 % 2018 %
skutečnost z celk.V skutečnost z celk.V
<br> BĚŽNÉ VÝDAJE
<br> výdaje na platy a odvody na SP a ZP: MěÚ (bez dot.) 56 484,98 18,2% 63 923,6 16,0%
výdaje na platy a odvody na SP a ZP: MěP 11 549,39 3,7% 12 972,7 3,3%
odměny včetně odvodů uvolněným zastupitelům...
2._Plneni_rozpoctu_-_tabulkova_cast.pdf
Přehled hospodaření
<br>
<br> Rozbor hospoda ení k 31.12.2018
<br> Rekapitulace :
<br> schválený
rozpo et 2018
<br> upravený
rozpo et 2018
<br> pln ní
upraveného
<br> rozpo tu
% pln ní
<br> celkové p íjmy 341 778 357 828,3 365 473,9 102%
celkové výdaje 354 973 479 469,9 398 900,9 83%
celkové saldo -13 195 -121 641,6 -33 427,0 27%
<br> B žný rozpo et
da ové a XXXX.p íjmy,neinv.dotace XXX XXX XXX 128 361 629,8 102%
b žné výdaje 285 486 309 668 295 634,0 95%
p ebytek b žného rozpo tu 45 920 44 460 65 995,8 148%
<br> Kapitálový rozpo et
kapitálové p íjmy a invest.dotace 10 372 3 700 3 844,1 104%
kapitálové výdaje 69 487 169 802 103 266,9 61%
saldo kapitálového rozpo tu -59 115 -166 102 -99 422,8 60%
<br> Z statky na ú tech m sta v tis.K :
<br> b žné ú ty : 38 498
<br> ú et sociálního fondu zam stnanc : 895
<br> ú et fondu na rekultivaci skládky: 4 788
<br>
<br> Da ové výnosy od FÚ
<br> M síc
Da z
<br> hazardních
her
<br> Da z p íjmu
FO ze
<br> závislé
innosti
<br> Da z p íjmu
FO z
<br> podnikání
<br> Da z p íjmu
FO srážková
<br> Da z
nemovitostí
<br> Da z p íjmu
právnických
<br> osob
DPH CELKEM
<br> org.209 org.210 org.211 org.208 org.214 org.212 org.213
leden 4 342 4 178 063 89 202 252 678 199 120 1 016 507 7 207 864 12 947 776
únor 325 164 4 133 597 46 412 378 169 54 179 208 299 10 247 138 15 392 959
<br> celkem 1 - 2 329 506 8 311 661 135 614 630 847 253 299 1 224 806 17 455 002 28 340 735
b ezen 3 830 3 420 277 133 745 211 784 28 413 6 826 141 4 810 298 15 434 488
<br> celkem 1-3 333 335 11 731 938 269 359 842 631 281 712 8 050 947 22 265 300 43 775 223
duben 3 802 2 883 314 0 252 223 1 605 2 218 178 5 460 583 10 819 706
<br> celkem 1-4 337 137 14 615 252 269 359 1 094 855 283 317 10 269 126 27 725 884 54 594 928
kv ten 253 710 3 816 151 0 298 739 6 538 18 090 8 841 535 13 234 764
<br> celkem 1-5 590 848 18 431 403 269 359 1 393 593 289 855 10 287 216 36 567 419 67 829 692
erven 10 157 4 407 784 0 349 733 12 548 896 7 314 814 6 468 224 31 099 608
<br> celkem 1-6 ...
1._Uvodni_slovo_duvodova_zprava.pdf
ROZBOR HOSPODAŘENÍ MĚSTA
ČESKÝ KRUMLOV
<br>
ZA ROK 2018
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Souhrn hospodaření města Český Krumlov z rozpočtového pohledu
<br>
V roce 2018 byl schválený rozpočet výdajů ve výši 354.973,2 tis.Kč upravený až na
479.469,9 tis.Kč,tzn.navýšení rozpočtu o 124.496,7 tis.Kč.Rozpočet příjmů byl celkově
zvýšený o 16.050 tis.Kč.Financování bylo navýšeno o 108.446,6 tis.Kč,a to zapojením
zůstatků k 31.12.2017 na účtech města a zapojením nového dlouhodobého úvěru.Skutečné
příjmy pak činily 365.473,9 tis.Kč,skutečné výdaje 398.900,9 tis.Kč (včetně daně z příjmů
právnických osob ve výši 12.603,7 tis.Kč,kterou město platí samo sobě) a výsledný schodek
hospodaření byl 33.427 tis.Kč <.>
<br> Pro hodnocení rozpočtového hospodaření města v roce 2018 je důležité,že
z rozpočtovaných investičních výdajů ve výši 169.802 tis.Kč se vyčerpalo 103.266 tis.Kč (cca
61 %).Nečerpané prostředky z kapitálového rozpočtu byly převedeny do rozpočtu roku 2019 <.>
Jedná se především o projekty,které pokračují v letošním roce např.výměna oken a oprava
fasády ZŠ TGM,rekonstrukce Městského úřadu,revitalizace městského hřbitova <.>
<br>
<br>
Provozní (běžný) rozpočet
<br> Navýšení rozpočtu provozních příjmů o 22.722 tis.Kč zahrnovalo především navýšení sdílených
daních o 4.485 tis.Kč,navýšení příjmu místních poplatků o 2.923 tis.Kč a přijetí neinvestičních dotací
v průběhu roku,z nichž mezi největší patřily: příspěvek na výkon sociální práce ve výši 1.788 tis.Kč <,>
dotace z Programu regenerace MPR a MPZ ve výši 1.429 tis.Kč.Na druhé straně došlo i ke snížení
některých rozpočtovaných příjmů s ohledem na průběh plnění v běžném roce.Celkový upravený
rozpočet provozních příjmů nakonec činil 354.128 tis.Kč,skutečné plnění těchto příjmů
361.630 tis.Kč (cca 102 %).Z toho činily celkové daňové příjmy 246.246 tis.Kč,z nichž příjem daní
od FÚ činil 200.341 tis.Kč (nárůst oproti r.2017 o 20.696 tis.Kč).Na nedaňových příjmech obdrželo
město 67.536 tis.Kč a neinvestičních dotacích celkem 47....

Načteno

edesky.cz/d/3048117

Meta

Prodej   Rozpočet   Pronájem   Rozpočet   Územní plánování   Zákon 106/1999   Rozpočet   Rozpočet   Volby   Rozpočet   Rozpočet   Rozpočet   Volby   Prodej   EIA   Volby   Územní plánování   Pronájem   Rozpočet   Prodej   Územní plánování   Pronájem   Rozpočet  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Český Krumlov      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz